Nainen, mikset lähetä

Anonyymi-ap

miehelle viestiä? Tiedän, että sulla on asiaa ja kysyttävää.

77

1399

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

      Laita itse,oon suuttunut!

      • Anonyymi00003

        Miten ilman syytä voi suuttua? Olen yrittänyt olla ymmärtäväinen sinua kohtaan, kun jaat muille miehille torttua, vaikka ei ole edes runeberginpäivä, laskianen, joulu tms päivä.


      • Anonyymi00005
        Anonyymi00003 kirjoitti:

        Miten ilman syytä voi suuttua? Olen yrittänyt olla ymmärtäväinen sinua kohtaan, kun jaat muille miehille torttua, vaikka ei ole edes runeberginpäivä, laskianen, joulu tms päivä.

        Aina on hyvä päivä jakaa!-sivusta.
        Ja mitäpä se kellekään kuuluu?


      • Anonyymi00007
        Anonyymi00003 kirjoitti:

        Miten ilman syytä voi suuttua? Olen yrittänyt olla ymmärtäväinen sinua kohtaan, kun jaat muille miehille torttua, vaikka ei ole edes runeberginpäivä, laskianen, joulu tms päivä.

        Suuttunut, kun menit kihloihin, idiootti!!!


      • Anonyymi00013
        Anonyymi00007 kirjoitti:

        Suuttunut, kun menit kihloihin, idiootti!!!

        Kenen kanssa menit kihloihin 🤨


      • Anonyymi00028
        Anonyymi00003 kirjoitti:

        Miten ilman syytä voi suuttua? Olen yrittänyt olla ymmärtäväinen sinua kohtaan, kun jaat muille miehille torttua, vaikka ei ole edes runeberginpäivä, laskianen, joulu tms päivä.

        Salli mun 😺


      • Anonyymi00045
        Anonyymi00003 kirjoitti:

        Miten ilman syytä voi suuttua? Olen yrittänyt olla ymmärtäväinen sinua kohtaan, kun jaat muille miehille torttua, vaikka ei ole edes runeberginpäivä, laskianen, joulu tms päivä.

        Ihan itsekö palstaäijä äänestit tätä katkeruuden korventamaa satua feikkidialogin muodossa kun vähän prosessoit katkeruuttasi naisia kohtaan äiteestäsi alkaen? T naiselta kaikille yliääliöille


      • Anonyymi00046
        Anonyymi00005 kirjoitti:

        Aina on hyvä päivä jakaa!-sivusta.
        Ja mitäpä se kellekään kuuluu?

        Saatko tästä jotain eroottisia etiäisiä kun käyt trollaavan äijän kanssa tätä arvokasta keskustelua? Sie et voi hyvin mies


      • Anonyymi00077
        Anonyymi00003 kirjoitti:

        Miten ilman syytä voi suuttua? Olen yrittänyt olla ymmärtäväinen sinua kohtaan, kun jaat muille miehille torttua, vaikka ei ole edes runeberginpäivä, laskianen, joulu tms päivä.

        Ota lääkkees jookos👍


    • Anonyymi00002

      Mitähän kysyttävää?

    • Anonyymi00004

      Missä viestiä laittaan? Ja mistä arvaat että on asiaa ja kysyttävää??

    • Anonyymi00006

      Kysyn ja pyydän niitä asioita, kun nähdään jossain. Ei haittaa vaikka menisi ensi syksyyn. Olen kärsivällinen luonne. Epäilen myös, että kesälläkin saatettaisiin törmätä, mutta jos ei, ei voi mitään.

    • Anonyymi00008

      Mies, mikset lähetä naiselle viestiä, kun on selvästi jotain sanottavaa tai kerrottavaa?

      • Anonyymi00040

        Sivusta tämä: en vain taida enään kehdata laittaa viestiä hänelle.
        Olen kyllä viestittänyt hänelle joskus siis naiselle.


      • Anonyymi00059
        Anonyymi00040 kirjoitti:

        Sivusta tämä: en vain taida enään kehdata laittaa viestiä hänelle.
        Olen kyllä viestittänyt hänelle joskus siis naiselle.

        Milloin viimeksi naiselle viestiä laittanut? Suoraan numeroon? Mulle laittanut kesällä -23 (päivän tarkkuudella muistan) Niin että jos sama henkilö ollaan niin odotan juuri sinulta viestiä.


    • Anonyymi00009

      Joo, sitä mietin itsekin, että mitähän kysymyksiä pitäisi kysyä?

