A haluaa J
Kultasi eka kirjain? Kuka haluaa
208
3052
Vastaukset
- Anonyymi00001
J haluaa T
- Anonyymi00005
T💞J
- Anonyymi00016
❤️
- Anonyymi00018
Anonyymi00016 kirjoitti:
❤️
🤍
- Anonyymi00062
Taitaa olla tuo T miespuolinen otus vai?
Samaa kysyn tuolta toiselta eli 00005.
- Anonyymi00002
BJ
T-nies sivusta- Anonyymi00003
T-nies 🤣
- Anonyymi00006
Anonyymi00003 kirjoitti:
T-nies 🤣
????
- Anonyymi00004
<3j
- Anonyymi00007
J❤️A+T
- Anonyymi00008
Ei ikinä.
- Anonyymi00010
Sopiii. Hyvin.
- Anonyymi00017
🔥
- Anonyymi00034
Anonyymi00010 kirjoitti:
Sopiii. Hyvin.
Hyvä J❤️A hankitaan joku kolmas.
- Anonyymi00046
Anonyymi00034 kirjoitti:
Hyvä J❤️A hankitaan joku kolmas.
Joo
- Anonyymi00064
En kyllä ainakaan minä halua mitään kimppoja.
En pystyis sellaiseen kenenkään takia.
- T jostain - - Anonyymi00135
Anonyymi00010 kirjoitti:
Sopiii. Hyvin.
Tule jo tänne! Anna jo.
- Anonyymi00136
Anonyymi00064 kirjoitti:
En kyllä ainakaan minä halua mitään kimppoja.
En pystyis sellaiseen kenenkään takia.
- T jostain -Olet kuuma, kun kieltäydyt! Nami!
- Anonyymi00140
Anonyymi00034 kirjoitti:
Hyvä J❤️A hankitaan joku kolmas.
Tiedän typyn joka antaa kyytiä!
- Anonyymi00142
Anonyymi00140 kirjoitti:
Tiedän typyn joka antaa kyytiä!
Mies ja kaksi Naista!
- Anonyymi00174
Anonyymi00140 kirjoitti:
Tiedän typyn joka antaa kyytiä!
Hyvä... Me tarjotaan sauna ja juomat!
- Anonyymi00175
Anonyymi00142 kirjoitti:
Mies ja kaksi Naista!
Ehdottomasti näin! Nainen tykkää myös naisista ja siksi tarvitaan toinen nainen!!!
- Anonyymi00201
Sopii hyvin!
- Anonyymi00202
Anonyymi00046 kirjoitti:
Joo
Sovittu!
- Anonyymi00009
HP 😍JF
- Anonyymi00138
Missä? Hotellissa?
- Anonyymi00143
Anonyymi00138 kirjoitti:
Missä? Hotellissa?
Kotonani ja saunotaan hyvin!
- Anonyymi00144
Anonyymi00143 kirjoitti:
Kotonani ja saunotaan hyvin!
Haluan molemmat täysin karvattomana ja itse teen samoin
- Anonyymi00176
Anonyymi00138 kirjoitti:
Missä? Hotellissa?
HP 😍JF Ei pääse nyt. Sori
- Anonyymi00011
Ji
- Anonyymi00035
❤️❤️❤️Nähdään huomenna.
- Anonyymi00139
Anonyymi00035 kirjoitti:
❤️❤️❤️Nähdään huomenna.
😂 Ei ihme jos joudut piileskelemään 😬 hotellissa ☺️
- Anonyymi00012
Ji 🥰 E
- Anonyymi00013
T haluaa J
- Anonyymi00014
M>J
- Anonyymi00107
J❤️M
- Anonyymi00015
J haluaa E vaimokseen
- Anonyymi00019
K❤️T
- Anonyymi00020
Milloin n*ssitaan?
- Anonyymi00021
Anonyymi00020 kirjoitti:
Milloin n*ssitaan?
No aloitetaan jostain muusta
- Anonyymi00022
Anonyymi00021 kirjoitti:
No aloitetaan jostain muusta
Otat suihin?
- Anonyymi00023
Anonyymi00022 kirjoitti:
Otat suihin?
Mikä sun ongelma on?
- Anonyymi00024
Anonyymi00022 kirjoitti:
Otat suihin?
Onx siel pimppi-timoo?
🎀 - Anonyymi00027
Anonyymi00023 kirjoitti:
Mikä sun ongelma on?
Emme sovi toisillemme.
- Anonyymi00030
Eihän tuo halua edes seksiä.
- Anonyymi00031
Anonyymi00030 kirjoitti:
Eihän tuo halua edes seksiä.
Vaikka on päässä muutakin ei tarkoita että ei halua
- Anonyymi00032
Anonyymi00031 kirjoitti:
Vaikka on päässä muutakin ei tarkoita että ei halua
En minä ystäväksi naiselle ala. Phyh!
- Anonyymi00036
Anonyymi00021 kirjoitti:
No aloitetaan jostain muusta
Ei.
- Anonyymi00037
Anonyymi00023 kirjoitti:
Mikä sun ongelma on?
Ilman olen ollut.
- Anonyymi00043
Naiselta?
- Anonyymi00044
Anonyymi00043 kirjoitti:
Naiselta?
