Itseäni, mitä täällä taas teen. Mulla meni pitkään tosi hyvin. En ajatellut sua viikkoihin, kuukausiin. Ja nyt, pikku lomanen ja vapaa-aikaa vähän väliin, niin mitä helvettiä. Liikaa aikaa googlailla. Liikaa aikaa ajatella, kuvitella, muistella. Hitto vieköön. Eikä asiaa auta se, että luulen erästä toista joksikin, jota se ei todellakaan ole. Sinuksi.
Mä pyöritän ja pyöritän sitä samaa what if.. ajatuskuvioo, mutta kun kun se kylmä selkeä järki astuu viimein esiin, tajuan taas, että se aiemmin järkeilemäni lopputulos ei ole muuttunut yhtään miksikään. Liian monta estettä, valhetta jo alkujaan, ja liian paljon aikaa kulunut. Minä edelleen fantasioin sinut sellaiseksi, mitä sinä et ole ja tuskin tulet koskaan olemaankaan. Ja sulla on oma elämä, omat läheiset, omat kuviot. Kuten mullakin.
Mun pitää rikkoo tää kaava. Tää koukku, joka mut veti taas tänne. Syytän toukokuuta, kuukausista suosikkiani; se sotkee ihmisen pään, kun koivun mahla nousee ja vihreä viriää. Niin se tekee. Maton alle lakaistut vanhat villakoirat alkaa vissiin liikaa kiemurrella auringon lämmöstä. Vuf, menkää takaisin.
Kyllä se on vaikea ymmärtää
34
510
Vastaukset
- Anonyymi00001
Älä ole liian ankara itselle, jooko. Ei se mitään jos vähän mielessä käy.
- Anonyymi00002
Ois viisaampi häipyy täält..
- Anonyymi00010
Anonyymi00002 kirjoitti:
Ois viisaampi häipyy täält..
Monikin asia voisi olla viisaammin hoidettu. Melkoista liekinheitintä omakin elämä…
- Anonyymi00004
Millaiseksi fantasioit hänet?
Miksi se ei voi olla totta?
Mitä jos hän olisi ollut ihanampi kuin fantasiassasi?- Anonyymi00008
Aloittaja! Vastaa minullekin, kiitos. 😄 Olet vastannut jo muille.
- Anonyymi00011
Anonyymi00008 kirjoitti:
Aloittaja! Vastaa minullekin, kiitos. 😄 Olet vastannut jo muille.
Noh, okei, fantasioin hänet unelmapuolisoksi. Fantasioin meistä yhdessä, kuumasti. Fantasioin erilaisista yhteisistä hetkistä, tunteista. Tosiasia on, että ei tuu tapahtuun. Olen tämän jo hyvän aikaa sitten aikanaan hyväksynyt, mutta, niinku sanoin, ne vitun villakoirat.
- Anonyymi00012
Anonyymi00011 kirjoitti:
Noh, okei, fantasioin hänet unelmapuolisoksi. Fantasioin meistä yhdessä, kuumasti. Fantasioin erilaisista yhteisistä hetkistä, tunteista. Tosiasia on, että ei tuu tapahtuun. Olen tämän jo hyvän aikaa sitten aikanaan hyväksynyt, mutta, niinku sanoin, ne vitun villakoirat.
Jätit vastaamatta viimeiseen kysymykseeni! ☝️🤭😄
Vastaisitko siihen myös, kiitos. - Anonyymi00013
Anonyymi00012 kirjoitti:
Jätit vastaamatta viimeiseen kysymykseeni! ☝️🤭😄
Vastaisitko siihen myös, kiitos.Ei mitään järkeä vastailla spekulatiivisiin kysymyksiin.
- Anonyymi00014
Anonyymi00013 kirjoitti:
Ei mitään järkeä vastailla spekulatiivisiin kysymyksiin.
Vastalause. ☝️ Ei ole syytä jättää vastaamatta viimeiseen kysymykseen, koska kolmesta kysymyksestä myös ensimmäinen oli spekulatiivinen.
Täytyy myös olla objektiivinen. Kun kuvittelet, ettei hän voi olla sellainen kuin fantasioit, saatat erehtyä kuvitelmissasi molempiin suuntiin. Kieltäydyt tarkastelemasta sitä puolta, että saatatkin erehtyä myös huonompaan suuntaan. - Anonyymi00026
Anonyymi00014 kirjoitti:
Vastalause. ☝️ Ei ole syytä jättää vastaamatta viimeiseen kysymykseen, koska kolmesta kysymyksestä myös ensimmäinen oli spekulatiivinen.
Täytyy myös olla objektiivinen. Kun kuvittelet, ettei hän voi olla sellainen kuin fantasioit, saatat erehtyä kuvitelmissasi molempiin suuntiin. Kieltäydyt tarkastelemasta sitä puolta, että saatatkin erehtyä myös huonompaan suuntaan.Pessimisti ei pety! Ei vaan, tiedän tarpeeksi hänestä ja ristiriidasta toden ja kuvitellun välillä.
- Anonyymi00029
Anonyymi00026 kirjoitti:
Pessimisti ei pety! Ei vaan, tiedän tarpeeksi hänestä ja ristiriidasta toden ja kuvitellun välillä.
Minulla olisi vielä paljon kysyttävää, mutta ei ole kohteliasta enää jatkaa. 😞
Kiitos vastauksistasi.
