miehelle viestiä? Tiedän, että sulla on asiaa ja kysyttävää.
Nainen, mikset lähetä
78
1395
Vastaukset
- Anonyymi00001
Laita itse,oon suuttunut!
- Anonyymi00003
Miten ilman syytä voi suuttua? Olen yrittänyt olla ymmärtäväinen sinua kohtaan, kun jaat muille miehille torttua, vaikka ei ole edes runeberginpäivä, laskianen, joulu tms päivä.
- Anonyymi00005
Anonyymi00003 kirjoitti:
Miten ilman syytä voi suuttua? Olen yrittänyt olla ymmärtäväinen sinua kohtaan, kun jaat muille miehille torttua, vaikka ei ole edes runeberginpäivä, laskianen, joulu tms päivä.
Aina on hyvä päivä jakaa!-sivusta.
Ja mitäpä se kellekään kuuluu? - Anonyymi00007
Anonyymi00003 kirjoitti:
Miten ilman syytä voi suuttua? Olen yrittänyt olla ymmärtäväinen sinua kohtaan, kun jaat muille miehille torttua, vaikka ei ole edes runeberginpäivä, laskianen, joulu tms päivä.
Suuttunut, kun menit kihloihin, idiootti!!!
- Anonyymi00013
Anonyymi00007 kirjoitti:
Suuttunut, kun menit kihloihin, idiootti!!!
Kenen kanssa menit kihloihin 🤨
- Anonyymi00028
Anonyymi00003 kirjoitti:
Miten ilman syytä voi suuttua? Olen yrittänyt olla ymmärtäväinen sinua kohtaan, kun jaat muille miehille torttua, vaikka ei ole edes runeberginpäivä, laskianen, joulu tms päivä.
Salli mun 😺
- Anonyymi00045
Anonyymi00003 kirjoitti:
Miten ilman syytä voi suuttua? Olen yrittänyt olla ymmärtäväinen sinua kohtaan, kun jaat muille miehille torttua, vaikka ei ole edes runeberginpäivä, laskianen, joulu tms päivä.
Ihan itsekö palstaäijä äänestit tätä katkeruuden korventamaa satua feikkidialogin muodossa kun vähän prosessoit katkeruuttasi naisia kohtaan äiteestäsi alkaen? T naiselta kaikille yliääliöille
- Anonyymi00046
Anonyymi00005 kirjoitti:
Aina on hyvä päivä jakaa!-sivusta.
Ja mitäpä se kellekään kuuluu?Saatko tästä jotain eroottisia etiäisiä kun käyt trollaavan äijän kanssa tätä arvokasta keskustelua? Sie et voi hyvin mies
- Anonyymi00077
Anonyymi00003 kirjoitti:
Miten ilman syytä voi suuttua? Olen yrittänyt olla ymmärtäväinen sinua kohtaan, kun jaat muille miehille torttua, vaikka ei ole edes runeberginpäivä, laskianen, joulu tms päivä.
Ota lääkkees jookos👍
- Anonyymi00002
Mitähän kysyttävää?
- Anonyymi00004
Missä viestiä laittaan? Ja mistä arvaat että on asiaa ja kysyttävää??
- Anonyymi00006
Kysyn ja pyydän niitä asioita, kun nähdään jossain. Ei haittaa vaikka menisi ensi syksyyn. Olen kärsivällinen luonne. Epäilen myös, että kesälläkin saatettaisiin törmätä, mutta jos ei, ei voi mitään.
- Anonyymi00008
Mies, mikset lähetä naiselle viestiä, kun on selvästi jotain sanottavaa tai kerrottavaa?
- Anonyymi00040
Sivusta tämä: en vain taida enään kehdata laittaa viestiä hänelle.
Olen kyllä viestittänyt hänelle joskus siis naiselle. - Anonyymi00059
Anonyymi00040 kirjoitti:
Sivusta tämä: en vain taida enään kehdata laittaa viestiä hänelle.
Olen kyllä viestittänyt hänelle joskus siis naiselle.Milloin viimeksi naiselle viestiä laittanut? Suoraan numeroon? Mulle laittanut kesällä -23 (päivän tarkkuudella muistan) Niin että jos sama henkilö ollaan niin odotan juuri sinulta viestiä.
