Onneksi Yle ei voittanut Euroviisuja

Anonyymi-ap

Kuukausia jatkunut öyhötys loppui kuin seinään tuloksen ratkettua. Olen iloinen ettei Suomi voittanut, vaikka toivonkin Petelle ja Lindalle kaikkea hyvää.

12

94

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001
      UUSI

No mitä mieltä olit musiikeista?

• Anonyymi00017
        UUSI

Ylen musiikki toimittaja sanoi todella rumasti Israelista vuosi pari sitten. Kun taas juuri nyt Yle puhuu taas negatiivisesti Trumpista. Käyttää taas asiantuntijaa. Kun Biden oli Presidentti, ei yle yhtään haukkunut Bidenia koska sama politiikka.

• Anonyymi00021
        UUSI
        Anonyymi00017 kirjoitti:

Ylen musiikki toimittaja sanoi todella rumasti Israelista vuosi pari sitten. Kun taas juuri nyt Yle puhuu taas negatiivisesti Trumpista. Käyttää taas asiantuntijaa. Kun Biden oli Presidentti, ei yle yhtään haukkunut Bidenia koska sama politiikka.

Sulla outo käsitys musiikista. Mutta Putin tykkää, kun haukut YLE:ä. Sama meno kaikilla magalaisilla valtiosta riippumatta. Putin❤️you.

• Anonyymi00002
      UUSI

Persut ovat iloisia, kun Venäjän tukema Bulgaria voitti.

• Anonyymi00004
      UUSI

Miten monta SÄÄNTÖJEN VASTAISTA avausta ajattelit ap vielä euroviisuista kirjoittaa persupalstalle entisten SÄÄNTÖJEN VASTAISTEN avausten jatkoksi? Joissa käännät aiheen pakkomielteisesti koskemaan persuja joita näet joka puolella kuten juopot näkee pikku-ukkoja kaikkialla. Ja kuten aina ennenkin kaikki sinun SÄÄNTÖJEN VASTAISET avaukset säilyy sensuuriltasi viestien kadotessa sekunneissa joissa niiden SÄÄNTÖJEN VASTAISUUS esille tuodaan.

• Anonyymi00005
      UUSI

Anonyymi00003
      2026-05-19 17:31:01

Öyhöti öyhöti...Mitäs sitä *****lle muuta?

• Anonyymi00008
      UUSI

Säästyyhän siinä laman kannoilla keikkuvalta Suomi Oy:ltä säkillinen riihikuivia euroseteleitä.
      The hömmpän bois.

• Anonyymi00010
      UUSI

Anonyymi00006
      2026-05-19 17:42:32

"Jokaisella palstalla tulee keskustella palstan aihealueeseen liittyvistä asioista"

https://www.suomi24.fi/opastus/saannot

Mikä edellisessä sinä antipersuKOPIOKONE et ymmärrä??

• Anonyymi00011
        UUSI

Sinä varmasti käyt kirjoittelemassa trollauksia ympäri nettiä, varsinkin Suomi 24-neljässä muiden puolueiden palstoille.
        Äänestämäni puolueen palstalla oleskelee persutrolleja 24/7 jauhamassa paskaa.

• Anonyymi00013
        UUSI
        Anonyymi00011 kirjoitti:

Sinä varmasti käyt kirjoittelemassa trollauksia ympäri nettiä, varsinkin Suomi 24-neljässä muiden puolueiden palstoille.

Tee historiaa sääntöjä rikkova muille keskustelijoille v..ttuileva moderaattori ja vastaa sinulle esitettyyn kysymykseen sen sijaan että tavoillesi uskollisena hyökkäät kysymyksen esittäjän kimppuun.

• Anonyymi00015
        UUSI
        Anonyymi00011 kirjoitti:

"Aivan, tunnustan, Tästä kaikesta huolimatta, minä, "********", tulen poistamaan viestejäsi nyt ja tulevaisuudessa, eikä mikään mahti pysyty tätä estämään."

• Anonyymi00016
        UUSI

Samat sanat SINULLE!!!

Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma

Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.
      Maailman menoa
      281
      2946
    2. Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala

Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka
      Maailman menoa
      58
      2338
    3. Israel euroviisujen 2.

Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is
      Uskonnot ja uskomukset
      348
      2007
    4. Persujen puoluekokous 2026

Missä ja Milloin pidetään ?
      Maailman menoa
      115
      1747
    5. Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?

Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois
      Maailman menoa
      126
      1709
    6. Mun mielestäni on tosi loukkaavaa

Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra
      Ikävä
      212
      1375
    7. Tiedän satavarmasti ettet tule koskaan

Uskaltamaan mitään. Ei me tulla edes näkemään koskaan.
      Ikävä
      66
      1327
    8. Mikä kaivatussasi

Viehättää ulkoisesti ja mikä sisäisesti?
      Ikävä
      59
      1263
    9. Mikä se viehättävin

Asia on kaivatussasi?
      Ikävä
      68
      1253
    10. Rakas nainen ymmärsin

Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl
      Ikävä
      78
      1203
    Aihe