Mikä siinä on ettei sitä totuutta saa kirjoittaa? Mikään sääntö tai laki ei sitä kiellä.
Ja taas aloitukseni poistettiin.
13
216
Vastaukset
- Anonyymi00001
Sekoitat kaksi asiaa julkaisunvapauden ja sananvapauden… Mikään ei pakota kolmatta osapuolta julkaisemaan kirjoituksiasi.
- Anonyymi00003
Möykkää vaikka työpaikalla asiasi.
Sitä ei kukaan kiellä.- Anonyymi00004
Eikä saa kieltää täällä jos kirjoitus ei riko sääntöjä eikä suomen lakia.
- Anonyymi00005
Anonyymi00004 kirjoitti:
Eikä saa kieltää täällä jos kirjoitus ei riko sääntöjä eikä suomen lakia.
Hän saa laillisesti poistaa kirjoituksesi, vaikka se johtuisi vaan moderoijan vittumaisesta asenteesta sinua. Toinen asia jos maksat palvelusta ja et riko sen sääntöjä mitenkään, silloin voit valittaa asiasta..
- Anonyymi00008
Anonyymi00005 kirjoitti:
Hän saa laillisesti poistaa kirjoituksesi, vaikka se johtuisi vaan moderoijan vittumaisesta asenteesta sinua. Toinen asia jos maksat palvelusta ja et riko sen sääntöjä mitenkään, silloin voit valittaa asiasta..
Näytin lakimiehelle aloitukseni ja palstan säännöt. Totesi myös etten rikkonut sääntöjä millään tavalla.
- Anonyymi00009UUSI
Anonyymi00008 kirjoitti:
Näytin lakimiehelle aloitukseni ja palstan säännöt. Totesi myös etten rikkonut sääntöjä millään tavalla.
Paljonko laskutti toteamuksestaan?
- Anonyymi00011UUSI
Anonyymi00008 kirjoitti:
Isi taas täällä lakimiehensä kanssa.
Menisi joskus loppuun asti käräjille esimiehensä kanssa niin tulisi julkiseksi kaikki molrmpien toilailut ja soiten johdon hymistelyt. - Anonyymi00012UUSI
Anonyymi00009 kirjoitti:
Paljonko laskutti toteamuksestaan?
Tuttu, ei mitään. Totesi vain, että miten voidaan poistaa jos ei ole rikottu sääntöjä eikä lakia.
- Anonyymi00006
Kirjoita hiukan järkeä käyttäen se asiasi. Siulla tietyllä tosin sitä ei juuri ole.
- Anonyymi00007
Taasko jotain kokkojärven kaivuuta. Ne saa kaikki poistaa.
- Anonyymi00010UUSI
Eduskunnan oikeusasiamies tulee vielä saamaan kopiot poistetuista ketjuista.
- Anonyymi00013UUSI
Kaupunki on velkaa Ressulle ja paljon… suunnittelutyö ansaitsee korvauksen
- Anonyymi00014UUSI
Ei voi olla kun sillä ei ole edes mitään taitoja taikka pätevyyksiä ja kaupunki ei takuulla ole tilannut siltä mitään suunnitelmia. Tuskinpa sopimuksia olemassa mihin vedota.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.3103069Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka632370- 1262072
Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3502051Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1271743- 671409
Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2121395- 661357
- 701303
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl811268