Kuukausia jatkunut öyhötys loppui kuin seinään tuloksen ratkettua. Olen iloinen ettei Suomi voittanut, vaikka toivonkin Petelle ja Lindalle kaikkea hyvää.
Onneksi Yle ei voittanut Euroviisuja
29
225
Vastaukset
- Anonyymi00001
No mitä mieltä olit musiikeista?
- Anonyymi00017
Ylen musiikki toimittaja sanoi todella rumasti Israelista vuosi pari sitten. Kun taas juuri nyt Yle puhuu taas negatiivisesti Trumpista. Käyttää taas asiantuntijaa. Kun Biden oli Presidentti, ei yle yhtään haukkunut Bidenia koska sama politiikka.
- Anonyymi00021
Anonyymi00017 kirjoitti:
Ylen musiikki toimittaja sanoi todella rumasti Israelista vuosi pari sitten. Kun taas juuri nyt Yle puhuu taas negatiivisesti Trumpista. Käyttää taas asiantuntijaa. Kun Biden oli Presidentti, ei yle yhtään haukkunut Bidenia koska sama politiikka.
Sulla outo käsitys musiikista. Mutta Putin tykkää, kun haukut YLE:ä. Sama meno kaikilla magalaisilla valtiosta riippumatta. Putin❤️you.
- Anonyymi00025
Anonyymi00017 kirjoitti:
Ylen musiikki toimittaja sanoi todella rumasti Israelista vuosi pari sitten. Kun taas juuri nyt Yle puhuu taas negatiivisesti Trumpista. Käyttää taas asiantuntijaa. Kun Biden oli Presidentti, ei yle yhtään haukkunut Bidenia koska sama politiikka.
Vaikka joudumme kaikki maksamaan yle veroa. On tämä kummallista. Onkohan missään muussa maassa samanlaista että vero peritään kaikilta mutta päänedia tulee lähinnä vain vasemmisto puolueita. Tämän pitää loppua.
- Anonyymi00030
Anonyymi00025 kirjoitti:
Vaikka joudumme kaikki maksamaan yle veroa. On tämä kummallista. Onkohan missään muussa maassa samanlaista että vero peritään kaikilta mutta päänedia tulee lähinnä vain vasemmisto puolueita. Tämän pitää loppua.
Kelpaisiko Ruotsin malli?
Ruotsin yleisradioyhtiöt (SVT, Sveriges Radio ja UR) rahoitetaan lakisääteisellä yleisradiomaksulla (public service-avgift), joka kerätään suoraan tuloverotuksen yhteydessä.
Henkilökohtainen maksu: Maksu on yksilöllinen (ei talouskohtainen), ja sitä maksavat kaikki Ruotsissa asuvat, 18 vuotta täyttäneet henkilöt, joilla on verotettavaa tuloa.
Maksun suuruus
Maksu on 1 % verotettavasta ansiotulosta, mutta sille on asetettu lakisääteinen kattoraja. Suurituloisetkaan eivät siis maksa tiettyä maksimisummaa enempää. Korkeimmillaan maksu on noin 1 100–1 350 kruunua (noin 100–120 euroa) vuodessa riippuen vuotuisesta tulorajahinnasta (inkomstbasbeloppet).
Pienituloiset
Jos tulot jäävät hyvin mataliksi, maksua maksetaan vähemmän tai ei lainkaan.
Varoja hallinnoi itsenäinen suljettu säätiö (Förvaltningsstiftelsen), joka jakaa rahat edelleen eteenpäin medialle (SVT, SR ja UR). Tämä säätiörakenne toimii puskurina poliitikkojen ja itse toimittajien välillä varmistaen medioiden journalistisen riippumattomuuden. - Anonyymi00034
Anonyymi00030 kirjoitti:
Kelpaisiko Ruotsin malli?
Ruotsin yleisradioyhtiöt (SVT, Sveriges Radio ja UR) rahoitetaan lakisääteisellä yleisradiomaksulla (public service-avgift), joka kerätään suoraan tuloverotuksen yhteydessä.
Henkilökohtainen maksu: Maksu on yksilöllinen (ei talouskohtainen), ja sitä maksavat kaikki Ruotsissa asuvat, 18 vuotta täyttäneet henkilöt, joilla on verotettavaa tuloa.
Maksun suuruus
Maksu on 1 % verotettavasta ansiotulosta, mutta sille on asetettu lakisääteinen kattoraja. Suurituloisetkaan eivät siis maksa tiettyä maksimisummaa enempää. Korkeimmillaan maksu on noin 1 100–1 350 kruunua (noin 100–120 euroa) vuodessa riippuen vuotuisesta tulorajahinnasta (inkomstbasbeloppet).
Pienituloiset
Jos tulot jäävät hyvin mataliksi, maksua maksetaan vähemmän tai ei lainkaan.
Varoja hallinnoi itsenäinen suljettu säätiö (Förvaltningsstiftelsen), joka jakaa rahat edelleen eteenpäin medialle (SVT, SR ja UR). Tämä säätiörakenne toimii puskurina poliitikkojen ja itse toimittajien välillä varmistaen medioiden journalistisen riippumattomuuden.Ei magalaisille siionisteillw kelpaa mikään.
- Anonyymi00036
Anonyymi00025 kirjoitti:
Vaikka joudumme kaikki maksamaan yle veroa. On tämä kummallista. Onkohan missään muussa maassa samanlaista että vero peritään kaikilta mutta päänedia tulee lähinnä vain vasemmisto puolueita. Tämän pitää loppua.
