A haluaa J
Kultasi eka kirjain? Kuka haluaa
103
1217
Vastaukset
- Anonyymi00001
J haluaa T
- Anonyymi00005
T💞J
- Anonyymi00016
❤️
- Anonyymi00018
Anonyymi00016 kirjoitti:
❤️
🤍
- Anonyymi00062UUSI
Taitaa olla tuo T miespuolinen otus vai?
Samaa kysyn tuolta toiselta eli 00005.
- Anonyymi00002
BJ
T-nies sivusta- Anonyymi00003
T-nies 🤣
- Anonyymi00006
Anonyymi00003 kirjoitti:
T-nies 🤣
????
- Anonyymi00004
<3j
- Anonyymi00007
J❤️A+T
- Anonyymi00008
Ei ikinä.
- Anonyymi00010
Sopiii. Hyvin.
- Anonyymi00017
🔥
- Anonyymi00034
Anonyymi00010 kirjoitti:
Sopiii. Hyvin.
Hyvä J❤️A hankitaan joku kolmas.
- Anonyymi00046
Anonyymi00034 kirjoitti:
Hyvä J❤️A hankitaan joku kolmas.
Joo
- Anonyymi00064UUSI
En kyllä ainakaan minä halua mitään kimppoja.
En pystyis sellaiseen kenenkään takia.
- T jostain -
- Anonyymi00009
HP 😍JF
- Anonyymi00011
Ji
- Anonyymi00035
❤️❤️❤️Nähdään huomenna.
- Anonyymi00012
Ji 🥰 E
- Anonyymi00013
T haluaa J
- Anonyymi00014
M>J
- Anonyymi00107UUSI
J❤️M
- Anonyymi00015
J haluaa E vaimokseen
- Anonyymi00019
K❤️T
- Anonyymi00020
Milloin n*ssitaan?
- Anonyymi00021
Anonyymi00020 kirjoitti:
Milloin n*ssitaan?
No aloitetaan jostain muusta
- Anonyymi00022
Anonyymi00021 kirjoitti:
Otat suihin?
- Anonyymi00023
Anonyymi00022 kirjoitti:
Otat suihin?
Mikä sun ongelma on?
- Anonyymi00024
Anonyymi00022 kirjoitti:
Otat suihin?
Onx siel pimppi-timoo?
🎀 - Anonyymi00027
Anonyymi00023 kirjoitti:
Mikä sun ongelma on?
Emme sovi toisillemme.
- Anonyymi00030
Eihän tuo halua edes seksiä.
- Anonyymi00031
Anonyymi00030 kirjoitti:
Eihän tuo halua edes seksiä.
Vaikka on päässä muutakin ei tarkoita että ei halua
- Anonyymi00032
Anonyymi00031 kirjoitti:
Vaikka on päässä muutakin ei tarkoita että ei halua
En minä ystäväksi naiselle ala. Phyh!
- Anonyymi00036
Anonyymi00021 kirjoitti:
Ei.
- Anonyymi00037
Anonyymi00023 kirjoitti:
Mikä sun ongelma on?
Ilman olen ollut.
- Anonyymi00043
Naiselta?
- Anonyymi00044
Anonyymi00043 kirjoitti:
Naiselta?
Joo
- Anonyymi00048
Anonyymi00044 kirjoitti:
Joo
Hienoa
- Anonyymi00053UUSI
Anonyymi00022 kirjoitti:
Otat suihin?
Sulla ei taida palstaäijän parissa pelaava larppaaja mennä kovin hyvin?
- Anonyymi00089UUSI
K ❤️E
- Anonyymi00109UUSI
Anonyymi00089 kirjoitti:
K ❤️E
K ❤️TE
- Anonyymi00025
J haluaa E matkalla
- Anonyymi00026
J haluaa olla myös matkalla!
- Anonyymi00028
E, muttei halua minua, kun en pärjää omillaan 💔
- Anonyymi00039
Haluan toisen!! En sinua nössö.
- Anonyymi00066UUSI
Onko tässä tuo E nainen vai mies?
