miehelle viestiä? Tiedän, että sulla on asiaa ja kysyttävää.
Nainen, mikset lähetä
54
783
Vastaukset
- Anonyymi00001
Laita itse,oon suuttunut!
- Anonyymi00003
Miten ilman syytä voi suuttua? Olen yrittänyt olla ymmärtäväinen sinua kohtaan, kun jaat muille miehille torttua, vaikka ei ole edes runeberginpäivä, laskianen, joulu tms päivä.
- Anonyymi00005UUSI
Anonyymi00003 kirjoitti:
Miten ilman syytä voi suuttua? Olen yrittänyt olla ymmärtäväinen sinua kohtaan, kun jaat muille miehille torttua, vaikka ei ole edes runeberginpäivä, laskianen, joulu tms päivä.
Aina on hyvä päivä jakaa!-sivusta.
Ja mitäpä se kellekään kuuluu? - Anonyymi00007UUSI
Anonyymi00003 kirjoitti:
Suuttunut, kun menit kihloihin, idiootti!!!
- Anonyymi00013UUSI
Anonyymi00007 kirjoitti:
Suuttunut, kun menit kihloihin, idiootti!!!
Kenen kanssa menit kihloihin 🤨
- Anonyymi00028UUSI
Anonyymi00003 kirjoitti:
Salli mun 😺
- Anonyymi00045UUSI
Anonyymi00003 kirjoitti:
Ihan itsekö palstaäijä äänestit tätä katkeruuden korventamaa satua feikkidialogin muodossa kun vähän prosessoit katkeruuttasi naisia kohtaan äiteestäsi alkaen? T naiselta kaikille yliääliöille
- Anonyymi00046UUSI
Anonyymi00005 kirjoitti:
Aina on hyvä päivä jakaa!-sivusta.
Ja mitäpä se kellekään kuuluu?Saatko tästä jotain eroottisia etiäisiä kun käyt trollaavan äijän kanssa tätä arvokasta keskustelua? Sie et voi hyvin mies
- Anonyymi00002
Mitähän kysyttävää?
- Anonyymi00004UUSI
Missä viestiä laittaan? Ja mistä arvaat että on asiaa ja kysyttävää??
- Anonyymi00006UUSI
Kysyn ja pyydän niitä asioita, kun nähdään jossain. Ei haittaa vaikka menisi ensi syksyyn. Olen kärsivällinen luonne. Epäilen myös, että kesälläkin saatettaisiin törmätä, mutta jos ei, ei voi mitään.
- Anonyymi00008UUSI
Mies, mikset lähetä naiselle viestiä, kun on selvästi jotain sanottavaa tai kerrottavaa?
- Anonyymi00040UUSI
Sivusta tämä: en vain taida enään kehdata laittaa viestiä hänelle.
Olen kyllä viestittänyt hänelle joskus siis naiselle.
- Anonyymi00009UUSI
Joo, sitä mietin itsekin, että mitähän kysymyksiä pitäisi kysyä?
- Anonyymi00010UUSI
hammas kipee ja sit kans vedänsilti pussii sit kans vasen pohje sattuu vähän välii suonenvetoo en tiedä miks ei kai mul muuta sanottavaa ois koska narsku
- Anonyymi00048UUSI
Sinut viedään natfien kaafukammioon. Näitäkin kannattaa aamuöisin rustailla @sinimustat”
- Anonyymi00054UUSI
Anonyymi00048 kirjoitti:
Sinut viedään natfien kaafukammioon. Näitäkin kannattaa aamuöisin rustailla @sinimustat”
Se eräs kiihdyksissä kirjoitettu erillinen aloitus oli niin sankarillinen kans
- Anonyymi00011UUSI
Ei se mies kuule käy täällä. Ihan itse vannoi minulle irl
- Anonyymi00012UUSI
Se lähetti ensin ja kertoi sen mitä halusin tietää.
- Anonyymi00014UUSI
😂 minä tiedän että kävit!
Sitäkö pitäisi kysyä? 😆 - Anonyymi00015UUSI
Tiedät..
Aamulla sua katselin ( ehkä näit ?)
