Tyhmä kristinusko

Anonyymi-ap

Muinaiset hinduoppineet tutkivat tähtiä, aineen koostumusta ja atomin rakennetta. Tuhat vuotta myöhemmin kristinuskon piispat ja papit riitelevät siitä että onko naisella sielu ja montako enkeliä mahtuu nuppineulan päähän.

36

278

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Väärä palsta.

• Anonyymi00026

Hinduilla ei ole mitään tekemistä todellisen tieteen kanssa.
        Juutalaiset ovat suurimmat tieteen tuntijat.

• Anonyymi00002

1Moos.17:14 Ja jonka esinahallisen miehenpuolen esinahan liha ei ympärileikata, se sielu pitää hukutettaman kansastansa: hän on minun liittoni rikkonut. Biblia (1776)

• Anonyymi00004

Vanha liitto ei ole enää voimassa.

• Anonyymi00007
        Anonyymi00004 kirjoitti:

Vanha liitto ei ole enää voimassa.

Ympärileikkauksen liitto ja kaikki Jumalan lupaukset valitulle Israelin kansalle ovat ikuisesti voimassa.

1. Moos. 17:13

Ympärileikattakoon sekä kotonasi syntynyt että rahalla ostamasi; ja niin minun liittoni on oleva merkitty teidän lihaanne iankaikkiseksi liitoksi.

• Anonyymi00009
        Anonyymi00007 kirjoitti:

Ympärileikkauksen liitto ja kaikki Jumalan lupaukset valitulle Israelin kansalle ovat ikuisesti voimassa.

Ympärileikattakoon sekä kotonasi syntynyt että rahalla ostamasi; ja niin minun liittoni on oleva merkitty teidän lihaanne iankaikkiseksi liitoksi.

Ap. t. 16:3

Paavali halusi ottaa Timoteuksen matkalle mukaan, ja siksi hän ympärileikkasi tämän.

• Anonyymi00010
        Anonyymi00009 kirjoitti:

Ap. t. 16:3

Paavali halusi ottaa Timoteuksen matkalle mukaan, ja siksi hän ympärileikkasi tämän.

En jaksa selittää asiaa vänkääjille 5358978:n kerran..

• Anonyymi00007 kirjoitti:

Se iankaikkinen loppui kun Kristus saapui.
        Nyt on pelastus vain Kristuksessa.
        Ainoastaan jäännös enää nousee vanhasta liitosta piahkoin ja sekin alkaa kristityksi.

• Anonyymi00027
        MrHyvis kirjoitti:

Se iankaikkinen loppui kun Kristus saapui.
        Nyt on pelastus vain Kristuksessa.
        Ainoastaan jäännös enää nousee vanhasta liitosta piahkoin ja sekin alkaa kristityksi.

Eihän iankaikkisuus voi loppua. Me siirrymme tästä ajasta iankaikkisuuteen kun me kuolemme fyysisesti. Meidän sielumme siirtyy toisenlaiseen olotilaan ikuisuuteen. Siksi onkin viisasta kokosydämisesti turvautua Jumalaan ja elää Hänen armossaan Hänen kanssaan Hänen tahtonsa mukaisesti pyhittymällä.

• Anonyymi00003

Mutta miksi hindut syö kakki-ainetta?

"Kaikkien vierailijoiden täytyy nauttia lehmän lantaa ja virtsaa sisältävää panchagavya-rituaaliainetta temppelin portilla ennen sisäänpääsyä.
      Näin määrää Intian pyhimpiin hindutemppeleihin lukeutuva Gangotrin temppeli."

https://yle.fi/a/74-20225446

• Anonyymi00006

Heillä on Dalit ja kastijärjestelmä, ja ovat ilma sovitusta ja armoa.

Dalit (hindiksi दलित, "poljettu"[1]) on hindujen kastilaitoksessa perinteisesti kastittomiksi kutsuttujen itsestään käyttämä nimitys. Hindulaisuudessa ihmiset jaetaan kasteihin, ja ilman kastia jääneiden dalitien asema on ollut perinteisesti kaikkein huonoin.

