Mistä löytäisin kumppaniksi köyhän, pienikokoisen naisen, siis rahallisesti köyhä nainen.
Itsekin olen köyhä ja köyhäksi jään😊...ikävä on naista, kaksin olisi kivempi olla köyhä.
Köyhä nainen
44
439
Vastaukset
- Anonyymi00001
Jos olet yksi pitkä mies, niin kelpaisi köyhänäkin. Äkkiähän minä saisin rahani tuhlattua, mutta en taida olla sulle tarpeeksi pienikokoinen.
- Anonyymi00002
En ole pitkä, 177 vain..
- Anonyymi00003
Anonyymi00002 kirjoitti:
En ole pitkä, 177 vain..
Kenenä se ässä taas esiintyy
- Anonyymi00005
Anonyymi00003 kirjoitti:
Kenenä se ässä taas esiintyy
En ole mikään ässä enkä vakiotyyppi täällä.
- Anonyymi00007
Anonyymi00005 kirjoitti:
Nainen?
- Anonyymi00008
Anonyymi00005 kirjoitti:
Oon siis aika köyhä mutta on mulla oma pikku ok-talon ja talovelka jo maksettu.
Yksin ei ole mukava olla. Vois elää, olla ja harrastaa kahdestaan.
En viihdy baareissa enkä terasseilla enkä ota kalsarikännejä, en polta.
- Anonyymi00006
Minä olen oikeasti tosi köyhä. Minua vain luullaan rikkaaksi, puitteiden takia. Oikeasti tilillä ei ole juuri koskaan rahaa. Tulot minimaaliset. Mutta pärjäilen.
- Anonyymi00009
Leipäjonosta varmaan käy etsimässä.
- Anonyymi00010
Eipä taida löytyä mutta olisihan tuo ihme
- Anonyymi00032
Joskus ihmeitäkin voi tapahtua.
Tai ainakin aiemmin vielä uskoin ihmeisiin,
en tiedä uskonko enää niihin(kään) jostain syystä
- Anonyymi00011
Kuka haluaa köyhän miehen, ei kukaan.
- Anonyymi00031
Älä sano noin, et voi sanoa muiden mielipidettä asiasta. Vaikket sinä halua joku muu voi haluta.
Itse ainakin haluan mieluummin köyhän kuin rahoillaan leveilevän. - Anonyymi00034
Ei köyhässä mitään automaattista vikaa ole. Jos nyt oman leipänsä pystyy itse maksamaan, niin se on hyvä.
- Anonyymi00037
Anonyymi00034 kirjoitti:
Ei köyhässä mitään automaattista vikaa ole. Jos nyt oman leipänsä pystyy itse maksamaan, niin se on hyvä.
Jos ei pystyisikään itse aina maksamaan sitä leipäänsä, ei sekään ole paha asia.
Eikä se tee kenestäkään huonoa ja arvotonta ihmistä. - Anonyymi00039
Anonyymi00037 kirjoitti:
Jos ei pystyisikään itse aina maksamaan sitä leipäänsä, ei sekään ole paha asia.
Eikä se tee kenestäkään huonoa ja arvotonta ihmistä.Kyllä Suomessa jokainen pystyy itse leipänsä maksamaan. Sitten kyllä heräisi jo kysymys, että mistä on kysymys, jos ei olisi mihinkään tukeenkaan oikeutettu.
- Anonyymi00040
Anonyymi00039 kirjoitti:
Kyllä Suomessa jokainen pystyy itse leipänsä maksamaan. Sitten kyllä heräisi jo kysymys, että mistä on kysymys, jos ei olisi mihinkään tukeenkaan oikeutettu.
Tai jos kulut ovat niin isot, ettei edes leipään niiden jälkeen jää. Silloin kyllä kuluu rahaa johonkin ihan turhaan.
- Anonyymi00041
Anonyymi00040 kirjoitti:
Tai jos kulut ovat niin isot, ettei edes leipään niiden jälkeen jää. Silloin kyllä kuluu rahaa johonkin ihan turhaan.
Ei siinä mitään, jos on köyhä, mutta jos on köyhä ja kuvittelee voivansa elää kuin kroisos, niin se on ongelma.
- Anonyymi00012
Entä, jos on vain mieleltään köyhä ?
- Anonyymi00014
Mieleltään köyhät on yleensä myös taloudellisesti köyhiä ja tyhmiä. Niiltä puuttuu myös rohkeus ja mielikuvitus.
- Anonyymi00029
Anonyymi00014 kirjoitti:
Mieleltään köyhät on yleensä myös taloudellisesti köyhiä ja tyhmiä. Niiltä puuttuu myös rohkeus ja mielikuvitus.
Ei pidä paikkaansa. Kyllä voi olla viisas ja rikkaalla mielikuvituksella varustettu vaikka on köyhä.
