Jotain sellaista mitä ei saisi tuntea mutta må en mahda tälle mitään. Mulla on ikävä niitä meidän katseita ja sitä tunnetta mitä sun läsnäolo saa aikaan minuasa 👩❤️👩😍❤️ voitaisko me taas katsoa toisia silmiin pidempään kuin saisi. Kyllä sä tiedät, mitä mä tarkoitan 😘😘😘
Sä saat mut tuntemaan
32
1296
Vastaukset
- Anonyymi00001
Voidaan. Haluan😘
- Anonyymi00010
Niin minäkin haluan 😘🥰 ❤️-ap-
- Anonyymi00002
Olikohan se siin lady pump laulussa merkitsevä kohta kun sanotaan... tieedät mtä tarkoitan :D
- Anonyymi00019
En emojien erikoismies eli aapee yhtään epäile, ettet tölläis ikkunan takana naisten kuntosaleilla kun on body pump tai spinningtunti menossa. Ruuvaa yks satula muistoksi niin pääset hajulle kerrankin
- Anonyymi00003
Kaikki palstslaiset puhuvat katseesta. Onko mitään muuta konkreettista tapahtunut vai onko kaikki lumoutunut katseesta
- Anonyymi00004
Joskus voi onnistua löytämään ihmisen jossa on tunteisiin voimakkaasti vaikuttavaa taikaa, se vyöryy tulivuoren purkauksen tavoin ja vaikka tietää magman saavuttavan juuri sillä sekunnilla, ei tahdo sitä pakoon.
r
https://www.youtube.com/watch?v=k55Yu0RCbog&list=RDk55Yu0RCbog&start_radio=1- Anonyymi00008
Tykkään Scorppareista ja juuri tuosta kappaleesta 😍 Blues Velvet?
Oli viime kesänä vielä profiili tuolla treffien puolella ja sit joku Bluevelvetdreams laittoi viestiä. Sano, et on jotain 30 vuotias, nii mulla oli plussa, ni selvis, et se profiili oli muka luotu jo 2005 eli häiskä oli varmaan lähempänä omaa ikääni.
Ehdotti hotellitapaanista tjsp. En suostunut. - Anonyymi00015
Kaunis kappsle ❤️ -ap-
- Anonyymi00005
Onko tämä siis tyttörakkautta eli oliko viesti naiselta naiselle? Kyselee utelias Vili 😆
- Anonyymi00013
Kyllä 😍👩❤️👩🥰
Viesti on eräälle ihanalle naiselle joka saa mun sydämen.lyömään muutaman ylimääräisen lyönnin ja hän on jotain niin kaunista❤️❤️❤️❤️❤️❤️ - Anonyymi00020
Niin, en tiiä aloittajaäijä. Välillä olet näitäkin tarinallisuuksia rakentanut. Miten tytöt on seksiä- soiko taustalla ambienttia tai pianomusaa?
- Anonyymi00021
Anonyymi00020 kirjoitti:
Niin, en tiiä aloittajaäijä. Välillä olet näitäkin tarinallisuuksia rakentanut. Miten tytöt on seksiä- soiko taustalla ambienttia tai pianomusaa?
Älkää ny liikaa miettikö
- Anonyymi00006
Kyllä mutta en ymmärrä miksi se kiellettyä olisi 🤔 mutta todellaki voitaisiin 😘🤩
- Anonyymi00011
Lisään psitsi jos sulla mies on tai ylipäätään joku jo sillä tavoin
- Anonyymi00009
Kyllä minä tiedän😘
- Anonyymi00014
🥰😘❤️ Tiedätkö mä voisin tuijottaa sun silmiä ikuisuuden,ne on kauniit 💙 -ap-
- Anonyymi00016
Anonyymi00014 kirjoitti:
🥰😘❤️ Tiedätkö mä voisin tuijottaa sun silmiä ikuisuuden,ne on kauniit 💙 -ap-
Samat sanat nainen. Tänään hymyilytti paljon, kun kävelit ohi. Oot ihana ja silmät jää herkästi tuijottaa. T. nainen
- Anonyymi00017
Anonyymi00016 kirjoitti:
Samat sanat nainen. Tänään hymyilytti paljon, kun kävelit ohi. Oot ihana ja silmät jää herkästi tuijottaa. T. nainen
Muakin hymyilytti sun näkeminen ja ne silmät joihin mä lankean joka kerta kun katsot mua ❤️ ap
- Anonyymi00012
Kaikki tuhoon tuomittua jos sulla mies on. Alkaa jo mennä perille että tosiaan semmonen on
- Anonyymi00018
Joo mut miksi ei saisi tuntea?
- Anonyymi00030
Jokainen saa tuntea, mitä haluaa. Et sä tunteillesi mltään voi
- Anonyymi00023
Sievästi antaa perää
- Anonyymi00025
M naisen kanssa olisi ihanaa kasella pidempää ja edetä siitä halauksiin sekä suudelmiin
- Anonyymi00029
Ohi
- Anonyymi00027
Elämässä on hyvä olla jotain kaunista.
https://www.youtube.com/watch?v=ev58tXkOJV8&list=RDev58tXkOJV8&start_radio=1
Hän on ystävä tähtien, enkelten,
hän on kevään kaunehin kukkanen,
hän on toivon nouseva, vihryt saari,
hän on auringon hohde ja sateenkaari.
Hänt’ aina ma katselen ihailuin,
väliin kyynele-silmin, mut naurussa suin:
hän kaunis on, min’ en tietää vois,
minä hetkenä ihminen kauniimpi ois.- Anonyymi00028
Kenelle ajattelit tämän omistaa,?
- Anonyymi00031
Kaunis ajatus toisesta.
- Anonyymi00033
Anonyymi00031 kirjoitti:
Kaunis ajatus toisesta.
Eikö vain....
- Anonyymi00034
Anonyymi00028 kirjoitti:
Kenelle ajattelit tämän omistaa,?
Somalle Kultanaiselle,
https://www.youtube.com/watch?v=Ml9nrHMJhpI&list=RDMl9nrHMJhpI&start_radio=1
- Anonyymi00036
ON HAASKA LINTUJA JOTKA KYTTÄÄVÄT TOISTEN OMAA JA SITTEN ON pieniä pikkulintusia jotka joutuvat valitettavasti kulkemaan RINTA ROTTINGILLA
- Anonyymi00037
Selvä
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1311374
- 103889
- 75723
- 51615
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa15543ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40484Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m153461Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..35432Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;182401- 26399