• Anonyymi00008

Joko olet maistanut sitä lehmän virtsaa?

• Anonyymi00011

Ja kakkaa.

• Anonyymi00012

Siinä varmaan erotellaan aidot hindut ja muuten vain mukana olevat teeskentelijät.

• Olipa tyhmä alotus.🪵

• Anonyymi00013

Onko ylöstempaus tyhmää?

• Anonyymi00013 kirjoitti:

Onko ylöstempaus tyhmää?

🏋‍♂️🏋‍♀️🏋

• Anonyymi00016
        Demokrates kirjoitti:

🏋‍♂️🏋‍♀️🏋

Koukku leuan alle ja raju nykäisy.i kuulostaako tyhmältä.

• No ei todellakaan, kristinuskonharha tuhosi tieteellistä kirjallisuutta roviolla tutkijoista puhumattakaan.

• Anonyymi00017
        he-ma kirjoitti:

No ei todellakaan, kristinuskonharha tuhosi tieteellistä kirjallisuutta roviolla tutkijoista puhumattakaan.

Poltit tiedekirjasi kun harha iski..? 🔥📕🔥📓🔥📗 🔥 Epämääräisistä lahkoista kannattaa tosiaan pysyä kaukana.

• Anonyymi00028
        Anonyymi00017 kirjoitti:

Poltit tiedekirjasi kun harha iski..? 🔥📕🔥📓🔥📗 🔥 Epämääräisistä lahkoista kannattaa tosiaan pysyä kaukana.

Voi kun joukut tekevät tieteestä itselleen jumaluskonnon. Tieteeksi sanotaan ihmisten todeksi väittämiä päätelmiä ja kohta uudempi tiede kumoaa edellisen, näin se vaan tieteessä jatkuu.
        MUTTA JUMALAN ALKUPERÄINEN SANA EI MUUTU.

• Anonyymi00014

Hinduilla ei ollut tieteellisiä välineitä tutkia atomeja ja aineen rakenteita. He tutkivat asioita syvässä meditaatiossa. Nämä gurut saivat paljon viisautta itselleen, mutta se viisaus oli kuitenkin maallista viisautta, eikä tuottanut hyvää hedelmää. Kristityt tieteilijät, tutkivat Jumalan ihmeellistä luomistyötä kehittynein välinein, ja kopsasivat sieltä päljon hyödyllistä käyttöömme.

• Anonyymi00015

Luonnonlait ja evoluutio jyrää uskonnot.

• Anonyymi00018
        Anonyymi00015 kirjoitti:

Luonnonlait ja evoluutio jyrää uskonnot.

Luonnonlait on Jumala asettanut.

• Anonyymi00019
        Anonyymi00018 kirjoitti:

Luonnonlait on Jumala asettanut.

Kuka on asettanut Jumalan👺?

• Anonyymi00024
        Anonyymi00019 kirjoitti:

Kuka on asettanut Jumalan👺?

Jumala on ikuinen.
        Aika tuli vasta kun Jumala sen loi maailmankaikkeuteen. Aika loppuu kun se tulee täyteen ja ikuisuus jatkuu edelleen. Aika on vain hetken, jossa me nyt olemme.

• Anonyymi00020

Jumala ja jumalat on keksittyjä mielikuvitusolentoja.
      Aurinko on hyvä jumala, se on varmasti olemassa.

• Anonyymi00021

>>>>>>Jumala ja jumalat on keksittyjä mielikuvitusolentoja.
        Aurinko on hyvä jumala, se on varmasti olemassa.<<<<<
        ------------------
        Ketä itse palvot? Mikä on elämäsi tarkoitus?
        ----------------------
        Aurinko on Jumalan luoma ja pysyy ainoastan Hänen Sanansa voimasta.
        Jumala loi kaiken Sanallaan. Jeesus Kristus on lihassa ilmestynyt Jumala Sana.