- Anonyymi00095UUSI
Kultani ei ikinä hyväksyisi sitä, että minua haukutaan ja puhutaan minulle rumia, vaikka olen omituinen. Kultani tajuaa, etten ole yhtä vahva henkisesti kuin hän on. Terveisin E joka rakastaa vain JI.
- Anonyymi00033
JI 😍E
- Anonyymi00038
E❤️JI
- Anonyymi00041
J ja E on Rakkautta suurella sydämellä ja kirjat kiinni!
- Anonyymi00042
J❤️S
- Anonyymi00094UUSI
S❤️J vieläkin sun ❤️
- Anonyymi00045
E haluaa toisen, koska asun siellä ja en pärjää omillaan. Olen kuulemma nössö, kun saan asumiseen apua ja tukea.
- Anonyymi00056UUSI
Ei sellasessa oo mitään nössöä.
Harmi että ihmiset ei mieti miten suhtautuu ja sanoo asioista ja miten kohtelee muita ihmisiä.
Sekin ettei ota selvää mitä se tarkoittaa edes tuettu asuminen.
On monia syitä tuettuun asumiseen.
Sulle toivotan ihanaa kesän alkua ☀️🌱🌿🌞
Sä löydät kyllä sellaisen joka arvostaa sua, ja joka hyväksyy ja rakastaa sua just sellaisena kun oot.
Tai löydät on ehkä huono sana valinta, se joku vaan tulee kohdalle jossain ihan yhtäkkiä.. 🤗 - Anonyymi00063UUSI
Ole hiljaa! Totta en halua sinua vaan toisen. Se, että asut siellä ja et pärjää omillaan. Ei ole koko syy. Tiedät tasan tarkkaan miksen sinua halua. Mieti sitä. En laita syytä tänne, koska kunnioitan sinua ihmisenä.
terveisin E - Anonyymi00065UUSI
Anonyymi00056 kirjoitti:
Ei sellasessa oo mitään nössöä.
Harmi että ihmiset ei mieti miten suhtautuu ja sanoo asioista ja miten kohtelee muita ihmisiä.
Sekin ettei ota selvää mitä se tarkoittaa edes tuettu asuminen.
On monia syitä tuettuun asumiseen.
Sulle toivotan ihanaa kesän alkua ☀️🌱🌿🌞
Sä löydät kyllä sellaisen joka arvostaa sua, ja joka hyväksyy ja rakastaa sua just sellaisena kun oot.
Tai löydät on ehkä huono sana valinta, se joku vaan tulee kohdalle jossain ihan yhtäkkiä.. 🤗Se että asuu siellä ja ei pärjää omillaan EI ole koko syy miksen häntä halua vaan toisen!!! Hän on toisen asian takia nössö. Asian mitä en tänne kirjoita, koska kunnioitan häntä. Terveisin E
- Anonyymi00071UUSI
Anonyymi00065 kirjoitti:
Se että asuu siellä ja ei pärjää omillaan EI ole koko syy miksen häntä halua vaan toisen!!! Hän on toisen asian takia nössö. Asian mitä en tänne kirjoita, koska kunnioitan häntä. Terveisin E
Jos oikeasti kunnioittaisit häntä,
et olisi noin ilkeä ja julma häntä kohtaan.
Tai ainakaan en tiedä ketään joka kunnioittaa jotakuta mutta silti olisi noin ilkeä hänelle.
Asiat voi sanoa ystävällisestikin.
Eikö vaan?
Mieti myös voiko olla jotain syitä joita et tiedä asiassa jonka vuoksi sanot toista nössöksi?
-ulkopuolinen joka ei tykkää että ollaan ilkeitä-
(siitä 🦜merkki sulle ettet kirjoita tänne toisen asioita) - Anonyymi00072UUSI
Jätä minut rauhaan. Hanki joku joka sinua haluaa. Terveisin E
- Anonyymi00074UUSI
Anonyymi00071 kirjoitti:
Tai ainakaan en tiedä ketään joka kunnioittaa jotakuta mutta silti olisi noin ilkeä hänelle.