- Anonyymi00009
Joo, sitä mietin itsekin, että mitähän kysymyksiä pitäisi kysyä?
- Anonyymi00010
hammas kipee ja sit kans vedänsilti pussii sit kans vasen pohje sattuu vähän välii suonenvetoo en tiedä miks ei kai mul muuta sanottavaa ois koska narsku
- Anonyymi00048
Sinut viedään natfien kaafukammioon. Näitäkin kannattaa aamuöisin rustailla @sinimustat”
- Anonyymi00054
Anonyymi00048 kirjoitti:
Sinut viedään natfien kaafukammioon. Näitäkin kannattaa aamuöisin rustailla @sinimustat”
Se eräs kiihdyksissä kirjoitettu erillinen aloitus oli niin sankarillinen kans
- Anonyymi00011
Ei se mies kuule käy täällä. Ihan itse vannoi minulle irl
- Anonyymi00012
Se lähetti ensin ja kertoi sen mitä halusin tietää.
- Anonyymi00014
😂 minä tiedän että kävit!
Sitäkö pitäisi kysyä? 😆 - Anonyymi00015
Tiedät..
Aamulla sua katselin ( ehkä näit ?)
Mieleeni tuli asioita kysymyksiä, taisit lukea ajatukseni tai tunnet minut sen vertaa kun viime vuonna jätin kait jonkinlaisen jäljen. Osuiko? - Anonyymi00016
Asiani ei ole kiireellinen. Kyselen, kun nähdään. Viestit on tylsiä, kun ei näe ilmeitä ja vastaanottajan reaktioita😘
- Anonyymi00053
No sitten voit gubbe olla vaikka audiovisuaalisten aistien varassa. Leikkaa kellä leikkaa, odotukset ei ole korkealla kun on niin vierasperäinen ja hieno sana👍
- Anonyymi00017
Minulla ei ole mitään kysyttävää keneltäkään! Eikä tule koskaan olemaankaan!
- Anonyymi00018
Ei minulta
- Anonyymi00019
Voisikohan syynä olla ettei ole missä laittaa viestiä?
Tai että oot loukannut sen verran pahasti?
Ehkä ei tiedä kenelle laittaisi.
Josko laitat itse viestiä, mikäli siis yhtään välität. - Anonyymi00020
Hän ei välttämättä vastaa. Tulee hiljaisuus. En kestä sitä.
- Anonyymi00021
Joopa joo.
- Anonyymi00022
Sama pelko. Ennenkin käynyt niin.
- Anonyymi00052
Anonyymi00021 kirjoitti:
Joopa joo.
Sanoisun guben itsevastailuteatterista kokonaisuudessan näin. T naiselta
- Anonyymi00023
Koska hän ei vastannut edelliseen viestiini.
- Anonyymi00024
En uskalla jos mun aistit ei pitänytkään mitenkään paikkansa.
- Anonyymi00025
Mitä luulet aistineesi?
- Anonyymi00026
Anonyymi00025 kirjoitti:
Mitä luulet aistineesi?
Jotain outoa ja pelottavaa. Pitkäselitteinen juttu.
- Anonyymi00030
Anonyymi00026 kirjoitti:
Jotain outoa ja pelottavaa. Pitkäselitteinen juttu.
Mitä jos se toinen on aistinut vähän samoja, vaikka ei ole pitänyt pelottavana.
- Anonyymi00036
Anonyymi00030 kirjoitti:
Mitä jos se toinen on aistinut vähän samoja, vaikka ei ole pitänyt pelottavana.
Haluaisin mielelleni vaan rauhan. En pysty koska saatan olla myös aivan väärässä.
- Anonyymi00051
Anonyymi00025 kirjoitti:
Mitä luulet aistineesi?
Mitä sinä luulet guben monologiteatterista aistivasi? Varmaa on ainakin se, että mitä usvaisempaa tekstiä se kyhäilee sen hanakampi olet esittämään monotonisia ja typeriä kysymyksiä sille🥱
- Anonyymi00060
Anonyymi00030 kirjoitti:
Mitä jos se toinen on aistinut vähän samoja, vaikka ei ole pitänyt pelottavana.