    • Anonyymi00010

      hammas kipee ja sit kans vedänsilti pussii sit kans vasen pohje sattuu vähän välii suonenvetoo en tiedä miks ei kai mul muuta sanottavaa ois koska narsku

      • Anonyymi00048

        Sinut viedään natfien kaafukammioon. Näitäkin kannattaa aamuöisin rustailla @sinimustat”


      • Anonyymi00054
        Anonyymi00048 kirjoitti:

        Sinut viedään natfien kaafukammioon. Näitäkin kannattaa aamuöisin rustailla @sinimustat”

        Se eräs kiihdyksissä kirjoitettu erillinen aloitus oli niin sankarillinen kans


    • Anonyymi00011

      Ei se mies kuule käy täällä. Ihan itse vannoi minulle irl

    • Anonyymi00012

      Se lähetti ensin ja kertoi sen mitä halusin tietää.

    • Anonyymi00014

      😂 minä tiedän että kävit!
      Sitäkö pitäisi kysyä? 😆

    • Anonyymi00015

      Tiedät..
      Aamulla sua katselin ( ehkä näit ?)
      Mieleeni tuli asioita kysymyksiä, taisit lukea ajatukseni tai tunnet minut sen vertaa kun viime vuonna jätin kait jonkinlaisen jäljen. Osuiko?

    • Anonyymi00016

      Asiani ei ole kiireellinen. Kyselen, kun nähdään. Viestit on tylsiä, kun ei näe ilmeitä ja vastaanottajan reaktioita😘

      • Anonyymi00053

        No sitten voit gubbe olla vaikka audiovisuaalisten aistien varassa. Leikkaa kellä leikkaa, odotukset ei ole korkealla kun on niin vierasperäinen ja hieno sana👍


    • Anonyymi00017

      Minulla ei ole mitään kysyttävää keneltäkään! Eikä tule koskaan olemaankaan!

    • Anonyymi00018

      Ei minulta

    • Anonyymi00019

      Voisikohan syynä olla ettei ole missä laittaa viestiä?
      Tai että oot loukannut sen verran pahasti?
      Ehkä ei tiedä kenelle laittaisi.

      Josko laitat itse viestiä, mikäli siis yhtään välität.

    • Anonyymi00020

      Hän ei välttämättä vastaa. Tulee hiljaisuus. En kestä sitä.

      • Anonyymi00021

        Joopa joo.


      • Anonyymi00022

        Sama pelko. Ennenkin käynyt niin.


      • Anonyymi00052
        Anonyymi00021 kirjoitti:

        Joopa joo.

        Sanoisun guben itsevastailuteatterista kokonaisuudessan näin. T naiselta


    • Anonyymi00023

      Koska hän ei vastannut edelliseen viestiini.

    • Anonyymi00024

      En uskalla jos mun aistit ei pitänytkään mitenkään paikkansa.

      • Anonyymi00025

        Mitä luulet aistineesi?


      • Anonyymi00026
        Anonyymi00025 kirjoitti:

        Mitä luulet aistineesi?

        Jotain outoa ja pelottavaa. Pitkäselitteinen juttu.


      • Anonyymi00030
        Anonyymi00026 kirjoitti:

        Jotain outoa ja pelottavaa. Pitkäselitteinen juttu.

        Mitä jos se toinen on aistinut vähän samoja, vaikka ei ole pitänyt pelottavana.


      • Anonyymi00036
        Anonyymi00030 kirjoitti:

        Mitä jos se toinen on aistinut vähän samoja, vaikka ei ole pitänyt pelottavana.

        Haluaisin mielelleni vaan rauhan. En pysty koska saatan olla myös aivan väärässä.


      • Anonyymi00051
        Anonyymi00025 kirjoitti:

        Mitä luulet aistineesi?

        Mitä sinä luulet guben monologiteatterista aistivasi? Varmaa on ainakin se, että mitä usvaisempaa tekstiä se kyhäilee sen hanakampi olet esittämään monotonisia ja typeriä kysymyksiä sille🥱


      • Anonyymi00060
        Anonyymi00030 kirjoitti:

        Mitä jos se toinen on aistinut vähän samoja, vaikka ei ole pitänyt pelottavana.

        Se oli koska mietin sitä tilannetta yhä ja en uskalla kysyä koska se helvetillinen häpeä jos ei ollutkaan mitään. En voi sille mitään että aistin energiat. Kärsin nahoissa vaikka tieto varmasti helpottaisi.


      • Anonyymi00061
        Anonyymi00060 kirjoitti:

        Se oli koska mietin sitä tilannetta yhä ja en uskalla kysyä koska se helvetillinen häpeä jos ei ollutkaan mitään. En voi sille mitään että aistin energiat. Kärsin nahoissa vaikka tieto varmasti helpottaisi.

        Häpeä pikemminkin, jos ei edes tikusta tee asiaa ja katso mihin se johtaa.


    • Anonyymi00027

      En kysy tämmöisiä. Naiselle tiedoksi. En odota sinun laittavan kaltaiselleni miehelle viestiä. Ei näin arkaa voi rakastaa.