Eikö vaan?
Mieti myös voiko olla jotain syitä joita et tiedä asiassa jonka vuoksi sanot toista nössöksi?
(siitä 🦜merkki sulle ettet kirjoita tänne toisen asioita)Se tyhmä on yrittänyt sotkea minun ❤️JI rakkautta!! Vaikka tietää, että VAIN JI ❤️rakastan ja olen vuosia rakastanut. JI on parasta mitä olen ikinä saanut. Tämä ei ole myös ainut syy miksen häntä halua!! Hän tietää tasan tarkkaan miksi valitsin JI. Se, että asuu siellä ei ole koko syy, että miksi aina valitsen JI mieluummin kuin hänet. Terveisin E joka rakastaa vain JI!
- Anonyymi00075UUSI
Anonyymi00063 kirjoitti:
Ole hiljaa! Totta en halua sinua vaan toisen. Se, että asut siellä ja et pärjää omillaan. Ei ole koko syy. Tiedät tasan tarkkaan miksen sinua halua. Mieti sitä. En laita syytä tänne, koska kunnioitan sinua ihmisenä.
terveisin ESe, että asuu siellä ja ei pärjää omillaan ei ole syy. Miksi on Nössö!! Terveisin E
- Anonyymi00076UUSI
Anonyymi00071 kirjoitti:
Eikö vaan?
(siitä 🦜merkki sulle ettet kirjoita tänne toisen asioita)En kerro miksi hän on minun mielestäni nössö!
Toiseksi olen vuosia rakastanut vain JI mutta toi tyhmä luulee, että ikinä valitsen häntä JI sijaan!! En valitsi ikinä. Minun sydämeni mahtuu VAIN JI. Terveisin E - Anonyymi00079UUSI
Anonyymi00072 kirjoitti:
Jätä minut rauhaan. Hanki joku joka sinua haluaa. Terveisin E
Mä en ole tuo jota sanot nössöksi!
Älä syytä sitä siitä mitä mä sulle sanon! - Anonyymi00082UUSI
Anonyymi00076 kirjoitti:
En kerro miksi hän on minun mielestäni nössö!
Toiseksi olen vuosia rakastanut vain JI mutta toi tyhmä luulee, että ikinä valitsen häntä JI sijaan!! En valitsi ikinä. Minun sydämeni mahtuu VAIN JI. Terveisin EKai tiedät että tuollainen tahallaan toisen loukkaaminen ja muu pahuus saa aikaan sen
että kaikki ne palautuu sulle 3 kertaisesti?
Eikä ainostaan se mitä tuolle sanot ja teet,
vaan se kaikki mitä muillekin teet/oot tehnyt.
Suosittelen siis selvittämään kaiken niiden kanssa joille oot tehnyt jotakin väärin.
Vielä kun on mahdollista.
Rakkaudella tiedät kyllä kuka, eikös vaan? - Anonyymi00083UUSI
Anonyymi00079 kirjoitti:
Mä en ole tuo jota sanot nössöksi!
Älä syytä sitä siitä mitä mä sulle sanon!Hän on nössö! Muun muassa EI välittänyt, vaikka kadulla ja kaikkialla meille huudettiin rumia, kun näin hänet. Ei puolustanut itseään tai minua. En halua ihmistä, joka EI puolusta itseään tai minua!! Hyi. Ei välittänyt, että siksi minulle tuli paha mieli ja kotona itkin, kun olen itse omituinen. Terveisin E
- Anonyymi00084UUSI
Anonyymi00083 kirjoitti:
Hän on nössö! Muun muassa EI välittänyt, vaikka kadulla ja kaikkialla meille huudettiin rumia, kun näin hänet. Ei puolustanut itseään tai minua. En halua ihmistä, joka EI puolusta itseään tai minua!! Hyi. Ei välittänyt, että siksi minulle tuli paha mieli ja kotona itkin, kun olen itse omituinen. Terveisin E
Tollanen ei todellakaan ole nössöä käytöstä.
Vaan juurikin Fiksua ja aikuismaista.