Jos tyytyy köyhänä elämään ja pärjää niin ihan ok.
Olen aloittaja ja olen köyhä mutta olen onnellinen enkä tavoittele rikkauksia koska en tarvitse. - Anonyymi00035
Anonyymi00029 kirjoitti:
Ei pidä paikkaansa. Kyllä voi olla viisas ja rikkaalla mielikuvituksella varustettu vaikka on köyhä.
Jos tyytyy köyhänä elämään ja pärjää niin ihan ok.
Olen aloittaja ja olen köyhä mutta olen onnellinen enkä tavoittele rikkauksia koska en tarvitse.Raha, ja varallisuus ei tosiaankaan takaa onnellisuutta eikä rakkautta.
Muutoinkin oon samaa mieltä kuin sä sanoit.
Vaikka asuisin sillan alla tms, olisin onnellisin ihminen sekä rikas, kunhan saisin asua ja elää siellä mulle rakkaan kanssa.
Sekin on mulle rikkautta että saan rakastaa.
Vielä rikkaampi olisin rakastettuna.
Unelmat, toiveet ja haaveetkin ovat rikkautta.
Olis aika hiton kurjaa ilman tollaisia asioita.
Vaikka olisi miljoonia taskuissa ja tilillä
niin ilman noita mulla ei olis sitä mikä on tärkeintä. - Anonyymi00038
Anonyymi00035 kirjoitti:
Raha, ja varallisuus ei tosiaankaan takaa onnellisuutta eikä rakkautta.
Muutoinkin oon samaa mieltä kuin sä sanoit.
Vaikka asuisin sillan alla tms, olisin onnellisin ihminen sekä rikas, kunhan saisin asua ja elää siellä mulle rakkaan kanssa.
Sekin on mulle rikkautta että saan rakastaa.
Vielä rikkaampi olisin rakastettuna.
Unelmat, toiveet ja haaveetkin ovat rikkautta.
Olis aika hiton kurjaa ilman tollaisia asioita.
Vaikka olisi miljoonia taskuissa ja tilillä
niin ilman noita mulla ei olis sitä mikä on tärkeintä.No ihan rehellisesti ... en kyllä asuisi Suomessa sillan alla. En todellakaan valitsisi sitä vapaaehoisesti.
- Anonyymi00013
Toivotaan että löydät pienen ja kauniin mutta köyhän naisen elämääsi. 🙏kaikkea hyvää
- Anonyymi00028
Kauneus on katsojan silmissä. Minulle ei ulkonäkö ole kriteeri.
- Anonyymi00015
Pienikokoiset harvoin on köyhiä. Pienikokoisilla on varaa kuntosalijäsenyyksiin ja monipuoliseen kasvisruokaan. Köyhät syö mitä sattuu eineksiä ja lihoo.
- Anonyymi00016
Olipa aivopieru taas joltain 🥳
- Anonyymi00017
Kasvissyöjät on usein pullukoita jostain syystä. Etenkin naiset. Mättävät kai sokereita ja muita huonoja hiilareita napaansa. Liha, kala ja kana sinänsä ei lihota.
- Anonyymi00018
Anonyymi00016 kirjoitti:
Olipa aivopieru taas joltain 🥳
Googleta ylipaino ja sosioekonominen asema, taavetti. Tule sitten väittämään tänne aivopieruista 🙄
- Anonyymi00019
Anonyymi00018 kirjoitti:
Googleta ylipaino ja sosioekonominen asema, taavetti. Tule sitten väittämään tänne aivopieruista 🙄
Monet päihteiden käyttäjät varsinki huumeiden käyttäjät ovat langanlaihoja ja köyhiä. Oisko sulle siellä mieluisia.
- Anonyymi00021
Anonyymi00019 kirjoitti:
Monet päihteiden käyttäjät varsinki huumeiden käyttäjät ovat langanlaihoja ja köyhiä. Oisko sulle siellä mieluisia.
Mistä aukostas vedit ajatuksen, että minua kiinnostaa langanlaihat ja köyhät? Valita kuule aloittajalle aiheesta, jos on pakko valittaa.
- Anonyymi00027
Anonyymi00019 kirjoitti:
En minä langanlaihaa etsi. Pienikokoista mutta vartalo saa olla mitä on ku han ei laihuus johdu päihteistä sillä itse kun olen päihteetön niin olisi ihan kiva että kaveri/kumppani on myös päihteetön
- Anonyymi00020
Voihan sitä köyhäillä, vaikkei olisikaan köyhä.
- Anonyymi00022
Tiedän yhden, joka sopisi kuvaukseen. Oikea helmi, aidosti hyvä ihminen ja hoitaa asiansa viimeisen päälle. Ei käy ikävä-palstalla. Sanon vain, että sellaisia on kyllä irl.
