Tätä minä nainen pelkään kaikista eniten

Anonyymi-ap

Että sinä annat minulle täystyrmäyksen. Siksi yritän jopa vältellä kohtaamista ja siksi en rohkene tehdä mitään lähentymisyrityksiä.
Torjunta olisi viimeinen niitti. Sen jälkeen loputkin arvet repeävät auki ja vajoan pimeyden syvyyksiin kadoten lopullisesti.

13

385

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Luottaisit muhun,mä haluan sut!

• Anonyymi00003

Oletko lähestynyt häntä aikaisemmin?

• Anonyymi00004

Kaikki on vastuussa vain omista reaktioistaan. Aikamoista taakkaa koetat laittaa toisen päälle.

• Anonyymi00007

Niinpä, yrittää sääliin vedoten manipuloida toisen taipumaan tahtoonsa.

• Anonyymi00005

Taidat olla varsinainen Drama Queen.

• Anonyymi00006

Jännä, vähän kaikkea muuta oletkin sitten "uskaltanut" 😉 vai miten se on mennytkäån 🤔

• Anonyymi00008

Älä pelkää, kieltävä vastaus ei ole maailmanloppu, ajattele se niin, että sinulle on vielä joku sopivampi sitten jos se ei ole hän.

• Anonyymi00009

Joskus se voi olla maailmanloppu jollekin. Ja torjutuksi tullut osapuoli lähtee kostamaan. Pitää olla tarkka siitä, keiden kanssa aikaansa jakaa.

• Anonyymi00010

Mä oo sitä miettinyt kun se ois järkevintä ja parasta mut kun en mä pystyis torjumaan. Mulla liikaa tunteita.

• Anonyymi00011

Todella inhimillistä ja samalla sydäntäsärkevää...
      Jos viesti on tarkoitettu minulle, niin olen miettinytkin, että tilanteessamme voisi olla kyse juuri tästä. En tiedä, miten saisin pelkoasi lievennettyä muuten kuin sanomalla, etten todellakaan aio antaa mitään täystyrmäystä. Olen aistinut sinussa jotain sellaista, joka koskettaa ja johon haluaisin tutustua enemmän. Itsellänikin on pelkoja, mutta samalla myös vahva tunne siitä, että tämä kortti täytyy katsoa niistä huolimatta. Tutustutaan rauhassa ajan kanssa 😊.

• Anonyymi00012

En torjuisi ikinä. Sun pitäis pystyä luottamaan mun sanoihin. Ne asiat mitä tapahtu, tapahtuivat mm. syvästä luottamuksesta toisiamme kohtaan, hän muistaisi. Olen sinua kohtaan sellainen ja siksi en tässä tilanteessa ole osannut olla parhaimmillani, kun todellakin tuntuu ettei mitään luottoa yms. enää ole välillämme. On vain syvä hiljainen rakkaus, joka ei elä miten sen kuuluisi elää. Sen kuuluisi roihuta ja muuttaa maailmoja.

• Anonyymi00013

Ja jos kaikki mitä olen sanonut ja tuonut ilmi ei ole merkki siitä, että kenet haluan, niin ei sitten mikään. Parempaan en pysty valitettavasti. En minä voi sinulle viestillä laittaa kaiken jälkeen "Hei rakas, mitä kuuluu? En muuten ikinä tyrmäis sinua jos sitä pelkäät!". Nyrkkeilymatsiin voisin sun kanssa lähteä.

• Anonyymi00014
        Anonyymi00013 kirjoitti:

Ja jos kaikki mitä olen sanonut ja tuonut ilmi ei ole merkki siitä, että kenet haluan, niin ei sitten mikään. Parempaan en pysty valitettavasti. En minä voi sinulle viestillä laittaa kaiken jälkeen "Hei rakas, mitä kuuluu? En muuten ikinä tyrmäis sinua jos sitä pelkäät!". Nyrkkeilymatsiin voisin sun kanssa lähteä.

Siis katsojan roolissa ja vaikka kalja huulilla.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?

Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial
      Maailman menoa
      29
      1879
    2. Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin

Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras
      Maailman menoa
      162
      1844
    3. Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä

Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva
      Maailman menoa
      364
      1646
    4. Mitä haluaisit

Tehdä kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      150
      1247
    5. Mies profiloin sinut

Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.
      Ikävä
      215
      1199
    6. Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot

Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks
      Kaste
      422
      1138
    7. Känsäkoura ja hotelli

Tietoa kuka ostanut?
      Kuhmo
      12
      1081
    8. Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."

Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt
      Suomalaiset julkkikset
      7
      1032
    9. Salainen kastekoulutus

Millainen on helluntailainen kastekoulutus ja kauanko se kestää ?
      Kaste
      285
      1005
    10. Nostetaanko nainen kissa pöydälle?

Ja selvitetään nämä tunteet?
      Ikävä
      82
      991
    Aihe