Jos sen ottaa huomioon niin ei siksi ihme, nainen, että pidit turvaetäisyyden minuun. Niin, ja varmaan ajattelit joutuvasi häpeämään minua ja sitä, että olisit alkanut olemaan yhdessä kanssani. Ja onhan sinulla mainetta ja henkilöbrändi puolustettavana, joten se saattaisi saada pahan kolhun.
Et kehtaisi viedä vanhemmillesi. Noloa. Saattoi siis tunteita olla, mutta vaakakuppi kallistui jo varhain sinne toiseen suuntaan. Olithan saanut kuulla ympärillä olevilta ihmisiltä monta huonoa kommenttia, eli ei tämä yhtälö olisi nostanut statustasi yhtään hyvään suuntaan. Ihan ymmärrettävää, vaikka
Olenhan minä aika outo tyyppi silmissäsi
22
336
Vastaukset
- Anonyymi00001
Vaikka ethän sinä sillä ole minua oppinut tuntemaan juurikaan.
- Anonyymi00002
Et ole!
- Anonyymi00003
Mikä ihme saa aikuisen miehen rakentelemaan tuollaisia kuvitelmia pienessä päässään? Jos kaivattusi ei edes tunne sinua niin miksi ihmeessä ajattelisi noin?
- Anonyymi00011
Ihmiset muodostavat kuvan ihmisistä kuulemansa perusteella. Ja ennakkoluulojen.
- Anonyymi00012
Mikä ihme saa aikuisen naisen kuvittelemaan pienessä päässään, että kaivattusi teki tämän aloituksen?
- Anonyymi00017
Anonyymi00011 kirjoitti:
Ihmiset muodostavat kuvan ihmisistä kuulemansa perusteella. Ja ennakkoluulojen.
Minusta ei ole edes tutustumisen arvoinen nainen sellainen, joka uskoo huhupuheita enemmän kuin omaa kokemusta, tai joka on niin ennakkoluuloinen, että tyrmää kaiken alkuunsa.
Vai onkohan tässä yhtälössä sittenkin aloittaja se, joka on ennakkoluuloinen? - Anonyymi00018
Anonyymi00012 kirjoitti:
Mikä ihme saa aikuisen naisen kuvittelemaan pienessä päässään, että kaivattusi teki tämän aloituksen?
En missään vaiheessa kuvitellut tämän olevan kaivatultani. Nimenomaan sanoin "kaivattusi", eli puhuin ihan jostain muusta ihmisestä kuin itsestäni. Opettele lukemaan.
- Anonyymi00020
Anonyymi00018 kirjoitti:
En missään vaiheessa kuvitellut tämän olevan kaivatultani. Nimenomaan sanoin "kaivattusi", eli puhuin ihan jostain muusta ihmisestä kuin itsestäni. Opettele lukemaan.
Opettele hallitsemaan tunteitasi niin ei tule ylilyöntejä.
- Anonyymi00022
Anonyymi00020 kirjoitti:
Opettele hallitsemaan tunteitasi niin ei tule ylilyöntejä.
Rauhoitu.
- Anonyymi00004
Miksi kukaan olisi kommentoinut sinua minulle kielteisessä tai muussakaan mielessä? Ei kukaan minun ympärilläni olevista ole koskaan tiennyt mitään "meistä". Tai jos on, ei ainakaan ole sanonut mitään.
- Anonyymi00005
Jos minä otan yhteyttä, niin lupaatko antaa vastaukset kysymyksiini joiden tiedät kiinnostavan minua? Minusta alkaa olla minun vuoroni saada joitain vastauksia. Tilanne on jo pitkään mennyt aina vain kahelimmaksi.
- Anonyymi00006
Kyllä rakas!
- Anonyymi00007
Aloittajalleko kommentoit?
- Anonyymi00008
Anonyymi00007 kirjoitti:
Joo.
- Anonyymi00009
Anonyymi00007 kirjoitti:
kenelle muulle?????
- Anonyymi00013
Niin saattaa olla. Vaikka ei irl kuitenkaan.
- Anonyymi00010
Kyllä ne läheiset on monesti herkempiä näkemään 🚩 kuin rakastunut itse. Hyvä et huolehtivat.
- Anonyymi00015
Kun olisivat läheisiä. Ystävät eivät mustamaalaa.
- Anonyymi00014
Onko tää taas niitä aloituksia mitkä pitää ajatella käänteisesti?
- Anonyymi00016
Toi henkilöbrändi nauratti. 😄 Sitä elää näköjään niin luomuelämää, ettei tuollaiset tule mieleenkään. Eikä muutenkaan ihmisten häpeäminen.
- Anonyymi00021
Joo, nainen on kyllä muuten aika pitkälle luomu, asia, josta 10 pistettä. Mutta saattaa olla maineestaan tarkka tietyillä alueilla. Ehkä arvokysymyksissä.
Häpeämään tuli mieleeni, kun hän näyttää melko uljaalta ilmestykseltä, jostain syystä tulee mieleen malli, kauneustuote-esittelijä tai yritysjohtaja. Niin saattaisi tällainen rahvaanomainen olla epäsopiva siihen julkisuuskuvaan, vähän kuin sammakko ja prinsessa. Sosiaalisena joutuisi kuitenkin näytille miehensä kanssa.
- Anonyymi00023
Monta kirjainta teidän nimissä on?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo räyhää: kansan on muututtava
Orpon mukaan kansa ei elä kokoomuksen kanssa samassa todellisuudessa, ja sen vuoksi kansan on muututtava. Kas kun ei san1462248- 581285
Kristillinen kaste annetaa upotuskasteena
Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen mikve-kasteeseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali vertas1621177Koko kansan kaste Punaisen meren ylityksen aikana
Koko Israelin 2,5 milj.kansa sai kasteen ja Pyhän Hengen lahjan ylittäessän Punaisen meren. 1.Kor.10 1 Sillä minä en ta3661137Sijaiskasteet kuolleitten puolesta
Paavali teki Korintossa sijaiskasteita kuolletten puolesta eli ns. Mormoninkasteita. 1. Kor. 15:29 Mitä muutoin ne, j3731049Martina ja jalkapalloilija2
Seiska: Martina iski nuoren jalkapalloilijan vuosia sitten. Könysikö milf teinin kanssa?1871048Nainen, nyt esitän muutaman skenaarion
Asumme yhdessä ja seurustelemme. 1. On ilta ja olet sohvalla makoilemassa ja räpläät kännykkääsi. Makuuhuoneesta kuulu122998- 94989
Oikea kaste on syntisten kaste
Oikea kaste on syntisten kaste. Vain syntisiä tulee kastaa. Itsensä uskoviksi ja vanhurskaiksi julistaneita ei tule ka58975Kristillinen kaste toimitetaan upottamalla veteen - pään valelukaste ei kelpaa
Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen puhdistautumiseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali verta153972