Miks me oikein

Anonyymi-ap

Rakastuttiin vaikka kaikki on mahdotonta?

85

1170

6Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

      Ilmeisesti mahdottomuus on vain siellä päässä. Älähän yleistä.

    • Anonyymi00002

      Miten muka on mahdotonta?

      • Anonyymi00003

        Täysin mahdotonta. Vain seksi on mahdollista ei mikään muu.


      • Anonyymi00004
        Anonyymi00003 kirjoitti:

        Täysin mahdotonta. Vain seksi on mahdollista ei mikään muu.

        Joka on ja pysyy vain meidän välillämme


      • Anonyymi00005
        Anonyymi00003 kirjoitti:

        Täysin mahdotonta. Vain seksi on mahdollista ei mikään muu.

        Miksi ei ole muuhun mahdollisuutta?


      • Anonyymi00006
        Anonyymi00004 kirjoitti:

        Joka on ja pysyy vain meidän välillämme

        Tietona


      • Anonyymi00007
        Anonyymi00005 kirjoitti:

        Miksi ei ole muuhun mahdollisuutta?

        Mitä enää kuvittelet näiden asioiden jälkeen. Miten kukaan voi enää hyväksyä jos itsekin häpeää omia tekoja


      • Anonyymi00008
        Anonyymi00007 kirjoitti:

        Mitä enää kuvittelet näiden asioiden jälkeen. Miten kukaan voi enää hyväksyä jos itsekin häpeää omia tekoja

        Ei nyt kyllä liity minuun millään tavalla!


      • Anonyymi00009
        Anonyymi00007 kirjoitti:

        Mitä enää kuvittelet näiden asioiden jälkeen. Miten kukaan voi enää hyväksyä jos itsekin häpeää omia tekoja

        Mitä tekoja häpeät?


      • Anonyymi00012
        Anonyymi00009 kirjoitti:

        Mitä tekoja häpeät?

        Sitä että rakastuin sinuun


      • Anonyymi00013
        Anonyymi00007 kirjoitti:

        Mitä enää kuvittelet näiden asioiden jälkeen. Miten kukaan voi enää hyväksyä jos itsekin häpeää omia tekoja

        Hävettää, mutta s*ksiä voi harrastaa 🤔mielenkiintoista.


      • Anonyymi00014
        Anonyymi00012 kirjoitti:

        Sitä että rakastuin sinuun

        Onko joku syy miksi et saisi olla rakastunut minuun?


      • Anonyymi00015
        Anonyymi00012 kirjoitti:

        Sitä että rakastuin sinuun

        Nyt on kohtuullisen sekavaa settiä!


      • Anonyymi00018
        Anonyymi00014 kirjoitti:

        Onko joku syy miksi et saisi olla rakastunut minuun?

        On se ettet arvosta minua tarpeeksi ja alennuin tunteiden vuoksi tähän kaikkeen koska rakastuin.


      • Anonyymi00019
        Anonyymi00013 kirjoitti:

        Hävettää, mutta s*ksiä voi harrastaa 🤔mielenkiintoista.

        Etkö halua?


      • Anonyymi00020
        Anonyymi00018 kirjoitti:

        On se ettet arvosta minua tarpeeksi ja alennuin tunteiden vuoksi tähän kaikkeen koska rakastuin.

        Olen rakastunut yhteen ja olen aina arvostanut häntä.


      • Anonyymi00024
        Anonyymi00020 kirjoitti:

        Olen rakastunut yhteen ja olen aina arvostanut häntä.

        Keneen?


      • Anonyymi00025
        Anonyymi00024 kirjoitti:

        Keneen?

        Naiseen jonka nimi loppuu A kirjaimeen.


      • Anonyymi00026
        Anonyymi00003 kirjoitti:

        Täysin mahdotonta. Vain seksi on mahdollista ei mikään muu.

        Minulta et saa seksiä, ellet sitoudu minuun. Tiedät sen. Oma on häviösi ja olet sen takia onneton,kuten minäkin olen ja se lisää pahaa karmaa maailmaan. Meidän kuuluu olla yhdessä ja kaikkeen kyllä ratkaisut keksittäisiin, ehkä se häntä pelottaakin.


