Ratikkahan kuljettaa vain Varissuon narkkeja ja juoppoja. Lisäksi se pitää järkyttävää kolinaa. Jos reitin varrella on asunto, niin se kannattaa hävittää heti.
Vastaukset 11
- Anonyymi00001
Varissuo on jo arvoton.
- Anonyymi00002
Kupittaa tulee arvottomaksi. Siitä tulee "piritori".
- Anonyymi00003
Anonyymi00002 kirjoitti:
Kupittaa tulee arvottomaksi. Siitä tulee "piritori".
Narkkimamut pääsee hyvin torille myymään huumeita ratikalla.
- Anonyymi00011
Kukaan ei osta asuntoja ratikkakiskojen vierestä.
Aamulehti: Tampereen ratikkareitille rakennetaan kerrostaloa, jonka asunnot eivät mene kaupaksi.
Vihervasuri on vaan umpitollo. - Anonyymi00013
Anonyymi00003 kirjoitti:
Narkkimamut pääsee hyvin torille myymään huumeita ratikalla.
Narkkipersu ostaa
Turha kitistä
- Anonyymi00004
Helpompi ratikalla tulla lähiöstä keskustaan kun bussilla.
Bussiin pitää mennä kuljettajan ohi ja maksaa, mutta ratikkaan pääsee sisälle joka ovesta, ei tarvitse välttämättä maksaa.
Joillekin on ihan sama, onko sakko tulossa, sinne vaan edellisten maksamattomien laskujen jonoon ulosottoon. Saamatta jää tarkastusmaksut!
Järjestyshäiriöt lukuisampia kun bussissa. Kuljettaja ei kopistaan nouse apuun.
Kirskunta ja humina on melkoista, melu kantautuu pitkälle ja betonit kertaa sitä.
Sen jälkeen Turun kaupungilla alkaa yt:t ja kaikesta leikataan. Koska investointi on kallis, eikä maksakaan itseään takaisin.
Alkakaa vaan paalutella. Siltoja pitää uusia ym ym ym. erikoiskuluja tulee yllättävä määrä.
Kivijalkakauppa toisensa jälkeen loppuu rakennustyömaiden vuoksi.
Onhan teillä esimerkki, mistä näette miten homma kannatti.- Anonyymi00006
Vihreät kommunistit vievät rahat ja hyvinvoinnin.
- Anonyymi00008
Se on nykyään 1 vuosi vankeutta.
Kuten Esim: 0,50e arvoisesta varkaudesta. Joten kannattaa miettiä, missä haluaa vuoden elämästään viettää.🤔
- Anonyymi00005
Muualla asuntojen hinnat nousevat ratikan myötä, Turussa vain laskevat.
- Anonyymi00009
Mitä täällä valitat, sehän on tarkoituskin.😂
Ei- kait Orpo nyt omiin housuihinsa kuse.🤭🤪 - Anonyymi00010
Naisen tehtävä on tyydyttää mies. Kaikkiin muihin tehtäviin nainen on kykenemätön, kuten ratikkasekoilusta nähdään.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1771610
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.106832En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58735Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset203608- 129578
- 48556
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50538- 37526
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15510- 42496