Olit yllättäen siinä mun takana ja katseet kohtas. Kaikki tunteet nousivat pintaan... tulit mun uniin. ❤
n
Miehelle tiistailta
15
361
Vastaukset
- Anonyymi00001
Tykkään ja välitän susta ihan hirveesti.
- Anonyymi00004
Hmmm, yleensä nämä kohdataan edestä päin niin, että katseet kohtaavat? Onko se katseiden kohtaaminen hyvä vai huono juttu, sen kertoo enemmän kyky lukea tilanteita hyvällä tai pahalla, jotka synnyttää mielikuvia, joita voi nähdä sitten unissakin?
Merkityksellisyys ilmeisesti on ajurina sille, että ne voivat näkyä unissakin? Näin oma keittiöpsykologinen ajattelu sen minulle todentaa? Totta vai tarua? Heaven knows? - Anonyymi00006
Anonyymi00004 kirjoitti:
Hmmm, yleensä nämä kohdataan edestä päin niin, että katseet kohtaavat? Onko se katseiden kohtaaminen hyvä vai huono juttu, sen kertoo enemmän kyky lukea tilanteita hyvällä tai pahalla, jotka synnyttää mielikuvia, joita voi nähdä sitten unissakin?
Merkityksellisyys ilmeisesti on ajurina sille, että ne voivat näkyä unissakin? Näin oma keittiöpsykologinen ajattelu sen minulle todentaa? Totta vai tarua? Heaven knows?Kerro aloittajaäijä että mistä olet hankkinut inspriraation näihin katseisiin- ruokakaupastako? T naiselta i can go on n on
- Anonyymi00008
Anonyymi00006 kirjoitti:
Kerro aloittajaäijä että mistä olet hankkinut inspriraation näihin katseisiin- ruokakaupastako? T naiselta i can go on n on
Haaveile sinä vain omiasi, minä- ajattelusi ei synnytä mitään hyvää vuoropuhelua koskaan.
- Anonyymi00009
Anonyymi00008 kirjoitti:
Haaveile sinä vain omiasi, minä- ajattelusi ei synnytä mitään hyvää vuoropuhelua koskaan.
Näinkö paljon taas korpeaa, että palstaäijän suppea ja alentava illustraatio naissukupuolesta ei ehkä pidäkään kutinsa?
- Anonyymi00011
Anonyymi00009 kirjoitti:
Näinkö paljon taas korpeaa, että palstaäijän suppea ja alentava illustraatio naissukupuolesta ei ehkä pidäkään kutinsa?
Tyhmyytesi ei koskaan ruoki jatkuvuutta missään. Olet mielensäpahoittaja, joka haluaa samaa tunnetta jakaa myös muille. Siksi koen sinut vain tyhmäksi pätiäksi täällä.
- Anonyymi00002
ei painajaisiin kuiteskaan?
- Anonyymi00003
Voi kultapieni palstaäijän kautta mussuttava kun sinulle ei ole sijaa edes niihinkään. Olet just niin merkityksetön. TT
- Anonyymi00007
Olisi kiva olla kaipaamansa naisen unessa, osana unta jota kaivattu nainen näkee. ;)
- Anonyymi00012
Tiedän tunteen, se menee kuin puunjuuri nopeutettua vauhtia kohti maan alla olevaa lähdettä, tai hermo kimppu joka risteilee kohti keskushermostoa. Siinä on enemmän tietoa ja tuntoa kuin aivokuoressa, mutta tässä on mukana myös suuri määrä helliä tunteita, lemmekkäitä ajatuksia ja tykkäämistä. Suuri toive pysäyttää aika ja siirtää muut häiritsevät tekijät kukkaisille laidunmaille ja itse istahtaa kauniin lähteen äärelle ja tarjota hopeisesta astiasta virvoittavaa vettä rakkautensa nautittavaksi. Kokemuksesta jää janoinen tunne useiksi päiviksi, jää mielikuva että vaalean vihreä sammal olisi tarjonnut mainion lepäily paikan kahdelle onnelliselle, aurinko olisi pilkistellyt metsän raoista ja hiljaisuus nielaissut kaukaa kuuluvat lintujen laulut mukanaan. 💚🩶 🩷 🩶
https://www.youtube.com/watch?v=vuqCfWUUZ3A&list=RDvuqCfWUUZ3A&start_radio=1 - Anonyymi00013
Niii, unet on joskus niin todellisia
- Anonyymi00014
Tai todellisuus kuin unta.
- Anonyymi00016
Silleen niin mies miehenä nainen naisena.
- Anonyymi00017
Millaisessa tilanteessa?
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle
Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle172424Oletko nainen alkanut kammoamaan minua
Sinua ei näy eikä kuulu, ja ilmeisesti kiertelet tilanteita. Oletko huomannut, että olet vieläkin ajatuksissani luvattom671609Saako 60 v vielä töitä? Arto Nyberg puhuu suoraan elämästä ilman töitä
Arto Nyberg täyttää tänään 60 v. Onnea! Nyberg totuttiin näkemään suoran haastatteluohjelman kapteenina vuodesta toise1091539Tiesitkö tätä ex-miehistä? Noriko Salo jysäytti yllätyspaljastuksen
Noriko Salo ja ex-F1 kuski Mika Salo olivat naimisissa v. 1999-2022. Kirsi Salon ex-mies puolestaan on muusikko Sammy A61492Kuka? Riehui valtuuston kokouksessa tänään ?
Onko puolangan puolesta porukkaa. Vaikuttaa siltä. Sairasta.451366Huh, huh! Sofia Belorf ei ole itse pessyt hiuksiaan kolmeen vuoteen
Sofia Belorf elää ökyelämää Dubaissa. Sofian arjessa kulta, raha ja luksus ovat vahvasti läsnä. Luksuselämään tottuneell871330Toivoisitko Rakas vielä?
Haluaisitko vielä? Uskoisin osaavani näyttää sinulle, kuinka ainutlaatuinen nainen olet.681326Keskustelua kasteesta
You tubessa kaksi pappia keskustelivat kasteesta ja kritisoivat raamatullista uskovien kastetta. Toinen heistä yritti4001194Ihan pieni näkeminen vaan
👋 ja minä olisin valmis jo vaikka mihin sun kanssa. Nämä on näitä.. 🤫🫣😘💥311107En haluaisi kaiken kuihtuvan pois
ilman, että olemme voineet jutella rauhassa kasvotusten... Mutta mistä ihmeestä löydän sinut?521076