      • Anonyymi00027
        Anonyymi00026 kirjoitti:

        Minulta et saa seksiä, ellet sitoudu minuun. Tiedät sen. Oma on häviösi ja olet sen takia onneton,kuten minäkin olen ja se lisää pahaa karmaa maailmaan. Meidän kuuluu olla yhdessä ja kaikkeen kyllä ratkaisut keksittäisiin, ehkä se häntä pelottaakin.

        Ja minulle siis "vain seksi" on mahdotonta hänen kanssaan, ellei kompromisseja halua keksiä kanssani.


      • Anonyymi00029
        Anonyymi00025 kirjoitti:

        Naiseen jonka nimi loppuu A kirjaimeen.

        Miina Äkkijyrkkä


      • Anonyymi00030
        Anonyymi00029 kirjoitti:

        Miina Äkkijyrkkä

        Eiköhän tuo ole taas se F kirjaimella alkava.


      • Anonyymi00031
        Anonyymi00029 kirjoitti:

        Miina Äkkijyrkkä

        M-alkuinen nainen.


      • Anonyymi00032
        Anonyymi00031 kirjoitti:

        M-alkuinen nainen.

        Milla, Mira, Malla, Marika, Marita, Miia, Miisa, Maarit...


      • Anonyymi00033
        Anonyymi00032 kirjoitti:

        Milla, Mira, Malla, Marika, Marita, Miia, Miisa, Maarit...

        Maija on oikein.


      • Anonyymi00035
        Anonyymi00033 kirjoitti:

        Maija on oikein.

        Laitoin viestinkin tänään jo.


      • Anonyymi00036
        Anonyymi00026 kirjoitti:

        Minulta et saa seksiä, ellet sitoudu minuun. Tiedät sen. Oma on häviösi ja olet sen takia onneton,kuten minäkin olen ja se lisää pahaa karmaa maailmaan. Meidän kuuluu olla yhdessä ja kaikkeen kyllä ratkaisut keksittäisiin, ehkä se häntä pelottaakin.

        En sitoudu sinuun sinun ehdoilla


      • Anonyymi00037
        Anonyymi00036 kirjoitti:

        En sitoudu sinuun sinun ehdoilla

        Tiedän, mutta et saa myöskään seksiäni.


      • Anonyymi00039
        Anonyymi00037 kirjoitti:

        Tiedän, mutta et saa myöskään seksiäni.

        Silti kiusaat ja katselet. Reilua?


      • Anonyymi00040
        Anonyymi00037 kirjoitti:

        Tiedän, mutta et saa myöskään seksiäni.

        Oliko joku suunnitelma sit?


      • Anonyymi00041
        Anonyymi00040 kirjoitti:

        Oliko joku suunnitelma sit?

        Ei kai täs. Ollaan ilman seksiä ja ollaan ilman suhdetta. Tai toki sitä surkeaa seksiä saa, mutta siitä otan sponssin. Mut rakkausasiois oon marttyyri.


      • Anonyymi00042
        Anonyymi00041 kirjoitti:

        Ei kai täs. Ollaan ilman seksiä ja ollaan ilman suhdetta. Tai toki sitä surkeaa seksiä saa, mutta siitä otan sponssin. Mut rakkausasiois oon marttyyri.

        Voin tarjota surkeaa seksiä niin miten olisi?


      • Anonyymi00043
        Anonyymi00041 kirjoitti:

        Ei kai täs. Ollaan ilman seksiä ja ollaan ilman suhdetta. Tai toki sitä surkeaa seksiä saa, mutta siitä otan sponssin. Mut rakkausasiois oon marttyyri.

        Ja mikä marttyyri?


      • Anonyymi00050
        Anonyymi00009 kirjoitti:

        Mitä tekoja häpeät?

        Et oo palstaäijän feikkidialogeissa nutaava enää edes todellinen ns. TT


      • Anonyymi00051
        Anonyymi00013 kirjoitti:

        Hävettää, mutta s*ksiä voi harrastaa 🤔mielenkiintoista.

        Mitä mielenkiintoisia tunteita palstaäijän dadaistinen monologi herätti teissä tällä kertaa, herra erotomaani?😬


      • Anonyymi00052
        Anonyymi00015 kirjoitti:

        Nyt on kohtuullisen sekavaa settiä!

