Trolli? Olen? En ole! En vaan ole normaali!
En ole ikinä ollut normaali ja terve, vaikka yritin teeskennellä, että olen normaali. Minun kaivattuni tietää tämän asian. Kyllä lääkärit ja lääketieteen opiskelleet kuten psykiatria tai psykologia ja terveysalan ammattilaiset tietää näistä paremmin kuin minä tai moni muu ja olen saanut diagnoosin. En vaan ajattele tai tunne samalla tavalla kuin terveet ja normaalit ajattelee tai tuntevat. En ole ikinä ajatellut tai tuntenut kuin yleensä pitäisi. En ole trolli. Minä vaan ajattelen ja tunnen eritavalla kuin ihmiset yleensä.
Trolli? Olen? En ole! En vaan ole normaali
10
158
Vastaukset
- Anonyymi00001
Ärsyttää, kun haukutaan trolliksi ja ei tunnu hyvältä, kun luullaan, että valehtelen ja puhun soopaa. On ihmisiä, jotka eivät ajattele ja tunne samalla tavalla kuin yleensä. Minä olen saanut diagnoosin ja ymmärsin miksi ajattelen ja tunnen eri tavalla kuin yleensä ihmiset. Yritin teeskennellä normaalia ja elämäni meni täysin metsään. Meni kauan, että pystyin hyväksymään, etten ikinä ole terve tai normaali.
- Anonyymi00010
AD-HD:t, skitsoilijat, narsistit ovat heitä, joita helposti leimataan trolleiksi ja minusta ihan syystäkin, minusta heidän on hyvä itsekin todeta, että heidän tapa toimia ei ole normaalia, sivusta totean.
- Anonyymi00002
Minulle se on tuottanut arvottoman tunteen, kun verisukulaiset häpeää ja eivätkä halua minua tuntea ja hyväksyä sukuun. He ovat minun verisukulaiset. Häpeää ja arvottoman tunteen myös se on tuottanut, etten ole kelvannut kenellekään puolisoksi. Enkä ole ystäviä tai kavereita saanut. Enkä tee arvokasta työtä. Miksi ventovieraat haluaisivat minua tuntea? kun oma verisukulaiset eivät halua. Luulis, että verisukulaiset olisivat tärkeitä.
- Anonyymi00003
En ole trolli. Ajattelen ja tunnen erilailla kuin ihmiset yleensä.
- Anonyymi00004
No miksi sitten aloittelet monta eri lankaa samasta aiheesta?
Trolli taidat olla.- Anonyymi00005
Niin, olet varmaan huomannut, että trollaava palstasetä tuottaa mitä tahansa puppua millä saa huomiota, eli on myös sillä perusteella trolli. Toinen indikaatio on esim ahkera naisena esiintyminen. Miten minusta tuntuu että sinun trolliuden määritelmä kaipaa täsmennystä ja on luonteeltaan hieman fiksoitunutta esim niin, että yhdistät tekstit automaattisesti johonkin tiettyyn henkilöön mitä moitit ja vääristä keskustelun aiheista ja muutenkin mikromanageeraat täällä yleisesti
- Anonyymi00006
Anonyymi00005 kirjoitti:
Niin, olet varmaan huomannut, että trollaava palstasetä tuottaa mitä tahansa puppua millä saa huomiota, eli on myös sillä perusteella trolli. Toinen indikaatio on esim ahkera naisena esiintyminen. Miten minusta tuntuu että sinun trolliuden määritelmä kaipaa täsmennystä ja on luonteeltaan hieman fiksoitunutta esim niin, että yhdistät tekstit automaattisesti johonkin tiettyyn henkilöön mitä moitit ja vääristä keskustelun aiheista ja muutenkin mikromanageeraat täällä yleisesti
Minä en yhdistä tiettyyn henkilöön yhtään mitään, kun en täältä ketään edes tunne.
Saa täällä kirjoitella ajatuksia ja ottaa osaa
keskusteluihin.
En edes ole täällä paljon kirjoitellut, että mitähän höpäjät? - Anonyymi00007
Anonyymi00006 kirjoitti:
Minä en yhdistä tiettyyn henkilöön yhtään mitään, kun en täältä ketään edes tunne.
Saa täällä kirjoitella ajatuksia ja ottaa osaa
keskusteluihin.
En edes ole täällä paljon kirjoitellut, että mitähän höpäjät?En tiedä mitä höpöjän. On varmaan sitä höpötystä mitä aina palstaäijän provoissa tiedottelet. Ota peili käteen ja katso
- Anonyymi00008
Anonyymi00007 kirjoitti:
En tiedä mitä höpöjän. On varmaan sitä höpötystä mitä aina palstaäijän provoissa tiedottelet. Ota peili käteen ja katso
En se minä ole joka palstaäijän provoissa tiedottelee.
Lieneekö sama kerrostalo sitten kuin noin tarkkaan tiedät kohteen minne sormesi osoittaa.
Oletko henkilökuntaa kenties? Kattelet logeista ja teet omia johtopäätöksiä? - Anonyymi00009
Anonyymi00008 kirjoitti:
En se minä ole joka palstaäijän provoissa tiedottelee.
Lieneekö sama kerrostalo sitten kuin noin tarkkaan tiedät kohteen minne sormesi osoittaa.
Oletko henkilökuntaa kenties? Kattelet logeista ja teet omia johtopäätöksiä?Ohoh mitvit en tiiä mistä puhut mutta suosittelen vaikenemaan
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 853541
Kalasataman talossa lienee rakennusvirhe
Ei pitäisi olla mahdollista parvekkeen kautta tulipalon kiivetä katolle saakka kuin korkeintaan ylimmästä kerroksesta.1871403- 771387
Kristillinen Kaste on syntisten kaste, ei itsensä uskoviksi julistaneiden kaste
Raamatun mukaan vain syntisyyden vuoksi kastetut saavat kasteen hyödyn, syntien anteeksisaamisen ja Pyhän Hengen lahjan2401070Kaipaatko nainen
Semmoista tosi hankalaa ja arkaa miestä? Pitäisitkö hänet aina omanasi jos saisit hänet? Miten huomioisit hänen herkkyyd1051010Venäjä teki mahtavan iskun Kiovaan?
Miksi Ukraina ei kykene tekemään Moskovaan yhtä mahtavia iskuja.310962- 45887
- 95867
Milloin ymmärsit
Milloin tunnistit, että sinulle kirjoitetaan ja kuka kirjoittaa? Tarkka päivämäärä ja kellonaika 😉 Önnönnöö, jos ei os78855Nojatuoli !
Uutta kehiin, kun edellinen pikavauhtia täyttyi, pitäisikö kiittää näitä asian jouduttaneita? Pilvet leijaa, sadetta en124835