”Alussa oli Sana, ja Sana oli Jumalan tykönä, ja Sana oli Jumala. Hän oli alussa Jumalan tykönä. Kaikki on saanut syntynsä hänen kauttaan, ja ilman häntä ei ole syntynyt mitään, mikä syntynyt on.”
        ‭‭Johannes‬ ‭1‬:‭1‬-‭3‬ ‭FB38‬‬

”Ja Sana tuli lihaksi ja asui meidän keskellämme, ja me katselimme hänen kirkkauttansa, senkaltaista kirkkautta, kuin ainokaisella Pojalla on Isältä; ja hän oli täynnä armoa ja totuutta.”
        ‭‭Johannes‬ ‭1‬:‭14‬ ‭FB38‬‬

”Ei kukaan ole Jumalaa milloinkaan nähnyt; ainokainen Poika, joka on Isän helmassa, on hänet ilmoittanut.”
        ‭‭Johannes‬ ‭1‬:‭18‬ ‭FB38‬‬

”Sittenkuin Jumala muinoin monesti ja monella tapaa oli puhunut isille profeettain kautta, on hän näinä viimeisinä päivinä puhunut meille Pojan kautta, jonka hän on pannut kaiken perilliseksi, jonka kautta hän myös on maailman luonut ja joka, ollen hänen kirkkautensa säteily ja hänen olemuksensa kuva ja kantaen kaikki voimansa sanalla, on, toimitettuaan puhdistuksen synneistä, istunut Majesteetin oikealle puolelle korkeuksissa, tullen enkeleitä niin paljoa korkeammaksi, kuin hänen perimänsä nimi on jalompi kuin heidän.”
        ‭‭Heprealaiskirje‬ ‭1‬:‭1‬-‭4‬ ‭FB38‬‬
        -------------------------------
        ”Hänessä meillä on lunastus, syntien anteeksisaaminen, ja hän on näkymättömän Jumalan kuva, esikoinen ennen kaikkea luomakuntaa. Sillä hänessä luotiin kaikki, mikä taivaissa ja mikä maan päällä on, näkyväiset ja näkymättömät, olkoot ne valtaistuimia tai herrauksia, hallituksia tai valtoja, kaikki on luotu hänen kauttansa ja häneen, ja hän on ennen kaikkia, ja hänessä pysyy kaikki voimassa.”
        ‭‭Kolossalaiskirje‬ ‭1‬:‭14‬-‭17‬ ‭FB38‬‬
        ---------------------
        ”Meidän Jumalamme on taivaissa; mitä ikinä hän tahtoo, sen hän tekee.

Mutta heidän epäjumalansa ovat hopeata ja kultaa, ihmiskätten tekoa. Niillä on suu, mutta eivät ne puhu, niillä on silmät, mutta eivät näe. Niillä on korvat, mutta eivät kuule, niillä on nenä, mutta eivät hajua tunne. Niiden kädet eivät koske, niiden jalat eivät astu, ei tule ääntä niiden kurkusta. Niiden kaltaisia ovat niiden tekijät ja kaikki, jotka turvaavat niihin.”
        ‭‭Psalmit‬ ‭115‬:‭3‬-‭8‬ ‭FB38‬‬
        ------------------------
        ”Teidän vanhuuteenne asti minä olen sama, hamaan harmaantumiseenne saakka minä kannan; niin minä olen tehnyt, ja vastedeskin minä nostan, minä kannan ja pelastan.

Keneenkä te vertaatte minut, kenenkä rinnalle minut asetatte, kenenkä kaltaiseksi te minut katsotte, että olisimme toistemme vertaiset?