Mieti miten paha mieli sillä on kun
sun käytös on tollainen sitä kohtaan?
Ja mikset sä itse pitänyt teidän puolia siinä tilanteessa? Puolustitko tai oletko ikinä puolustanut ja pitänyt hänen puolia?
Niin jä mulla ei ole hajuakaan kuka tuo joku henkilö on edes. Tai sinä ja tuo mainitsemasi J.
Eikä se mulle edes kuulu mitenkään kuka tuo on. - Anonyymi00085UUSI
Anonyymi00083 kirjoitti:
Hän on nössö! Muun muassa EI välittänyt, vaikka kadulla ja kaikkialla meille huudettiin rumia, kun näin hänet. Ei puolustanut itseään tai minua. En halua ihmistä, joka EI puolusta itseään tai minua!! Hyi. Ei välittänyt, että siksi minulle tuli paha mieli ja kotona itkin, kun olen itse omituinen. Terveisin E
Ps kuulostat kyllä tutulle.
Ja jollain tavalla eräälle nikilliselle. ;) - Anonyymi00090UUSI
Anonyymi00082 kirjoitti:
Kai tiedät että tuollainen tahallaan toisen loukkaaminen ja muu pahuus saa aikaan sen
Suosittelen siis selvittämään kaiken niiden kanssa joille oot tehnyt jotakin väärin.
Rakkaudella tiedät kyllä kuka, eikös vaan?Nössö antoi ihmisten haukkua meitä ja puhua meille rumia kadulla ja kaikkialla missä näin hänet. Ei puolustanut itseään tai minua. Tiesi, etten tykkää, että meitä haukutaan ja puhutaan rumia. Olen itse omituinen ja monesti minulla oli paha olo ja itkin. Siksi en ikinä Nössöä valitse! JI ei anna ihmisten haukkua minua tai puhua meille rumia ja aina on puolustanut minua. Terveisin E
- Anonyymi00091UUSI
Anonyymi00084 kirjoitti:
Ja mikset sä itse pitänyt teidän puolia siinä tilanteessa? Puolustitko tai oletko ikinä puolustanut ja pitänyt hänen puolia?
Niin jä mulla ei ole hajuakaan kuka tuo joku henkilö on edes. Tai sinä ja tuo mainitsemasi J.
Eikä se mulle edes kuulu mitenkään kuka tuo on.Hän tiesi, etten ole henkisesti yhtä vahva kuin hän on. Hän tiesi, että ihmisten haukkumiset ja rumien puhuminen minulle saa minulle paha olon ja alan itkemään. Hän ei siitä välittänyt yhtään. Ei, vaikka tiesi, että olen omituinen ja olin jo ennen hänen kanssaan liikkumista joutunut vuosia sietää, että minua haukutaan ja minulle puhutaan rumia!
Siksi en ikinä valitse häntä vaan JI. JI ei anna ihmisten haukkua minua tai puhua minulle rumia ja hyväksyy täysin, etten ole yhtä vahva henkisesti kuin JI on. Terveisin E - Anonyymi00092UUSI
Anonyymi00085 kirjoitti:
Ps kuulostat kyllä tutulle.
Ja jollain tavalla eräälle nikilliselle. ;)Ei välittänyt, etten ole yhtä vahva henkisesti kuin hän on. Ihmisten haukkuminen ja minulle rumien puhuminen on satuttanut minua JO vuosia! Eikä ne loppunut ennen kuin JI alkoi minua puolustaa ja nousi heitä vastaan. JI sanoi heille, että rakastaa minua ja haluaa olla vain kanssani, vaikka olen omituinen. Siksi valitsen ja rakastan JI.
Terveisin E - Anonyymi00093UUSI
Anonyymi00092 kirjoitti:
Ei välittänyt, etten ole yhtä vahva henkisesti kuin hän on. Ihmisten haukkuminen ja minulle rumien puhuminen on satuttanut minua JO vuosia! Eikä ne loppunut ennen kuin JI alkoi minua puolustaa ja nousi heitä vastaan. JI sanoi heille, että rakastaa minua ja haluaa olla vain kanssani, vaikka olen omituinen. Siksi valitsen ja rakastan JI.
