Köyhä nainen

Anonyymi-ap

Mistä löytäisin kumppaniksi köyhän, pienikokoisen naisen, siis rahallisesti köyhä nainen.
Itsekin olen köyhä ja köyhäksi jään😊...ikävä on naista, kaksin olisi kivempi olla köyhä.

44

439

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Jos olet yksi pitkä mies, niin kelpaisi köyhänäkin. Äkkiähän minä saisin rahani tuhlattua, mutta en taida olla sulle tarpeeksi pienikokoinen.

• Anonyymi00002

En ole pitkä, 177 vain..

• Anonyymi00003
        Anonyymi00002 kirjoitti:

En ole pitkä, 177 vain..

Kenenä se ässä taas esiintyy

• Anonyymi00005
        Anonyymi00003 kirjoitti:

Kenenä se ässä taas esiintyy

En ole mikään ässä enkä vakiotyyppi täällä.

• Anonyymi00007
        Anonyymi00005 kirjoitti:

Nainen?

• Anonyymi00008
        Anonyymi00005 kirjoitti:

Oon siis aika köyhä mutta on mulla oma pikku ok-talon ja talovelka jo maksettu.
        Yksin ei ole mukava olla. Vois elää, olla ja harrastaa kahdestaan.
        En viihdy baareissa enkä terasseilla enkä ota kalsarikännejä, en polta.

• Anonyymi00006

Minä olen oikeasti tosi köyhä. Minua vain luullaan rikkaaksi, puitteiden takia. Oikeasti tilillä ei ole juuri koskaan rahaa. Tulot minimaaliset. Mutta pärjäilen.

• Anonyymi00009

Leipäjonosta varmaan käy etsimässä.

• Anonyymi00010

Eipä taida löytyä mutta olisihan tuo ihme

• Anonyymi00032

Joskus ihmeitäkin voi tapahtua.
        Tai ainakin aiemmin vielä uskoin ihmeisiin,
        en tiedä uskonko enää niihin(kään) jostain syystä

• Anonyymi00011

Kuka haluaa köyhän miehen, ei kukaan.

• Anonyymi00031

Älä sano noin, et voi sanoa muiden mielipidettä asiasta. Vaikket sinä halua joku muu voi haluta.
        Itse ainakin haluan mieluummin köyhän kuin rahoillaan leveilevän.

• Anonyymi00034

Ei köyhässä mitään automaattista vikaa ole. Jos nyt oman leipänsä pystyy itse maksamaan, niin se on hyvä.

• Anonyymi00037
        Anonyymi00034 kirjoitti:

Ei köyhässä mitään automaattista vikaa ole. Jos nyt oman leipänsä pystyy itse maksamaan, niin se on hyvä.

Jos ei pystyisikään itse aina maksamaan sitä leipäänsä, ei sekään ole paha asia.
        Eikä se tee kenestäkään huonoa ja arvotonta ihmistä.

• Anonyymi00039
        Anonyymi00037 kirjoitti:

Jos ei pystyisikään itse aina maksamaan sitä leipäänsä, ei sekään ole paha asia.
        Eikä se tee kenestäkään huonoa ja arvotonta ihmistä.

Kyllä Suomessa jokainen pystyy itse leipänsä maksamaan. Sitten kyllä heräisi jo kysymys, että mistä on kysymys, jos ei olisi mihinkään tukeenkaan oikeutettu.

• Anonyymi00040
        Anonyymi00039 kirjoitti:

Kyllä Suomessa jokainen pystyy itse leipänsä maksamaan. Sitten kyllä heräisi jo kysymys, että mistä on kysymys, jos ei olisi mihinkään tukeenkaan oikeutettu.

Tai jos kulut ovat niin isot, ettei edes leipään niiden jälkeen jää. Silloin kyllä kuluu rahaa johonkin ihan turhaan.

• Anonyymi00041
        Anonyymi00040 kirjoitti:

Tai jos kulut ovat niin isot, ettei edes leipään niiden jälkeen jää. Silloin kyllä kuluu rahaa johonkin ihan turhaan.

Ei siinä mitään, jos on köyhä, mutta jos on köyhä ja kuvittelee voivansa elää kuin kroisos, niin se on ongelma.

• Anonyymi00012

Entä, jos on vain mieleltään köyhä ?

• Anonyymi00014

Mieleltään köyhät on yleensä myös taloudellisesti köyhiä ja tyhmiä. Niiltä puuttuu myös rohkeus ja mielikuvitus.

• Anonyymi00029
        Anonyymi00014 kirjoitti:

Mieleltään köyhät on yleensä myös taloudellisesti köyhiä ja tyhmiä. Niiltä puuttuu myös rohkeus ja mielikuvitus.

Ei pidä paikkaansa. Kyllä voi olla viisas ja rikkaalla mielikuvituksella varustettu vaikka on köyhä.
        Jos tyytyy köyhänä elämään ja pärjää niin ihan ok.
        Olen aloittaja ja olen köyhä mutta olen onnellinen enkä tavoittele rikkauksia koska en tarvitse.