He kaatavat kultaa kukkarosta ja punnitsevat hopeata vaa'alla; he palkkaavat kultasepän, ja hän tekee siitä jumalan, jonka eteen he lankeavat maahan ja jota he kumartavat. He nostavat sen olallensa, kantavat ja asettavat sen paikoilleen, ja se seisoo eikä liikahda paikaltansa. Sitä huudetaan avuksi, mutta se ei vastaa, hädästä se ei pelasta.”
        ‭‭Jesaja‬ ‭46‬:‭4‬-‭7‬ ‭FB38‬‬
        ------------------

• Anonyymi00022
        Anonyymi00021 kirjoitti:

>>>>>>Jumala ja jumalat on keksittyjä mielikuvitusolentoja.
        Aurinko on hyvä jumala, se on varmasti olemassa.<<<<<
        ------------------
        Ketä itse palvot? Mikä on elämäsi tarkoitus?
        ----------------------
        Aurinko on Jumalan luoma ja pysyy ainoastan Hänen Sanansa voimasta.
        Jumala loi kaiken Sanallaan. Jeesus Kristus on lihassa ilmestynyt Jumala Sana.

”Alussa oli Sana, ja Sana oli Jumalan tykönä, ja Sana oli Jumala. Hän oli alussa Jumalan tykönä. Kaikki on saanut syntynsä hänen kauttaan, ja ilman häntä ei ole syntynyt mitään, mikä syntynyt on.”
        ‭‭Johannes‬ ‭1‬:‭1‬-‭3‬ ‭FB38‬‬

”Ja Sana tuli lihaksi ja asui meidän keskellämme, ja me katselimme hänen kirkkauttansa, senkaltaista kirkkautta, kuin ainokaisella Pojalla on Isältä; ja hän oli täynnä armoa ja totuutta.”
        ‭‭Johannes‬ ‭1‬:‭14‬ ‭FB38‬‬

”Ei kukaan ole Jumalaa milloinkaan nähnyt; ainokainen Poika, joka on Isän helmassa, on hänet ilmoittanut.”
        ‭‭Johannes‬ ‭1‬:‭18‬ ‭FB38‬‬

”Sittenkuin Jumala muinoin monesti ja monella tapaa oli puhunut isille profeettain kautta, on hän näinä viimeisinä päivinä puhunut meille Pojan kautta, jonka hän on pannut kaiken perilliseksi, jonka kautta hän myös on maailman luonut ja joka, ollen hänen kirkkautensa säteily ja hänen olemuksensa kuva ja kantaen kaikki voimansa sanalla, on, toimitettuaan puhdistuksen synneistä, istunut Majesteetin oikealle puolelle korkeuksissa, tullen enkeleitä niin paljoa korkeammaksi, kuin hänen perimänsä nimi on jalompi kuin heidän.”
        ‭‭Heprealaiskirje‬ ‭1‬:‭1‬-‭4‬ ‭FB38‬‬
        -------------------------------
        ”Hänessä meillä on lunastus, syntien anteeksisaaminen, ja hän on näkymättömän Jumalan kuva, esikoinen ennen kaikkea luomakuntaa. Sillä hänessä luotiin kaikki, mikä taivaissa ja mikä maan päällä on, näkyväiset ja näkymättömät, olkoot ne valtaistuimia tai herrauksia, hallituksia tai valtoja, kaikki on luotu hänen kauttansa ja häneen, ja hän on ennen kaikkia, ja hänessä pysyy kaikki voimassa.”
        ‭‭Kolossalaiskirje‬ ‭1‬:‭14‬-‭17‬ ‭FB38‬‬
        ---------------------
        ”Meidän Jumalamme on taivaissa; mitä ikinä hän tahtoo, sen hän tekee.

Mutta heidän epäjumalansa ovat hopeata ja kultaa, ihmiskätten tekoa. Niillä on suu, mutta eivät ne puhu, niillä on silmät, mutta eivät näe. Niillä on korvat, mutta eivät kuule, niillä on nenä, mutta eivät hajua tunne. Niiden kädet eivät koske, niiden jalat eivät astu, ei tule ääntä niiden kurkusta. Niiden kaltaisia ovat niiden tekijät ja kaikki, jotka turvaavat niihin.”
        ‭‭Psalmit‬ ‭115‬:‭3‬-‭8‬ ‭FB38‬‬
        ------------------------
        ”Teidän vanhuuteenne asti minä olen sama, hamaan harmaantumiseenne saakka minä kannan; niin minä olen tehnyt, ja vastedeskin minä nostan, minä kannan ja pelastan.

