Kenet haluat, jos kerran haluat?
Miksi et mies tee mitään sen naisen eteen
18
342
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
Nii just!
- Anonyymi00002UUSI
Mikset itse tee mitään? Ota joku puudeli ketä tulee tyrkyttämään.
- Anonyymi00003UUSI
Koska tajusin vihdoin, etten ole hänen tyyppiään.
- Anonyymi00008UUSI
Kysymättä häneltä asiasta edes?
Itselläni ei ainakaan ole mitään tiettyä "tyyppiä" millaisesta olisin kiinnostunut. Aattele jos hän onkin kiinnostunut susta, ehkä jopa enemmänkin tuntee sua kohtaan, ja nyt vaan miettii mitä teki väärin tai mikä hänessä on vikana kun et välitä. - Anonyymi00016UUSI
Anonyymi00008 kirjoitti:
Kysymättä häneltä asiasta edes?
Itselläni ei ainakaan ole mitään tiettyä "tyyppiä" millaisesta olisin kiinnostunut. Aattele jos hän onkin kiinnostunut susta, ehkä jopa enemmänkin tuntee sua kohtaan, ja nyt vaan miettii mitä teki väärin tai mikä hänessä on vikana kun et välitä.Muistelin tarkemmin nimenomaan mitä hän itse puhui miesasioistaan.
- Anonyymi00019UUSI
Anonyymi00016 kirjoitti:
Muistelin tarkemmin nimenomaan mitä hän itse puhui miesasioistaan.
Täällä vai puhui? Et vaan siis välittänyt hänestä yhtään.
- Anonyymi00005UUSI
No kun ottaa vaan taakse päin
- Anonyymi00007UUSI
:DD
- Anonyymi00006UUSI
Hän ei halua.
- Anonyymi00009UUSI
Oletko edes kysynyt häneltä asiasta ihan suoraan vaiko vaan päätellyt omassa mielessäsi?
- Anonyymi00010UUSI
Anonyymi00009 kirjoitti:
Oletko edes kysynyt häneltä asiasta ihan suoraan vaiko vaan päätellyt omassa mielessäsi?
Sen pystyi päättelemään varmaksi.
- Anonyymi00011UUSI
Anonyymi00010 kirjoitti:
Ei kannata oikeesti päätellä yhtään mitään ihan itsekseen kysymättä.
- Anonyymi00012UUSI
Anonyymi00010 kirjoitti:
Kerrotko mistä päättelit noin?
- Anonyymi00013UUSI
Häntä ei kiinnostanut.
- Anonyymi00014UUSI
Sehän tässä on huonoa, ettei voida enää puhua naisen kanssa mitään. Hän selvästi välttelee. Pitää minua naistenmiehenä. m>n
- Anonyymi00015UUSI
Hän sanoi - en.
- Anonyymi00017UUSI
Minä tein kaikkeni ja sitten hän kertoi olevansa varattu. Vahinko oli jo ehtinyt syntyä.
- Anonyymi00018UUSI
Hän on toisen kanssa. Pakko vain ikävöidä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka882503- 671455
Kyläkauppias ajoi kännissä töistä kotiin
Ei edes kallis auto estä humalassa ajamista, vaikka luulisi alkolukko olevan sellaisessa jo vakiovarusteena. https://ww821363EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!
Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje111192- 81913
Kiitos upeasta palvelusta kukkamyyjä
Kiitos sinulle upea kaunis kukkamyyjä Kuhmon torilla 🌹 Upea iloinen asenteesi ja kaunis hymysi pelasti päiväni ❤️ Jäi19900Miehet trikoissaan
On se kauhian näkköistä, kun miehet tiukossa trikkoissa juoksentelloo ja mulukku paestaa trikkoijjen läpi. Kahtokkee pe33773- 54773
Ratikka Turkuun
Ei hyvä. Ja syy on siinä , kukaan ei osaa suunnitella oikeaa reittiä. Pitää huomioide, kiskoja sijaintia ei voi muutta102771- 30706