Et halua nähdä! Siksi mä sua välttelen! En haluis taas pettyä...
Nyt mä tajusin...
7
121
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
Tuun viikonloppuna yhteen paikkaan jossa saatat olla. Jännittää ihan kamalasti. 😬
- Anonyymi00002UUSI
Joudut pettymään, jos se paikka ei ole kotini.
Mieheltä😢 - Anonyymi00003UUSI
Anonyymi00002 kirjoitti:
Joudut pettymään, jos se paikka ei ole kotini.
Mieheltä😢Huh. Nyt uskallan mennä sinne. Mietin et meenkö ollenkaan.
- Anonyymi00004UUSI
Anonyymi00003 kirjoitti:
Huh. Nyt uskallan mennä sinne. Mietin et meenkö ollenkaan.
Huh! Rauhallinen kotiilta taas tiedossa. Ihanaa. Kivaa.
- Anonyymi00005UUSI
Anonyymi00004 kirjoitti:
Huh! Rauhallinen kotiilta taas tiedossa. Ihanaa. Kivaa.
Sit kun kaivattu onkin siellä. Sanon vaan et sun piti olla kotona 😂
- Anonyymi00006UUSI
Anonyymi00005 kirjoitti:
Sit kun kaivattu onkin siellä. Sanon vaan et sun piti olla kotona 😂
🤣🤣 kuulostat ihan mun kaivatulta. Se saattaa irlissä olla ihan yhtäkkiä kauhean vihainen minulle ja minä olen ihan ihmeissäni, että mistä nyt tuulee. Sitten myöhemmin tulee mieleen, että se on riidellyt tuntemattomien kanssa palstalla ja syyttää minua niistä. 🤣
Mieheltä - Anonyymi00007UUSI
Anonyymi00006 kirjoitti:
🤣🤣 kuulostat ihan mun kaivatulta. Se saattaa irlissä olla ihan yhtäkkiä kauhean vihainen minulle ja minä olen ihan ihmeissäni, että mistä nyt tuulee. Sitten myöhemmin tulee mieleen, että se on riidellyt tuntemattomien kanssa palstalla ja syyttää minua niistä. 🤣
MieheltäEi saa nauraa. Se on uuvuttavaa riidellä ilman syytä tuntemattoman kanssa ja suuttua syyttömälle siitä. 😅
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka672395- 661377
Kyläkauppias ajoi kännissä töistä kotiin
Ei edes kallis auto estä humalassa ajamista, vaikka luulisi alkolukko olevan sellaisessa jo vakiovarusteena. https://ww741185EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!
Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje41107- 79835
Kiitos upeasta palvelusta kukkamyyjä
Kiitos sinulle upea kaunis kukkamyyjä Kuhmon torilla 🌹 Upea iloinen asenteesi ja kaunis hymysi pelasti päiväni ❤️ Jäi19780- 43678
Ratikka Turkuun
Ei hyvä. Ja syy on siinä , kukaan ei osaa suunnitella oikeaa reittiä. Pitää huomioide, kiskoja sijaintia ei voi muutta82660Miehet trikoissaan
On se kauhian näkköistä, kun miehet tiukossa trikkoissa juoksentelloo ja mulukku paestaa trikkoijjen läpi. Kahtokkee pe24638- 30636