Keneenkä te vertaatte minut, kenenkä rinnalle minut asetatte, kenenkä kaltaiseksi te minut katsotte, että olisimme toistemme vertaiset?

He kaatavat kultaa kukkarosta ja punnitsevat hopeata vaa'alla; he palkkaavat kultasepän, ja hän tekee siitä jumalan, jonka eteen he lankeavat maahan ja jota he kumartavat. He nostavat sen olallensa, kantavat ja asettavat sen paikoilleen, ja se seisoo eikä liikahda paikaltansa. Sitä huudetaan avuksi, mutta se ei vastaa, hädästä se ei pelasta.”
        ‭‭Jesaja‬ ‭46‬:‭4‬-‭7‬ ‭FB38‬‬
        ------------------

>>>>>>>>>He nostavat sen olallensa, kantavat ja asettavat sen paikoilleen, ja se seisoo eikä liikahda paikaltansa. Sitä huudetaan avuksi, mutta se ei vastaa, hädästä se ei pelasta.”<<<<<
        ----------------
        ”Jumalankuvien tekijät ovat turhia kaikki tyynni, eivätkä nuo heidän rakkaansa mitään auta; niiden todistajat eivät näe eivätkä tiedä mitään, ja niin he joutuvat häpeään. Kuka hyvänsä muovatkoon jumalan ja valakoon kuvan, ei se mitään auta. Katso, kaikki sen seuraajat joutuvat häpeään, ja sen sepittäjät ovat vain ihmisiä. Tulkoot kokoon kaikki ja astukoot esiin: vaviskoot ja hävetkööt!

Rautaseppä ottaa työaseen ja työskentelee hiilten hehkussa, muodostelee kuvaa vasaralla ja takoo sitä käsivartensa väellä; hänen tulee nälkä, ja voima menee, hän ei saa vettä juodaksensa, ja hän nääntyy.

Puuseppä jännittää mittanuoran, kaavailee piirtimellä, vuolee kovertimilla, mittailee harpilla ja tekee miehen kuvan, inhimillisen kauneuden mukaan, huoneeseen asumaan. Hän hakkaa itselleen setripuita, hän ottaa rautatammen ja tammen ja kasvattaa ne itselleen vahvoiksi metsän puitten seassa, istuttaa lehtikuusen, ja sade kasvattaa sen suureksi.

Se on ihmisillä polttopuuna; hän ottaa sitä lämmitelläkseen, sytyttää uunin ja paistaa leipää, vieläpä veistää siitä jumalan ja kumartaa sitä, tekee siitä jumalankuvan ja lankeaa maahan sen eteen.

Osan siitä hän polttaa tulessa, toisen osan ääressä hän syö lihaa, paistaa paistin ja tulee ravituksi; hän myöskin lämmittelee itseänsä ja sanoo: "Hyvä, minun on lämmin, minä näen valkean". Ja lopusta hän tekee jumalan, jumalankuvan, jonka eteen hän lankeaa maahan, jota hän kumartaa ja rukoilee sanoen: "Pelasta minut, sillä sinä olet minun Jumalani".

Eivät he tajua, eivät ymmärrä mitään, sillä suljetut ovat heidän silmänsä, niin etteivät he näe, ja heidän sydämensä, niin etteivät he käsitä. Ei tule heidän mieleensä, ei ole heillä järkeä eikä ymmärrystä, että sanoisivat: "Osan siitä olen polttanut tulessa, olen paistanut sen hiilillä leipää, paistanut lihaa ja syönyt; tekisinkö tähteestä kauhistuksen, lankeaisinko maahan puupölkyn eteen!"