Joo
- Anonyymi00048
Anonyymi00044 kirjoitti:
Joo
Hienoa
- Anonyymi00053
Anonyymi00022 kirjoitti:
Otat suihin?
Sulla ei taida palstaäijän parissa pelaava larppaaja mennä kovin hyvin?
- Anonyymi00089
K ❤️E
- Anonyymi00109
Anonyymi00089 kirjoitti:
K ❤️E
K ❤️TE
- Anonyymi00118
Anonyymi00030 kirjoitti:
Eihän tuo halua edes seksiä.
Sen seksin haluamisen kanssa on vähän niin että jos jonkun kanssa ei halua niin toisen kanssa voi haluta. Niin on ollut ainakin minun elämässäni.
- Anonyymi00141
Anonyymi00020 kirjoitti:
Milloin n*ssitaan?
Kun soitat ja pyydät kylään!
- Anonyymi00147
Anonyymi00022 kirjoitti:
Otat suihin?
J antaa vain E naiselle
- Anonyymi00179
Anonyymi00020 kirjoitti:
Milloin n*ssitaan?
K❤️T. En pääse tulemaan... Pitää auttaa töissä.
- Anonyymi00180
Anonyymi00024 kirjoitti:
Onx siel pimppi-timoo?
🎀Miksi kyselet. Tyhmä olet!
- Anonyymi00181
Anonyymi00031 kirjoitti:
Vaikka on päässä muutakin ei tarkoita että ei halua
Tarkoittaa!!!!
- Anonyymi00182
Anonyymi00053 kirjoitti:
Sulla ei taida palstaäijän parissa pelaava larppaaja mennä kovin hyvin?
Menee.. Naisia riittää.
- Anonyymi00183
Anonyymi00109 kirjoitti:
K ❤️TE
Ohi. 🙄🤔
- Anonyymi00212
Anonyymi00183 kirjoitti:
Ohi. 🙄🤔
T.e
- Anonyymi00025
J haluaa E matkalla
- Anonyymi00026
J haluaa olla myös matkalla!
- Anonyymi00186
Ei käy!! Ole A tai S kanssa .
- Anonyymi00028
E, muttei halua minua, kun en pärjää omillaan 💔
- Anonyymi00039
Haluan toisen!! En sinua nössö.
- Anonyymi00066
Onko tässä tuo E nainen vai mies?
- Anonyymi00095
Kultani ei ikinä hyväksyisi sitä, että minua haukutaan ja puhutaan minulle rumia, vaikka olen omituinen. Kultani tajuaa, etten ole yhtä vahva henkisesti kuin hän on. Terveisin E joka rakastaa vain JI.
- Anonyymi00033
JI 😍E
- Anonyymi00038
E❤️JI
- Anonyymi00041
J ja E on Rakkautta suurella sydämellä ja kirjat kiinni!
- Anonyymi00042
J❤️S
- Anonyymi00094
S❤️J vieläkin sun ❤️
- Anonyymi00127
Anonyymi00094 kirjoitti:
S❤️J vieläkin sun ❤️
S❤️P
- Anonyymi00152
Anonyymi00127 kirjoitti:
S❤️P
P❤️S
- Anonyymi00163
Anonyymi00127 kirjoitti:
S❤️P
Ei ollut mult tää
- Anonyymi00187
Anonyymi00127 kirjoitti:
S❤️P
S❤️J
- Anonyymi00188
Anonyymi00163 kirjoitti:
Ei ollut mult tää
Mitä sekoilet?
- Anonyymi00192
Anonyymi00187 kirjoitti:
S❤️J
Sn vaalea ei ole ole kiinnostunut P miehestä
- Anonyymi00045
E haluaa toisen, koska asun siellä ja en pärjää omillaan. Olen kuulemma nössö, kun saan asumiseen apua ja tukea.
- Anonyymi00056
Ei sellasessa oo mitään nössöä.
Harmi että ihmiset ei mieti miten suhtautuu ja sanoo asioista ja miten kohtelee muita ihmisiä.
Sekin ettei ota selvää mitä se tarkoittaa edes tuettu asuminen.
On monia syitä tuettuun asumiseen.
Sulle toivotan ihanaa kesän alkua ☀️🌱🌿🌞
Sä löydät kyllä sellaisen joka arvostaa sua, ja joka hyväksyy ja rakastaa sua just sellaisena kun oot.
Tai löydät on ehkä huono sana valinta, se joku vaan tulee kohdalle jossain ihan yhtäkkiä.. 🤗 - Anonyymi00063
Ole hiljaa! Totta en halua sinua vaan toisen. Se, että asut siellä ja et pärjää omillaan. Ei ole koko syy. Tiedät tasan tarkkaan miksen sinua halua. Mieti sitä. En laita syytä tänne, koska kunnioitan sinua ihmisenä.
terveisin E - Anonyymi00065
Anonyymi00056 kirjoitti:
Ei sellasessa oo mitään nössöä.
Harmi että ihmiset ei mieti miten suhtautuu ja sanoo asioista ja miten kohtelee muita ihmisiä.
Sekin ettei ota selvää mitä se tarkoittaa edes tuettu asuminen.
On monia syitä tuettuun asumiseen.
Sulle toivotan ihanaa kesän alkua ☀️🌱🌿🌞
Sä löydät kyllä sellaisen joka arvostaa sua, ja joka hyväksyy ja rakastaa sua just sellaisena kun oot.
