poistettiin outoa? Täällä elämyshakuinen erityisherkkä mies kaipaa kumppania/naista...
Miksi keskustelu erityisherkkyydestä
8
154
Vastaukset
- Anonyymi00001
Kerrotko mitä tarkoitat tolla elämyshakuisella?
Millä tavalla oot eritysherkkä?
Millaista naista kaipaat, ikä ja ilmansuunta olis hyvä tietää.
Kuten sun myös.- Anonyymi00002
En ole aloittaja. Miksi aloittajan pitäisi kertoa missäpäin asuu? Miten on eritysherkkä?
Kummaa, ettei saa kirjoittaa nepsy tai vammainen tai ei normaali tai eritysherkkä. Ei noi ole kirosanoja! - Anonyymi00004
Kaipaan elämässä kaikkea elämyksellistä, jännittävää ja antoisaa tekemistä. Seikkailuja, matkoja, kiinnostavia, elämyksellisiä harrastuksia. Erityisherkkänä en ole mitenkään yliherkkä, vaan se on tunneherkkyyttä, empatiaa, luovuutta ja sitä että havaitsen kaikki asiat ympärillä ja sisällä. Samalla myös iloitsen pienistä asioista ja välillä kaipaan rauhallista arkea ja yksinoloa vastapainoksi. Olen hyvin voimakastunteinen.
- Anonyymi00005
Mä kaipaan jotakuta ihanaa naista elämääni. Jos löytyisi jostain sellainen, joka matchaa hyvin.
- Anonyymi00006
Anonyymi00002 kirjoitti:
En ole aloittaja. Miksi aloittajan pitäisi kertoa missäpäin asuu? Miten on eritysherkkä?
Kummaa, ettei saa kirjoittaa nepsy tai vammainen tai ei normaali tai eritysherkkä. Ei noi ole kirosanoja!Mä etsin koko ajan uusia elämyksiä ja kokemuksia. Tykkään vähän kaikenlaisesta.
- Anonyymi00008
Anonyymi00006 kirjoitti:
Mä etsin koko ajan uusia elämyksiä ja kokemuksia. Tykkään vähän kaikenlaisesta.
Sehän hyvä. Tsemppiä sinulle.
- Anonyymi00003
Höh, harmi että se keskustelu meni ohi.
- Anonyymi00007
Mikä keskustelu?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka1233067EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!
Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje351445- 1041309
Kristillinen kaste annetaa upotuskasteena
Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen mikve-kasteeseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali vertas1621037Empaattisuus ja suoruus.
Tässä tullut noita pehmeitä asioita pohdittua, mutta toisaalta olen myös yksinkertainen mies. Pidän suoruudestakin. Mi1351037Koko kansan kaste Punaisen meren ylityksen aikana
Koko Israelin 2,5 milj.kansa sai kasteen ja Pyhän Hengen lahjan ylittäessän Punaisen meren. 1.Kor.10 1 Sillä minä en ta3661027- 60957
- 41767
Sä saat mut tuntemaan
Jotain sellaista mitä ei saisi tuntea mutta må en mahda tälle mitään. Mulla on ikävä niitä meidän katseita ja sitä tunne22743Tunnettujen vanhempien lapset, tv-sarja
Tunnettujen vanhempien lapset saa tv-sarjan. Juurihan yksi heistä oli MTV:ssä 6.5.26 kertomassa ettei halua julkisuutta120730