Joka tuhassa kiinni riippuu, sen on petetty sydän harhaan vienyt, ei hän pelasta sieluansa eikä sano: "Eikö ole petosta se, mikä on oikeassa kädessäni?"”
        ‭‭Jesaja‬ ‭44‬:‭9‬-‭20‬ ‭FB38‬‬
        --------------------------------
        ”koska he, vaikka ovat tunteneet Jumalan, eivät ole häntä Jumalana kunnioittaneet eivätkä kiittäneet, vaan ovat ajatuksiltansa turhistuneet, ja heidän ymmärtämätön sydämensä on pimentynyt.

Kehuessaan viisaita olevansa he ovat tyhmiksi tulleet ja ovat katoamattoman Jumalan kirkkauden muuttaneet katoavaisen ihmisen ja lintujen ja nelijalkaisten ja matelevaisten kuvan kaltaiseksi.

Sentähden Jumala on heidät, heidän sydämensä himoissa, hyljännyt saastaisuuteen, häpäisemään itse omat ruumiinsa, nuo, jotka ovat vaihtaneet Jumalan totuuden valheeseen ja kunnioittaneet ja palvelleet luotua enemmän kuin Luojaa, joka on ylistetty iankaikkisesti, amen.

Sentähden Jumala on hyljännyt heidät häpeällisiin himoihin; sillä heidän naispuolensa ovat vaihtaneet luonnollisen yhteyden luonnonvastaiseen; samoin miespuoletkin, luopuen luonnollisesta yhteydestä naispuolen kanssa, ovat kiimoissaan syttyneet toisiinsa ja harjoittaneet, miespuolet miespuolten kanssa, riettautta ja villiintymisestään saaneet itseensä sen palkan, mikä saada piti.

Ja niinkuin heille ei kelvannut pitää kiinni Jumalan tuntemisesta, niin Jumala hylkäsi heidät heidän kelvottoman mielensä valtaan, tekemään sopimattomia.

He ovat täynnänsä kaikkea vääryyttä, pahuutta, ahneutta, häijyyttä, täynnä kateutta, murhaa, riitaa, petosta, pahanilkisyyttä; ovat korvaankuiskuttelijoita, panettelijoita, Jumalaa vihaavaisia, väkivaltaisia, ylpeitä, kerskailijoita, pahankeksijöitä, vanhemmilleen tottelemattomia, vailla ymmärrystä, luotettavuutta, rakkautta ja laupeutta; jotka, vaikka tuntevat Jumalan vanhurskaan säädöksen,

että ne, jotka senkaltaisia tekevät, ovat kuoleman ansainneet, eivät ainoastaan itse niitä tee, vaan vieläpä osoittavat hyväksymistä niille, jotka niitä tekevät.”
        ‭‭Roomalaiskirje‬ ‭1‬:‭21‬-‭32‬ ‭FB38‬‬

• Anonyymi00023
        Anonyymi00022 kirjoitti:

>>>>>>>>>He nostavat sen olallensa, kantavat ja asettavat sen paikoilleen, ja se seisoo eikä liikahda paikaltansa. Sitä huudetaan avuksi, mutta se ei vastaa, hädästä se ei pelasta.”<<<<<
        ----------------
        ”Jumalankuvien tekijät ovat turhia kaikki tyynni, eivätkä nuo heidän rakkaansa mitään auta; niiden todistajat eivät näe eivätkä tiedä mitään, ja niin he joutuvat häpeään. Kuka hyvänsä muovatkoon jumalan ja valakoon kuvan, ei se mitään auta. Katso, kaikki sen seuraajat joutuvat häpeään, ja sen sepittäjät ovat vain ihmisiä. Tulkoot kokoon kaikki ja astukoot esiin: vaviskoot ja hävetkööt!

Rautaseppä ottaa työaseen ja työskentelee hiilten hehkussa, muodostelee kuvaa vasaralla ja takoo sitä käsivartensa väellä; hänen tulee nälkä, ja voima menee, hän ei saa vettä juodaksensa, ja hän nääntyy.

Puuseppä jännittää mittanuoran, kaavailee piirtimellä, vuolee kovertimilla, mittailee harpilla ja tekee miehen kuvan, inhimillisen kauneuden mukaan, huoneeseen asumaan. Hän hakkaa itselleen setripuita, hän ottaa rautatammen ja tammen ja kasvattaa ne itselleen vahvoiksi metsän puitten seassa, istuttaa lehtikuusen, ja sade kasvattaa sen suureksi.

