Katsastin tämän palstan.
Hyvä, että vaihdoin raikkaammat juomat.
Lukemalla muutaman viestin huomaa, että alkoholi tosiaan tuhoaa aivot ja älyn.
Hyvää matkaa, mutta se loppu on kuulema tuskallinen viinamiehillä.
Kallista lystiä elättää päihdeongelmaisia heittopäitä.
16 vuotta raittiina
3
187
Vastaukset
- Anonyymi00003
Joo, voisi kysyä, vieläkö maistuu.... No, ilmeisesti joo.
- Anonyymi00004
Aloittajan ei pitäisi tuomita alkoholisteja (heittopäitä?), jos olet kerran aiemmin itsekin juonut.
Yleensä raitistunut alkoholisti tietää, millaista alkoholistin elämä on, ymmärtää eri tavalla kuin raitis, jolle alkoholi ei ole ollut koskaan ongelma.
Toki jotkut raitistuneet niin sanotusti ylpistyvät liikaa, ja juurikin haukkuvat ja arvostelevat entisiä ryyppytovereitaan ym. alkoholisteja. Ei se ole sen kivampaa olla pissaa päässä, kuin viinaakaan. Aina parempi, jos ei "lorisisi " päässä sitten mikään, jos ei osaa olla nimittelemättä heitä, jotka eivät ole ainakaan toistaiseksi päässeet ongelmastaan. Mahdollistahan se on kaikille, sinun vuorosi olikin jo, nauti elämästäsi. - Anonyymi00005
Hieno saavutus! Mä olen riehunut täällä sen 16 vuotta!
Asd
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1901945
- 1131053
- 104991
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa20747- 52694
ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42598Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä29590Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m174546Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45528Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;203481