Mitähän se aina ajatteli!
Oli kivaa aina tuijotella sitä miestä!
9
230
Vastaukset
- Anonyymi00001
Naiselta miehelle?
Kyllähän se titää mitä mies ajattelee kun on naisen seurassa. :))- Anonyymi00007
Silmistä näki ettei siellä liiku mitään.
- Anonyymi00002
Mä muistan aina yhden miehen innostuneet silmät 😊😉
- Anonyymi00009
👁️👁️
- Anonyymi00003
Todenäköisesti ei ajatellut paljoakaan vaan saattoi tarkkailla juuri sinua, sinun olemusta, eleitäsi, liikkeitäsi, toimintaasi. Kommunikoi ei ajatuksillisin, ei sanallisin muodoin.
- Anonyymi00008
Ylianalisointi voi olla este aidolle läsnäololle..
- Anonyymi00004
Minäkin tykkäsin hirveästi tuijottaa sitä miestä. Ja tuntui että sekin katseli minua mielellään. Mutta nyt en tiedä hänen tunteistaan enää. En näekään häntä niin usein kuin ennen. Ja jotenkin tuntuu siltä että en kehtaa enää katsoa.
- Anonyymi00005
Kyllä oli. Se ihan punastu.
- Anonyymi00006
Meinas ainaki hymyilyttää kun jäi "töllö" päälle ❤️
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo räyhää: kansan on muututtava
Orpon mukaan kansa ei elä kokoomuksen kanssa samassa todellisuudessa, ja sen vuoksi kansan on muututtava. Kas kun ei san2703354Muovikassikartelli
Kauppaketjut ovat yhdessä sopineet muovikassin yksikköhinnaksi 59 senttiä. Milloin viranomaiset puuttuvat tähän kartell211843Aidon persun tunnistaa Marinin palvonnasta
Oli kyse sitten Halla-ahosta tai Putinista. Ensimmäisenä aidolle persulle tulee mieleen Marin.281517- 821379
- 1371038
- 811004
Hallintooikeus..
"Asemakaavapäätös pysyy voimassa.Poikkeamista ja rakentamista koskevat luvat hylättiin" kertoo Pyhäjärven Sanomat netti.64839Olen rakastunut
varattuun joka ei eroa. Miten tunteista eroon? Tämä ei ole tavanomaista. On elämäni suuri rakkaus.86766Jos se joskus oli molemminpuolista
niin hyvin me molemmat onnistuttiin pitämään toinen epätietoisena.61697Laita nyt se viesti
Tiedän että haluat tavata. Kirjoitat, pyyhit, kirjoitat... Lähetä se viesti 😗51676