Taasen ajettiin laittomalla sähköpotkulaudalla liikenteessä!
https://www.helsinginuutiset.fi/paikalliset/9459814#kommentit
He ajavat niilä myös jalkakäytävillä sekä yhdistetyillä pyöräteillä ja jalkakäytävillä!
Siellä on jalankulkijat vaarassa, mutta mitä meistä jalankulkijoista!
Sähköpotkulaudalla hieman vauhtia!
4
53
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
Liikennevalvonnan yhteydessä havaittiin sähköpotkulaudalla ajotiellä ajanut alaikäinen. Alaikäinen kuski ajoi tieliikennekäyttöön soveltumattomalla ja liian nopealla sähköpotkulaudalla.
Lainsäädännön mukaan kevyen sähköajoneuvon kuljettajan vähimmäisikä on 15 vuotta. Lisäksi vielä tieliikennekäyttöön soveltumaton kulkuväline. - Anonyymi00002UUSI
Noiden laitteiden kielto olisi ainoa oikea ratkaisu. Potkulauta potkimalla riittää hyvin ja kohottaa kuntoakin.
- Anonyymi00003UUSI
Monesti on kyseessä ihmisten omista sähköpotkulaudoista, jotka on ehkä tilattu ulkomailta.
Jokainen joka ostaa sähköskuutin kaupasta tai netistä, ovat itse vastuussa siitä, että se soveltuu Suomessa liikenteeseen yleisille alueilla.
Suomessa ei taida olla mahdollista kieltää ihmisten omia?
Vuokraskuutit on mahdollista kieltää, jos vain on halua! - Anonyymi00004UUSI
Anonyymi00003 kirjoitti:
Monesti on kyseessä ihmisten omista sähköpotkulaudoista, jotka on ehkä tilattu ulkomailta.
Jokainen joka ostaa sähköskuutin kaupasta tai netistä, ovat itse vastuussa siitä, että se soveltuu Suomessa liikenteeseen yleisille alueilla.
Suomessa ei taida olla mahdollista kieltää ihmisten omia?
Vuokraskuutit on mahdollista kieltää, jos vain on halua!Tuo pitää paikkansa ihan kaikkien ajoneuvojen hankintojen osalta, että ne pitää olla laillisia Suomen tieliikenteessä, mikäli on tarkoitus ajaa yleisillä teillä. Ostajan vastuulla on varmistaa asia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka1152971EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!
Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje291351- 1031217
Kristillinen kaste annetaa upotuskasteena
Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen mikve-kasteeseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali vertas1621017Koko kansan kaste Punaisen meren ylityksen aikana
Koko Israelin 2,5 milj.kansa sai kasteen ja Pyhän Hengen lahjan ylittäessän Punaisen meren. 1.Kor.10 1 Sillä minä en ta366997Empaattisuus ja suoruus.
Tässä tullut noita pehmeitä asioita pohdittua, mutta toisaalta olen myös yksinkertainen mies. Pidän suoruudestakin. Mi133968- 56865
Sä saat mut tuntemaan
Jotain sellaista mitä ei saisi tuntea mutta må en mahda tälle mitään. Mulla on ikävä niitä meidän katseita ja sitä tunne22693- 40688
Tunnettujen vanhempien lapset, tv-sarja
Tunnettujen vanhempien lapset saa tv-sarjan. Juurihan yksi heistä oli MTV:ssä 6.5.26 kertomassa ettei halua julkisuutta110642