Se oli koska mietin sitä tilannetta yhä ja en uskalla kysyä koska se helvetillinen häpeä jos ei ollutkaan mitään. En voi sille mitään että aistin energiat. Kärsin nahoissa vaikka tieto varmasti helpottaisi.
- Anonyymi00061
Anonyymi00060 kirjoitti:
Se oli koska mietin sitä tilannetta yhä ja en uskalla kysyä koska se helvetillinen häpeä jos ei ollutkaan mitään. En voi sille mitään että aistin energiat. Kärsin nahoissa vaikka tieto varmasti helpottaisi.
Häpeä pikemminkin, jos ei edes tikusta tee asiaa ja katso mihin se johtaa.
- Anonyymi00027
En kysy tämmöisiä. Naiselle tiedoksi. En odota sinun laittavan kaltaiselleni miehelle viestiä. Ei näin arkaa voi rakastaa.
- Anonyymi00029
- Anonyymi00031
En uskalla koska viimeksi kävi miten kävi. Laita sinä! Odotan että laitat.
- Anonyymi00034
Keneltä odotat? Naiselta?
- Anonyymi00038
Anonyymi00034 kirjoitti:
Keneltä odotat? Naiselta?
Naiselta varmaankin.
- Anonyymi00043
Anonyymi00038 kirjoitti:
Naiselta varmaankin.
Miten kävi viimeksi?
- Anonyymi00032
Terveiset
Osakasta, Japanista 🇯🇵
Koko päivän reissu Universal Studiolta
Super Mario World paikasta
Jätti iso paikka ja näytti ihan videopeliltä koko alue. Nähtiin samalla käveveliä dinosauruksia 3 ja eläintarhahoitajat tekivät elokuvaa
piha - alueella.
Kalatalossa pingviinejä, hait ja valas mutta kävi sääliksi eläinten pienet alueet. Valasta sai katsoa neljästä kerroksesta mutta silti.- Anonyymi00035
Nagoya - Tokio - Osaka
Finnarin suora kento ja paluu, luotijunalla siirtymiset kaupunkien välillä. Kirsikkapuut kukkivat, + 30 kahtena päivänä, riisiä ja ankeriasta maistettu, kaupuki ja puistoelämää, ruuhkaa riittää. Tokiossa hieman turisti vastaisia, Osakassa rennompia. Suosittelen lämpimästi ja kahden viikon reissulla. Näkemistä riittää mm. sumopaini turnaus samaan aikaan ja Baseball jne - Anonyymi00041
Anonyymi00035 kirjoitti:
Nagoya - Tokio - Osaka
Finnarin suora kento ja paluu, luotijunalla siirtymiset kaupunkien välillä. Kirsikkapuut kukkivat, 30 kahtena päivänä, riisiä ja ankeriasta maistettu, kaupuki ja puistoelämää, ruuhkaa riittää. Tokiossa hieman turisti vastaisia, Osakassa rennompia. Suosittelen lämpimästi ja kahden viikon reissulla. Näkemistä riittää mm. sumopaini turnaus samaan aikaan ja Baseball jneKirsikkapuiden kukinnat mennyt jo hyvän aikaa sitten. Ja on muuten fakta.
- Anonyymi00042
Anonyymi00041 kirjoitti:
Kirsikkapuiden kukinnat mennyt jo hyvän aikaa sitten. Ja on muuten fakta.
Shinjuku-gyoen puisto lähellä rautatieasemaa sisältää erityylisiä puutarhoja ja kirsikkapuita on eri lajeja. Siellä näkyy maliskuun puolestavälistä huhtikuun loppuun. Itse olin siellä kauemmin ja kavereiden kanssa 2 viikko.a kiertelyä.
- Anonyymi00044
Anonyymi00042 kirjoitti:
Shinjuku-gyoen puisto lähellä rautatieasemaa sisältää erityylisiä puutarhoja ja kirsikkapuita on eri lajeja. Siellä näkyy maliskuun puolestavälistä huhtikuun loppuun. Itse olin siellä kauemmin ja kavereiden kanssa 2 viikko.a kiertelyä.