        No hyvä että sullekin pesän pörröiselle mehiläiselle löytyi joku kommentti guben kataloogista mitä kommentoida😏


      • Anonyymi00053
        Anonyymi00033 kirjoitti:

        Maija on oikein.

        Ei ollut.


      • Anonyymi00061
        Anonyymi00039 kirjoitti:

        Silti kiusaat ja katselet. Reilua?

        Höpötät toisen kanssa...
        Sivusta


      • Anonyymi00064
        Anonyymi00026 kirjoitti:

        Minulta et saa seksiä, ellet sitoudu minuun. Tiedät sen. Oma on häviösi ja olet sen takia onneton,kuten minäkin olen ja se lisää pahaa karmaa maailmaan. Meidän kuuluu olla yhdessä ja kaikkeen kyllä ratkaisut keksittäisiin, ehkä se häntä pelottaakin.

        Nyt on joku muu taas elikkä...


      • Anonyymi00065
        Anonyymi00064 kirjoitti:

        Nyt on joku muu taas elikkä...

        Monta miestä tuntuu olevan.


      • Anonyymi00066
        Anonyymi00043 kirjoitti:

        Ja mikä marttyyri?

        No katso vaikka wikipediasta? Sillä tarkoitetaan uskonsa puolesta kuolijaa ja minä uskon siihen rakkauteen niin paljon, että siinä ei pelkät seksit kiinnosta joskus kun herralle sopii perhearkensa lomasta, kun muna taas ohjaa.


      • Anonyymi00069
        Anonyymi00039 kirjoitti:

        Silti kiusaat ja katselet. Reilua?

        Tolla miehellä on kiusattavia tusina.
        On varattu mutta silti pyörittää halukkaita naisia ympärillä .
        Inhottavaa todella!

        Sivusta


      • Anonyymi00076
        Anonyymi00053 kirjoitti:

        Ei ollut.

        Laita viestiä ja selvitetään väärinkäsitykset!


    • Anonyymi00010

      Puhu vain omasta puolestasi, haaveilija.

      • Anonyymi00011

        Sinäkö et rakastunut


      • Anonyymi00023
        Anonyymi00011 kirjoitti:

        Sinäkö et rakastunut

        Kyllä vaan.


    • Anonyymi00016

      Kyllä olin ihastunut vakavasti,mutta olosuhteet oli mitä oli.

    • Anonyymi00017

      Minä en pidä rakkaana ketään muuta kuin ex miestäni. Piste.

    • Anonyymi00021

      Pillua se vain halusi ja päästä kehumaan sillä

      • Anonyymi00054

        Ja mikä tässä olisi palstaäijä, trolliäijä ikäänkuin erityisen uniikkia tai maininnan arvoista? Lollerot mm sulle. Tee


      • Anonyymi00073

        Olisit antanut. Olisit saanut!


    • Anonyymi00022

      Jospa joku päivä käsittää sen, mitä nyt ei käsitä. Eihän rakastumiselle oikein mitään voi.

    • Anonyymi00028

      Joitko siitä pullosta minkä annoin muuan vuosi sitten? Iteppä joit :)

    • Anonyymi00034

      Veikkaampa että puhut ihan vaan omasta puolestasi

    • Anonyymi00038

      Hyvä kun selvisi että maijalle tarkoitettu aloitus

      • Anonyymi00077

        Mistä se selvisi sun mielestäsi? Mitä ihmettä?


    • Anonyymi00044

      ehkä juuri siksi? Ollaan tiedetty toisemme aina ja en ymmärrä mistä se mieletön kemia ja vetovoima meidän välille sitten yhtäkkiä silloin joskus tuli. Kielletty liekki syttyi palamaan ja taitaa palaa yhä, vaikka ei ollakaan pitkään aikaan nähty.

      • Anonyymi00045

        Kuinka pitkä aika viime näkemästä?


      • Anonyymi00062

        Osaat olla kultainen. Katsotkin kerjäävin koiran silmin.


