Nainen, mikset lähetä

Anonyymi-ap

miehelle viestiä? Tiedän, että sulla on asiaa ja kysyttävää.

54

783

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Laita itse,oon suuttunut!

• Anonyymi00003

Miten ilman syytä voi suuttua? Olen yrittänyt olla ymmärtäväinen sinua kohtaan, kun jaat muille miehille torttua, vaikka ei ole edes runeberginpäivä, laskianen, joulu tms päivä.

• Anonyymi00005
        UUSI
        Anonyymi00003 kirjoitti:

Miten ilman syytä voi suuttua? Olen yrittänyt olla ymmärtäväinen sinua kohtaan, kun jaat muille miehille torttua, vaikka ei ole edes runeberginpäivä, laskianen, joulu tms päivä.

Aina on hyvä päivä jakaa!-sivusta.
        Ja mitäpä se kellekään kuuluu?

• Anonyymi00007
        UUSI
        Anonyymi00003 kirjoitti:

Suuttunut, kun menit kihloihin, idiootti!!!

• Anonyymi00013
        UUSI
        Anonyymi00007 kirjoitti:

Suuttunut, kun menit kihloihin, idiootti!!!

Kenen kanssa menit kihloihin 🤨

• Anonyymi00028
        UUSI
        Anonyymi00003 kirjoitti:

Salli mun 😺

• Anonyymi00045
        UUSI
        Anonyymi00003 kirjoitti:

Ihan itsekö palstaäijä äänestit tätä katkeruuden korventamaa satua feikkidialogin muodossa kun vähän prosessoit katkeruuttasi naisia kohtaan äiteestäsi alkaen? T naiselta kaikille yliääliöille

• Anonyymi00046
        UUSI
        Anonyymi00005 kirjoitti:

Aina on hyvä päivä jakaa!-sivusta.
        Ja mitäpä se kellekään kuuluu?

Saatko tästä jotain eroottisia etiäisiä kun käyt trollaavan äijän kanssa tätä arvokasta keskustelua? Sie et voi hyvin mies

• Anonyymi00002

Mitähän kysyttävää?

• Anonyymi00004
      UUSI

Missä viestiä laittaan? Ja mistä arvaat että on asiaa ja kysyttävää??

• Anonyymi00006
      UUSI

Kysyn ja pyydän niitä asioita, kun nähdään jossain. Ei haittaa vaikka menisi ensi syksyyn. Olen kärsivällinen luonne. Epäilen myös, että kesälläkin saatettaisiin törmätä, mutta jos ei, ei voi mitään.

• Anonyymi00008
      UUSI

Mies, mikset lähetä naiselle viestiä, kun on selvästi jotain sanottavaa tai kerrottavaa?

• Anonyymi00040
        UUSI

Sivusta tämä: en vain taida enään kehdata laittaa viestiä hänelle.
        Olen kyllä viestittänyt hänelle joskus siis naiselle.

• Anonyymi00009
      UUSI

Joo, sitä mietin itsekin, että mitähän kysymyksiä pitäisi kysyä?

• Anonyymi00010
      UUSI

hammas kipee ja sit kans vedänsilti pussii sit kans vasen pohje sattuu vähän välii suonenvetoo en tiedä miks ei kai mul muuta sanottavaa ois koska narsku

• Anonyymi00048
        UUSI

Sinut viedään natfien kaafukammioon. Näitäkin kannattaa aamuöisin rustailla @sinimustat”

• Anonyymi00054
        UUSI
        Anonyymi00048 kirjoitti:

Sinut viedään natfien kaafukammioon. Näitäkin kannattaa aamuöisin rustailla @sinimustat”

Se eräs kiihdyksissä kirjoitettu erillinen aloitus oli niin sankarillinen kans

• Anonyymi00011
      UUSI

Ei se mies kuule käy täällä. Ihan itse vannoi minulle irl

• Anonyymi00012
      UUSI

Se lähetti ensin ja kertoi sen mitä halusin tietää.

• Anonyymi00014
      UUSI

😂 minä tiedän että kävit!
      Sitäkö pitäisi kysyä? 😆

• Anonyymi00015
      UUSI

Tiedät..
      Aamulla sua katselin ( ehkä näit ?)
      Mieleeni tuli asioita kysymyksiä, taisit lukea ajatukseni tai tunnet minut sen vertaa kun viime vuonna jätin kait jonkinlaisen jäljen. Osuiko?

