Tuli vaan mieleen kun toisessa ketjussa joku sano että talkooporukat remppaa taas asemaa mikä on hieno juttu. Sitten tuli mieleen nämä uutisten jutut kun esim. työtön menetti tukensa juurikin tekemällä talkootyötä eli soitti kitaraa ilmaiseksi vanhuksille tunnin viikossa.
Onko talkootyö nykyään siis enää sallittu työttömille vai saavatko vain töissäkäyvät käydä talkoilemassa? Talkootyöstä työtön juurikin pitäisi yllä työkuntoaan, saisi mielen vireyttä, liikuntaa ja sosiaalista kanssakäymistä, mutta TE toimisto vaatii että työttömän pitää maata apaattisesti kotonaan tekemättä mitään?
Onko talkootyö nykyään työttömille kielletty?
12
119
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
Sitten jotkut vaatii että työttömien nimenomaan pitää talkoilla ja kerätä risuja, mutta eihän tätäkään saa tehdä koska tuet menee
- Anonyymi00009UUSI
Hallitus ehdotti jokin aikaa sitten työttömille risusavottaa
- Anonyymi00002UUSI
Talkootyö on kiellettyä, et voi samaan aikaan hakea actiivisesti työtä ja olla talkoissa!
t kelan pimut- Anonyymi00003UUSI
Kelan pimut jos kuka tietää luotan tähän 👆
- Anonyymi00004UUSI
Työkyri lähtee raskaan työpäivän jälkeen vielä talkoilemaan toksisen pomon huvilatyömaalle työtön tähän aikaan palailee busterilla kolilta vatsa täynnä Kobe härkää runcataa ja perseveroa
- Anonyymi00005UUSI
Kolilta ei saakobehärkää
- Anonyymi00008UUSI
Anonyymi00005 kirjoitti:
Kolilta ei saakobehärkää
Kolilta saa kobehärkää, vain parasta työttömille! 🏆
- Anonyymi00006UUSI
Palkatut työntekijät, työssäkävijät ja eläkeläiset remppaavat asemalla.
- Anonyymi00011UUSI
Eli on siis tiedossa että työttömät eivät saa talkoilla vaikka haluaisivatkin?
- Anonyymi00007UUSI
Käyvätkö työttömät vapaaehtoistyössä Tukipisteellä ja tehdään monipuolista työtä palkkaa ei makseta. te toimiston aktivointi toimenpiteitä saisi tehdä työtä
- Anonyymi00010UUSI
Työkkärin vosuille ei kannata kertoa kuin sen mitä on pakko. Talkoo yms. hommat pitää ihan vaan omana tietonaan.
- Anonyymi00012UUSI
Te toimisto pitää huolen ja kattava sosiaaliturva maata kotona sohvalla toimeentulotuki asiakkaan pitäisi myydä kitara ja muu soittimet vaikka haitari jos omistaa sellaisen jos käy soittamassa ilmaiseksi työttömyystuki lähtee vaikka ei saa senttiäkään palkkaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.1492023Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3051727- 931567
Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2001210Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois781193- 671150
- 251061
- 481007
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl73956- 45947