Terveisin EHänen nimensä alkaa JI. Kaksi ensimmäistä kirjainta on JI ! JI on parasta mitä olen ikinä saanut. JI lohduttaa minua, kun minua haukutaan ja puhutaan rumia ja alan itkemään. JI on tajunnut, etten ole yhtä vahva henkisesti kuin hän on, koska olen omituinen. Terveisin E
- Anonyymi00097UUSI
Anonyymi00071 kirjoitti:
Eikö vaan?
(siitä 🦜merkki sulle ettet kirjoita tänne toisen asioita)Kultani ei ikinä hyväksyisi sitä, että minua haukutaan ja puhutaan minulle rumia, vaikka olen omituinen. Kultani tajuaa, etten ole yhtä vahva henkisesti kuin hän on. Mitä teen ihmisellä, joka ei minua puolusta?
Terveisin E joka rakastaa vain JI. - Anonyymi00099UUSI
Anonyymi00082 kirjoitti:
Kai tiedät että tuollainen tahallaan toisen loukkaaminen ja muu pahuus saa aikaan sen
Rakkaudella tiedät kyllä kuka, eikös vaan?Hän ei välittänyt, etten ole henkisesti yhtä vahva kuin hän on. Terveisin E joka rakastaa vain JI
- Anonyymi00101UUSI
Anonyymi00084 kirjoitti:
Eikä se mulle edes kuulu mitenkään kuka tuo on.En ole henkisesti yhtä vahva kuin hän on, koska olen omituinen. Terveisin E joka rakastaa vain JI
- Anonyymi00102UUSI
Anonyymi00091 kirjoitti:
Hän tiesi, etten ole henkisesti yhtä vahva kuin hän on. Hän tiesi, että ihmisten haukkumiset ja rumien puhuminen minulle saa minulle paha olon ja alan itkemään. Hän ei siitä välittänyt yhtään. Ei, vaikka tiesi, että olen omituinen ja olin jo ennen hänen kanssaan liikkumista joutunut vuosia sietää, että minua haukutaan ja minulle puhutaan rumia!
Siksi en ikinä valitse häntä vaan JI. JI ei anna ihmisten haukkua minua tai puhua minulle rumia ja hyväksyy täysin, etten ole yhtä vahva henkisesti kuin JI on. Terveisin EEi J vaan JI! JI on hänen etunimen kaksi ensimmäistä kirjainta. Terveisin E joka rakastaa vain JI
- Anonyymi00047
JI❤️E.
JI on jo vuosia ollut minun oma kulta ja tykkää vain minusta. Ei kenestäkään toisesta. - Anonyymi00049
T kaipaa teetä
- Anonyymi00057UUSI
Kuka Tee kaipaa ketä Teetä? Haluatko kertoa jotain enemmän millaiset Teet kyseessä?
-Teetä Teelle- - Anonyymi00060UUSI
Anonyymi00057 kirjoitti:
Kuka Tee kaipaa ketä Teetä? Haluatko kertoa jotain enemmän millaiset Teet kyseessä?
-Teetä Teelle-(pikku lisäys/korjaus tuohon)
Tai pitäisköhän olla kuitenkin näin:
-teeltä Teelle-
Ihanaa kesän alkua sinne jonnekin joillekkin Teille ☀️🌱🌿🌞
- Anonyymi00050
T lähettää pusuja Teelle. Olet kuuma. Ihanaa, kun pian nähdään. Pidän sinusta, kun liikut pihalla. Ikkunasta näen, kun menet kauppaan.
- Anonyymi00059UUSI
Oli kivasti sanottu jostain Teestä joltain Teeltä.
Mukavaa että jotkut edes näkevät kaivattujaan.
En voi olla minä kuitenkaan, en oo kuuma, enkä tiedä mistään näkemisestä, eikä tuo ikkunasta katselukaan sovi mitenkään. Ainakaan enää.