• Anonyymi00016
      UUSI

Asiani ei ole kiireellinen. Kyselen, kun nähdään. Viestit on tylsiä, kun ei näe ilmeitä ja vastaanottajan reaktioita😘

• Anonyymi00053
        UUSI

No sitten voit gubbe olla vaikka audiovisuaalisten aistien varassa. Leikkaa kellä leikkaa, odotukset ei ole korkealla kun on niin vierasperäinen ja hieno sana👍

• Anonyymi00017
      UUSI

Minulla ei ole mitään kysyttävää keneltäkään! Eikä tule koskaan olemaankaan!

• Anonyymi00018
      UUSI

Ei minulta

• Anonyymi00019
      UUSI

Voisikohan syynä olla ettei ole missä laittaa viestiä?
      Tai että oot loukannut sen verran pahasti?
      Ehkä ei tiedä kenelle laittaisi.

Josko laitat itse viestiä, mikäli siis yhtään välität.

• Anonyymi00020
      UUSI

Hän ei välttämättä vastaa. Tulee hiljaisuus. En kestä sitä.

• Anonyymi00021
        UUSI

Joopa joo.

• Anonyymi00022
        UUSI

Sama pelko. Ennenkin käynyt niin.

• Anonyymi00052
        UUSI
        Anonyymi00021 kirjoitti:

Joopa joo.

Sanoisun guben itsevastailuteatterista kokonaisuudessan näin. T naiselta

• Anonyymi00023
      UUSI

Koska hän ei vastannut edelliseen viestiini.

• Anonyymi00024
      UUSI

En uskalla jos mun aistit ei pitänytkään mitenkään paikkansa.

• Anonyymi00025
        UUSI

Mitä luulet aistineesi?

• Anonyymi00026
        UUSI
        Anonyymi00025 kirjoitti:

Mitä luulet aistineesi?

Jotain outoa ja pelottavaa. Pitkäselitteinen juttu.

• Anonyymi00030
        UUSI
        Anonyymi00026 kirjoitti:

Jotain outoa ja pelottavaa. Pitkäselitteinen juttu.

Mitä jos se toinen on aistinut vähän samoja, vaikka ei ole pitänyt pelottavana.

• Anonyymi00036
        UUSI
        Anonyymi00030 kirjoitti:

Mitä jos se toinen on aistinut vähän samoja, vaikka ei ole pitänyt pelottavana.

Haluaisin mielelleni vaan rauhan. En pysty koska saatan olla myös aivan väärässä.

• Anonyymi00051
        UUSI
        Anonyymi00025 kirjoitti:

Mitä luulet aistineesi?

Mitä sinä luulet guben monologiteatterista aistivasi? Varmaa on ainakin se, että mitä usvaisempaa tekstiä se kyhäilee sen hanakampi olet esittämään monotonisia ja typeriä kysymyksiä sille🥱

• Anonyymi00027
      UUSI

En kysy tämmöisiä. Naiselle tiedoksi. En odota sinun laittavan kaltaiselleni miehelle viestiä. Ei näin arkaa voi rakastaa.

• Anonyymi00029
      UUSI
    • Anonyymi00031
      UUSI

En uskalla koska viimeksi kävi miten kävi. Laita sinä! Odotan että laitat.

• Anonyymi00034
        UUSI

Keneltä odotat? Naiselta?

• Anonyymi00038
        UUSI
        Anonyymi00034 kirjoitti:

Keneltä odotat? Naiselta?

Naiselta varmaankin.

• Anonyymi00043
        UUSI
        Anonyymi00038 kirjoitti:

Naiselta varmaankin.

Miten kävi viimeksi?

• Anonyymi00032
      UUSI

Terveiset
      Osakasta, Japanista 🇯🇵
      Koko päivän reissu Universal Studiolta
      Super Mario World paikasta
      Jätti iso paikka ja näytti ihan videopeliltä koko alue. Nähtiin samalla käveveliä dinosauruksia 3 ja eläintarhahoitajat tekivät elokuvaa
      piha - alueella.

Kalatalossa pingviinejä, hait ja valas mutta kävi sääliksi eläinten pienet alueet. Valasta sai katsoa neljästä kerroksesta mutta silti.

