...KAIKELLA TÄLLÄ KURJISTAMISELLA.
TÄÄLLÄ EI OME TÖITÄ JA JOS ON NIIN TYÖNTEKIJÖIDEN OINEUKSIA POLJETAAN EIKÄ KUKAAN VASTAA ENÄÄ TYÖPAIKKOJEN TURVAL-
LISUUDESTA.
KEHITYSVAMMAISTEN HOITOLAITOKDISTA SAA JATKUVASTI KUULLA KALTOIN KOHTELUISTA, SAMOIN LAPSET JA NUORET OVAT HEITTEILLÄ.
MIKSI TUO MITÄÄNSANOMATON PÄÄMINISTERIMME HEILUU YMPÄRI MAAILMAA,
MUTTA EI SAA MITÄÄN TEHDYKSI OMAN KANSAKUNTANSA ETEEN.
NYKYHALLITUS ON VAIN PURKANNUT KAIKEN SEN HYVÄN, MINKÄ SODANJÄLKEISET IHMISET RAKENSIVAT TURVATAKSEEN KAIKILLE SUOMALAISILLE.
ON VAARALLISTA ANTAA NÄIDEN VARAKKAIDEN
JOHTAA TÄTÄ MAATA, SITÄHÄN JOHTAA VAIN
NÄIDEN VAURAIDEN IHMISTEN OMA AHNEUS.
ULOS PORVARIT/TRUMPIN VÖLJYYN
MIHIN SUOMI ON MENOSSA...
Anonyymi-ap
1
<50
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
On ruvettava itse yrittämään vaikka pientllalla, joita saa edullisesti.
Koneet ja itsepalvelu ja myöhemmin A1 tekee monen työt.
Pula on työnantjista ,joita vihaat.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.1662120Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3111803- 931587
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois821258Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2001220- 671170
- 251091
- 481027
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl73986Maalaisliiton nuorilta paljon puhuva idea
Taas vongataan lisää tukea... kehdosta hautaan! Maalaisliiton nuoret aka Keskustanuoret haluaa Suomeen valtiollisen dei24972