Ongelma

Miss Darkness

Olemme pitkäaikaisen poikaystäväni kanssa kumpikin kiinnostuneita kokeilemaan peppuseksiä, mutta ongelmana on, että minä en ilmeisesti osaa rentoutua tarpeeksi. Kultani on kyllä tehnyt kaikkensa, jotta saisi minut rentoutumaan, mutta jostain syystä se ei vain onnistu... tai sitten olen aivan liian tiukka, eikä hän sen takia pääse sisääni...

Olisiko kenelläkään hyviä neuvoja, mitä minä voisin /voisimme kokeilla, jotta tämä joskus onnistuisikin? Miten saan itseni tarpeeksi rennoksi ja opin olemaan jännittämättä tilannetta?

Ja asiallisia vastauksia kiitos. En kaipaa mitään typeriä kommentteja :)

8

6725

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mestarin

Tässäkin asiassa tarttee vähän opetella. Amatsonilla oli hyvä neuvo tuo dildo, mutta sitä pitäs käyttää miehesi. Samalla voit tehdä niitä rentoutusharjoituksia ja etsiä sopivaa asentoa. Kokeile rentouttaa koko keho ja puhaltele kevyesti ulos keuhkot tyhjiksi, kerran kun onnistuu niin jatkossa tiedät tekniikan ja sisäänpääsyn jälkeen homma toimii helpommin. Meillä oli samat ähinät, kun nykyisellä miehelläni on niin paksu vehje, että meinasi usko loppua. Niin ja rasvaa reilusti kummallekin, kuiviltaan ei takuulla mene noin tiukkaan paikkaan:))

• tytsi

hyvä konsti löysätä lihaksia on "lykätä" samalla kun poika työntyy sisään

• että

peppuseksi on mukavaa, mutta harvassa ovat naiset jotka sitä suostuvat kokeilemaan, harmillista. Tyttöystävät eivät tykkää jostain syystä, pitäisikö lempata samantien? Mutta varokaa toki peppupöpöjä, niitä kukaan ei halua suuhun, koska sitä seuraa kiusallisia tulehduksia.
        -kari

• sari
        että kirjoitti:

peppuseksi on mukavaa, mutta harvassa ovat naiset jotka sitä suostuvat kokeilemaan, harmillista. Tyttöystävät eivät tykkää jostain syystä, pitäisikö lempata samantien? Mutta varokaa toki peppupöpöjä, niitä kukaan ei halua suuhun, koska sitä seuraa kiusallisia tulehduksia.
        -kari

kuule kokeile ensin itse pokaa joku isokokoinen mies ja anna persettä kuiviltaan niin sitten tiedät mitä tarkoittaa jostain syystä.

IDIOOTTI/MIEHET KAIKKI ??????????

• annat!
        sari kirjoitti:

kuule kokeile ensin itse pokaa joku isokokoinen mies ja anna persettä kuiviltaan niin sitten tiedät mitä tarkoittaa jostain syystä.

IDIOOTTI/MIEHET KAIKKI ??????????

Ei kai se ole miehen/miesten vika, jos annat törkkiä kuiviltaan? Kyllä se menee isokin mulkku rasvan kanssa ja takuulla et voi väittää, että ois päässyt yllättämään!

• Tärkeintä on varata hommaan riittävästi aikaa ja liukastetta. Liukasteen suhteen riittävä määrä on silloin kun sitä on liikaa - eli siis paljon.

Sulkijalihakset rentoutuvat kyllä yleensä itsestään kun niitä "availlaan" rauhassa. Ihan alussa yksi hyvä tapa on hommata kaksi erikokoista butt-plugia, ihan pienin malli ja keskikokoinen. Pienin menee riittävästi liukastettuna rauhallisesti työntäen kyllä helposti sisälle. Sitä voi sitten pitää siellä, välillä ulos ja takaisin sisään. Kun tuntuu, että sisäänmeno helpottuu, voi siirtyä tekemään samaa keskikokoisella.

Kun käyttää tähän esivalmisteluun aikaa tunninkin verran, alkaa paikat olemaan valmiita naimiseen. Ja sisään mennään tietysti h-i-t-a-a-s-t-i. Vähän matkaa sisään ja sitten pois. Ja sama uudestaan.