- Anonyymi00023
Miten aloittaja määrittelee köyhän? Itse esimerkiksi ajattelen, että köyhä voi olla myös pienillä tuloilla toimeen tulemiseen tottunut, jolla jää ehkä jopa jotain niistä pienistäkin tuloista säästöön. Itse en siis ajattele köyhän olevan automaattisesti täysin tyhjätasku ja kiinnostaakin kuulla miten muut määrittävät köyhän..
- Anonyymi00024
Siten mikä on yleinen köyhyysraja.
- Anonyymi00025
En minäkään ajattele että köyhä on tyhjätasku.
-ap- - Anonyymi00026
Anonyymi00024 kirjoitti:
Siten mikä on yleinen köyhyysraja.
Ok, eli minäkin siis olisin köyhä. Vaikka en kylläkään ole koskaan kokenut itseäni köyhäksi, vaan minulla on aina ollut varaa oikeastaan kaikkeen mitä olen halunnut. Olen tottunut elämään pienillä tuloilla ja säästämään jne. Kiitos tarkennuksesta.
- Anonyymi00043
Anonyymi00026 kirjoitti:
Ok, eli minäkin siis olisin köyhä. Vaikka en kylläkään ole koskaan kokenut itseäni köyhäksi, vaan minulla on aina ollut varaa oikeastaan kaikkeen mitä olen halunnut. Olen tottunut elämään pienillä tuloilla ja säästämään jne. Kiitos tarkennuksesta.
Jokin Tako on määritellyt köyhyysrajan. Jos lukeutuu kansalaisiin jonka tulot on köyhyysrajalla tai alle niin köyhä olet vaikka kuinka tuntuis että rahallisesti pärjäät hyvin.
- Anonyymi00045
Anonyymi00043 kirjoitti:
Jokin Tako on määritellyt köyhyysrajan. Jos lukeutuu kansalaisiin jonka tulot on köyhyysrajalla tai alle niin köyhä olet vaikka kuinka tuntuis että rahallisesti pärjäät hyvin.
Juurihan sanoin niin, että jos tuolla määritellään, niin olen köyhä. Tuohonhan ei kai käsittääkseni lasketa esimerkiksi sitä omistaako asuntonsa jne.
Lisäksi mun on pakko kysyä mitä käytännössä tarkoittaa "pärjätä hyvin rahallisesti"? Mulla ei ole koskaan elämässäni ollut rahat loppu tmv. Aika monella isompituloisella, jotka tunnen, on toisinaan ollut rahat loppu.
- Anonyymi00030
Ehkä jostain tinderistä tai muusta turhakkeesta.
Tai voithan tietenkin tuonne etsintäkuulutus osioon laittaa aloituksen aiheesta.
-pienikokoinen köyhä nainen-
(en yritä omia)- Anonyymi00044
Ai..löytyy siis pienikokoisia köyhiä naisia🥰
- Anonyymi00033
Jaettu köyhyys on kaksinkertainen köyhyys.
- Anonyymi00036
Kumman valitset mieluummin,
•Köyhä mutta Onnellinen
•Rikas mutta Onneton
Rahalla ei saa aitoa Rakkautta. - Anonyymi00042
Anonyymi00036 kirjoitti:
Kumman valitset mieluummin,
•Köyhä mutta Onnellinen
•Rikas mutta Onneton
Rahalla ei saa aitoa Rakkautta.Se on juuri näin: rahalla ei saa aitoa rakkautta.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kristillinen kaste annetaa upotuskasteena
Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen mikve-kasteeseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali vertas1621117Koko kansan kaste Punaisen meren ylityksen aikana
Koko Israelin 2,5 milj.kansa sai kasteen ja Pyhän Hengen lahjan ylittäessän Punaisen meren. 1.Kor.10 1 Sillä minä en ta3661077- 491041
Sijaiskasteet kuolleitten puolesta
Paavali teki Korintossa sijaiskasteita kuolletten puolesta eli ns. Mormoninkasteita. 1. Kor. 15:29 Mitä muutoin ne, j373999Kristillinen kaste toimitetaan upottamalla veteen - pään valelukaste ei kelpaa
Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen puhdistautumiseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali verta153912Upotuskaste on raamatullisin kaste
Jokainen raamattua lukenut tietää sen. Päivänselvä asia. Vauvalle annettu kaste ei löydy raamatusta.717847- 89827
Martina ja jalkapalloilija2
Seiska: Martina iski nuoren jalkapalloilijan vuosia sitten. Könysikö milf teinin kanssa?182800Nainen, nyt esitän muutaman skenaarion
Asumme yhdessä ja seurustelemme. 1. On ilta ja olet sohvalla makoilemassa ja räpläät kännykkääsi. Makuuhuoneesta kuulu105719Oikea kaste on syntisten kaste
Oikea kaste on syntisten kaste. Vain syntisiä tulee kastaa. Itsensä uskoviksi ja vanhurskaiksi julistaneita ei tule ka51703