Tai löydät on ehkä huono sana valinta, se joku vaan tulee kohdalle jossain ihan yhtäkkiä.. 🤗Se että asuu siellä ja ei pärjää omillaan EI ole koko syy miksen häntä halua vaan toisen!!! Hän on toisen asian takia nössö. Asian mitä en tänne kirjoita, koska kunnioitan häntä. Terveisin E
- Anonyymi00071
Anonyymi00065 kirjoitti:
Se että asuu siellä ja ei pärjää omillaan EI ole koko syy miksen häntä halua vaan toisen!!! Hän on toisen asian takia nössö. Asian mitä en tänne kirjoita, koska kunnioitan häntä. Terveisin E
Jos oikeasti kunnioittaisit häntä,
et olisi noin ilkeä ja julma häntä kohtaan.
Tai ainakaan en tiedä ketään joka kunnioittaa jotakuta mutta silti olisi noin ilkeä hänelle.
Asiat voi sanoa ystävällisestikin.
Eikö vaan?
Mieti myös voiko olla jotain syitä joita et tiedä asiassa jonka vuoksi sanot toista nössöksi?
-ulkopuolinen joka ei tykkää että ollaan ilkeitä-
(siitä 🦜merkki sulle ettet kirjoita tänne toisen asioita) - Anonyymi00072
Jätä minut rauhaan. Hanki joku joka sinua haluaa. Terveisin E
- Anonyymi00074
Anonyymi00071 kirjoitti:
Jos oikeasti kunnioittaisit häntä,
et olisi noin ilkeä ja julma häntä kohtaan.
Tai ainakaan en tiedä ketään joka kunnioittaa jotakuta mutta silti olisi noin ilkeä hänelle.
Asiat voi sanoa ystävällisestikin.
Eikö vaan?
Mieti myös voiko olla jotain syitä joita et tiedä asiassa jonka vuoksi sanot toista nössöksi?
-ulkopuolinen joka ei tykkää että ollaan ilkeitä-
(siitä 🦜merkki sulle ettet kirjoita tänne toisen asioita)Se tyhmä on yrittänyt sotkea minun ❤️JI rakkautta!! Vaikka tietää, että VAIN JI ❤️rakastan ja olen vuosia rakastanut. JI on parasta mitä olen ikinä saanut. Tämä ei ole myös ainut syy miksen häntä halua!! Hän tietää tasan tarkkaan miksi valitsin JI. Se, että asuu siellä ei ole koko syy, että miksi aina valitsen JI mieluummin kuin hänet. Terveisin E joka rakastaa vain JI!
- Anonyymi00075
Anonyymi00063 kirjoitti:
Ole hiljaa! Totta en halua sinua vaan toisen. Se, että asut siellä ja et pärjää omillaan. Ei ole koko syy. Tiedät tasan tarkkaan miksen sinua halua. Mieti sitä. En laita syytä tänne, koska kunnioitan sinua ihmisenä.
terveisin ESe, että asuu siellä ja ei pärjää omillaan ei ole syy. Miksi on Nössö!! Terveisin E
- Anonyymi00076
Anonyymi00071 kirjoitti:
Jos oikeasti kunnioittaisit häntä,
et olisi noin ilkeä ja julma häntä kohtaan.
Tai ainakaan en tiedä ketään joka kunnioittaa jotakuta mutta silti olisi noin ilkeä hänelle.
Asiat voi sanoa ystävällisestikin.
Eikö vaan?
Mieti myös voiko olla jotain syitä joita et tiedä asiassa jonka vuoksi sanot toista nössöksi?
-ulkopuolinen joka ei tykkää että ollaan ilkeitä-
(siitä 🦜merkki sulle ettet kirjoita tänne toisen asioita)En kerro miksi hän on minun mielestäni nössö!
Toiseksi olen vuosia rakastanut vain JI mutta toi tyhmä luulee, että ikinä valitsen häntä JI sijaan!! En valitsi ikinä. Minun sydämeni mahtuu VAIN JI. Terveisin E - Anonyymi00079
Anonyymi00072 kirjoitti:
Jätä minut rauhaan. Hanki joku joka sinua haluaa. Terveisin E
Mä en ole tuo jota sanot nössöksi!
Älä syytä sitä siitä mitä mä sulle sanon! - Anonyymi00082
Anonyymi00076 kirjoitti:
En kerro miksi hän on minun mielestäni nössö!
Toiseksi olen vuosia rakastanut vain JI mutta toi tyhmä luulee, että ikinä valitsen häntä JI sijaan!! En valitsi ikinä. Minun sydämeni mahtuu VAIN JI. Terveisin EKai tiedät että tuollainen tahallaan toisen loukkaaminen ja muu pahuus saa aikaan sen
että kaikki ne palautuu sulle 3 kertaisesti?
Eikä ainostaan se mitä tuolle sanot ja teet,
vaan se kaikki mitä muillekin teet/oot tehnyt.
Suosittelen siis selvittämään kaiken niiden kanssa joille oot tehnyt jotakin väärin.
Vielä kun on mahdollista.
Rakkaudella tiedät kyllä kuka, eikös vaan? - Anonyymi00083
Anonyymi00079 kirjoitti:
Mä en ole tuo jota sanot nössöksi!
