Kertokaas ilmaisia tarinoita
Vastaukset 9
- Anonyymi00001
Tässäpä olisi yksi tarina, joka on tosi.
Olin intissä, kun tämä tapahtui. Myöhästyin junasta ja kiire oli kotiin lomille. Kävelin asemalta tien varteen liftaamaan jos vaikka saisin kyydin.
Istuskelin tien varrella reppuni päällä noin vartin kun eka auto tuli oikeaan suuntaan. Nostin peukalon ylös ja ajattelin, että ei varmasti pysähdy...
No olin väärässä auto pysähtyi palan matkan päähän. Otin reppuni ja kävelin autolle. Autossa oli vanhempi rouva, joka kyseli, että minne matka. Sanoin minne olin menossa. Tähän rouva totesi, että pääset puoleen väliin tavoitteestasi. Tämä kelpasi minulle ja istui auto kyytiin. Matkalla juteltiin niitä näitä, mutta jostain syystä aikoi jutut mennä seksin puolelle. Rouva kyseli, että onko ollut pitkä aika ilman naista. Johon vastasin, että eipä ole tyttöystävää.
Tuli hetken hiljaisuus ja katselin maisemia. Rouva rikkoi hiljaisuuden ja tuumasi voiko kysyä jotain suoraan? Sanoi kysy vaan.
Panettaako? kysyi rouva. Häkellyin ja solersin jotain tyyliin joooo.
Tähän rouva jatkoi, tule meille laitan syötävää ja saat muutakin. Olen eronnut ja ollut pitkään ilman miestä.
Suostuin. Loppu matka meni omissa ajatuksissa, eikä rouvakasn puhunut mitään.
No päästiin perille, omakotitalo.
Mentiin sisään...- Anonyymi00008
Eli menit niuvanniemen suljetulle speden kanssa samaan koppiin buaahaa
- Anonyymi00002
Olishan tuo mukava kokea. Onko naista. Mies 02al.
- Anonyymi00003
Vaimon sain ennen istumaan joskus kasvoilleni. En saa enää mihinkään touhuun. Olisi kyllä ihanaa nuolla naisen alapäätä vieläkin M64 Keski-Suomi.
- Anonyymi00010
Porsas röh röh
Nautin suunnattomasti, kun nainen istuu hajareisin kasvoilleni, hieroo pilluaan naamaani, nussii kieltäni ja valuu mehujaan suuhuni. Olen kerran tämän kokenut ja muistan tämän ihanan kokemuksen kuin eilisen päivän. Nainen istui naamallani niin, että suuni ja nenäni jäivät hänen häpyhuultensa väliin. Olin vähällä tukehtua, mutta nautin. Toivottavasti joku ihana nainen vielä joskus istuu kasvoilleni.
- Anonyymi00007
Naisen kanssa alasti hiero pillulla selkää sai orgasmin hieroin naisen selkää kalullani spermat lensi selänpäälle
- Anonyymi00011
Ai saatana näitä possuja
makaan sohvalla ja hikinen mies tulee ylleni seisomaan hän laskee hikisen pyllynsä naamalleni ja joudun työntämään kieleni hänen pyllyn reikäänsä , nuolen hänen vakoaan aina kives pusseille saakka , samalla hän puristelee kulliani
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1761530
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.96736En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58725Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset203588- 48536
- 126536
- 37526
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50518Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15500- 25483