• Anonyymi00035
        Anonyymi00029 kirjoitti:

Ei pidä paikkaansa. Kyllä voi olla viisas ja rikkaalla mielikuvituksella varustettu vaikka on köyhä.
        Jos tyytyy köyhänä elämään ja pärjää niin ihan ok.
        Olen aloittaja ja olen köyhä mutta olen onnellinen enkä tavoittele rikkauksia koska en tarvitse.

Raha, ja varallisuus ei tosiaankaan takaa onnellisuutta eikä rakkautta.

Muutoinkin oon samaa mieltä kuin sä sanoit.

Vaikka asuisin sillan alla tms, olisin onnellisin ihminen sekä rikas, kunhan saisin asua ja elää siellä mulle rakkaan kanssa.
        Sekin on mulle rikkautta että saan rakastaa.
        Vielä rikkaampi olisin rakastettuna.

Unelmat, toiveet ja haaveetkin ovat rikkautta.
        Olis aika hiton kurjaa ilman tollaisia asioita.
        Vaikka olisi miljoonia taskuissa ja tilillä
        niin ilman noita mulla ei olis sitä mikä on tärkeintä.

• Anonyymi00038
        Anonyymi00035 kirjoitti:

Raha, ja varallisuus ei tosiaankaan takaa onnellisuutta eikä rakkautta.

Muutoinkin oon samaa mieltä kuin sä sanoit.

Vaikka asuisin sillan alla tms, olisin onnellisin ihminen sekä rikas, kunhan saisin asua ja elää siellä mulle rakkaan kanssa.
        Sekin on mulle rikkautta että saan rakastaa.
        Vielä rikkaampi olisin rakastettuna.

Unelmat, toiveet ja haaveetkin ovat rikkautta.
        Olis aika hiton kurjaa ilman tollaisia asioita.
        Vaikka olisi miljoonia taskuissa ja tilillä
        niin ilman noita mulla ei olis sitä mikä on tärkeintä.

No ihan rehellisesti ... en kyllä asuisi Suomessa sillan alla. En todellakaan valitsisi sitä vapaaehoisesti.

• Anonyymi00013

Toivotaan että löydät pienen ja kauniin mutta köyhän naisen elämääsi. 🙏kaikkea hyvää

• Anonyymi00028

Kauneus on katsojan silmissä. Minulle ei ulkonäkö ole kriteeri.

• Anonyymi00015

Pienikokoiset harvoin on köyhiä. Pienikokoisilla on varaa kuntosalijäsenyyksiin ja monipuoliseen kasvisruokaan. Köyhät syö mitä sattuu eineksiä ja lihoo.

• Anonyymi00016

Olipa aivopieru taas joltain 🥳

• Anonyymi00017

Kasvissyöjät on usein pullukoita jostain syystä. Etenkin naiset. Mättävät kai sokereita ja muita huonoja hiilareita napaansa. Liha, kala ja kana sinänsä ei lihota.

• Anonyymi00018
        Anonyymi00016 kirjoitti:

Olipa aivopieru taas joltain 🥳

Googleta ylipaino ja sosioekonominen asema, taavetti. Tule sitten väittämään tänne aivopieruista 🙄

• Anonyymi00019
        Anonyymi00018 kirjoitti:

Googleta ylipaino ja sosioekonominen asema, taavetti. Tule sitten väittämään tänne aivopieruista 🙄

Monet päihteiden käyttäjät varsinki huumeiden käyttäjät ovat langanlaihoja ja köyhiä. Oisko sulle siellä mieluisia.

• Anonyymi00021
        Anonyymi00019 kirjoitti:

Monet päihteiden käyttäjät varsinki huumeiden käyttäjät ovat langanlaihoja ja köyhiä. Oisko sulle siellä mieluisia.

Mistä aukostas vedit ajatuksen, että minua kiinnostaa langanlaihat ja köyhät? Valita kuule aloittajalle aiheesta, jos on pakko valittaa.

• Anonyymi00027
        Anonyymi00019 kirjoitti:

En minä langanlaihaa etsi. Pienikokoista mutta vartalo saa olla mitä on ku han ei laihuus johdu päihteistä sillä itse kun olen päihteetön niin olisi ihan kiva että kaveri/kumppani on myös päihteetön

• Anonyymi00020

Voihan sitä köyhäillä, vaikkei olisikaan köyhä.

• Anonyymi00022

Tiedän yhden, joka sopisi kuvaukseen. Oikea helmi, aidosti hyvä ihminen ja hoitaa asiansa viimeisen päälle. Ei käy ikävä-palstalla. Sanon vain, että sellaisia on kyllä irl.

• Anonyymi00023

Miten aloittaja määrittelee köyhän? Itse esimerkiksi ajattelen, että köyhä voi olla myös pienillä tuloilla toimeen tulemiseen tottunut, jolla jää ehkä jopa jotain niistä pienistäkin tuloista säästöön. Itse en siis ajattele köyhän olevan automaattisesti täysin tyhjätasku ja kiinnostaakin kuulla miten muut määrittävät köyhän..