Tanskassa yleisradioyhtiö DR (Danmarks Radio) rahoitetaan nykyisin suoraan valtion budjetista yleisistä verovaroista.
Tanskassa luovuttiin perinteisestä medialisenssistä (medielicens) kokonaan vuoden 2022 alusta alkaen.
Uudistuksen keskeisenä tavoitteena oli luoda sosiaalisesti oikeudenmukaisempi järjestelmä, sillä vanha talouskohtainen lisenssimaksu oli saman suuruinen yksinasuville ja suurperheille, mikä rangaitsi suhteellisesti enemmän pienituloisia ja yksineläviä.
- Anonyymi00002
Persut ovat iloisia, kun Venäjän tukema Bulgaria voitti.
- Anonyymi00035
Suomesta äänestivät Israelia kristityt sionistit ja ”vihervasemmiston vastustajat”
- Anonyymi00041
Anonyymi00035 kirjoitti:
Suomesta äänestivät Israelia kristityt sionistit ja ”vihervasemmiston vastustajat”
Samoin suomenvenäläiset.
- Anonyymi00004
Miten monta SÄÄNTÖJEN VASTAISTA avausta ajattelit ap vielä euroviisuista kirjoittaa persupalstalle entisten SÄÄNTÖJEN VASTAISTEN avausten jatkoksi? Joissa käännät aiheen pakkomielteisesti koskemaan persuja joita näet joka puolella kuten juopot näkee pikku-ukkoja kaikkialla. Ja kuten aina ennenkin kaikki sinun SÄÄNTÖJEN VASTAISET avaukset säilyy sensuuriltasi viestien kadotessa sekunneissa joissa niiden SÄÄNTÖJEN VASTAISUUS esille tuodaan.
- Anonyymi00005
Anonyymi00003
2026-05-19 17:31:01
Öyhöti öyhöti...Mitäs sitä *****lle muuta? - Anonyymi00008
Säästyyhän siinä laman kannoilla keikkuvalta Suomi Oy:ltä säkillinen riihikuivia euroseteleitä.
The hömmpän bois. - Anonyymi00010
Anonyymi00006
2026-05-19 17:42:32
"Jokaisella palstalla tulee keskustella palstan aihealueeseen liittyvistä asioista"
https://www.suomi24.fi/opastus/saannot
Mikä edellisessä sinä antipersuKOPIOKONE et ymmärrä??- Anonyymi00011
Sinä varmasti käyt kirjoittelemassa trollauksia ympäri nettiä, varsinkin Suomi 24-neljässä muiden puolueiden palstoille.
Äänestämäni puolueen palstalla oleskelee persutrolleja 24/7 jauhamassa paskaa. - Anonyymi00013
Anonyymi00011 kirjoitti:
Sinä varmasti käyt kirjoittelemassa trollauksia ympäri nettiä, varsinkin Suomi 24-neljässä muiden puolueiden palstoille.
Äänestämäni puolueen palstalla oleskelee persutrolleja 24/7 jauhamassa paskaa.Tee historiaa sääntöjä rikkova muille keskustelijoille v..ttuileva moderaattori ja vastaa sinulle esitettyyn kysymykseen sen sijaan että tavoillesi uskollisena hyökkäät kysymyksen esittäjän kimppuun.
- Anonyymi00015
Anonyymi00011 kirjoitti:
Sinä varmasti käyt kirjoittelemassa trollauksia ympäri nettiä, varsinkin Suomi 24-neljässä muiden puolueiden palstoille.
Äänestämäni puolueen palstalla oleskelee persutrolleja 24/7 jauhamassa paskaa."Aivan, tunnustan, Tästä kaikesta huolimatta, minä, "********", tulen poistamaan viestejäsi nyt ja tulevaisuudessa, eikä mikään mahti pysyty tätä estämään."
- Anonyymi00016
Samat sanat SINULLE!!!
- Anonyymi00022
oli varmaan muinoin ihan ok kisa , nykyine on friikki sirkus 🤣
- Anonyymi00023
Missä on nyt perussuomalaisten isänmaallisuus?
- Anonyymi00024
Venäjämielinen voitti eli persutkin voittivat.
- Anonyymi00031
Anonyymi00024 kirjoitti:
Venäjämielinen voitti eli persutkin voittivat.
Vasureissa on paljon venäjämielisia.
- Anonyymi00038
Siionin kukkuloilla
Perusuomalaisetko esiintyivät Euroviisuissa vai Yle?
- Anonyymi00029
Eivät onneksi sentään siellä, mutta melkein kaikkialla muualla kyllä. Ihan Japania myöten ovat Persut esiintyneet saaden aikaan myötähäpeää.
- Anonyymi00032
Yhteisillä verorahoilla toimivan Ylen taustalla on venäjämielisyytta.
- Anonyymi00039
Ai niinkö meinaat. YLEn toimittaja paljasti mm. Pietarin trollitehtaan ja oli saada siitä palkinnon,.kunne Trump esti pallinnon antamisen.
- Anonyymi00033
Kommari Li Anderssonin johtama vasemmistoliitto pärjäsi hyvin viime Eu vaaleissa paljolti Ylen avulla. Ps maksamme kaikki yle veroa.
- Anonyymi00040
Putin pelkää Euroopan yleisradion mahtia.
Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 921125
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa116938- 125896
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten282685- 76668
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait74631Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64582Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54576Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48559- 72483