• Anonyymi00035
        UUSI

Nagoya - Tokio - Osaka
        Finnarin suora kento ja paluu, luotijunalla siirtymiset kaupunkien välillä. Kirsikkapuut kukkivat, + 30 kahtena päivänä, riisiä ja ankeriasta maistettu, kaupuki ja puistoelämää, ruuhkaa riittää. Tokiossa hieman turisti vastaisia, Osakassa rennompia. Suosittelen lämpimästi ja kahden viikon reissulla. Näkemistä riittää mm. sumopaini turnaus samaan aikaan ja Baseball jne

• Anonyymi00041
        UUSI
        Anonyymi00035 kirjoitti:

Nagoya - Tokio - Osaka
        Finnarin suora kento ja paluu, luotijunalla siirtymiset kaupunkien välillä. Kirsikkapuut kukkivat, 30 kahtena päivänä, riisiä ja ankeriasta maistettu, kaupuki ja puistoelämää, ruuhkaa riittää. Tokiossa hieman turisti vastaisia, Osakassa rennompia. Suosittelen lämpimästi ja kahden viikon reissulla. Näkemistä riittää mm. sumopaini turnaus samaan aikaan ja Baseball jne

Kirsikkapuiden kukinnat mennyt jo hyvän aikaa sitten. Ja on muuten fakta.

• Anonyymi00042
        UUSI
        Anonyymi00041 kirjoitti:

Kirsikkapuiden kukinnat mennyt jo hyvän aikaa sitten. Ja on muuten fakta.

Shinjuku-gyoen puisto lähellä rautatieasemaa sisältää erityylisiä puutarhoja ja kirsikkapuita on eri lajeja. Siellä näkyy maliskuun puolestavälistä huhtikuun loppuun. Itse olin siellä kauemmin ja kavereiden kanssa 2 viikko.a kiertelyä.

• Anonyymi00044
        UUSI
        Anonyymi00042 kirjoitti:

Shinjuku-gyoen puisto lähellä rautatieasemaa sisältää erityylisiä puutarhoja ja kirsikkapuita on eri lajeja. Siellä näkyy maliskuun puolestavälistä huhtikuun loppuun. Itse olin siellä kauemmin ja kavereiden kanssa 2 viikko.a kiertelyä.

Yksittäisiä löytyy varmasti. Niin kyllä ihan Suomestakin. Paras aika tulla tänne kukintojen kannalta onkin maalis-huhtikuun vaihde. Toki pohjoisempana (Hokkaido) myöhemmin.

• Anonyymi00033
      UUSI

Ei ole asiaa paska päälle!

• Anonyymi00037
        UUSI

Oony hiljaa kurahousu!

• Anonyymi00039
        UUSI

Tyhmä kommentti ilman perusteluja.

• Anonyymi00049
        UUSI
        Anonyymi00039 kirjoitti:

Tyhmä kommentti ilman perusteluja.

No voi- tästäkö guben teatterin osiosta sinä taas niin mielesi pahoitit. Ehkä kellään ei oikeasti ole asiaa sinulle btw

• Anonyymi00050
        UUSI
        Anonyymi00037 kirjoitti:

Oony hiljaa kurahousu!

Näinkö pienestä on suomalaisen miehen identiteetti kiinni, että käydään vinkumassa trolliäijän aavan kaaheesiin kommentteihin tavallaan sitä miten itsensä näkee? T naiselta

• Anonyymi00055
      UUSI

Ei uskalla ettei joudu blondien koston kohteeksi taas. Varsinkin se nuorempi blondi aiheuttanut niin paljon pahaa.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala

Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka
      Maailman menoa
      88
      2513
    2. Tiedän satavarmasti ettet tule koskaan

Uskaltamaan mitään. Ei me tulla edes näkemään koskaan.
      Ikävä
      67
      1465
    3. Kyläkauppias ajoi kännissä töistä kotiin

Ei edes kallis auto estä humalassa ajamista, vaikka luulisi alkolukko olevan sellaisessa jo vakiovarusteena. https://ww
      Maailman menoa
      83
      1391
    4. EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!

Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje
      Maailman menoa
      12
      1206
    5. Miks me oikein

Rakastuttiin vaikka kaikki on mahdotonta?
      Ikävä
      81
      933
    6. Kiitos upeasta palvelusta kukkamyyjä

Kiitos sinulle upea kaunis kukkamyyjä Kuhmon torilla 🌹 Upea iloinen asenteesi ja kaunis hymysi pelasti päiväni ❤️ Jäi
      Kuhmo
      19
      910
    7. Ratikka Turkuun

Ei hyvä. Ja syy on siinä , kukaan ei osaa suunnitella oikeaa reittiä. Pitää huomioide, kiskoja sijaintia ei voi muutta
      Turku
      102
      791
    8. Miehet trikoissaan

On se kauhian näkköistä, kun miehet tiukossa trikkoissa juoksentelloo ja mulukku paestaa trikkoijjen läpi. Kahtokkee pe
      Suomussalmi
      34
      785
    9. Nainen, mikset lähetä

miehelle viestiä? Tiedän, että sulla on asiaa ja kysyttävää.
      Ikävä
      54
      783
    10. Rakastan sinua

Yhä.
      Ikävä
      30
      706
    Aihe