Älä syytä sitä siitä mitä mä sulle sanon!Hän on nössö! Muun muassa EI välittänyt, vaikka kadulla ja kaikkialla meille huudettiin rumia, kun näin hänet. Ei puolustanut itseään tai minua. En halua ihmistä, joka EI puolusta itseään tai minua!! Hyi. Ei välittänyt, että siksi minulle tuli paha mieli ja kotona itkin, kun olen itse omituinen. Terveisin E
- Anonyymi00084
Anonyymi00083 kirjoitti:
Hän on nössö! Muun muassa EI välittänyt, vaikka kadulla ja kaikkialla meille huudettiin rumia, kun näin hänet. Ei puolustanut itseään tai minua. En halua ihmistä, joka EI puolusta itseään tai minua!! Hyi. Ei välittänyt, että siksi minulle tuli paha mieli ja kotona itkin, kun olen itse omituinen. Terveisin E
Tollanen ei todellakaan ole nössöä käytöstä.
Vaan juurikin Fiksua ja aikuismaista.
Mieti miten paha mieli sillä on kun
sun käytös on tollainen sitä kohtaan?
Ja mikset sä itse pitänyt teidän puolia siinä tilanteessa? Puolustitko tai oletko ikinä puolustanut ja pitänyt hänen puolia?
Niin jä mulla ei ole hajuakaan kuka tuo joku henkilö on edes. Tai sinä ja tuo mainitsemasi J.
Eikä se mulle edes kuulu mitenkään kuka tuo on. - Anonyymi00085
Anonyymi00083 kirjoitti:
Hän on nössö! Muun muassa EI välittänyt, vaikka kadulla ja kaikkialla meille huudettiin rumia, kun näin hänet. Ei puolustanut itseään tai minua. En halua ihmistä, joka EI puolusta itseään tai minua!! Hyi. Ei välittänyt, että siksi minulle tuli paha mieli ja kotona itkin, kun olen itse omituinen. Terveisin E
Ps kuulostat kyllä tutulle.
Ja jollain tavalla eräälle nikilliselle. ;) - Anonyymi00090
Anonyymi00082 kirjoitti:
Kai tiedät että tuollainen tahallaan toisen loukkaaminen ja muu pahuus saa aikaan sen
että kaikki ne palautuu sulle 3 kertaisesti?
Eikä ainostaan se mitä tuolle sanot ja teet,
vaan se kaikki mitä muillekin teet/oot tehnyt.
Suosittelen siis selvittämään kaiken niiden kanssa joille oot tehnyt jotakin väärin.
Vielä kun on mahdollista.
Rakkaudella tiedät kyllä kuka, eikös vaan?Nössö antoi ihmisten haukkua meitä ja puhua meille rumia kadulla ja kaikkialla missä näin hänet. Ei puolustanut itseään tai minua. Tiesi, etten tykkää, että meitä haukutaan ja puhutaan rumia. Olen itse omituinen ja monesti minulla oli paha olo ja itkin. Siksi en ikinä Nössöä valitse! JI ei anna ihmisten haukkua minua tai puhua meille rumia ja aina on puolustanut minua. Terveisin E
- Anonyymi00091
Anonyymi00084 kirjoitti:
Tollanen ei todellakaan ole nössöä käytöstä.
Vaan juurikin Fiksua ja aikuismaista.
Mieti miten paha mieli sillä on kun
sun käytös on tollainen sitä kohtaan?
Ja mikset sä itse pitänyt teidän puolia siinä tilanteessa? Puolustitko tai oletko ikinä puolustanut ja pitänyt hänen puolia?
Niin jä mulla ei ole hajuakaan kuka tuo joku henkilö on edes. Tai sinä ja tuo mainitsemasi J.
Eikä se mulle edes kuulu mitenkään kuka tuo on.Hän tiesi, etten ole henkisesti yhtä vahva kuin hän on. Hän tiesi, että ihmisten haukkumiset ja rumien puhuminen minulle saa minulle paha olon ja alan itkemään. Hän ei siitä välittänyt yhtään. Ei, vaikka tiesi, että olen omituinen ja olin jo ennen hänen kanssaan liikkumista joutunut vuosia sietää, että minua haukutaan ja minulle puhutaan rumia!
Siksi en ikinä valitse häntä vaan JI. JI ei anna ihmisten haukkua minua tai puhua minulle rumia ja hyväksyy täysin, etten ole yhtä vahva henkisesti kuin JI on. Terveisin E - Anonyymi00092
Anonyymi00085 kirjoitti:
Ps kuulostat kyllä tutulle.
Ja jollain tavalla eräälle nikilliselle. ;)Ei välittänyt, etten ole yhtä vahva henkisesti kuin hän on. Ihmisten haukkuminen ja minulle rumien puhuminen on satuttanut minua JO vuosia! Eikä ne loppunut ennen kuin JI alkoi minua puolustaa ja nousi heitä vastaan. JI sanoi heille, että rakastaa minua ja haluaa olla vain kanssani, vaikka olen omituinen. Siksi valitsen ja rakastan JI.
Terveisin E - Anonyymi00093
Anonyymi00092 kirjoitti:
Ei välittänyt, etten ole yhtä vahva henkisesti kuin hän on. Ihmisten haukkuminen ja minulle rumien puhuminen on satuttanut minua JO vuosia! Eikä ne loppunut ennen kuin JI alkoi minua puolustaa ja nousi heitä vastaan. JI sanoi heille, että rakastaa minua ja haluaa olla vain kanssani, vaikka olen omituinen. Siksi valitsen ja rakastan JI.
