Yhden illan jutussa anaaliin?

Anonyymi-ap

Kuinka moni nainen ottaa yhden illan jutuissa anaaliin? Jos vaikka muuten tykkää siitä, niin tekeekö sitä tuntemattoman miehen kanssa,.
Itse tykkään peppu seksistä ja joskus tehnyt sitä joidenkin baari löytöjen kanssa. Kun taas ystäväni joka muuten tykkää siitä, muttei voi tehdä sitä tuntemattoman miehen kanssa. Ymmärrän kyllä senkin.
Miten muut naiset?

21

1345

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

No miehenä en pysty tuolta kulmalta antamaan suoraan vastausta, mutta vain sen kautta miten itsellä on käynyt. Reilun vuoden sisällä pari kertaa ns livennyt baarilöydön puolelle, kuka löysi ja kenet, se nyt sivuseikka. Molempia naisia sain panna perseen puolelle myös. Toki kerron sen heti että tykkään siitä ja tämä oli molemmille ok. Molemmat 50+ ikäisiä kuten itsekin ja muutenkin sekä moraalinen kompassi että pervous että mikä käy ja mikä ei käy ei ole ihan niin tarkkaa enää.

• Anonyymi00002

Oot sit varmaa nussinu mun muijaani jos persettä tarjonnut.

• Anonyymi00003
        Anonyymi00002 kirjoitti:

Tuskinpa, mutta enpä kysynyt kenen ja mitä oli. Toinen oli sinkku. Ihana kinky tapaus. Hitto kun sössin yhteystiedot. Roikotutin sängyn reunalta ja panin suuhun ja hieroin tissejä ja ihanaa posliini pillua. Työntelin sormia perseeseen ja pilluun ja suuhun ja hän voihki kiimasta. Panin pilluun ja takaluukkuun ja laukesin sinne. Käskin mennä sellaiseen asentoon että kun herään, saan työntää uudelleen anaaliin. Tarjosi mielellään.

• Anonyymi00004
        Anonyymi00002 kirjoitti:

Haluaisitko katsoa kun painaisin häntä perseeseen?

• Anonyymi00005
        Anonyymi00004 kirjoitti:

Haluaisitko katsoa kun painaisin häntä perseeseen?

Kyllä katsoisin ihan mielelläni ja osallistun

• Anonyymi00006
        Anonyymi00005 kirjoitti:

Kyllä katsoisin ihan mielelläni ja osallistun

Vaikka vuoron perää pistellä, tai laittaa rouva vartaaseen.

• Anonyymi00007

Tai joka reikään samanaikaa kun olis yks sonni vielä mukana.

• Anonyymi00008

Aktiivisena sinkkumiehenä pystyn vastaamaan useamman naisen puolesta. Kaikki ovat antaneet panna molempiin reikiin. Pääosin ilman kumea. Ja jokainen on antanut vaihtaa reikää miten vain. Muutama harva ei ole halunnut ottaa enää suihin kun anaalissa on käyty, mutta valtaosa imee anaalissa käynyttä kullia ilman ongelmia.

• Anonyymi00009

No sulla on ollut tuuri. Minkä ikäinen olet?

• Anonyymi00014
        Anonyymi00009 kirjoitti:

No sulla on ollut tuuri. Minkä ikäinen olet?

47v

• Anonyymi00028
        Anonyymi00014 kirjoitti:

47v

Aikuiset naiset on pervompia kuin nuoret ja niiddn kanssa seksi ei ole niin turhan tarkkaa

• Anonyymi00032
        Anonyymi00028 kirjoitti:

Aikuiset naiset on pervompia kuin nuoret ja niiddn kanssa seksi ei ole niin turhan tarkkaa

Kokemusta tullut aika isolla ikähaarukalla ja ei sinällään eroa. Harvassa lienee naiset, jotka eivät anna panna anaaliin. Ei ole omalle kohdalle sattunut.

• Anonyymi00010

25v. Sinkku naisena vastaan että joskus annan peppuun tuntemattomille. Riippuu niin monesta asiasta, miehen koosta ja tietenkin omasta fiiliksestä. Jos satun olemaan alkon vaikutuksessa niin suuremmalla todennäköisyydellä otan peppuun.Muuten tykkään siitä tosi paljon ja vakkari miesten kanssa ja jos oon suhteessa niin on hyvin yleistä..

• Anonyymi00013

Milläkähän perusteella emakko?

• Anonyymi00023

Jos miehenä voin kommentoida.. olen jonkin verran harrastellut yhden illan panoja. Ja aika harvassa ne on jotka on halunnut ottaa peppuun. Joidenkin kanssa siitä on keskusteltu erikseen niin toisille se on ehdoton ei ja jotkut on kokeillut, mutta ei välttämättä tykkää siitä. Sitten on niitä jotka haluavat ja jopa pyytää että voisitko tehdä sen.
      Yleensä ne on ollut vähän iäkkäämpiä naisia jotka haluavat sinne..

• Anonyymi00029

Nussin vasta 19-v opiskelijatyttöä perseeseen. Tosin 150 euroa piti maksaa extraa, mutta kannatti. Olen 51 itse.

• Anonyymi00030

Eiköhän se ole vähän sama kuin tavallinen pillupano. Paras minkä olen kuullut omaikäiseltä silloin 30-40v iässä olleelta naiselta oli se, että hän teki yhden illan juttuja pelkästään kakkoseen. Miehet oli ihmeissä kun hän oli kääbntänyt selän miehelle ja antanut ohjeen peppupanoon hänen kanssaan, ja kieltänyt muun.

Enemmän mä ihmetten jotain muuta. Jollakin voi olla matkassa myös turekelmua mutta jokainen omalla tavallaan.

• Anonyymi00031

Eipä mua haittaisi ollenkaan. Naisen perse kelpaa oikein hyvin ja tiedän että on niitä jotka pitää. Voi vetää paljaalla huoletta lastit sisään. Naisia olen monestikin pannut vain perseeseen. Exälle riitti se enemmän kuin hyvin.

• Anonyymi00033

Tuntuu sujuvan tuo anaali puoli uusien tuttavuuksien kanssa, oman miehen kanssa enemmän sattuu. Jotenkin noiden vieraiden halut saa rentoutumaan ja tuntuu julmetun hyvältä.

• Anonyymi00034

No mikäpä siinä anaalissa niin ihmeellistä kun voidetta käyttää.

Ei kuivana, siinä ohje.

• Anonyymi00035

Harva nainen antaa isokyrpäisen 22/ 6 työntyä peppuun...

Ketjusta on poistettu 14 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka sitä naista maalittaa

Täällä oikeasti?
      Ikävä
      193
      1422
    2. Anteeksipyynnöstä

Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän
      Ikävä
      138
      913
    3. Oletko päässyt minusta

Eteenpäin?
      Ikävä
      85
      882
    4. Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies

Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?
      Ikävä
      52
      821
    5. Ei kukaan ole katsonut

Kuten sinä. Niin välittävä ja hellä katse.
      Ikävä
      53
      786
    6. Martinan tarve valehdella.

Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t
      Kotimaiset julkkisjuorut
      253
      677
    7. Tumman vihreä mercedes

Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,
      Hyrynsalmi
      10
      660
    8. Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla

Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä
      Maailman menoa
      330
      639
    9. Olisitko oikeasti valmis rikkomaan

Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk
      Ikävä
      58
      634
    10. Rakastan sinua

Päivä päivältä enemmän 🥰 Miehelle.
      Ikävä
      53
      604
    Aihe