Haluaisin tiedustella onko kela hyväksynyt lääkärin ja sosiaalityöntekijän lausuntoja liittyen asumiskuluihin?
Oletteko saaneet asuntoja jotka sopii Kelan 513e kk rajoihin ilman luottotietoja ja jos niin mistä ja miltä alueelta ja onko asunto ollut asumisterveellinen?
Sitten onko siunsote myöntänyt teille vuokrarästeihin jotain?
Joensuulaiset Kelan ja sossun asiakkaat
13
137
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
Eikös se raja ole yksin asuvalla 548€. Minä näistä mitä tietämän kun en työtön ole, mutta löytyisikö täältä jotain ohjetta. https://www.instagram.com/tyyne_neuvontaa/
tyyne_neuvontaa
TYYNE - Työttömien neuvontaa
Maksutonta ja luottamuksellista työttömien neuvontaa Pohjois-Karjalassa - Anonyymi00002UUSI
Mikä on kela ja sossu...?
- Anonyymi00003UUSI
Menkää töihin yhteiskunnan pummit!
- Anonyymi00005UUSI
Järjestä työpaikkoja niin tullaan juosten!
- Anonyymi00006UUSI
Anonyymi00005 kirjoitti:
Etkä tule, kun ei töissä saa juoda kaljaa ja pelata kännykällä...
- Anonyymi00009UUSI
Anonyymi00005 kirjoitti:
25r bixröh 8d of 5
- Anonyymi00011UUSI
Anonyymi00006 kirjoitti:
Etkä tule, kun ei töissä saa juoda kaljaa ja pelata kännykällä...
Katohan kun säikähti. Aatteli varmaan että joku tulee ja tekee hommia enemmän. No nythän se alkaa veistellä kuinka tärkeä ja monimutkainen homma sillä onkaan...
- Anonyymi00012UUSI
Anonyymi00011 kirjoitti:
Katohan kun säikähti. Aatteli varmaan että joku tulee ja tekee hommia enemmän. No nythän se alkaa veistellä kuinka tärkeä ja monimutkainen homma sillä onkaan...
Sinä menet kuralle kun saat työhönosoituslapun ja alat miettiä kuinka työn väistäisit.
Eipä sillä, varmasti se on kovaa hommaa tuokin työn välttely...
- Anonyymi00004UUSI
Joensuu
Yleinen asumistuki: 1 henkilö: 513 €/kk - Anonyymi00007UUSI
513e kk saa maksimissaan olla vuokra toimeentulotuessa Joensuussa.Heinävedellä se taisi olla jotain reilu 300e.
- Anonyymi00008UUSI
Tämä raja kattaa vuokran tai vastikkeen lisäksi myös erikseen laskutettavat vesimaksut. Lisäksi Kela voi hyväksyä erikseen lämmityskustannuksia, mikäli ne eivät sisälly vuokraan.
- Anonyymi00010UUSI
Anonyymi00008 kirjoitti:
Tämä raja kattaa vuokran tai vastikkeen lisäksi myös erikseen laskutettavat vesimaksut. Lisäksi Kela voi hyväksyä erikseen lämmityskustannuksia, mikäli ne eivät sisälly vuokraan.
Kotivakuutus 11e jonka hyväksyvät kuussa.
Vesi 20e hlö kuussa
- Anonyymi00013UUSI
Käyttäisitte tuonkin ajan työnhakuun ja työnantajille soitteluun, minkä kulutatte kela- ja sossutukien laskemiseen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.2472633Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka132171Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3241888- 1031639
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois871554Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2001250- 671210
- 251131
- 501093
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl731016