Terveisin EHänen nimensä alkaa JI. Kaksi ensimmäistä kirjainta on JI ! JI on parasta mitä olen ikinä saanut. JI lohduttaa minua, kun minua haukutaan ja puhutaan rumia ja alan itkemään. JI on tajunnut, etten ole yhtä vahva henkisesti kuin hän on, koska olen omituinen. Terveisin E
- Anonyymi00097
Anonyymi00071 kirjoitti:
Jos oikeasti kunnioittaisit häntä,
et olisi noin ilkeä ja julma häntä kohtaan.
Tai ainakaan en tiedä ketään joka kunnioittaa jotakuta mutta silti olisi noin ilkeä hänelle.
Asiat voi sanoa ystävällisestikin.
Eikö vaan?
Mieti myös voiko olla jotain syitä joita et tiedä asiassa jonka vuoksi sanot toista nössöksi?
-ulkopuolinen joka ei tykkää että ollaan ilkeitä-
(siitä 🦜merkki sulle ettet kirjoita tänne toisen asioita)Kultani ei ikinä hyväksyisi sitä, että minua haukutaan ja puhutaan minulle rumia, vaikka olen omituinen. Kultani tajuaa, etten ole yhtä vahva henkisesti kuin hän on. Mitä teen ihmisellä, joka ei minua puolusta?
Terveisin E joka rakastaa vain JI. - Anonyymi00099
Anonyymi00082 kirjoitti:
Kai tiedät että tuollainen tahallaan toisen loukkaaminen ja muu pahuus saa aikaan sen
että kaikki ne palautuu sulle 3 kertaisesti?
Eikä ainostaan se mitä tuolle sanot ja teet,
vaan se kaikki mitä muillekin teet/oot tehnyt.
Suosittelen siis selvittämään kaiken niiden kanssa joille oot tehnyt jotakin väärin.
Vielä kun on mahdollista.
Rakkaudella tiedät kyllä kuka, eikös vaan?Hän ei välittänyt, etten ole henkisesti yhtä vahva kuin hän on. Terveisin E joka rakastaa vain JI
- Anonyymi00101
Anonyymi00084 kirjoitti:
Tollanen ei todellakaan ole nössöä käytöstä.
Vaan juurikin Fiksua ja aikuismaista.
Mieti miten paha mieli sillä on kun
sun käytös on tollainen sitä kohtaan?
Ja mikset sä itse pitänyt teidän puolia siinä tilanteessa? Puolustitko tai oletko ikinä puolustanut ja pitänyt hänen puolia?
Niin jä mulla ei ole hajuakaan kuka tuo joku henkilö on edes. Tai sinä ja tuo mainitsemasi J.
Eikä se mulle edes kuulu mitenkään kuka tuo on.En ole henkisesti yhtä vahva kuin hän on, koska olen omituinen. Terveisin E joka rakastaa vain JI
- Anonyymi00102
Anonyymi00091 kirjoitti:
Hän tiesi, etten ole henkisesti yhtä vahva kuin hän on. Hän tiesi, että ihmisten haukkumiset ja rumien puhuminen minulle saa minulle paha olon ja alan itkemään. Hän ei siitä välittänyt yhtään. Ei, vaikka tiesi, että olen omituinen ja olin jo ennen hänen kanssaan liikkumista joutunut vuosia sietää, että minua haukutaan ja minulle puhutaan rumia!
Siksi en ikinä valitse häntä vaan JI. JI ei anna ihmisten haukkua minua tai puhua minulle rumia ja hyväksyy täysin, etten ole yhtä vahva henkisesti kuin JI on. Terveisin EEi J vaan JI! JI on hänen etunimen kaksi ensimmäistä kirjainta. Terveisin E joka rakastaa vain JI
- Anonyymi00047
JI❤️E.
JI on jo vuosia ollut minun oma kulta ja tykkää vain minusta. Ei kenestäkään toisesta. - Anonyymi00049
T kaipaa teetä
- Anonyymi00057
Kuka Tee kaipaa ketä Teetä? Haluatko kertoa jotain enemmän millaiset Teet kyseessä?
-Teetä Teelle- - Anonyymi00060
Anonyymi00057 kirjoitti:
Kuka Tee kaipaa ketä Teetä? Haluatko kertoa jotain enemmän millaiset Teet kyseessä?
-Teetä Teelle-(pikku lisäys/korjaus tuohon)
Tai pitäisköhän olla kuitenkin näin:
-teeltä Teelle-
Ihanaa kesän alkua sinne jonnekin joillekkin Teille ☀️🌱🌿🌞
- Anonyymi00050
T lähettää pusuja Teelle. Olet kuuma. Ihanaa, kun pian nähdään. Pidän sinusta, kun liikut pihalla. Ikkunasta näen, kun menet kauppaan.
- Anonyymi00059
Oli kivasti sanottu jostain Teestä joltain Teeltä.
Mukavaa että jotkut edes näkevät kaivattujaan.
En voi olla minä kuitenkaan, en oo kuuma, enkä tiedä mistään näkemisestä, eikä tuo ikkunasta katselukaan sovi mitenkään. Ainakaan enää.