Sekä naidessa, että totuttelun aikana tuntuu todennäköisesti ulostamisen tarvetta. Sen voi kokea kiihottavana tai epämiellyttävänä.

Liukasteena käytetään meillä ensiksi paksua vaseliinia, jolla voidellaan kyrpä ja peppu huolellisesti sisältä ja sitten päälle anal-lube -liukastetta.

Butt-plugit voi tietysti korvata esmes sormin tapahtuvalla totuttelulla. Ensin yksi sormi ja sitten kaksi. Sormissa hyvä käyttää käsinettä tai kuten meillä - kortsua. Ja pepun voi halutessaan huuhtoa helposti apteekista saatavalla tarkoitukseen valmistetulla pussilla, semmoinen on meillä vessan hyllyssä.

Butt-plugi on siinä(kin) mielessä kiva, että on mukavaa saada töihin daamilta tekstari, että tappi on paikallaan, koeta raahata itsesi kotiin jos maltat :)

• 22-v. avorouva

Pitäisi saada lantiopohjan lihakset rennoiksi. Ne on ne, joilla vaikkapa saadaan virtsasuihku katkeamaan kesken. Nuo sormiharjoitteet ovat hyvä keino tätä testatessa, kannattaa yhdistää vaikkapa suuseksiin :-)

• miekkonenn

Minä olen kokenut parhaimpana tekniikkana "lykkimisen". Eli munaa ei yritetä työntää peräaukkoon, vaan sillä tökitään pieninä tönäyksinä. Tällä tavalla sulkijalihas alkaa antaa periksi pikku hiljaa. Selitän mikä on ero tavalliseen työntämiseen verrattuna: jos munaa yrittää vain työntää, niin peräaukko reagoi siihen supistumalla. Peräaukko yrittää suojella ruumistä tunkeutujalta. Mutta pienissä tönäyksissä peräaukko ei kerkeä supistua, ja se rupeaa antamaan periksi. Tai se supistuu kyllä, mutta siinä vaiheessa muna otetaan jo pois ja supistus jää vain hetkelliseksi. Minunkin tyttöystävälläni on kamalan tiukka peppureikä, mutta tällä tekniikalla ollaan onnistuttu.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko varattu minulle?

Mieheltä kysyn.
      Ikävä
      157
      5970
    2. Mitä ensi viikolla tapahtuu?

Mitä toivot, että ensi viikolla tapahtuu?
      Ikävä
      114
      5555
    3. Olen miettinyt kauan

miten reagoisin, kun näen sinut taas. Ehkä ladannut tuohon hetkeen liikaa odotuksia. Ja sitten kun lopulta olit siinä, h
      Ikävä
      46
      5247
    4. Vanhempi mies

Jos yritän ajatella sinut pois sydämestäni, ikävä ja surullinen kaipuu tulee kaksin verroin kovempana. Olit mun unessa
      Ikävä
      32
      3255
    5. Mitä Ajattelit Kun Näit Kaivattusi

Ensimmäistä Kertaa?
      Ikävä
      55
      2789
    6. Ostiko maailma sinut minulta?

Kun et enää resonoi kuin ennen. Kun et enää ihmetellen katso ympärillesi ja pohdi mitä mäen takana on? Ymmärrän ja tue
      Ikävä
      25
      2601
    7. On niin paha olla

Tarviin jotain jolla turruttaa... Kuka voi auttaa.
      Ikävä
      43
      2290
    8. Noloa että kaipasin sinua

Toivottavasti et tunnistanut itseäsi. Ikävissään sitä on aika typerä.
      Ikävä
      23
      2090
    9. Minne sä aina välillä joudut

Kun pitää hakemalla hakea sut sieltä ja sitten oot hetken aikaa esillä kunnes taas menet piiloon, en ymmärrä 🤔❤️ Oot ta
      Ikävä
      13
      1900
    10. On niin vaikea olla lähelläsi

En saa ottaa kädestäsi kiinni, en saa halata. En saa silittää hiuksiasi. Enkä saa sinua koskaan omakseni. ☔ Miehelle na
      Ikävä
      15
      1821
    Aihe