Yksittäisiä löytyy varmasti. Niin kyllä ihan Suomestakin. Paras aika tulla tänne kukintojen kannalta onkin maalis-huhtikuun vaihde. Toki pohjoisempana (Hokkaido) myöhemmin.
- Anonyymi00033
Ei ole asiaa paska päälle!
- Anonyymi00037
Oony hiljaa kurahousu!
- Anonyymi00039
Tyhmä kommentti ilman perusteluja.
- Anonyymi00049
Anonyymi00039 kirjoitti:
Tyhmä kommentti ilman perusteluja.
No voi- tästäkö guben teatterin osiosta sinä taas niin mielesi pahoitit. Ehkä kellään ei oikeasti ole asiaa sinulle btw
- Anonyymi00050
Anonyymi00037 kirjoitti:
Oony hiljaa kurahousu!
Näinkö pienestä on suomalaisen miehen identiteetti kiinni, että käydään vinkumassa trolliäijän aavan kaaheesiin kommentteihin tavallaan sitä miten itsensä näkee? T naiselta
- Anonyymi00055
Ei uskalla ettei joudu blondien koston kohteeksi taas. Varsinkin se nuorempi blondi aiheuttanut niin paljon pahaa.
- Anonyymi00056
Sitä on epäilyksiä...esittää omia parantuviakaan kysymyksiä, tai miten erottaa saamistaan siisteistä harkituista arvauksista niitä rehellisimpiä jotka johtaisivat mitenkään oikeaan ratkaisuun, yhtään ymmärtäen mihin laittautuu, seurauksineen. Kun toisen mieltä ei tavoita. Myös totuus voi olla armoton peto, joka repii elämiä kappaleiksi kun oikean ja väärän rajan hämärtyessä enemmän vaistonsa seuraamana päätyy....Levottomuus ja tyyneys sisälläni ovat symbioottisia., ja lopulta sitä saattaa hyvinkin pitäytyä mukavuusalueella ja antaa muutamien asioiden jäädä tässä elämässä selvittämättä. Parhaan mahdollisen vastauksen löytymättä. Niin paljon mahdollisuuksia ja aina joskus asioita, joita voi sanoakin , ja puhuminen puhsdistaa ilmaa. Toisinaan ei vain ole sanoja. Luulen että kuuntelemlla sydäntäni, luottamalla sen ääneen, löydän vastaukseni lopulta. Avaan itseni mahdollisuuksille., ja tiedän mitä rakastaminen tarkoittaa. Miltä se kohdatessa näyttää.
- Anonyymi00057
Petit
- Anonyymi00058
Lähetin jo. Tosin en kertonut sitä mitä oikeasti haluaisin kertoa asiallisen sisällön sijasta.
- Anonyymi00062
Olet vetovoimainen ja haluttava. En tiedä, tiedätkö. Ei haittaa, vaikka et sano minulle tai minusta samaa.
- Anonyymi00063
hyvin sairas tapaus, onneksi hakkaan teidän puuhista veitsin. osuu ja upottaa 😂
- Anonyymi00064
Joskus suutuspäissäni (itselleni) menin poistamaan kaikki viestit, kuvat ja videot…kaikki mitä meidän välillä oli ollut. Enää en voi mistään tarkistaa koska oli laitettu viestiä. Numerokin meni sen siliän tien. Jotain ehkä olen onnistunut ongittua, mutta kun ei niihin ei vastata, niin oletus on evvk. Varmasti ihan oikein oletettu itseltäni. Joten en laita enää mitään. Hän tuskin laittaa mitään myös.
- Anonyymi00065
Hän ei odota viestiä, enkä sisäpaitsi tiedä, mitä tässä enää voisi sanoa.
- Anonyymi00066
Paljon olisi mielessä viimekertaisesta, mutta hillitsen kerrankin itseni.