Ja tiedän etten merkitse sille Teelle mitään
joka merkitsee mulle paljonkin.
Ihanaa kesän alkua sulle ☀️🌱🌿🌞
-Teeltä Teelle-
- Anonyymi00051
Jii ja E lähtee haudutetulle teelle ja sitten jumpataan.
- Anonyymi00052
S♥️J
- Anonyymi00116
J♥️S
- Anonyymi00130
Anonyymi00116 kirjoitti:
J♥️S
Janne love S.
- Anonyymi00164
Anonyymi00130 kirjoitti:
Janne love S.
Ohi
- Anonyymi00167
Anonyymi00130 kirjoitti:
Janne love S.
Ex?
- Anonyymi00190
Anonyymi00167 kirjoitti:
Ex?
Joo. Nykyinen ei anna!
- Anonyymi00197
Anonyymi00190 kirjoitti:
Joo. Nykyinen ei anna!
Ikävä kuulla! Harmi etten minäkään 😅
- Anonyymi00055
Mun ihana J, valot ja varjot kohtaavat meissä.
- Anonyymi00058
D-kirjaimella eli nimi on Dissi Najuko.
(leikinkö taas jollain omalla nimienteko-ohjelmallani, joka tekee nimiä..namer3, namer4 versiokin on)- Anonyymi00061
Dani Kiusaja 🥸
- Anonyymi00068
Anonyymi00061 kirjoitti:
Dani Kiusaja 🥸
Mistähän päin tuo D mahtaa olla?
On sen verran monesti tullut vastaan täällä.
Ja tiedän erään D jota olen miettinyt olisiko johonkin asiaan liittyvä henkilö. Tai on myös toinenkin D ihminen josta miettinyt samaa.
Kysyisin vielä sellaista tarkennusta että onko
tuo kyseinen D mies vai nainen ? - Anonyymi00069
Vihjaatko tuossa joihinkin nikkeihin palstalta?
(luulin joskus että olet mies muttet taida olla) - Anonyymi00073
Anonyymi00068 kirjoitti:
Mistähän päin tuo D mahtaa olla?
On sen verran monesti tullut vastaan täällä.
Ja tiedän erään D jota olen miettinyt olisiko johonkin asiaan liittyvä henkilö. Tai on myös toinenkin D ihminen josta miettinyt samaa.
Kysyisin vielä sellaista tarkennusta että onko
tuo kyseinen D mies vai nainen ?Kalliossa kiusaaja
- Anonyymi00086
Anonyymi00073 kirjoitti:
Kalliossa kiusaaja
Ei kyllä nyt mene läpi toi homma.
Ei sitten niiko millään tavalla.
- Anonyymi00067
E❤️JI. JI on unelmien ja haaveissa loppu elämän vain minun kanssani. Enkä ketään muuta halua! En nyt ja enkä tulevaisuudessakaan. E rakastaa vain JI. Minun sydämeen EI muut mahdu kuin vain JI!!! Meidän rakkautta ei kukaan tuhoa. ❤️❤️❤️❤️
- Anonyymi00078
Ei kukaan kai sellaista ole yrittänytkään?
Mut oliko reilua teiltä tuhota jonkun muun elämä? - Anonyymi00106
Anonyymi00078 kirjoitti:
Ei kukaan kai sellaista ole yrittänytkään?
Mut oliko reilua teiltä tuhota jonkun muun elämä?JI on hänen etunimen kaksi ensimmäistä kirjainta. Me emme ole kenenkään elämää tuhonneet! JI ei ole koskaan minua pettänyt tai ollut kenenkään toisen kanssa, kun olemme olleet yhdessä. JI ei halua muita, kun minut. JI on mukava ja ihana ja turvallinen. Enkä minä ole ikinä JI pettänyt tai vaihda ikinä toiseen, koska parempaa en voi ikinä saada!
Toi tyhmä vaan luuli, kun näin hänet ja liikuttiin muutaman kerran yhdessä, että haluan hänet, vaikkei puolustanut meitä, kun meitä haukuttiin ja puhuttiin rumia, vaikka tiesi, että olen omituinen ja enkä ole yhtä vahva kuin hän on!
Siksi en valinnut häntä ja enkä ikinä rakastunut häneen. JI tuli vasta sen jälkeen kuvioon ja rakastuin, kun puolusti minua ja ymmärsi, etten ole yhtä vahva henkisesti kuin hän on, koska olen omituinen. Terveisin E joka rakastaa vain JI - Anonyymi00159
Rakas ❤️🙏👨👩👦
- Anonyymi00070
E❤️JI. JI on unelmien ja haaveissa loppu elämän vain minun kanssani. Enkä ketään muuta halua! En nyt ja enkä tulevaisuudessakaan. E rakastaa vain JI. Minun sydämeen EI muut mahdu kuin vain JI!!! Meidän rakkautta ei kukaan tuhoa. ❤️❤️❤️❤️ JI ei ole koskaan hylännyt minua, vaikka olen välillä itkenyt paljon ja olen omituinen. JI on vain minun halinalle ja ollut jo vuosia vain minun.
- Anonyymi00088
Halinalle, ettei nyt kuitenkin olis ihan joku muu metsän asukki kuin nalle :D
- Anonyymi00108
Anonyymi00088 kirjoitti:
Halinalle, ettei nyt kuitenkin olis ihan joku muu metsän asukki kuin nalle :D
JI On mun oma, jota olen aina kotona kutsunut halinalleksi. Se on aina ollut minun lempinimi JI:lle.
