Olipas päivä, kun koko ajan sinua ajattelin. Eikö tähän saatais joku ratkaisu? Kyllähän sinä minut tiedät, pörräsin ympärilläs.
Hyvää iltaa nainen!
15
343
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
Lähetä vaikka: Hei, mitä kuuluu
- Anonyymi00002UUSI
Aika monen ympärillä pörrää eli ei voi tummistas.
- Anonyymi00003UUSI
Tunnistaa.
- Anonyymi00004UUSI
Miksi et vaikka ota yhteyttä,vai onko niin ruma nainen??
- Anonyymi00005UUSI
Olipa typerä kommentti taas oletko ihan aikuinen vai vasta kehitysvaiheessa?
- Anonyymi00006UUSI
Pyydät hänet kahville. Siitä se alkaa ja loppu on historiaa.
- Anonyymi00008UUSI
Missä pörräilit?
- Anonyymi00011UUSI
Niin pörräsit, mutta en usko että sinä tätä viestiä olisit kirjoittanut koska siitä on jo niin kauan aikaa... Luulenpa että olet pörrännyt ties mistä kukasta minnekin minun jälkeenikin.
- Anonyymi00014UUSI
Totta. Aikaa siitä on. Mutta että kukasta toiseen...?
Niinkin voisi tapahtua, mutta, mutta. Ei ole sinun veroistasi toista. Olet sellainen persoonallisuus, jota en usko toista olevan koko maapallolla. Eli sinua ei voi toinen korvata. - Anonyymi00016UUSI
Anonyymi00014 kirjoitti:
Totta. Aikaa siitä on. Mutta että kukasta toiseen...?
Niinkin voisi tapahtua, mutta, mutta. Ei ole sinun veroistasi toista. Olet sellainen persoonallisuus, jota en usko toista olevan koko maapallolla. Eli sinua ei voi toinen korvata.Ei ketään ole kuin 1 kappale koko maapallolla. 😄
- Anonyymi00012UUSI
Mehiläisenä pörräsit?
- Anonyymi00013UUSI
Joo, ostin semmoisen sähköisen vempaimen ihan sua varten. Lamautin vai mailako se nyt oli.
- Anonyymi00015UUSI
Aika rankat fantasiat sulla. Ehkä nyt kuitenkin vielä harkitsen....
- Anonyymi00017UUSI
Eiköhän tää oo kohta ratkaistu👍
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita
Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko2743487Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.1291869Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3001619- 771462
- 771446
Odotettu tulos Taivalvaaran hiihtokeskuksen osalta
"MCS Finland Oy on ilmoittanut Taivalkosken kunnalle 30.4.2026, että se irtisanoo Taivalkosken kunnan ja MCS Finland Oy:531156Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2001140- 631021
- 22997
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois67990