Kuukausia jatkunut öyhötys loppui kuin seinään tuloksen ratkettua. Olen iloinen ettei Suomi voittanut, vaikka toivonkin Petelle ja Lindalle kaikkea hyvää.
Onneksi Yle ei voittanut Euroviisuja
12
94
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
No mitä mieltä olit musiikeista?
- Anonyymi00017UUSI
Ylen musiikki toimittaja sanoi todella rumasti Israelista vuosi pari sitten. Kun taas juuri nyt Yle puhuu taas negatiivisesti Trumpista. Käyttää taas asiantuntijaa. Kun Biden oli Presidentti, ei yle yhtään haukkunut Bidenia koska sama politiikka.
- Anonyymi00021UUSI
Anonyymi00017 kirjoitti:
Ylen musiikki toimittaja sanoi todella rumasti Israelista vuosi pari sitten. Kun taas juuri nyt Yle puhuu taas negatiivisesti Trumpista. Käyttää taas asiantuntijaa. Kun Biden oli Presidentti, ei yle yhtään haukkunut Bidenia koska sama politiikka.
Sulla outo käsitys musiikista. Mutta Putin tykkää, kun haukut YLE:ä. Sama meno kaikilla magalaisilla valtiosta riippumatta. Putin❤️you.
- Anonyymi00002UUSI
Persut ovat iloisia, kun Venäjän tukema Bulgaria voitti.
- Anonyymi00004UUSI
Miten monta SÄÄNTÖJEN VASTAISTA avausta ajattelit ap vielä euroviisuista kirjoittaa persupalstalle entisten SÄÄNTÖJEN VASTAISTEN avausten jatkoksi? Joissa käännät aiheen pakkomielteisesti koskemaan persuja joita näet joka puolella kuten juopot näkee pikku-ukkoja kaikkialla. Ja kuten aina ennenkin kaikki sinun SÄÄNTÖJEN VASTAISET avaukset säilyy sensuuriltasi viestien kadotessa sekunneissa joissa niiden SÄÄNTÖJEN VASTAISUUS esille tuodaan.
- Anonyymi00005UUSI
Anonyymi00003
2026-05-19 17:31:01
Öyhöti öyhöti...Mitäs sitä *****lle muuta? - Anonyymi00008UUSI
Säästyyhän siinä laman kannoilla keikkuvalta Suomi Oy:ltä säkillinen riihikuivia euroseteleitä.
The hömmpän bois. - Anonyymi00010UUSI
Anonyymi00006
2026-05-19 17:42:32
"Jokaisella palstalla tulee keskustella palstan aihealueeseen liittyvistä asioista"
https://www.suomi24.fi/opastus/saannot
Mikä edellisessä sinä antipersuKOPIOKONE et ymmärrä??- Anonyymi00011UUSI
Sinä varmasti käyt kirjoittelemassa trollauksia ympäri nettiä, varsinkin Suomi 24-neljässä muiden puolueiden palstoille.
Äänestämäni puolueen palstalla oleskelee persutrolleja 24/7 jauhamassa paskaa. - Anonyymi00013UUSI
Anonyymi00011 kirjoitti:
Sinä varmasti käyt kirjoittelemassa trollauksia ympäri nettiä, varsinkin Suomi 24-neljässä muiden puolueiden palstoille.
Äänestämäni puolueen palstalla oleskelee persutrolleja 24/7 jauhamassa paskaa.Tee historiaa sääntöjä rikkova muille keskustelijoille v..ttuileva moderaattori ja vastaa sinulle esitettyyn kysymykseen sen sijaan että tavoillesi uskollisena hyökkäät kysymyksen esittäjän kimppuun.
- Anonyymi00015UUSI
Anonyymi00011 kirjoitti:
Äänestämäni puolueen palstalla oleskelee persutrolleja 24/7 jauhamassa paskaa."Aivan, tunnustan, Tästä kaikesta huolimatta, minä, "********", tulen poistamaan viestejäsi nyt ja tulevaisuudessa, eikä mikään mahti pysyty tätä estämään."
- Anonyymi00016UUSI
Samat sanat SINULLE!!!
Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.2812946Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka582338Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3482007- 1151747
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1261709Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2121375- 661327
- 591263
- 681253
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl781203