Olen nainen lempeä

Anonyymi-ap

Vaikka ehkä ulkokuori voi näyttää toisenlaiselta. Ulkoa kova, sisältä pehmeä. Olen kyllä tiukka asioissa, mutta pyrin olemaan herkällä korvalla itse henkilöä kohtaan. Jos tekisimme pitkää matkaa yhdessä, silloin tulisit tuntemaan.

26

402

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

OHIIIII

• Anonyymi00002

Tiedän sen oikeasti

• Anonyymi00003

Siltä se kyllä kuulostikin 😊 en mä sitten väärässä ollut.

• Anonyymi00004

Onko exäsi olleet samaa mieltä?

• Anonyymi00005

Et kestäisi minua matkakumppanina. Olen boheemi eikä tarvitse olla hirveästi vaatteita mukana.

• Anonyymi00006

Nyt ei mene läpi tuo. Naisilla vähän vaatetta on kuin väittää ettei lampaalla ole villoja.

• Anonyymi00007

Mulla sama 😁

• Anonyymi00009
        Anonyymi00006 kirjoitti:

Nyt ei mene läpi tuo. Naisilla vähän vaatetta on kuin väittää ettei lampaalla ole villoja.

Materiaa on hyvä olla pula-aikoja silmällä pitäen. Ei niitä poiskaan kannata heittää, jos tulee laihat vuodet. Sivusta.

• Anonyymi00012
        Anonyymi00009 kirjoitti:

Materiaa on hyvä olla pula-aikoja silmällä pitäen. Ei niitä poiskaan kannata heittää, jos tulee laihat vuodet. Sivusta.

Mitä tuolla laihalla vihjailet?

• Anonyymi00016
        Anonyymi00012 kirjoitti:

Mitä tuolla laihalla vihjailet?

Raamatun laihat ja lihavat lehmät eli puutteen aika tai yltäkylläisyys.

• Anonyymi00008

J🥰🥰🥰🥰

• Anonyymi00023

Jos kerron viimeisen kirjaimen niin arvaa muuten melkein varmasti.. 🤭

• Anonyymi00010

Mä kyl näin hänen sieluunsa. 😊

• Anonyymi00011

Ajattelen, että hän oli myös sopivan jämäkkä, mutta todella ajattelevainen ja lempeä samalla. Pidin häntä kuitenkin vähän pinnallisena, ja sellaisena, joka optimoi oman parhaansa aina.

• Anonyymi00013

Pinnallisuus, ei voisi olla minulle vieraampaa. Eikä oman edun tavoittelu.

• Anonyymi00014

Olet lempeä, kun asiat menee mieleisesti. Mutta entä jos ei mene? Suhteessa esim.

• Anonyymi00015

Kaikenlaisiin säihin olen tottunut. Myrskyt kuuluvat asiaan.

• Anonyymi00019
        Anonyymi00015 kirjoitti:

Kaikenlaisiin säihin olen tottunut. Myrskyt kuuluvat asiaan.

Olen huomannut että saatat raivostua, kun loukkaannut. Silloin olet hyvin, hyvin ilkeä. En ole tottunut ilkeyteen. Lähelläni ei ole koskaan ollut ilkeitä ihmisiä.

• Anonyymi00020
        Anonyymi00019 kirjoitti:

Olen huomannut että saatat raivostua, kun loukkaannut. Silloin olet hyvin, hyvin ilkeä. En ole tottunut ilkeyteen. Lähelläni ei ole koskaan ollut ilkeitä ihmisiä.

Sekoita minut johonkin muuhun. Eli ei.

• Anonyymi00021
        Anonyymi00019 kirjoitti:

Kannattaa sitten olla heidän kanssa. Mulla on toi paska kiintiö täynnä.

• Anonyymi00025
        Anonyymi00020 kirjoitti:

Sekoita minut johonkin muuhun. Eli ei.

Oletko ihan varma? Jos en tarkoittanut ihan kasvokkain. Siitä ei ole kokemusta tai tietoa.

• Anonyymi00017

Toivottavasti seuraavan naisen kohdalla kun/ jos sellaisen kohtaat ei sitten tarvii jossitella. Jotkut tietää heti ja jotkut jäävät taasen pohtimaan.

• Anonyymi00018

Niin kai sitten olet.
      En taida kyllä tietää edes millainen sä olet ulkokuorelta? Kenelle mahdat kirjoittaa?

• Anonyymi00022

Pöytälevystä asiaa. 😙

• Anonyymi00024

Niri nari

• Anonyymi00026

Olet lempeä nainen eli nainen lempeä? 🤔

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala

Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka
      Maailman menoa
      130
      3089
    2. EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!

Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje
      Maailman menoa
      39
      2949
    3. Kultasi eka kirjain? Kuka haluaa

A haluaa J
      Ikävä
      105
      1331
    4. Empaattisuus ja suoruus.

Tässä tullut noita pehmeitä asioita pohdittua, mutta toisaalta olen myös yksinkertainen mies. Pidän suoruudestakin. Mi
      Sinkut
      135
      1057
    5. Kristillinen kaste annetaa upotuskasteena

Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen mikve-kasteeseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali vertas
      Kaste
      162
      1047
    6. Koko kansan kaste Punaisen meren ylityksen aikana

Koko Israelin 2,5 milj.kansa sai kasteen ja Pyhän Hengen lahjan ylittäessän Punaisen meren. 1.Kor.10 1 Sillä minä en ta
      Kaste
      366
      1037
    7. Nainen, mikset lähetä

miehelle viestiä? Tiedän, että sulla on asiaa ja kysyttävää.
      Ikävä
      60
      977
    8. Sijaiskasteet kuolleitten puolesta

Paavali teki Korintossa sijaiskasteita kuolletten puolesta eli ns. Mormoninkasteita. 1. Kor. 15:29 Mitä muutoin ne, j
      Kaste
      373
      949
    9. Ehkä vähän

Rakastunut sinuun
      Ikävä
      41
      777
    10. Sä saat mut tuntemaan

Jotain sellaista mitä ei saisi tuntea mutta må en mahda tälle mitään. Mulla on ikävä niitä meidän katseita ja sitä tunne
      Ikävä
      22
      753
    Aihe