Ja tiedän etten merkitse sille Teelle mitään
joka merkitsee mulle paljonkin.
Ihanaa kesän alkua sulle ☀️🌱🌿🌞
-Teeltä Teelle-
- Anonyymi00051
Jii ja E lähtee haudutetulle teelle ja sitten jumpataan.
- Anonyymi00052UUSI
S♥️J
- Anonyymi00055UUSI
Mun ihana J, valot ja varjot kohtaavat meissä.
- Anonyymi00058UUSI
D-kirjaimella eli nimi on Dissi Najuko.
(leikinkö taas jollain omalla nimienteko-ohjelmallani, joka tekee nimiä..namer3, namer4 versiokin on)- Anonyymi00061UUSI
Dani Kiusaja 🥸
- Anonyymi00068UUSI
Anonyymi00061 kirjoitti:
Dani Kiusaja 🥸
Mistähän päin tuo D mahtaa olla?
On sen verran monesti tullut vastaan täällä.
Ja tiedän erään D jota olen miettinyt olisiko johonkin asiaan liittyvä henkilö. Tai on myös toinenkin D ihminen josta miettinyt samaa.
Kysyisin vielä sellaista tarkennusta että onko
tuo kyseinen D mies vai nainen ? - Anonyymi00069UUSI
Vihjaatko tuossa joihinkin nikkeihin palstalta?
(luulin joskus että olet mies muttet taida olla) - Anonyymi00073UUSI
Anonyymi00068 kirjoitti:
Mistähän päin tuo D mahtaa olla?
On sen verran monesti tullut vastaan täällä.
Ja tiedän erään D jota olen miettinyt olisiko johonkin asiaan liittyvä henkilö. Tai on myös toinenkin D ihminen josta miettinyt samaa.
Kysyisin vielä sellaista tarkennusta että onko
tuo kyseinen D mies vai nainen ?Kalliossa kiusaaja
- Anonyymi00086UUSI
Anonyymi00073 kirjoitti:
Kalliossa kiusaaja
Ei kyllä nyt mene läpi toi homma.
Ei sitten niiko millään tavalla.
- Anonyymi00067UUSI
E❤️JI. JI on unelmien ja haaveissa loppu elämän vain minun kanssani. Enkä ketään muuta halua! En nyt ja enkä tulevaisuudessakaan. E rakastaa vain JI. Minun sydämeen EI muut mahdu kuin vain JI!!! Meidän rakkautta ei kukaan tuhoa. ❤️❤️❤️❤️
- Anonyymi00078UUSI
Ei kukaan kai sellaista ole yrittänytkään?
Mut oliko reilua teiltä tuhota jonkun muun elämä? - Anonyymi00106UUSI
Anonyymi00078 kirjoitti:
Ei kukaan kai sellaista ole yrittänytkään?
Mut oliko reilua teiltä tuhota jonkun muun elämä?JI on hänen etunimen kaksi ensimmäistä kirjainta. Me emme ole kenenkään elämää tuhonneet! JI ei ole koskaan minua pettänyt tai ollut kenenkään toisen kanssa, kun olemme olleet yhdessä. JI ei halua muita, kun minut. JI on mukava ja ihana ja turvallinen. Enkä minä ole ikinä JI pettänyt tai vaihda ikinä toiseen, koska parempaa en voi ikinä saada!
Toi tyhmä vaan luuli, kun näin hänet ja liikuttiin muutaman kerran yhdessä, että haluan hänet, vaikkei puolustanut meitä, kun meitä haukuttiin ja puhuttiin rumia, vaikka tiesi, että olen omituinen ja enkä ole yhtä vahva kuin hän on!