    • Anonyymi00031

      En uskalla koska viimeksi kävi miten kävi. Laita sinä! Odotan että laitat.

      • Anonyymi00034

        Keneltä odotat? Naiselta?


      • Anonyymi00038
        Anonyymi00034 kirjoitti:

        Keneltä odotat? Naiselta?

        Naiselta varmaankin.


      • Anonyymi00043
        Anonyymi00038 kirjoitti:

        Naiselta varmaankin.

        Miten kävi viimeksi?


    • Anonyymi00032

      Terveiset
      Osakasta, Japanista 🇯🇵
      Koko päivän reissu Universal Studiolta
      Super Mario World paikasta
      Jätti iso paikka ja näytti ihan videopeliltä koko alue. Nähtiin samalla käveveliä dinosauruksia 3 ja eläintarhahoitajat tekivät elokuvaa
      piha - alueella.

      Kalatalossa pingviinejä, hait ja valas mutta kävi sääliksi eläinten pienet alueet. Valasta sai katsoa neljästä kerroksesta mutta silti.

      • Anonyymi00035

        Nagoya - Tokio - Osaka
        Finnarin suora kento ja paluu, luotijunalla siirtymiset kaupunkien välillä. Kirsikkapuut kukkivat, + 30 kahtena päivänä, riisiä ja ankeriasta maistettu, kaupuki ja puistoelämää, ruuhkaa riittää. Tokiossa hieman turisti vastaisia, Osakassa rennompia. Suosittelen lämpimästi ja kahden viikon reissulla. Näkemistä riittää mm. sumopaini turnaus samaan aikaan ja Baseball jne


      • Anonyymi00041
        Anonyymi00035 kirjoitti:

        Nagoya - Tokio - Osaka
        Finnarin suora kento ja paluu, luotijunalla siirtymiset kaupunkien välillä. Kirsikkapuut kukkivat, 30 kahtena päivänä, riisiä ja ankeriasta maistettu, kaupuki ja puistoelämää, ruuhkaa riittää. Tokiossa hieman turisti vastaisia, Osakassa rennompia. Suosittelen lämpimästi ja kahden viikon reissulla. Näkemistä riittää mm. sumopaini turnaus samaan aikaan ja Baseball jne

        Kirsikkapuiden kukinnat mennyt jo hyvän aikaa sitten. Ja on muuten fakta.


      • Anonyymi00042
        Anonyymi00041 kirjoitti:

        Kirsikkapuiden kukinnat mennyt jo hyvän aikaa sitten. Ja on muuten fakta.

        Shinjuku-gyoen puisto lähellä rautatieasemaa sisältää erityylisiä puutarhoja ja kirsikkapuita on eri lajeja. Siellä näkyy maliskuun puolestavälistä huhtikuun loppuun. Itse olin siellä kauemmin ja kavereiden kanssa 2 viikko.a kiertelyä.


      • Anonyymi00044
        Anonyymi00042 kirjoitti:

        Shinjuku-gyoen puisto lähellä rautatieasemaa sisältää erityylisiä puutarhoja ja kirsikkapuita on eri lajeja. Siellä näkyy maliskuun puolestavälistä huhtikuun loppuun. Itse olin siellä kauemmin ja kavereiden kanssa 2 viikko.a kiertelyä.

        Yksittäisiä löytyy varmasti. Niin kyllä ihan Suomestakin. Paras aika tulla tänne kukintojen kannalta onkin maalis-huhtikuun vaihde. Toki pohjoisempana (Hokkaido) myöhemmin.


    • Anonyymi00033

      Ei ole asiaa paska päälle!

      • Anonyymi00037

        Oony hiljaa kurahousu!


      • Anonyymi00039

        Tyhmä kommentti ilman perusteluja.


      • Anonyymi00049
        Anonyymi00039 kirjoitti:

        Tyhmä kommentti ilman perusteluja.

        No voi- tästäkö guben teatterin osiosta sinä taas niin mielesi pahoitit. Ehkä kellään ei oikeasti ole asiaa sinulle btw


      • Anonyymi00050
        Anonyymi00037 kirjoitti:

        Oony hiljaa kurahousu!

        Näinkö pienestä on suomalaisen miehen identiteetti kiinni, että käydään vinkumassa trolliäijän aavan kaaheesiin kommentteihin tavallaan sitä miten itsensä näkee? T naiselta


    • Anonyymi00055

      Ei uskalla ettei joudu blondien koston kohteeksi taas. Varsinkin se nuorempi blondi aiheuttanut niin paljon pahaa.