Toivotan sinulle tälle päivälle äärimmäisen hempeitä ja tuhmia fantasioita! 😄
- Anonyymi00005
Onko se oma syntymäkuukausi se, mikä ratkaisee milloin sekoaa? Itselläni menee koko ajan parempaan päin henkisesti, rauhoittunut olen maaliskuusta. Se on oma syntymäkuukauteni. Toukokuu on ollut silti vielä erittäin vaihtelevaa, sellaista tunteiden vuoristorataa. Olen siihen sitten lisännyt ulkoliikuntaa ja se on tehnyt ilmeisen hyvää.
- Anonyymi00006
Oletko nainen vai mies?
- Anonyymi00007
Mitä merkitystä sillä olisi tässä?
- Anonyymi00009
Anonyymi00007 kirjoitti:
Ei yhtään mitään 🙄
- Anonyymi00035
Anonyymi00007 kirjoitti:
No kun tämä uuvattimies splittaa palstaa tyyliin kahteen henkilöön, minä tai minulle- linjan mukaan guben aloituksissa.
- Anonyymi00015
Onko tämä Jaskalta?
- Anonyymi00016
Kuka on Jaska?
- Anonyymi00017
Anonyymi00016 kirjoitti:
Kuka on Jaska?
Hän kirjoitti usein "hitto vieköön".
- Anonyymi00018
Nostetaan. Oliko aloitus Jaskan?
- Anonyymi00020
Anonyymi00018 kirjoitti:
Nostetaan. Oliko aloitus Jaskan?
No ei tod. ☺️
- Anonyymi00022
Anonyymi00020 kirjoitti:
No ei tod. ☺️
No höh. 😔 Hän kirjoitti aina niin kauniisti. 🥺 Vähän samalla tyylillä kuin sinä.
- Anonyymi00028
Anonyymi00022 kirjoitti:
No höh. 😔 Hän kirjoitti aina niin kauniisti. 🥺 Vähän samalla tyylillä kuin sinä.
Joku näköjään tainnut jäädä tätä palstan mysteerijaskaa kaipaamaan.
- Anonyymi00030
Anonyymi00028 kirjoitti:
Joku näköjään tainnut jäädä tätä palstan mysteerijaskaa kaipaamaan.
Niin sehän on yksi aloittajaäijän tusina alter egoista- myös tämä nk jii-kirjain josta se on versonut eri versioita on ollut jariajania ja puolet seitsemistä kääpiöistä ns. T naiselta
- Anonyymi00033
Anonyymi00030 kirjoitti:
Niin sehän on yksi aloittajaäijän tusina alter egoista- myös tämä nk jii-kirjain josta se on versonut eri versioita on ollut jariajania ja puolet seitsemistä kääpiöistä ns. T naiselta
Sinä elämääsi pettynyt sarjavalittaja olet aina yhtä kiukkuisena palstalla, olet vakiokamaa ja aina mollaamassa ketä tahansa.
- Anonyymi00034
Anonyymi00033 kirjoitti:
Sinä elämääsi pettynyt sarjavalittaja olet aina yhtä kiukkuisena palstalla, olet vakiokamaa ja aina mollaamassa ketä tahansa.
Voi ei- onko tämä nyt rikos- tai riita-asia🥱
- Anonyymi00019
Hyvää tarinaniskentää palstagubbelta. 👍
- Anonyymi00021
Olen imarreltu nimityksestäsi, mutta en valitettavasti täytä palstaguben määritelmää.. sen sijaan sinä todistit harhaisuutesi - liikaa palstailua?
- Anonyymi00031
Just tätä samaa joutavaa emojien kuorruttamaa huttua mitä aina. Täytyy ihmetellä miten nämä on muka aina niin löytävinään vaikka mitä nyansseja ja kerroksia
- Anonyymi00023
Ei se ole vaikeaa ymmärtää. Teidän välillänne on jotain, jota et halua poistaa sydämestäsi.
- Anonyymi00024
Luulin jo poistaneeni. Että mitä vathua.. kevätsekoilua se vaan, sitä se on.
- Anonyymi00027
Informaatiota.
- Anonyymi00032
Sää petät ittees näissä emojimiehen ketjuissa
- Anonyymi00036
Mikä se järkeilemäsi lopputulos oli
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kristillinen kaste annetaa upotuskasteena
Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen mikve-kasteeseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali vertas1621117Koko kansan kaste Punaisen meren ylityksen aikana
Koko Israelin 2,5 milj.kansa sai kasteen ja Pyhän Hengen lahjan ylittäessän Punaisen meren. 1.Kor.10 1 Sillä minä en ta3661077- 491041
Sijaiskasteet kuolleitten puolesta
Paavali teki Korintossa sijaiskasteita kuolletten puolesta eli ns. Mormoninkasteita. 1. Kor. 15:29 Mitä muutoin ne, j373999Kristillinen kaste toimitetaan upottamalla veteen - pään valelukaste ei kelpaa
Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen puhdistautumiseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali verta153912Upotuskaste on raamatullisin kaste
Jokainen raamattua lukenut tietää sen. Päivänselvä asia. Vauvalle annettu kaste ei löydy raamatusta.717847- 89827
Martina ja jalkapalloilija2
Seiska: Martina iski nuoren jalkapalloilijan vuosia sitten. Könysikö milf teinin kanssa?182800Nainen, nyt esitän muutaman skenaarion
Asumme yhdessä ja seurustelemme. 1. On ilta ja olet sohvalla makoilemassa ja räpläät kännykkääsi. Makuuhuoneesta kuulu105719Oikea kaste on syntisten kaste
Oikea kaste on syntisten kaste. Vain syntisiä tulee kastaa. Itsensä uskoviksi ja vanhurskaiksi julistaneita ei tule ka51703