• Anonyymi00024

Siten mikä on yleinen köyhyysraja.

• Anonyymi00025

En minäkään ajattele että köyhä on tyhjätasku.

-ap-

• Anonyymi00026
        Anonyymi00024 kirjoitti:

Siten mikä on yleinen köyhyysraja.

Ok, eli minäkin siis olisin köyhä. Vaikka en kylläkään ole koskaan kokenut itseäni köyhäksi, vaan minulla on aina ollut varaa oikeastaan kaikkeen mitä olen halunnut. Olen tottunut elämään pienillä tuloilla ja säästämään jne. Kiitos tarkennuksesta.

• Anonyymi00043
        Anonyymi00026 kirjoitti:

Ok, eli minäkin siis olisin köyhä. Vaikka en kylläkään ole koskaan kokenut itseäni köyhäksi, vaan minulla on aina ollut varaa oikeastaan kaikkeen mitä olen halunnut. Olen tottunut elämään pienillä tuloilla ja säästämään jne. Kiitos tarkennuksesta.

Jokin Tako on määritellyt köyhyysrajan. Jos lukeutuu kansalaisiin jonka tulot on köyhyysrajalla tai alle niin köyhä olet vaikka kuinka tuntuis että rahallisesti pärjäät hyvin.

• Anonyymi00045
        Anonyymi00043 kirjoitti:

Jokin Tako on määritellyt köyhyysrajan. Jos lukeutuu kansalaisiin jonka tulot on köyhyysrajalla tai alle niin köyhä olet vaikka kuinka tuntuis että rahallisesti pärjäät hyvin.

Juurihan sanoin niin, että jos tuolla määritellään, niin olen köyhä. Tuohonhan ei kai käsittääkseni lasketa esimerkiksi sitä omistaako asuntonsa jne.

Lisäksi mun on pakko kysyä mitä käytännössä tarkoittaa "pärjätä hyvin rahallisesti"? Mulla ei ole koskaan elämässäni ollut rahat loppu tmv. Aika monella isompituloisella, jotka tunnen, on toisinaan ollut rahat loppu.

• Anonyymi00030

Ehkä jostain tinderistä tai muusta turhakkeesta.
      Tai voithan tietenkin tuonne etsintäkuulutus osioon laittaa aloituksen aiheesta.

-pienikokoinen köyhä nainen-

(en yritä omia)

• Anonyymi00044

Ai..löytyy siis pienikokoisia köyhiä naisia🥰

• Anonyymi00033

Jaettu köyhyys on kaksinkertainen köyhyys.

• Anonyymi00036

Kumman valitset mieluummin,

•Köyhä mutta Onnellinen
        •Rikas mutta Onneton

Rahalla ei saa aitoa Rakkautta.

• Anonyymi00042
        Anonyymi00036 kirjoitti:

Kumman valitset mieluummin,

•Köyhä mutta Onnellinen
        •Rikas mutta Onneton

Rahalla ei saa aitoa Rakkautta.

Se on juuri näin: rahalla ei saa aitoa rakkautta.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kristillinen kaste annetaa upotuskasteena

Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen mikve-kasteeseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali vertas
      Kaste
      162
      1117
    2. Koko kansan kaste Punaisen meren ylityksen aikana

Koko Israelin 2,5 milj.kansa sai kasteen ja Pyhän Hengen lahjan ylittäessän Punaisen meren. 1.Kor.10 1 Sillä minä en ta
      Kaste
      366
      1077
    3. Ehkä vähän

Rakastunut sinuun
      Ikävä
      49
      1041
    4. Sijaiskasteet kuolleitten puolesta

Paavali teki Korintossa sijaiskasteita kuolletten puolesta eli ns. Mormoninkasteita. 1. Kor. 15:29 Mitä muutoin ne, j
      Kaste
      373
      999
    5. Kristillinen kaste toimitetaan upottamalla veteen - pään valelukaste ei kelpaa

Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen puhdistautumiseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali verta
      Kaste
      153
      912
    6. Upotuskaste on raamatullisin kaste

Jokainen raamattua lukenut tietää sen. Päivänselvä asia. Vauvalle annettu kaste ei löydy raamatusta.
      Kaste
      717
      847
    7. Et taida paljoa

treffeillä käydä? 😆 mieheltä Naiselle
      Ikävä
      89
      827
    8. Martina ja jalkapalloilija2

Seiska: Martina iski nuoren jalkapalloilijan vuosia sitten. Könysikö milf teinin kanssa?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      182
      800
    9. Nainen, nyt esitän muutaman skenaarion

Asumme yhdessä ja seurustelemme. 1. On ilta ja olet sohvalla makoilemassa ja räpläät kännykkääsi. Makuuhuoneesta kuulu
      Ikävä
      105
      719
    10. Oikea kaste on syntisten kaste

Oikea kaste on syntisten kaste. Vain syntisiä tulee kastaa. Itsensä uskoviksi ja vanhurskaiksi julistaneita ei tule ka
      Kaste
      51
      703
    Aihe