      • Anonyymi00063
        Anonyymi00045 kirjoitti:

        Kuinka pitkä aika viime näkemästä?

        puolisen vuotta


      • Anonyymi00085

    • Anonyymi00046

      Olisitteko voineet vain jutella kahden kesken rauhassa? Siitä yleensä lähtee vyyhti positiivisestikin purkautumaan.

      • Anonyymi00057

        Vyyhti lähtee positiivisesti purkautumaan ei hele jäbällä menny pää vähän rikki guben teksteistä ja omasta fiksaatiosta


      • Anonyymi00060
        Anonyymi00057 kirjoitti:

        Vyyhti lähtee positiivisesti purkautumaan ei hele jäbällä menny pää vähän rikki guben teksteistä ja omasta fiksaatiosta

        Ja kun tuon tulkutuksia lueskelee, niin lausunto on aika beige


    • Anonyymi00047

      Suurin osa mun elämästä on mennyt vaikkeimman kautta ihan aina. Kaipa mun pitää jotenki elää hlvetin vaikea elämä.

      • Anonyymi00048

        Onkohan sulla siihen jotain osuutta?


      • Anonyymi00049
        Anonyymi00048 kirjoitti:

        Onkohan sulla siihen jotain osuutta?

        On varmaan näytin tyhmältä kiusattiin, en ollut terve sairastuin, meinasin menettää molemmat lapset raskaus aikoina. Juu kaikki nämä on omaa syytäni.


      • Anonyymi00058
        Anonyymi00048 kirjoitti:

        Onkohan sulla siihen jotain osuutta?

        Aika filosofisia kyselet aloittajaäijän monologilta, onko omat asiat kunnossa koti- työ -vintti jne? Sivusta oot karsee


      • Anonyymi00059
        Anonyymi00049 kirjoitti:

        On varmaan näytin tyhmältä kiusattiin, en ollut terve sairastuin, meinasin menettää molemmat lapset raskaus aikoina. Juu kaikki nämä on omaa syytäni.

        Jaa entä naisia ihan täysille taukeille esittävä se kolmas raskaus_aika? Näytitkö silloin tyhmältä? Oisit vaikka ehostanu. T naiselta ootteko vähän hitaita täällä


    • Anonyymi00056

      Ei se nyt niin kauheata ole. Tavallaan on ihanaa ihan vaan se, et vielä voi tuntea näin. Ja ehkä, kun aikaa kuluu ja tilanteet muuttuu, tulee vastaan joku muu, jonka kanssa ei ole mahdotonta.

    • Anonyymi00067

      Me emme rakastuneet.
      Välillemme kyllä synti outo side ja suuri vetovoima jota kumpikaan meistä ei osannut odottaa.
      Se oli silti jotain muuta kuin rakastuminen se ei ollut edes ihastumista.
      Se oli ainulaatuinen kohtaaminen mihin on vaikea etsiä järkevää selitystä tai vastausta.
      Eikä siihen edes tarvita vastausta.

      • Anonyymi00068

        Vetovoima ilman ihastumista? Kyllä silloin usein on myös ihastumista


      • Anonyymi00074

        Välttelevästi kiihtyneen kehittämä limerenssi?🤔


      • Anonyymi00075
        Anonyymi00074 kirjoitti:

        Välttelevästi kiihtyneen kehittämä limerenssi?🤔

        Kiihtyneen=kiintyneen. Tai sitten freudilainen lipsahdus.


      • Anonyymi00081

        Olen kokenut tuon 23:00.


      • Anonyymi00083
        Anonyymi00081 kirjoitti:

        Olen kokenut tuon 23:00.

        Ilman mitään ihastumista?


    • Anonyymi00070

      en minä vatussa tiedä niin en edes tiedä mitä teen enään elämälläni ilman sua. en mä jaksa alusta asti alkaa taas tutustumaan ja lässynlää hirveetä shaibaa

    • Anonyymi00071

      Mä olin kiva sua kohtaan mutta sä olit ilkeä onneksi sä vapautit minut itsestäsi sillä pelleilylläsi ja sillä pitkällä viestillä ette merkkaa enää mulle yhtään mitään olen vapautunut ja hyvä olo

