Kyllä meidän pitäisi olla ylpeitä, että meidän kunnasta löytyy tällainen yritys joka on alansa huippu.
https://www.pogostansanomat.fi/paikalliset/9460236?utm_term=Autofeed&utm_medium=Social&utm_source=Facebook&fbclid=IwdGRjcAR4NwRleHRuA2FlbQIxMQBzcnRjBmFwcF9pZAo2NjI4NTY4Mzc5AAEeqUN7muZbzVgjpxweuQqnj0mE0H2STrPtkip_qOE0dcAB4mxnOF6fuB2NVnQ_aem_j3AmeGvjR389WpP1dJn9Bg#Echobox=1779106787
On syytä olla ylpeä omistaan
13
747
Vastaukset 13
- Anonyymi00001
Kiljua
- Anonyymi00002
Kumma ettei pokkariin löydy ikinä muista yrityksistä kirjoitettavaa, aina näistä Hermanniloista ja heidän päihteistään. Alkoholi on myrkky joka tappaa ilussakin kymmenittäin ihmisiä vuodessa!! Mitä sankareita nämä muka on?
- Anonyymi00004
"Alkoholi on myrkky joka tappaa ilussakin kymmenittäin ihmisiä vuodessa!"
ILU = Ilomantsin Urheilijat - Anonyymi00007
Kyllä ne ammatti-imeskelijät pullonsa sieltä valtion pitkäripaisesta hakee... tuskin niillä varaa näihin Hermannin huipputuotteisiin edes on.
- Anonyymi00003
Kulutusta pitää lisätä että saadaan Suomi nousuun. Kaikki vain viiniä ja kaljaa ja viinaa juomaan siitä se lähtee.
- Anonyymi00005
Murhaajat, minunkin isosetä kuoli kun kännissä jäi Helsingissä raitiovaunun alle.
- Anonyymi00006
Särkyikö Hermannipullo?
- Anonyymi00008
Älä naputa.ei ole ainut liike joka tekee viinaksia.ja Alkosta ne väkevät on haettava eikä hermanni niitä suoraan myy.
- Anonyymi00009
Oi nyt tuntuu kivalta.
- Anonyymi00011
Toin perrään Jaskan kanssa juotiin hhivaista kiljua ja oli maha kuralla koko yön, Jaska paskoi jukkapalmun ruukkuun. Minä kissan laatikkoon ja kissaan. Ei mahtanut olla saman valmistaja n.
- Anonyymi00012
Kyllä ne ammattilaiset löytyy sieltä pimeistä metsistä ja maalaistaloista, jotka tiputtavat sitä oikeasti toimivaa sekä maistuvaa tavaraa. Hiivaista on hermannin tarina.
- Anonyymi00015
mitenkä lie kartelliloilta marjat pilikka hintaan ostettuna ja kalliina viininä hölömöilelly myytynä ?
- Anonyymi00016
Tainunna mummo istua paljaan piXXun kanssa mehutiinuun kun on niin hiivaista sahtia.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1831789
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.109923Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo113831En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58755Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset209684- 135646
- 56621
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä21614Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus51572- 38568