Taitaa Timoa yrjöttää
Hui kohta 77 tuhatta Forest Finn
12
203
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
Hyvä Ari! Ei muuta kun kohti satatonnia jonne vain harva tubettaja yltää.
- Anonyymi00002UUSI
Lakolla miljoona kanavan tilaajaa .
- Anonyymi00003UUSI
Lunastaisi nyt ensin nuo antamansa aiemmat lupauksensa,konjamiin keralla pajastukset ja koneleetin alttarille viennin. Nytten jo höyryää juutuupin hopeaplakaateista. Eikö riittäny uskallus paljastuksiin,vaikka niin uhosi.
- Anonyymi00004UUSI
Tilatkee Kosula Eepos Osa 1 Prologi.
Pölynimuri kauppias sukkuloi Pohjois-Savossa. - Anonyymi00005UUSI
Anonyymi00004 kirjoitti:
Tilatkee Kosula Eepos Osa 1 Prologi.
Pölynimuri kauppias sukkuloi Pohjois-Savossa.Menkee ulos koloistanne elämään omaa elämäänne, ja vaikka sukkuloimassan Pohjois-Savoon jos ette muuta keksi
- Anonyymi00006UUSI
Anonyymi00005 kirjoitti:
Menkee ulos koloistanne elämään omaa elämäänne, ja vaikka sukkuloimassan Pohjois-Savoon jos ette muuta keksi
On se savo ihmeseutua, mitä liikkuu miehen päässä jos varastaa ihmisten postit ja kaikki mitä saa irti vuosikausien ajan !
Ja eikä paljon mitään tuomiota, se vasta hullua on !?
Mikä sitä seutua vaivaa huh. - Anonyymi00007UUSI
Anonyymi00006 kirjoitti:
On se savo ihmeseutua, mitä liikkuu miehen päässä jos varastaa ihmisten postit ja kaikki mitä saa irti vuosikausien ajan !
Ja eikä paljon mitään tuomiota, se vasta hullua on !?
Mikä sitä seutua vaivaa huh.Onhan niissä posteissa nimi, jakakoot hamppari joka postin osoitteisiin, oppis tuntemaan oman lootansa!
Ei tuollaista normaali ihminen ymmärrä. - Anonyymi00008UUSI
Anonyymi00005 kirjoitti:
Menkee ulos koloistanne elämään omaa elämäänne, ja vaikka sukkuloimassan Pohjois-Savoon jos ette muuta keksi
Pitäskö tuossa lukee että elemeen ommoo elemee...@
- Anonyymi00009UUSI
Anonyymi00008 kirjoitti:
Pitäskö tuossa lukee että elemeen ommoo elemee...@
....ommoo hommoo. Sannoo omitti.
- Anonyymi00010UUSI
Hyvillä filmillä on katsojia ei kukaan jaksa katsella vanhan toistoa.
- Anonyymi00011UUSI
Kuuluuko kohta yksi sormi feat USB soittajalta lisää sähköposteja
- Anonyymi00012UUSI
Soittaako siinä kukaan nahkafagottia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.2812926Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka522313Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3481997- 1151733
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1081675Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2121375- 661317
- 681253
- 581232
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl771181