"Entinen venäläisjohtaja: Eliitti menettänyt luottamuksensa Putiniin – yksi merkki sen paljastaa
Venäjän eliitin mukaan presidentti Vladimir Putin on vienyt maan umpikujaan, arvioi entinen korkeassa asemassa Kremlissä vaikuttanut viranomainen The Economist -lehdessä", kertoo Ilta-Sanomat/Taloussanomat.
No, ei Putinin kannata silti huolestua, Kiuruveden putinistien keskuudessa luottoa Putiniin riittää, vaikka hän vekseliin nimen tai useampia tarvitsisi.
VENÄJÄN ELIITTI MENETTÄNYT LUOTTONSA PUTINIIN, MUTTA KIURUVEDELLÄ.....
8
167
Vastaukset 8
- Anonyymi00001
Tai sitten lainapaperiin takaajiksi, jos Venäjällä ei vekseleitä tunneta.
- Anonyymi00002
Voi olla, ettei Putin tarvitse kohta muuta kuin vessapaperia.
- Anonyymi00003
Muistaa vain pyyhkiä ensin silmänsä ja sen jälkeen samalla paperilla takapuolensa, jos pytyllä istuessa rupeaa itkettämään...
- Anonyymi00004
Anonyymi00003 kirjoitti:
Muistaa vain pyyhkiä ensin silmänsä ja sen jälkeen samalla paperilla takapuolensa, jos pytyllä istuessa rupeaa itkettämään...
Sinänsä parempi, jos tekisi toisin päin, mutta mahdollisia neuvottelijoita ajatellen olisi siistimpi juttu pyyhkiä samalla paperilla ensin silmät...
- Anonyymi00005
Aloittaja uskoo iltapäivälehtiä.
- Anonyymi00006
Ei, vaan entistä venäläisjohtajaa.
- Anonyymi00007
Kyllä se Puten glooria on kovasti laskussa ja vain lisätyllä pelolla, valvonnalla ja murhilla hän saa pidettyä pakan edes jollain tapaa kasassa.
Säälin tuota kansaa, mutta itse ovat hänet valinneet, vaikka oikeita vaaleja heillä ei ole koskaan ollut, mutta kansannousu on aina mahdollinen.- Anonyymi00008
Kansa voi havahtua, kun drooneja sataa jo Moskovaan. Viikon vaihteessa Ukraina lähetti noin 600 miehittämätöntä ilma-alusta 14 eri alueelle Venäjällä, myös Moskovaan.
Ei tullut Putinin joukoille paraatimarssia Kiovaan.
SLAVA UKRAIIIIIIIINIIIII...!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anteeksi arkuuteni
Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän531067Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?
Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll221050Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.
https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl514838- 50824
- 46735
- 37659
Tykkäätköhän vielä minusta?
Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin30616Vihervasemmistofeministinaisasianaiset
Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE181605Muistatko Mikkelin panttivankidraaman?
Uusi draamasarja järkyttävästä tapauksesta on tulossa. Tositapahtumiin perustuva sarja ammentaa vuoden 1986 Mikkelin pan61596Olet ihana
Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩❤️👩❤️😼😘37560