Vastoin puoluevaltuustonsa enemmistöä Orpo kannattaa Turun ratikkaa:
"Pitkän pohdinnan jälkeen päädyin siihen, että kannatan ratikkaa. Kun katsotaan tulevaisuuteen, se on Turun ja Turun seudun kehityksen tuleva selkäranka."
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/efcc1d00-d74c-479d-b2bc-f17b189c7bb7
Tunninjuna muuttuikin ratikaksi ?
Eikö tunninjuna olekaan enää Turun seudun kehityksen selkäranka ?
13
160
Vastaukset 13
- Anonyymi00004
Kävi kuin sadussa hiirelle, joka ompeli kissalle takkia.
- Anonyymi00005
Menikö hyvä veli korruptiojuna kiville ?
- Anonyymi00007
Yksi ratikkalinjako vaurastuttaa Turkua ? Tekeekö joku yritys
investoinnin Turkuun sen perusteella ?
Tai muuttaako joku Turkuun sen takia ? - Anonyymi00009
Asia kun asia Orpon perustelut on samat. Se ei kykene ajattelemaan itse.
Se lataa yhtä ulkoa oppimaansa lausetta. Perustelut ratikallekin on samat
kuin tunnin junalle.
Hyvä, kun meni läpi ? Antaa se ainakin työtä joksikin aikaa ja sporalla
on kiva tsörata.- Anonyymi00011
Tunnin juna on nouseville älyköille, opiskelijoille, asuvat Turussa opiskelevat Uudellamaalla
Tunnin juna ei ole turisteille, ei tavaroille eikä savonliaisille
- Anonyymi00010
Turun ratikka rakennetaan slummiin lähtöpiste
Ei sinne kukaan mene
Sieltä tullaan pois kuin kehitysmaasta
Yksisuuntainen ratikkakinja, takas ei edes joudu jos poistuu ratikallaslummista - Anonyymi00012
Piti muuttaa raide leveys, kaikkea muutakin liikenneministeri kehui, Ranne kehuu kuinka monta miljardia on laitettu väyliin, jättää kertomatta mitä jäi tekemättä.
Sama se, mitä hallitus kertoo, ei pysty kertomaan missä on onnistuttu, kun ei ole onnistuttu missään. - Anonyymi00013
Lintusuon variksille ikiomat raiteet.
- Anonyymi00014
Hyvä juttu se on turkulaisille, 500 miljoonaa on kustannusarvio,
mutta Orpo pistää koko Suomen maksamaan. - Anonyymi00015
Pora on nyt vaihteeksi esillä.
- Anonyymi00016
Eikö tuollaiset ratikkalinjat ole jo vanhanaikaisia?. Sähköakuilla toimivat linja-autot pystyvät paremmin palvelemaan asukkaita koko Turun alueella. Olisivat vaan lisänneet niiden vuoroja työssäkäyvien ja opiskelijoiden aikataulujen mukaisiksi.
Jos ne ratikat jo 50 vuotta sitten Turussa lopetettiin kannattamattomina niin miten ne muka nyt kannattaisi kun sähkön hintakin on niin korkea.
Mitä Nato sanoo tähän Turun raitsikkatemppuun? Eikös Turun pitäisi ennemminkin suunnitella miten joukot pääsevät mereltä maalle Vai Varissuollekko ne menevät suoraan? - Anonyymi00017
Orpo ihan pröööt koko jätkä. Bah, sauna taa koko ukko perk.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hallituksen järjestämä spektaakkeli tuo vessanpyttykeissi
Että olisi kymmenien kansanedustajien kodeissa käyty ihan tuosta vaan, eikä kukaan kansanedustaja kerro niin käyneen, va3081226Sysmän "ilon päivä"
Ja taas palaa hirveä määrä verorahoja, ihan turhaan soopaan. Eikö nämä jotka kuntapolitiikassa valittavat ja tuhoaa vaan72865Uskon, että saataisiin kaikki selvitettyä
Mutta yhteys on jäissä, minä olen jäässä, enkä osaa tai uskalla enää lähestyä. Se vaan on niin. Naiselta Jos ei ole hyvä61793- 120673
Joka ilta mietin
sua❤️Mitä teet, missä meet? Kaipaatko yhtään? Yön tullen toivotan mielessäni sulle hyvää yötä ja aamuisin huomenet. Joka38662Riitastako pelastaja
Riitta jätti hakemuksen. Hyvä niin. On ainakin yksi mistä ottaa. Pertsa ei taida aikuistua koskaan ja Pekka hoiteli silt42659- 50596
Timo Vornanen.
On siinäkin yksi täystampio. Eipä ihme, että persukannattajat sen eduskuntaan äänestikin.51568- 37538
Luottamus
Luotan vain siihen mitä tapahtuu IRL. Anonyymipalstan vihjailut eivät merkitse minulle mitään.94535- 45527
Kadutko mies sitä miten reagoit?
..siihen sotkuun, jonka jälkeen mikään ei ole ollut kuin ennen. 🥺48515- 32511
Millaisen talvitakin haluaisit?
Talveen vielä aikaa, mutta talvitakit tulleet kauppoihin. Millainen olisi unelmiesi talvitakki? Itse tykkäisin jostain81479Tässä ovat Elämäni biisi -vieraat lauantai 3.10. - Yksi vieras on todellinen suomalaisten suosikki
Jos menisit Elämäni biisiin, mikä olisi elämäsi biisi ja miksi? Elämäni biisi tulee suorana lähetyksenä Tampereelta. K9456- 19447
- 78440
Onko kahvila Retro samalla pub???
Netin mukaan anniskeluoikeudet. Käykö tuolla kaljoitteluporukkaa? Onko iltaviihdettä? Olen muuttamassa marraskuussa Kuhm8437En voi kertoa meistä kenellekään
Minulla on ikävä sinua mies.. Oon yrittänyt taas unohtaa, mutta silti tulet mieleeni lähes päivittäin. Eihän meitä voi o28414Iivari esittää poliisin tutkintaa
Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivari on pannu ison pyörän liikkeelle. Entinen Kemijärven historian lyhimmän kaupunginj21411