Mieleeni tuli asioita kysymyksiä, taisit lukea ajatukseni tai tunnet minut sen vertaa kun viime vuonna jätin kait jonkinlaisen jäljen. Osuiko? - Anonyymi00016UUSI
Asiani ei ole kiireellinen. Kyselen, kun nähdään. Viestit on tylsiä, kun ei näe ilmeitä ja vastaanottajan reaktioita😘
- Anonyymi00053UUSI
No sitten voit gubbe olla vaikka audiovisuaalisten aistien varassa. Leikkaa kellä leikkaa, odotukset ei ole korkealla kun on niin vierasperäinen ja hieno sana👍
- Anonyymi00017UUSI
Minulla ei ole mitään kysyttävää keneltäkään! Eikä tule koskaan olemaankaan!
- Anonyymi00018UUSI
Ei minulta
- Anonyymi00019UUSI
Voisikohan syynä olla ettei ole missä laittaa viestiä?
Tai että oot loukannut sen verran pahasti?
Ehkä ei tiedä kenelle laittaisi.
Josko laitat itse viestiä, mikäli siis yhtään välität. - Anonyymi00020UUSI
Hän ei välttämättä vastaa. Tulee hiljaisuus. En kestä sitä.
- Anonyymi00021UUSI
Joopa joo.
- Anonyymi00022UUSI
Sama pelko. Ennenkin käynyt niin.
- Anonyymi00052UUSI
Anonyymi00021 kirjoitti:
Joopa joo.
Sanoisun guben itsevastailuteatterista kokonaisuudessan näin. T naiselta
- Anonyymi00023UUSI
Koska hän ei vastannut edelliseen viestiini.
- Anonyymi00024UUSI
En uskalla jos mun aistit ei pitänytkään mitenkään paikkansa.
- Anonyymi00025UUSI
Mitä luulet aistineesi?
- Anonyymi00026UUSI
Anonyymi00025 kirjoitti:
Mitä luulet aistineesi?
Jotain outoa ja pelottavaa. Pitkäselitteinen juttu.
- Anonyymi00030UUSI
Anonyymi00026 kirjoitti:
Jotain outoa ja pelottavaa. Pitkäselitteinen juttu.
Mitä jos se toinen on aistinut vähän samoja, vaikka ei ole pitänyt pelottavana.
- Anonyymi00036UUSI
Anonyymi00030 kirjoitti:
Mitä jos se toinen on aistinut vähän samoja, vaikka ei ole pitänyt pelottavana.
Haluaisin mielelleni vaan rauhan. En pysty koska saatan olla myös aivan väärässä.
- Anonyymi00051UUSI
Anonyymi00025 kirjoitti:
Mitä luulet aistineesi?
Mitä sinä luulet guben monologiteatterista aistivasi? Varmaa on ainakin se, että mitä usvaisempaa tekstiä se kyhäilee sen hanakampi olet esittämään monotonisia ja typeriä kysymyksiä sille🥱
- Anonyymi00027UUSI
En kysy tämmöisiä. Naiselle tiedoksi. En odota sinun laittavan kaltaiselleni miehelle viestiä. Ei näin arkaa voi rakastaa.
- Anonyymi00029UUSI
- Anonyymi00031UUSI
En uskalla koska viimeksi kävi miten kävi. Laita sinä! Odotan että laitat.
- Anonyymi00034UUSI
Keneltä odotat? Naiselta?
- Anonyymi00038UUSI
Anonyymi00034 kirjoitti:
Keneltä odotat? Naiselta?
Naiselta varmaankin.
- Anonyymi00043UUSI
Anonyymi00038 kirjoitti:
Naiselta varmaankin.
Miten kävi viimeksi?
- Anonyymi00032UUSI
Terveiset
Osakasta, Japanista 🇯🇵
Koko päivän reissu Universal Studiolta
Super Mario World paikasta
Jätti iso paikka ja näytti ihan videopeliltä koko alue. Nähtiin samalla käveveliä dinosauruksia 3 ja eläintarhahoitajat tekivät elokuvaa
piha - alueella.
