Jotenkin olen päätynyt sellaiseen ajatukseen.
Aiheuttaako peitelty häpeän tunne vihaa?
11
125
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
Ei ainakaan mulla. Ihmisten käytös sen sijaan aiheuttaa.
- Anonyymi00002UUSI
Millainen tilanne että oket joutunut kokemaan häpeää
- Anonyymi00007UUSI
Tyhmä kysymys, sori vaa.
- Anonyymi00003UUSI
Mielestäni voi aiheuttaa. Sen huomaa ihan siten, jos yhtäkkiä pulpahtaa mieleen, joku nolo juttu, niin kyllä se itsellä nostaa heti suuttumuksen tunteen itseä kohtaan, mutta kyllä se heijastuu ärtymisenä heti ulospäin. Onneksi menee heti ohi. Saatan sanoa ääneen, että hohhoijaa tms.
Ja sanoisin, että monien tunteiden maski on viha eli siellä alla on paljon muita tunteita.- Anonyymi00004UUSI
Ja nimenomaan se peittely, joka on ehkä enemmän kieltämistä, purkautuu ulos vihana, kun sitä häpeää ei pysty katsomaan.
- Anonyymi00008UUSI
Anonyymi00004 kirjoitti:
Ja nimenomaan se peittely, joka on ehkä enemmän kieltämistä, purkautuu ulos vihana, kun sitä häpeää ei pysty katsomaan.
Peitelty itseviha jota ympäröi sitten sen tuoma häpeä kääntyy väistämättä vihaksi varsinkin juoppojen seurassa,
- Anonyymi00005UUSI
Kyllä. Ja jos tapahtumiin liittyy jokin ulkopuolinen ihminen joka ottaa oikeudekseen ojentaa se lisää häpeän aivan uusiin mittasuhteisiin.
- Anonyymi00006UUSI
Mitä tarkoitat?
- Anonyymi00009UUSI
Vastaisitko, kiitos!
- Anonyymi00010UUSI
Joku ulkopuolinen ainakin yrittää kouluttaa minua. Stalkkaukset jättäneet syvän arven sydämeen. Luotto uusiin ihmisiin nollassa.
- Anonyymi00011UUSI
Anonyymi00010 kirjoitti:
Joku ulkopuolinen ainakin yrittää kouluttaa minua. Stalkkaukset jättäneet syvän arven sydämeen. Luotto uusiin ihmisiin nollassa.
Miksi ajattelet, että sinua on stalkattu ja mitä tarkoitat kouluttamisella?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka672415- 661397
Kyläkauppias ajoi kännissä töistä kotiin
Ei edes kallis auto estä humalassa ajamista, vaikka luulisi alkolukko olevan sellaisessa jo vakiovarusteena. https://ww761210EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!
Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje51139- 79855
Kiitos upeasta palvelusta kukkamyyjä
Kiitos sinulle upea kaunis kukkamyyjä Kuhmon torilla 🌹 Upea iloinen asenteesi ja kaunis hymysi pelasti päiväni ❤️ Jäi19800- 44693
Ratikka Turkuun
Ei hyvä. Ja syy on siinä , kukaan ei osaa suunnitella oikeaa reittiä. Pitää huomioide, kiskoja sijaintia ei voi muutta83682Miehet trikoissaan
On se kauhian näkköistä, kun miehet tiukossa trikkoissa juoksentelloo ja mulukku paestaa trikkoijjen läpi. Kahtokkee pe25649- 30646