Entiset ja nykyiset Kärppä pelaajat luistelevat ja taklaavat tekevät maaleja Puljujärvi tällä hetkellä paras pistemies suomesta johtaa piste pörssiä Räty säestää .Tähän peliin niin Lundel töppäsi omassa päädyssä minkä kerkesi arkaili mikä on tyypillistä hesalaisille.
Vastaukset 4
- Anonyymi00001
Nämä toimittajat tekevät suomen ylivoima kenttää uusiksi kun Granlund tulee kyllähän näytöt puhuvat puolestaan Lundel pois ja Granlund tilalle jo näytöt puhuvat puolestaan ketkä tekevät pisteitä ei se ettei omat suosikit pitäisi pelata ykkö yli voimaa. Järki käteen.
- Anonyymi00002
Maikkarilta on vissiin raht loppu, kun pitää kuunnella Alkio/Joensuu parin mökellystä.
Alkio pettyi, kun oli monta yötä harjoitellut amerikkalaisten nimien lausumista ja sitten Suomi voitti. Kukaan muu ei osaa lausua amerikkalaisemmin - on se niin hienoa - ainakin omasta mielestä.
Seipään niellyt porilainen ei mikään supliikkimies tosiaan ole, mutta varmasti edullinen Alkion tapaan.- Anonyymi00003
No juu. Eikös Joensuu ole maailmanmestari 2011. Jäälle häntä tosin ei päästetty.
- Anonyymi00004
Alkiona syntyi, mutta alkioksi jäi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?
Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi3551075- 71738
Missä vaiheessa
Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et37686- 49580
- 41578
- 63533
SDP: tiukkaa maahanmuuttopolitiikkaa ilman rasismia
Analyysin mukaan demareiden uuden maahanmuuttolinjan suurin ero konservatiivioikeiston vastaavaan on rasismin puute. ht320496- 75471
Mulla on ikävä sua
Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri19471kasariperjantai 2026
Ajatuksia vuoden 2026 kasariperjantaista...ainakin porukkaa oli mun mielestä liikkeellä tosi paljon ja fiilinki noin yle22459