Siksi en valinnut häntä ja enkä ikinä rakastunut häneen. JI tuli vasta sen jälkeen kuvioon ja rakastuin, kun puolusti minua ja ymmärsi, etten ole yhtä vahva henkisesti kuin hän on, koska olen omituinen. Terveisin E joka rakastaa vain JI
- Anonyymi00070UUSI
E❤️JI. JI on unelmien ja haaveissa loppu elämän vain minun kanssani. Enkä ketään muuta halua! En nyt ja enkä tulevaisuudessakaan. E rakastaa vain JI. Minun sydämeen EI muut mahdu kuin vain JI!!! Meidän rakkautta ei kukaan tuhoa. ❤️❤️❤️❤️ JI ei ole koskaan hylännyt minua, vaikka olen välillä itkenyt paljon ja olen omituinen. JI on vain minun halinalle ja ollut jo vuosia vain minun.
- Anonyymi00088UUSI
Halinalle, ettei nyt kuitenkin olis ihan joku muu metsän asukki kuin nalle :D
- Anonyymi00108UUSI
Anonyymi00088 kirjoitti:
Halinalle, ettei nyt kuitenkin olis ihan joku muu metsän asukki kuin nalle :D
JI On mun oma, jota olen aina kotona kutsunut halinalleksi. Se on aina ollut minun lempinimi JI:lle.
J I on hänen kaksi ensimmäistä etunimen kirjainta!!
Eli etunimen kaksi ensimmäistä kirjainta on
J I ja isolla kirjoitin etunimen kaksi ensimmäistä kirjainta!
- Anonyymi00087UUSI
En halua sinua ikinä tajua jo! Annoit ihmisten huudella kadulla ja kaikkialla meille rumia ja haukkua, kun näin sinut. Et koskaan välittänyt ja etkä puolustanut meitä. Et välittänyt, kun minulle tuli paha olo ja itkin. Et koskaan!! Tiesit, että olen omituinen ja enkä tykkää, että meitä haukutaan ja meille puhutaan rumia!!! Siksi olet nössö.
Valitsen ja rakastan vain JI mieluummin. JI Ei anna minua haukkua tai puhua rumia minulle, vaikka olen omituinen. JI puolustaa minua haukkujia vastaan ja heitä, jotka puhuu minulle rumia. JI on lohduttanut minua, kun minulla on ollut paha olo ja olen itkenyt. JI ei ole koskaan hylännyt minua, vaikka olen omituinen. JI on mukava ja ihana ja turvallinen.
Terveisin E - Anonyymi00105UUSI
Hei J -94! Onko noi yllä sekoilevat naiset sun muijia? Ihan vain uteliaisuuttani kysyn😂 Ei ihme jos joudut piileskelemään niiltä usein tai vaikuttaa siltä 😬 Muiskis vaan ja muista et mäkin oon tääl vaik kiireinen kans niin ku sä. Viimeviikol pistit viestiä (tunniste).
-Okei☺️ - Anonyymi00111UUSI
T❤️T
- Anonyymi00112UUSI
J❤️A+T
- Anonyymi00113UUSI
J I
- Anonyymi00114UUSI
K ❤️ T
- Anonyymi00115UUSI
T❤️J. Olit minun! Jätit minut luuserin takia. Välillä käyn salaa sinun pihallasi ja katson oletko yksin? Sinä puolialasti kotona olet.
Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka1152971EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!
Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje291351- 1031217
Kristillinen kaste annetaa upotuskasteena
Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen mikve-kasteeseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali vertas1621017Koko kansan kaste Punaisen meren ylityksen aikana
Koko Israelin 2,5 milj.kansa sai kasteen ja Pyhän Hengen lahjan ylittäessän Punaisen meren. 1.Kor.10 1 Sillä minä en ta366997Empaattisuus ja suoruus.
Tässä tullut noita pehmeitä asioita pohdittua, mutta toisaalta olen myös yksinkertainen mies. Pidän suoruudestakin. Mi133968- 56865
Sä saat mut tuntemaan
Jotain sellaista mitä ei saisi tuntea mutta må en mahda tälle mitään. Mulla on ikävä niitä meidän katseita ja sitä tunne22693- 40688
Tunnettujen vanhempien lapset, tv-sarja
Tunnettujen vanhempien lapset saa tv-sarjan. Juurihan yksi heistä oli MTV:ssä 6.5.26 kertomassa ettei halua julkisuutta110642