J I on hänen kaksi ensimmäistä etunimen kirjainta!!
Eli etunimen kaksi ensimmäistä kirjainta on
J I ja isolla kirjoitin etunimen kaksi ensimmäistä kirjainta!
- Anonyymi00087
En halua sinua ikinä tajua jo! Annoit ihmisten huudella kadulla ja kaikkialla meille rumia ja haukkua, kun näin sinut. Et koskaan välittänyt ja etkä puolustanut meitä. Et välittänyt, kun minulle tuli paha olo ja itkin. Et koskaan!! Tiesit, että olen omituinen ja enkä tykkää, että meitä haukutaan ja meille puhutaan rumia!!! Siksi olet nössö.
Valitsen ja rakastan vain JI mieluummin. JI Ei anna minua haukkua tai puhua rumia minulle, vaikka olen omituinen. JI puolustaa minua haukkujia vastaan ja heitä, jotka puhuu minulle rumia. JI on lohduttanut minua, kun minulla on ollut paha olo ja olen itkenyt. JI ei ole koskaan hylännyt minua, vaikka olen omituinen. JI on mukava ja ihana ja turvallinen.
Terveisin E - Anonyymi00105
Hei J -94! Onko noi yllä sekoilevat naiset sun muijia? Ihan vain uteliaisuuttani kysyn😂 Ei ihme jos joudut piileskelemään niiltä usein tai vaikuttaa siltä 😬 Muiskis vaan ja muista et mäkin oon tääl vaik kiireinen kans niin ku sä. Viimeviikol pistit viestiä (tunniste).
-Okei☺️ - Anonyymi00111
T❤️T
- Anonyymi00160
onko n&m ?
- Anonyymi00191
Anonyymi00160 kirjoitti:
onko n&m ?
Iha sama. Et kysyisi, jos olisit hän!
- Anonyymi00112
J❤️A+T
- Anonyymi00113
J I
- Anonyymi00114
K ❤️ T
- Anonyymi00115
T❤️J. Olit minun! Jätit minut luuserin takia. Välillä käyn salaa sinun pihallasi ja katson oletko yksin? Sinä puolialasti kotona olet.
- Anonyymi00117
T❤️J Saan sinut ja siitä olen 💯 varma! Olet vain minun omaisuutta et muitten.
- Anonyymi00119
T haluaa autossa T
- Anonyymi00120
T saa J. Se on varma. Ei auta, että et halua.
- Anonyymi00121
Aika kaukana että voisi kullaksi puhutella.
I🤍E, siitä huolimatta - Anonyymi00122
K niin kuin kulta
- Anonyymi00125
Montako kirjainta?
- Anonyymi00158
❤️❤️❤️
- Anonyymi00126
J 🫠 Nuku hyvin 🫦...
- Anonyymi00128
J sain sinut J. Olit täydellinen! Otetaan pian uudestaan. Ihanaa oli.
- Anonyymi00129
J haluaa T
- Anonyymi00131
J saa Teen🤍
- Anonyymi00132
T katsoo T kuinka menee nukkumaan.
- Anonyymi00134
Mistä se katsoo? Miksei se tuu viereen?
- Anonyymi00137
Anonyymi00134 kirjoitti:
Mistä se katsoo? Miksei se tuu viereen?
T katsoo T ikkunasta salaa.
- Anonyymi00146
Kuumaa 🍑T! Tissit.
- Anonyymi00148
T haluaa T
- Anonyymi00149
T ja A
- Anonyymi00162
A(n) T(m)
- Anonyymi00193
Anonyymi00162 kirjoitti:
A(n) T(m)
Ei!! Kumpikin ovat naisia!
- Anonyymi00151
T haluaa vain Teetä katselella.... salaa
- Anonyymi00154
T haluaa T!
- Anonyymi00208
Jos (n) ja (m) kyllä
- Anonyymi00155
J haluan saada erään, joka ei tajua antaa minulle! Eikä tajua, että se on oikeus AINA saada.
- Anonyymi00156
M haluaa H
- Anonyymi00169
H ❤️M
- Anonyymi00224
H haluaa M.
- Anonyymi00157
H wants A.
- Anonyymi00161
T(n)♥️T(m)
- Anonyymi00165
J haluaa p*neskella ex vuosien takaa jotain 20 vuotta sitten. OLIT PARAS/ OLET PARAS! 20 VUOTEEN EN OLE YHTÄ HYVÄÄ PANOA SAANUT KUIN SINÄ OLET! Nykyinen on ihan surkea sinuun verrattuna!
- Anonyymi00194
Kiitos. Kivaa kuulla!
- Anonyymi00203
Niin sinäkin olet paras!
- Anonyymi00166
Mitä kirjaimia saisin vaihdossa jos antaisin kolme Jiitä?
- Anonyymi00170
T haluaa erään..... Olet velkaa, että annat itsesi täysin minulle ja otat minut täysin sisällesi ja täytät minun tarpeet täysin!!! Milloin maksat ja annat minulle itseäsi??
- Anonyymi00171
Kun sovitaan? Kenestä kyse?
- Anonyymi00195
Anonyymi00171 kirjoitti:
Kun sovitaan? Kenestä kyse?
