Niko Saarinen ja Love Island

Anonyymi-ap

Nyt ymmärrän kun on tehty jokin tutkimus että suomalaiset ovat tyhmentyneet. Aivan hirveän huono sanavarasto kaikilla tuolla saarella. Puhutaan ja huudetaan paljon sanomatta yhtään mitään. Ja tuo englannin sekainen suomi on rasittavaa kuunneltavaa. Niko tekee ohjelmasta myös erittäin jäykän ja virkamiesmäisen. Ja mistä nuo kaksi Porvoon rautakangen jäykkää poikaa tuonne repäistiin murjottamaan. Huonoin kausi ikinä.

21

359

Vastaukset 21

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Kuka edes katsoo? Alkuperäinen Ruotsin ihan eri tasolla.

• Anonyymi00002

Onko saarisella peruukki ? Näyttää ihan siltä..

• Anonyymi00003

Kyllä se sille vaikuttaa. En vaan tajua miksi noin jäykkä ihminen on laitettu tonne juontamaan.

• Anonyymi00004

Muissa maissa on tosi rentoa menoa. Miksi ei meillä ?

• Anonyymi00005

Luin jostain jutun podcastista, missä tää herra avautui näistä treffikumppaneistaan ja voihan viulu, kun ihmisen pitää kaikesta avautua ja kertoa. Maku meni.

• Anonyymi00006

Niinpä. Olen samaa mieltä että aika on ajanut Nikon ohi. Jos joku ehkä toimii radiossa niin ei kyllä toimi televisiossa. Ja nuo yksityiselämän kertomiset kyllä etoo.

• Anonyymi00007

Saarisella näyttää olevan tupee..

• Anonyymi00008

Voiko olla vastenmielisempää kitisijää, kuin toi Niko Saarinen ?

• Anonyymi00009

Ei voi. Nauroin katketakseni kun sillä oli koiran talutushihna kaulassa. Voi hyvää päivää.

• Anonyymi00010

Malliesimerkki kökönkökön kököstä, ei ihme jos pisa-tulokset on mitä on, hyi olkoon

• Anonyymi00011

Mä tykkään Nikon vähäeleisestä ja rauhallisesta tyylistä.

• Anonyymi00012

Onnea sitten sinulle sylintäydeltä. Olet ilmeisesti päässyt kaltaiseesi seuraan.

• Anonyymi00014
        Anonyymi00012 kirjoitti:

Onnea sitten sinulle sylintäydeltä. Olet ilmeisesti päässyt kaltaiseesi seuraan.

Mitä vielä olen perusjuntti -maalainen ja täys 100% hetero.

• Anonyymi00013

Voi luoja miten vetämättömiä ja värittömiä nuo uudet Porvoon jätkät on. Veto täysin pois. Mihin noita tarvitaan elämässä ?

• Anonyymi00017

No lakanoiden väliin tietenkin naisten kanssa.

• Anonyymi00016

Noi jätkät vie laadukkaat ja parhaimmat naiset treffeille mutta ei niillä ole mitään annettavaa heille. Täysin turhaa tv-aikaa.

• Anonyymi00019

Kyllä antavat naisille ja kunnolla kans.

• Anonyymi00020
        Anonyymi00019 kirjoitti:

Kyllä antavat naisille ja kunnolla kans.

Kyllä noi niin tumpeloilta vaikuttaa kaikki jätkät että taitaa saamiset jäädä saamatta.

• Anonyymi00018

Kyllä on ala-arvoisin kausi ikinä. Niin toteutus kuin henkilöt ja juontaja. Miksi tämä on pilattu näin totaalisesti ?

• Anonyymi00021

Niko Saarinen pilaa kissan ininällään koko ohjelman. Miksi se on otettu ohjelmaan ?

• Anonyymi00023

Kyllä meidän kissat ääntelee paljon kauniimmin kuin Niko. Mutta nuo osallistujat ovat kertakaikkisen hajuttomia ja värittömiä. Ei yhtään kunnon persoonallista ole mukana. Pitkästyy. Todella.puuduttavaa katseltavaa.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Muuttaisitko kaivattusi luokse

heti asumaan? 🛒
      Ikävä
      100
      832
    2. Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL

Martina on kasvattanut fiksun tyttären.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      361
      790
    3. Mitä odotat kohtaamiselta?

Niin, otsikossa kysymys.
      Ikävä
      76
      620
    4. Olet kuin minä

Jännä huomata tämä kerta toisensa jälkeen eikö ❤️
      Ikävä
      50
      605
    5. Mä olen tosi

Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui
      Ikävä
      38
      599
    6. Samassa kylässä asuu yks mies...

Jota en voi sietää... yök!
      Ikävä
      65
      595
    7. Sanotaan se sitten tässä

Rakastan sua mies varmaan.
      Ikävä
      30
      566
    8. Jos se onkin niin

Että me molemmat kaivataan toisiamme. Odotetaan sitä näkemistä. Ollaan mustasukkaisia ja mietitään, että kenen kanssa se
      Ikävä
      27
      532
    9. En minä tule koskaan ottamaan sinuun yhteyttä

Että siinä ole vaan rauhassa ilman minua koko loppuelämäsi ajan.
      Ikävä
      25
      530
    10. Omituiset kuntayhtymän vieraat festareilla

Mitähän Pekka Iivari teki kuntayhtymän vieraana festareilla? Harvemmin tällaiset tilaisuudet ovat ns. avec- tyyppisiä ei
      Kemijärvi
      48
      527
    Aihe