- Anonyymi00067
Eiköhän ne viestit tule paremmin vastaanotetuiksi samantasoisilta, yhtä rehellisiltä ja luotettavilta ihmisiltä. Sellaisilta aidoilta ja rehellisiltä ihmisiltä. Paremmin passaa jobbarit, kaksinaamaiset mielistelijät, valehtelevat uhriutujat ja epärehelliset velalliset, jotka eivät pysty mihinkään työelämässä. Eipähän tässä. Saattaa säikähtää, jos tällainen vaarallinen nainen, ottaa yhteyttä. Epäilee todennäköisesti laittomasta uhkauksesta tai kunnianloukkausrikoksesta. Hänen maailmassaan minunkaltaiseni ovat välitön uhka.
- Anonyymi00068
Ei ole soveliasta, kun ei ole vielä vapaa mies.
- Anonyymi00069
Äitikö kysyy pojan puolesta vai kaljaporukat?
- Anonyymi00075
Molemmat😆
- Anonyymi00070
Se häviää jokajoutuu oleen akka Riikka Minkkkinen on aika ovela huomaa kkk https://www.ksml.fi/uutissuomalainen/9470919 ei tehoa
- Anonyymi00071
Näytä nainen kaulasi https://www.youtube.com/watch?v=va1oiojnGrA&list=RDEMEX4-IT_FA0Cl1MxFr9zaaQ&start_radio=1&rv=fX9S6Rqo6U8
- Anonyymi00072
Eu sillä ole kysyttävää kun tietoa on. Kysy persuilta. Nainen on jäärä. Näkee vain yhden totuuden.
- Anonyymi00073
ai siitä eevasta? no mitä minä siihen enää sanon yhtään mitään asia selvä
- Anonyymi00074
Ei kiinnosta. Uusi mies jo!
- Anonyymi00076
Miks naisen pitäs? Selvästi kyseessä epäsuorasti kommunikoiva mies henkilö, kun täällä kirjoittaa.
- Anonyymi00078
Evvk . Häivy
- Anonyymi00079
Kyllä, ois ihana jutella ja kysyä kysymyksiäkin mitä miettinyt joskus.
Mutta en tuntemattomien kanssa varmaan juttele. Et suostu sanomaan nimeä, enkä minä höpöttele vieraiden kanssa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jussi Halla-aho huolissaan Sofia Virrasta
Jussihan on vanha vihreä. Onko tässä kyse alkukesän kiimasta, kun aidan toisella puolella oleva vihreä alkaa kiinnostama907512Sofia Virta kadonnut....onko juomassa?
Virran poissaolo eduskunnasta on herättänyt huomiota. Esimerkiksi Ilta-Sanomat kertoi aiemmin, että Virta on ollut tällä1216247Julkista rahaa ei tule antaa senttiäkään yksityisille yrityksille
Julkinen raha on meidän yhteistä rahaa, ja se raha on tarkoitettu yhteiseen käyttöön, kuten esimerkiksi tuottamaan palve1604377Tytti Tuppurainen: Suomen pakolaiskiintiö pitäisi nostaa 10 000 vuodessa
asia on faktaa, noin Tytti sanoi aiemmin. Kun taas Orpon hallitusohjelman mukaisesti Suomen pakolaiskiintiö on pudotettu2333014Halla-aho sivaltaa edustajantyöstään lintsaavaa Sofia Virtaa
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/937c74d7-f905-4466-b9b4-abd017fe5b63 Kansanedustajan on ilmoitettava poissaolosta902608Ruotsissa uusi monikulttuurisuusongelma: Mummonraiskuut
Ilmiö räjähti käsiin ja nyt painetaan paniikkinappulaa. Moni vanhustenhoivayhtiö on joutunut jopa lopettamaan, koska keh221838Yhteydenotto
Tiedätkö tai ymmärrätkö syyn, miksi kaivattusi ei ota sinuun yhteyttä? Mikä se syy on?1681362- 1111358
Minkä arvosanan 4-10 annat Susanna Laineelle Farmi-juontohommista?
Minkä arvosanan 4-10 annat Suskille? Tätä ei tv:ssä: Susanna Laine paljastaa, mikä yksi asia hermostuttaa Farmi-kuvauk21741"Suomen Gossip Girl" Jannica Nordberg voitti Farmi Suomen
Onnea, Jannica! Jannica Nordberg voitti Farmi Suomen ja 30 000 euroa. Nordberg kutsuu itseään Suomen Gossip Girliksi19676