Se on ihmisillä polttopuuna; hän ottaa sitä lämmitelläkseen, sytyttää uunin ja paistaa leipää, vieläpä veistää siitä jumalan ja kumartaa sitä, tekee siitä jumalankuvan ja lankeaa maahan sen eteen.

Osan siitä hän polttaa tulessa, toisen osan ääressä hän syö lihaa, paistaa paistin ja tulee ravituksi; hän myöskin lämmittelee itseänsä ja sanoo: "Hyvä, minun on lämmin, minä näen valkean". Ja lopusta hän tekee jumalan, jumalankuvan, jonka eteen hän lankeaa maahan, jota hän kumartaa ja rukoilee sanoen: "Pelasta minut, sillä sinä olet minun Jumalani".

Eivät he tajua, eivät ymmärrä mitään, sillä suljetut ovat heidän silmänsä, niin etteivät he näe, ja heidän sydämensä, niin etteivät he käsitä. Ei tule heidän mieleensä, ei ole heillä järkeä eikä ymmärrystä, että sanoisivat: "Osan siitä olen polttanut tulessa, olen paistanut sen hiilillä leipää, paistanut lihaa ja syönyt; tekisinkö tähteestä kauhistuksen, lankeaisinko maahan puupölkyn eteen!"

Joka tuhassa kiinni riippuu, sen on petetty sydän harhaan vienyt, ei hän pelasta sieluansa eikä sano: "Eikö ole petosta se, mikä on oikeassa kädessäni?"”
        ‭‭Jesaja‬ ‭44‬:‭9‬-‭20‬ ‭FB38‬‬
        --------------------------------
        ”koska he, vaikka ovat tunteneet Jumalan, eivät ole häntä Jumalana kunnioittaneet eivätkä kiittäneet, vaan ovat ajatuksiltansa turhistuneet, ja heidän ymmärtämätön sydämensä on pimentynyt.

Kehuessaan viisaita olevansa he ovat tyhmiksi tulleet ja ovat katoamattoman Jumalan kirkkauden muuttaneet katoavaisen ihmisen ja lintujen ja nelijalkaisten ja matelevaisten kuvan kaltaiseksi.

Sentähden Jumala on heidät, heidän sydämensä himoissa, hyljännyt saastaisuuteen, häpäisemään itse omat ruumiinsa, nuo, jotka ovat vaihtaneet Jumalan totuuden valheeseen ja kunnioittaneet ja palvelleet luotua enemmän kuin Luojaa, joka on ylistetty iankaikkisesti, amen.

Sentähden Jumala on hyljännyt heidät häpeällisiin himoihin; sillä heidän naispuolensa ovat vaihtaneet luonnollisen yhteyden luonnonvastaiseen; samoin miespuoletkin, luopuen luonnollisesta yhteydestä naispuolen kanssa, ovat kiimoissaan syttyneet toisiinsa ja harjoittaneet, miespuolet miespuolten kanssa, riettautta ja villiintymisestään saaneet itseensä sen palkan, mikä saada piti.

Ja niinkuin heille ei kelvannut pitää kiinni Jumalan tuntemisesta, niin Jumala hylkäsi heidät heidän kelvottoman mielensä valtaan, tekemään sopimattomia.