      • Anonyymi00072

        Keksisit jo aloittajaäijä vähän uutta twistiä näihin hubbabubbaketjuihisi. Nämä havukka-ahon ajattelijat tuskin voi välttyä ajatukselta, että tämä huuhaa on vähän liiankin monotonista ja kaavamaista😏


      • Anonyymi00078
        Anonyymi00072 kirjoitti:

        Keksisit jo aloittajaäijä vähän uutta twistiä näihin hubbabubbaketjuihisi. Nämä havukka-ahon ajattelijat tuskin voi välttyä ajatukselta, että tämä huuhaa on vähän liiankin monotonista ja kaavamaista😏

        Olis kyllä kiva jutella sun kanssa,
        kuka sitten oletkaan.
        Nuo Hubbabubba jutut on tutuhkoa..


      • Anonyymi00079
        Anonyymi00078 kirjoitti:

        Olis kyllä kiva jutella sun kanssa,
        kuka sitten oletkaan.
        Nuo Hubbabubba jutut on tutuhkoa..

        Hänkin kopioi minun tekstejäni, siinä missä toimittajat. Olen sanontojen keksijä.


      • Anonyymi00082
        Anonyymi00078 kirjoitti:

        Olis kyllä kiva jutella sun kanssa,
        kuka sitten oletkaan.
        Nuo Hubbabubba jutut on tutuhkoa..

        No sehän sopisi kyllä


    • Anonyymi00080

      Todellisuus ei aina vaan riitä. Todellisina ihmisinä emme varmasti ole toisiamme varten mutta muutoin, mikä täydellinen liitto.

      • Anonyymi00084

        Todella outo ajattelutapa.


    • Anonyymi00086

      Kaikki on mahdollista, vagisanilla onnistuu ihan kaikki.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Jussi Halla-aho huolissaan Sofia Virrasta

      Jussihan on vanha vihreä. Onko tässä kyse alkukesän kiimasta, kun aidan toisella puolella oleva vihreä alkaa kiinnostama
      Maailman menoa
      20
      4988
    2. Sofia Virta kadonnut....onko juomassa?

      Virran poissaolo eduskunnasta on herättänyt huomiota. Esimerkiksi Ilta-Sanomat kertoi aiemmin, että Virta on ollut tällä
      Maailman menoa
      63
      4006
    3. Julkista rahaa ei tule antaa senttiäkään yksityisille yrityksille

      Julkinen raha on meidän yhteistä rahaa, ja se raha on tarkoitettu yhteiseen käyttöön, kuten esimerkiksi tuottamaan palve
      Maailman menoa
      72
      3584
    4. Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus

      jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.
      Maailman menoa
      73
      2678
    5. Tytti Tuppurainen: Suomen pakolaiskiintiö pitäisi nostaa 10 000 vuodessa

      asia on faktaa, noin Tytti sanoi aiemmin. Kun taas Orpon hallitusohjelman mukaisesti Suomen pakolaiskiintiö on pudotettu
      Maailman menoa
      147
      2443
    6. Halla-aho sivaltaa edustajantyöstään lintsaavaa Sofia Virtaa

      https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/937c74d7-f905-4466-b9b4-abd017fe5b63 Kansanedustajan on ilmoitettava poissaolosta
      Maailman menoa
      59
      2328
    7. Islamovasemmistolaisuus - tälläista termiä käytetään

      Termi tarkoittaa alunperin äärivasemmiston ja muslimifundamentalistien liittoa, jonka ytimessä oli antisemitismi. Isl
      Maailman menoa
      63
      2113
    8. Mitä tapahtui?

      Mitä tapahtui keskiviikkoiltana kun oli paljon hälytysajoneuvoja ja mediheli?
      Kiuruvesi
      27
      2077
    9. Mitä haluaisit sanoa kaivatullesi tänään?

      Mitä ajatuksia hänestä ja tilanteesta ylipäätään 💖
      Ikävä
      126
      1544
    10. Martina Aitolehti läpäisi Erikoisjoukot - Tilittää umpirehellisenä kuvauksista

      Martina Aitolehti selvisi Erikoisjoukot koulutuksesta. Hän myös malttoi pääosin pitää mölyt mahassaan, vaikka saikin ko
      Kotimaiset julkkisjuorut
      36
      1495
    Aihe