Olla niin sekopää ja hirviö. Miksi et ollut sitä miten sinut irl tunsin
Miksi sun piti
24
358
Vastaukset
- Anonyymi00001
Elokuvat eivät ole totta, hömelö
- Anonyymi00002
Oletkohan jutellut täällä saman tyypin kanssa kuin IRL? 🤦♂️🤣😂🤦♂️
- Anonyymi00003
En oo kumpaakaan. Oon haavoittuvainen ja herkkä.
- Anonyymi00005
Kyllä olen itkin tänääkin yhtä viestiä täällä. Olet vaan niin itseäsi täynnä ettet tajua.
- Anonyymi00013
Anonyymi00005 kirjoitti:
Kyllä olen itkin tänääkin yhtä viestiä täällä. Olet vaan niin itseäsi täynnä ettet tajua.
Kenelle sinä kaheli vastaat "kyllä olen" kun edellä oleva vastaa aloittajalle en ole.
- Anonyymi00016
Anonyymi00013 kirjoitti:
Kenelle sinä kaheli vastaat "kyllä olen" kun edellä oleva vastaa aloittajalle en ole.
Empä tiedä kelle vastasin. Siitä poistettiin viesti välistä jossa luki " Etkä oo."
- Anonyymi00017
Anonyymi00013 kirjoitti:
Ole sina pälli hiljaa kun et ymmärrä kuinka nää toimii ees. Tyhmä idari.
- Anonyymi00021
Anonyymi00017 kirjoitti:
Sinä vajakki et ymmärrä näköjään. Olipa tyhmä kommentti.
- Anonyymi00022
Anonyymi00017 kirjoitti:
Olet siis se vajakki jonka lyhyt tökerrys poistettiin. Hhahhhahahhaha
- Anonyymi00024
Anonyymi00022 kirjoitti:
Olet siis se vajakki jonka lyhyt tökerrys poistettiin. Hhahhhahahhaha
Voi pikkuista. Et ymmärtänyt. Lämmitän sulle maitopullon niin loppuu tuo kiukkuaminen ja uhoaminen.
- Anonyymi00025
Anonyymi00021 kirjoitti:
Sinä vajakki et ymmärrä näköjään. Olipa tyhmä kommentti.
Kokeilin miltä tuntuis olla samanlainen kuin sinä.
- Anonyymi00006
Niinhän mä olenkin ihan sitä mitä oon irl ollut.
Ongelma taitaa olla siinä että kuvittelet tai uskot muiden kirjoituksia etkä kysy asiasta suoraan.- Anonyymi00007
Eiköhän mennyt perille mitä olet
- Anonyymi00009
Anonyymi00007 kirjoitti:
Eiköhän mennyt perille mitä olet
Ei ole tainnut mennä perille kellekään.
Mut usko vaan kaikkien muiden sanomisia.
Siitähän sen tietää etten merkitse mitään.
- Anonyymi00008
En tunne sinua.
- Anonyymi00010
Älä hyvä ihminen kuvittele, että joku tuttusi kirjoittelee palstalla! 🤦♀️
- Anonyymi00011
Älä ruoki trölliä
- Anonyymi00012
Anonyymi00011 kirjoitti:
Älä ruoki trölliä
Jokainen joka kommentoi aloittajalle ruokkii.
- Anonyymi00014
Moni kuvittelee ja jotkut katkoo välejäkin sen takia. Todella harva tunnistaa oikean ihmisen.
- Anonyymi00018
Ei tarvi kuvitella, kun tietää.
- Anonyymi00019
Ehkä olinkin. Luulit jotain toista minuksi. Järjen puutetta.
- Anonyymi00020
En ole mikään hirviö. Olet luullut jotain toista minuksi täällä ja mahdollisesti jopa jutellut jonkun feikkiprofiilin kanssa. Mutta sehän olisi sinusta kauheaa tajuta, että en ole kiinnostunut sinusta edes sen vertaa että käyttäisin aikaa sinun kiusaamiseen.
- Anonyymi00023
Omg…taas riitelyä. :(
- Anonyymi00026
🥰🥰🥇🏰🥇🥰🥰
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo räyhää: kansan on muututtava
Orpon mukaan kansa ei elä kokoomuksen kanssa samassa todellisuudessa, ja sen vuoksi kansan on muututtava. Kas kun ei san2362634- 1011114
Nainen, nyt esitän muutaman skenaarion
Asumme yhdessä ja seurustelemme. 1. On ilta ja olet sohvalla makoilemassa ja räpläät kännykkääsi. Makuuhuoneesta kuulu1221068Kristillinen kaste toimitetaan upottamalla veteen - pään valelukaste ei kelpaa
Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen puhdistautumiseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali verta153992Oikea kaste on syntisten kaste
Oikea kaste on syntisten kaste. Vain syntisiä tulee kastaa. Itsensä uskoviksi ja vanhurskaiksi julistaneita ei tule ka58985Upotuskaste on raamatullisin kaste
Jokainen raamattua lukenut tietää sen. Päivänselvä asia. Vauvalle annettu kaste ei löydy raamatusta.717897- 63821
Perussuomalaisten kansanedustajalta erittäin raju puheenvuoro eduskunnassa massamaahanmuuttoa vastaa
https://www.is.fi/politiikka/art-2000012019924.html Hyvä, että perussuomalaiset tuo Suomen kansalle tätä vihervasemmisto237770- 35710
- 116708