Kalatalossa pingviinejä, hait ja valas mutta kävi sääliksi eläinten pienet alueet. Valasta sai katsoa neljästä kerroksesta mutta silti.- Anonyymi00035UUSI
Nagoya - Tokio - Osaka
Finnarin suora kento ja paluu, luotijunalla siirtymiset kaupunkien välillä. Kirsikkapuut kukkivat, + 30 kahtena päivänä, riisiä ja ankeriasta maistettu, kaupuki ja puistoelämää, ruuhkaa riittää. Tokiossa hieman turisti vastaisia, Osakassa rennompia. Suosittelen lämpimästi ja kahden viikon reissulla. Näkemistä riittää mm. sumopaini turnaus samaan aikaan ja Baseball jne - Anonyymi00041UUSI
Anonyymi00035 kirjoitti:
Nagoya - Tokio - Osaka
Finnarin suora kento ja paluu, luotijunalla siirtymiset kaupunkien välillä. Kirsikkapuut kukkivat, 30 kahtena päivänä, riisiä ja ankeriasta maistettu, kaupuki ja puistoelämää, ruuhkaa riittää. Tokiossa hieman turisti vastaisia, Osakassa rennompia. Suosittelen lämpimästi ja kahden viikon reissulla. Näkemistä riittää mm. sumopaini turnaus samaan aikaan ja Baseball jneKirsikkapuiden kukinnat mennyt jo hyvän aikaa sitten. Ja on muuten fakta.
- Anonyymi00042UUSI
Anonyymi00041 kirjoitti:
Kirsikkapuiden kukinnat mennyt jo hyvän aikaa sitten. Ja on muuten fakta.
Shinjuku-gyoen puisto lähellä rautatieasemaa sisältää erityylisiä puutarhoja ja kirsikkapuita on eri lajeja. Siellä näkyy maliskuun puolestavälistä huhtikuun loppuun. Itse olin siellä kauemmin ja kavereiden kanssa 2 viikko.a kiertelyä.
- Anonyymi00044UUSI
Anonyymi00042 kirjoitti:
Shinjuku-gyoen puisto lähellä rautatieasemaa sisältää erityylisiä puutarhoja ja kirsikkapuita on eri lajeja. Siellä näkyy maliskuun puolestavälistä huhtikuun loppuun. Itse olin siellä kauemmin ja kavereiden kanssa 2 viikko.a kiertelyä.
Yksittäisiä löytyy varmasti. Niin kyllä ihan Suomestakin. Paras aika tulla tänne kukintojen kannalta onkin maalis-huhtikuun vaihde. Toki pohjoisempana (Hokkaido) myöhemmin.
- Anonyymi00033UUSI
Ei ole asiaa paska päälle!
- Anonyymi00037UUSI
Oony hiljaa kurahousu!
- Anonyymi00039UUSI
Tyhmä kommentti ilman perusteluja.
- Anonyymi00049UUSI
Anonyymi00039 kirjoitti:
Tyhmä kommentti ilman perusteluja.
No voi- tästäkö guben teatterin osiosta sinä taas niin mielesi pahoitit. Ehkä kellään ei oikeasti ole asiaa sinulle btw
- Anonyymi00050UUSI
Anonyymi00037 kirjoitti:
Oony hiljaa kurahousu!
Näinkö pienestä on suomalaisen miehen identiteetti kiinni, että käydään vinkumassa trolliäijän aavan kaaheesiin kommentteihin tavallaan sitä miten itsensä näkee? T naiselta
- Anonyymi00055UUSI
Ei uskalla ettei joudu blondien koston kohteeksi taas. Varsinkin se nuorempi blondi aiheuttanut niin paljon pahaa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka882513- 671465
Kyläkauppias ajoi kännissä töistä kotiin
Ei edes kallis auto estä humalassa ajamista, vaikka luulisi alkolukko olevan sellaisessa jo vakiovarusteena. https://ww831391EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!
Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje121206- 81933
Kiitos upeasta palvelusta kukkamyyjä
Kiitos sinulle upea kaunis kukkamyyjä Kuhmon torilla 🌹 Upea iloinen asenteesi ja kaunis hymysi pelasti päiväni ❤️ Jäi19910Ratikka Turkuun
Ei hyvä. Ja syy on siinä , kukaan ei osaa suunnitella oikeaa reittiä. Pitää huomioide, kiskoja sijaintia ei voi muutta102791Miehet trikoissaan
On se kauhian näkköistä, kun miehet tiukossa trikkoissa juoksentelloo ja mulukku paestaa trikkoijjen läpi. Kahtokkee pe34785- 54783
- 30706