Sä saat mut tuntemaan

Anonyymi-ap

Jotain sellaista mitä ei saisi tuntea mutta må en mahda tälle mitään. Mulla on ikävä niitä meidän katseita ja sitä tunnetta mitä sun läsnäolo saa aikaan minuasa 👩‍❤️‍👩😍❤️ voitaisko me taas katsoa toisia silmiin pidempään kuin saisi. Kyllä sä tiedät, mitä mä tarkoitan 😘😘😘

32

1296

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

      Voidaan. Haluan😘

      • Anonyymi00010

        Niin minäkin haluan 😘🥰 ❤️-ap-


    • Anonyymi00002

      Olikohan se siin lady pump laulussa merkitsevä kohta kun sanotaan... tieedät mtä tarkoitan :D

      • Anonyymi00019

        En emojien erikoismies eli aapee yhtään epäile, ettet tölläis ikkunan takana naisten kuntosaleilla kun on body pump tai spinningtunti menossa. Ruuvaa yks satula muistoksi niin pääset hajulle kerrankin


    • Anonyymi00003

      Kaikki palstslaiset puhuvat katseesta. Onko mitään muuta konkreettista tapahtunut vai onko kaikki lumoutunut katseesta

    • Anonyymi00004
      • Anonyymi00008

        Tykkään Scorppareista ja juuri tuosta kappaleesta 😍 Blues Velvet?

        Oli viime kesänä vielä profiili tuolla treffien puolella ja sit joku Bluevelvetdreams laittoi viestiä. Sano, et on jotain 30 vuotias, nii mulla oli plussa, ni selvis, et se profiili oli muka luotu jo 2005 eli häiskä oli varmaan lähempänä omaa ikääni.

        Ehdotti hotellitapaanista tjsp. En suostunut.


      • Anonyymi00015

        Kaunis kappsle ❤️ -ap-


    • Anonyymi00005

      Onko tämä siis tyttörakkautta eli oliko viesti naiselta naiselle? Kyselee utelias Vili 😆

      • Anonyymi00013

        Kyllä 😍👩‍❤️‍👩🥰
        Viesti on eräälle ihanalle naiselle joka saa mun sydämen.lyömään muutaman ylimääräisen lyönnin ja hän on jotain niin kaunista❤️❤️❤️❤️❤️❤️


      • Anonyymi00020

        Niin, en tiiä aloittajaäijä. Välillä olet näitäkin tarinallisuuksia rakentanut. Miten tytöt on seksiä- soiko taustalla ambienttia tai pianomusaa?


      • Anonyymi00021
        Anonyymi00020 kirjoitti:

        Niin, en tiiä aloittajaäijä. Välillä olet näitäkin tarinallisuuksia rakentanut. Miten tytöt on seksiä- soiko taustalla ambienttia tai pianomusaa?

        Älkää ny liikaa miettikö


    • Anonyymi00006

      Kyllä mutta en ymmärrä miksi se kiellettyä olisi 🤔 mutta todellaki voitaisiin 😘🤩

      • Anonyymi00011

        Lisään psitsi jos sulla mies on tai ylipäätään joku jo sillä tavoin


    • Anonyymi00009

      Kyllä minä tiedän😘

      • Anonyymi00014

        🥰😘❤️ Tiedätkö mä voisin tuijottaa sun silmiä ikuisuuden,ne on kauniit 💙 -ap-


      • Anonyymi00016
        Anonyymi00014 kirjoitti:

        🥰😘❤️ Tiedätkö mä voisin tuijottaa sun silmiä ikuisuuden,ne on kauniit 💙 -ap-

        Samat sanat nainen. Tänään hymyilytti paljon, kun kävelit ohi. Oot ihana ja silmät jää herkästi tuijottaa. T. nainen


      • Anonyymi00017
        Anonyymi00016 kirjoitti:

        Samat sanat nainen. Tänään hymyilytti paljon, kun kävelit ohi. Oot ihana ja silmät jää herkästi tuijottaa. T. nainen

        Muakin hymyilytti sun näkeminen ja ne silmät joihin mä lankean joka kerta kun katsot mua ❤️ ap


    • Anonyymi00012

      Kaikki tuhoon tuomittua jos sulla mies on. Alkaa jo mennä perille että tosiaan semmonen on

    • Anonyymi00018

      Joo mut miksi ei saisi tuntea?

      • Anonyymi00030

        Jokainen saa tuntea, mitä haluaa. Et sä tunteillesi mltään voi


    • Anonyymi00023

      Sievästi antaa perää

    • Anonyymi00025

      M naisen kanssa olisi ihanaa kasella pidempää ja edetä siitä halauksiin sekä suudelmiin

      • Anonyymi00029

        Ohi


    • Anonyymi00027

      Elämässä on hyvä olla jotain kaunista.

      https://www.youtube.com/watch?v=ev58tXkOJV8&list=RDev58tXkOJV8&start_radio=1

      Hän on ystävä tähtien, enkelten,
      hän on kevään kaunehin kukkanen,
      hän on toivon nouseva, vihryt saari,
      hän on auringon hohde ja sateenkaari.
      Hänt’ aina ma katselen ihailuin,
      väliin kyynele-silmin, mut naurussa suin:
      hän kaunis on, min’ en tietää vois,
      minä hetkenä ihminen kauniimpi ois.

      • Anonyymi00028

        Kenelle ajattelit tämän omistaa,?


      • Anonyymi00031

        Kaunis ajatus toisesta.


      • Anonyymi00033
        Anonyymi00031 kirjoitti:

        Kaunis ajatus toisesta.

        Eikö vain....


      • Anonyymi00034

    • Anonyymi00036

      ON HAASKA LINTUJA JOTKA KYTTÄÄVÄT TOISTEN OMAA JA SITTEN ON pieniä pikkulintusia jotka joutuvat valitettavasti kulkemaan RINTA ROTTINGILLA

      • Anonyymi00037

        Selvä


    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      131
      1374
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      103
      889
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      723
    4. 51
      615
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      15
      543
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      484
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      461
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      35
      432
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      182
      401
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      399
    Aihe