    • Anonyymi00056

      Sitä on epäilyksiä...esittää omia parantuviakaan kysymyksiä, tai miten erottaa saamistaan siisteistä harkituista arvauksista niitä rehellisimpiä jotka johtaisivat mitenkään oikeaan ratkaisuun, yhtään ymmärtäen mihin laittautuu, seurauksineen. Kun toisen mieltä ei tavoita. Myös totuus voi olla armoton peto, joka repii elämiä kappaleiksi kun oikean ja väärän rajan hämärtyessä enemmän vaistonsa seuraamana päätyy....Levottomuus ja tyyneys sisälläni ovat symbioottisia., ja lopulta sitä saattaa hyvinkin pitäytyä mukavuusalueella ja antaa muutamien asioiden jäädä tässä elämässä selvittämättä. Parhaan mahdollisen vastauksen löytymättä. Niin paljon mahdollisuuksia ja aina joskus asioita, joita voi sanoakin , ja puhuminen puhsdistaa ilmaa. Toisinaan ei vain ole sanoja. Luulen että kuuntelemlla sydäntäni, luottamalla sen ääneen, löydän vastaukseni lopulta. Avaan itseni mahdollisuuksille., ja tiedän mitä rakastaminen tarkoittaa. Miltä se kohdatessa näyttää.

    • Anonyymi00057

      Petit

    • Anonyymi00058

      Lähetin jo. Tosin en kertonut sitä mitä oikeasti haluaisin kertoa asiallisen sisällön sijasta.

    • Anonyymi00062

      Olet vetovoimainen ja haluttava. En tiedä, tiedätkö. Ei haittaa, vaikka et sano minulle tai minusta samaa.

    • Anonyymi00063

      hyvin sairas tapaus, onneksi hakkaan teidän puuhista veitsin. osuu ja upottaa 😂

    • Anonyymi00064

      Joskus suutuspäissäni (itselleni) menin poistamaan kaikki viestit, kuvat ja videot…kaikki mitä meidän välillä oli ollut. Enää en voi mistään tarkistaa koska oli laitettu viestiä. Numerokin meni sen siliän tien. Jotain ehkä olen onnistunut ongittua, mutta kun ei niihin ei vastata, niin oletus on evvk. Varmasti ihan oikein oletettu itseltäni. Joten en laita enää mitään. Hän tuskin laittaa mitään myös.

    • Anonyymi00065

      Hän ei odota viestiä, enkä sisäpaitsi tiedä, mitä tässä enää voisi sanoa.

    • Anonyymi00066

      Paljon olisi mielessä viimekertaisesta, mutta hillitsen kerrankin itseni.

    • Anonyymi00067

      Eiköhän ne viestit tule paremmin vastaanotetuiksi samantasoisilta, yhtä rehellisiltä ja luotettavilta ihmisiltä. Sellaisilta aidoilta ja rehellisiltä ihmisiltä. Paremmin passaa jobbarit, kaksinaamaiset mielistelijät, valehtelevat uhriutujat ja epärehelliset velalliset, jotka eivät pysty mihinkään työelämässä. Eipähän tässä. Saattaa säikähtää, jos tällainen vaarallinen nainen, ottaa yhteyttä. Epäilee todennäköisesti laittomasta uhkauksesta tai kunnianloukkausrikoksesta. Hänen maailmassaan minunkaltaiseni ovat välitön uhka.

    • Anonyymi00068

      Ei ole soveliasta, kun ei ole vielä vapaa mies.

    • Anonyymi00069

      Äitikö kysyy pojan puolesta vai kaljaporukat?

      • Anonyymi00075

        Molemmat😆


    • Anonyymi00070
    • Anonyymi00072

      Eu sillä ole kysyttävää kun tietoa on. Kysy persuilta. Nainen on jäärä. Näkee vain yhden totuuden.

    • Anonyymi00073

      ai siitä eevasta? no mitä minä siihen enää sanon yhtään mitään asia selvä

    • Anonyymi00074

      Ei kiinnosta. Uusi mies jo!

    • Anonyymi00076

      Miks naisen pitäs? Selvästi kyseessä epäsuorasti kommunikoiva mies henkilö, kun täällä kirjoittaa.

    • Anonyymi00078

      Evvk . Häivy

    • Anonyymi00079

      Kyllä, ois ihana jutella ja kysyä kysymyksiäkin mitä miettinyt joskus.
      Mutta en tuntemattomien kanssa varmaan juttele. Et suostu sanomaan nimeä, enkä minä höpöttele vieraiden kanssa.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi

      Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh
      Maailman menoa
      251
      2053
    2. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      84
      1238
    3. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      90
      1067
    4. Jani Wickholm on kuollut

      Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm
      Kotimaiset julkkisjuorut
      117
      1055
    5. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      123
      850
    6. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      87
      847
    7. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      101
      809
    8. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      122
      779
    9. Alan pikkuhiljaa olemaan sinut

      sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante
      Sinkut
      124
      716
    10. Pohjola talo

      Kuka arvaa lähimmäs miten nopeasti tulee konkurssi uusilla yrittäjillä
      Kuhmo
      23
      701
    Aihe