He ovat täynnänsä kaikkea vääryyttä, pahuutta, ahneutta, häijyyttä, täynnä kateutta, murhaa, riitaa, petosta, pahanilkisyyttä; ovat korvaankuiskuttelijoita, panettelijoita, Jumalaa vihaavaisia, väkivaltaisia, ylpeitä, kerskailijoita, pahankeksijöitä, vanhemmilleen tottelemattomia, vailla ymmärrystä, luotettavuutta, rakkautta ja laupeutta; jotka, vaikka tuntevat Jumalan vanhurskaan säädöksen,

että ne, jotka senkaltaisia tekevät, ovat kuoleman ansainneet, eivät ainoastaan itse niitä tee, vaan vieläpä osoittavat hyväksymistä niille, jotka niitä tekevät.”
        ‭‭Roomalaiskirje‬ ‭1‬:‭21‬-‭32‬ ‭FB38‬‬

Miksi sitten Jeesus opetti, että ihmisen käyttöjärjestelmä toimii parhaiten niin kuin Jeesus opetti. yhteistyö ja rakkaus totta ovet. Jeesus on totuus tie ja elämä.

• >>Hinduilla ei ollut tieteellisiä välineitä tutkia atomeja ja aineen rakenteita. >>

Taisivat ydinpommittaa kaksi kaupunkia tuhansia vuosia sitten.

• Anonyymi00029

En muista olleeni silloin paikalla. Olitko sinä sielä silloin?

• Anonyymi00025

Juutalaiset ovat valittu kansa loppuun asti. Juutalaiset tunsivat tähdet. He tiesivät tähdestä myös Kristuksen syntymän ja syntymäpaikan.
      Kristinusko alkoi Jeesuksen Kristuksen ylösnousemuksen osallisuuudessa.
      Tiedämmehän hyvin Betlehemin Tähden.

• Anonyymi00030

Ovat myös kovia murhaamaan.

• Anonyymi00031

Ketkä väärinkäyttää Jumalan valintaa, - paatunutta elämää, ei Pyhää elämää malliksi toisille, vaan itsekästä narsistista.

• >>En muista olleeni silloin paikalla. Olitko sinä sielä silloin?>>

On merkityksetöntä linko itse paikalla vai en. Jos olisin ollut, elämä olisi loppunut siihen.

Harappan ja Mohenjo Daron kaupungit tuhoutuivat todennäköisesti ydinsodassa ja paljon muutakin. Intia joutui aloittamaan nollapisteestä.

Joten paljon hyötyä hindujen atomitietämyksestä.

Jos syöttää Googleen, AI suoltaa kriittistä paskaa. Times of Indian blogissa tuetaan teoriaa.

https://timesofindia.indiatimes.com/blogs/thedanispost/researchers-find-proof-of-ancient-atomic-war-a-great-many-years-prior/

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä

ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi
      Maailman menoa
      83
      2716
    2. On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää

jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole
      Maailman menoa
      58
      2634
    3. Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus

jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.
      Maailman menoa
      70
      2594
    4. Belfastissa käynnissä kunnon persuilu

Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä
      Maailman menoa
      96
      2547
    5. Tytti Tuppurainen: Suomen pakolaiskiintiö pitäisi nostaa 10 000 vuodessa

asia on faktaa, noin Tytti sanoi aiemmin. Kun taas Orpon hallitusohjelman mukaisesti Suomen pakolaiskiintiö on pudotettu
      Maailman menoa
      88
      2065
    6. Islamovasemmistolaisuus - tälläista termiä käytetään

Termi tarkoittaa alunperin äärivasemmiston ja muslimifundamentalistien liittoa, jonka ytimessä oli antisemitismi. Isl
      Maailman menoa
      50
      2012
    7. Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen

Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma
      Maailman menoa
      141
      1866
    8. Joskus tulee niin

Yksinäinen olo. Ei ole tarpeeksi ihmisiä elämässä, jotka tuntuisivat välitttävän aidosti. Jos mä ny saisin sairaskohtauk
      Ikävä
      51
      1500
    9. Julkista rahaa ei tule antaa senttiäkään yksityisille yrityksille

Julkinen raha on meidän yhteistä rahaa, ja se raha on tarkoitettu yhteiseen käyttöön, kuten esimerkiksi tuottamaan palve
      Maailman menoa
      33
      1459
    10. Mitä tapahtui?

Mitä tapahtui keskiviikkoiltana kun oli paljon hälytysajoneuvoja ja mediheli?
      Kiuruvesi
      16
      1456
    Aihe