Hän tietää mistä puhun.... Mistä velasta!
- Anonyymi00198
Mistä se velka on kertynyt?
- Anonyymi00204
Anonyymi00198 kirjoitti:
Mistä se velka on kertynyt?
Hän tietää!!
- Anonyymi00172
J haluaa A.. Anteeksi!
- Anonyymi00184
eipä tekeennytä toisina
- Anonyymi00196
Pitää miettiä.. Nyt on kiireitä. ET PITÄNYT lupausta ja emme nöyryttänyt eräästä!
- Anonyymi00205
Anonyymi00184 kirjoitti:
eipä tekeennytä toisina
Tyhmäkö olet!
- Anonyymi00207
Anonyymi00184 kirjoitti:
eipä tekeennytä toisina
Enhän kertonut olenko mies vai en? Enkä kertonut kumpaa haluan naista vai miestä?
- Anonyymi00211
Anonyymi00207 kirjoitti:
Enhän kertonut olenko mies vai en? Enkä kertonut kumpaa haluan naista vai miestä?
Kyllä tietäjät tietää!!
- Anonyymi00173
T katsoo T, kun käy saunassa!
- Anonyymi00206
Nainen käy sanassa mies katsoo.
- Anonyymi00199
Hän joka ymmärtää arvoni.
Sn- Anonyymi00200
Haluan painaa kasvoni S:n syliin.
- Anonyymi00209
Anonyymi00200 kirjoitti:
Haluan painaa kasvoni S:n syliin.
Silittäisin hellästi hiuksiasi. Hiljaisuuden täyttäisi lempeys, syvä välittäminen, autenttisuus ja puiden havina. Hetki ja paikka jossa sinulla on mahdollisuus olla juuri sellainen kuin olet ilman huolia, ilman kiirettä. Lasketaan hetkeksi irti maailmasta ja sulaudutaan valoksi
Sn vaalea
- Anonyymi00210
Ihana N nainen, oikea tietää.
- Anonyymi00213
K❤️T. Oikea tietää.
- Anonyymi00214
J 😘 Nuku hyvin 🤗
- Anonyymi00216
Keneltä?! ❤️
- Anonyymi00227
En halua nukkua.
- Anonyymi00215
Mmmmmm
- Anonyymi00217
Kovaa J haluan.
- Anonyymi00218
Haluappa ihan rauhasa täältä jonkun onnettoman runkkarin hyvällä tuurilla saat mu onnea
- Anonyymi00219
Teetä
- Anonyymi00220
S❤️🔥O
- Anonyymi00221
Jakoavain haluaa jakorasiaa
- Anonyymi00229
Kenestä ässästä ja jiistä täällä puhutaa,on näköjään o kirjainkin,lopettakaa tuo paskan jauhaminen!
- Anonyymi00222
H ........
- Anonyymi00223
M M
- Anonyymi00225
M:lle pusuja Aalta
- Anonyymi00226
J on kultani
- Anonyymi00228
🥰🥰🥰🥰
- Anonyymi00230
T ikävä on
- Anonyymi00231
H niinkuin heinälato
Ketjusta on poistettu 23 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jussi Halla-aho huolissaan Sofia Virrasta
Jussihan on vanha vihreä. Onko tässä kyse alkukesän kiimasta, kun aidan toisella puolella oleva vihreä alkaa kiinnostama907512Sofia Virta kadonnut....onko juomassa?
Virran poissaolo eduskunnasta on herättänyt huomiota. Esimerkiksi Ilta-Sanomat kertoi aiemmin, että Virta on ollut tällä1216247Julkista rahaa ei tule antaa senttiäkään yksityisille yrityksille
Julkinen raha on meidän yhteistä rahaa, ja se raha on tarkoitettu yhteiseen käyttöön, kuten esimerkiksi tuottamaan palve1604377Tytti Tuppurainen: Suomen pakolaiskiintiö pitäisi nostaa 10 000 vuodessa
asia on faktaa, noin Tytti sanoi aiemmin. Kun taas Orpon hallitusohjelman mukaisesti Suomen pakolaiskiintiö on pudotettu2333014Halla-aho sivaltaa edustajantyöstään lintsaavaa Sofia Virtaa
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/937c74d7-f905-4466-b9b4-abd017fe5b63 Kansanedustajan on ilmoitettava poissaolosta902608Ruotsissa uusi monikulttuurisuusongelma: Mummonraiskuut
Ilmiö räjähti käsiin ja nyt painetaan paniikkinappulaa. Moni vanhustenhoivayhtiö on joutunut jopa lopettamaan, koska keh221838Yhteydenotto
Tiedätkö tai ymmärrätkö syyn, miksi kaivattusi ei ota sinuun yhteyttä? Mikä se syy on?1681362- 1111358
Minkä arvosanan 4-10 annat Susanna Laineelle Farmi-juontohommista?
Minkä arvosanan 4-10 annat Suskille? Tätä ei tv:ssä: Susanna Laine paljastaa, mikä yksi asia hermostuttaa Farmi-kuvauk21741"Suomen Gossip Girl" Jannica Nordberg voitti Farmi Suomen
Onnea, Jannica! Jannica Nordberg voitti Farmi Suomen ja 30 000 euroa. Nordberg kutsuu itseään Suomen Gossip Girliksi19676