Seiska: Martina iski nuoren jalkapalloilijan vuosia sitten. Könysikö milf teinin kanssa?
Martina ja jalkapalloilija2
131
542
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
Maailmankuuluisin jalkapalloilija Jude Bellingham.
- Anonyymi00102UUSI
No ei ole. Et tiedä jalkapallosta mitään.
- Anonyymi00002UUSI
Vanha ja velkainen naimisissa oleva rillimies valitsi listalta Sofian ja kalliiksi tulee.
- Anonyymi00003UUSI
Pitääkö ihan kaikki kertoa? Yhdenillajutut voisi jättää omiin muistoihin. Toisaalta ei kenttä pallottelemalla kulu.
- Anonyymi00009UUSI
Et kai sentään uskonut tuota Martinan valhetta? Että muka teinin kanssa sängyssä! Ja vieä yrittää elvistellä moisella. On siinä muijalla otsaa ja esimerkkiä tyttärilleen! Myötähäpeän määrä on niin suuri, että sitä ei pysty edes sanoittamaan. Vajaa 5-kymppinen kahden teinin äiti leuhkii kuvitellulla yhden yön jutulla julkisesti. Haloo! Kyllä nyt on Esko kateellinen... :DDD
Martinahan voisi kertoa senkin minä vuonna sekstaili Trumpin tai Richard Geren kanssa. :D - Anonyymi00012UUSI
Ei missään väitetä että oli yhdenillan juttu kuten se käsitetään!
- Anonyymi00014UUSI
Anonyymi00009 kirjoitti:
Et kai sentään uskonut tuota Martinan valhetta? Että muka teinin kanssa sängyssä! Ja vieä yrittää elvistellä moisella. On siinä muijalla otsaa ja esimerkkiä tyttärilleen! Myötähäpeän määrä on niin suuri, että sitä ei pysty edes sanoittamaan. Vajaa 5-kymppinen kahden teinin äiti leuhkii kuvitellulla yhden yön jutulla julkisesti. Haloo! Kyllä nyt on Esko kateellinen... :DDD
Martinahan voisi kertoa senkin minä vuonna sekstaili Trumpin tai Richard Geren kanssa. :DMistä sellaisen käsityksen sait että kyseessä teini? Seiskastako? Eikä Martina ole lähelläkään viisikymppistä toisin kuin eräs ex-kiekkoilijasta kiinnostunut entinen hiihtokuningatar. Martina oli luultavammin tuohon aikaan korkeintaan 40 ja tuo jalkappalloilija 19 eikä ne missään sängyssä olleet. Ei edes Seiska sellaista väittänyt. Mutta katsokaa nyt Martinaa jutussa olevassa instapostauksessa. Kyllä tuollaista naista katselee nuoremmatkin miehet sillä silmässä. Mutta mistään teineistä ei ole kysymys tietenkään.
- Anonyymi00034UUSI
Anonyymi00014 kirjoitti:
Mistä sellaisen käsityksen sait että kyseessä teini? Seiskastako? Eikä Martina ole lähelläkään viisikymppistä toisin kuin eräs ex-kiekkoilijasta kiinnostunut entinen hiihtokuningatar. Martina oli luultavammin tuohon aikaan korkeintaan 40 ja tuo jalkappalloilija 19 eikä ne missään sängyssä olleet. Ei edes Seiska sellaista väittänyt. Mutta katsokaa nyt Martinaa jutussa olevassa instapostauksessa. Kyllä tuollaista naista katselee nuoremmatkin miehet sillä silmässä. Mutta mistään teineistä ei ole kysymys tietenkään.
Mitä yrität valkopestä? Teini on 13 - 19-vuotias (thirTEEN - nineTEEN), jos jostain jtn ymmärrät. Martinahan olisi voinut olla tuon pojan äiti hyvinkin! Olisiko Martinalle/Eskolle ok, jos hänen tyttärensä viettäisi yönsä reilut 20 vuotta vanhemman miehen kanssa? Lapsellista tuollaista tuoda julki enkä usko, että on edes totta.
- Anonyymi00081UUSI
Anonyymi00009 kirjoitti:
Martinahan voisi kertoa senkin minä vuonna sekstaili Trumpin tai Richard Geren kanssa. :DEi voi olla 50 vuotias vaan oli silloin 39 vuotias. Mitä häpeää on, jos lähtee jatkoille baarista miehen kanssa ? Ei ole 18 vuotias mikään teini, vaan täysi-ikäinen m
nuori mies.
- Anonyymi00004UUSI
Ei meinannut tulla naurusta loppua kun luin tuon, ja sitten Esko jo omassa instassa mainostaa heidän podia täysillä tuon otsikon kera ja jalkapalloemojia laittanut lisäksi.
- Anonyymi00005UUSI
Muistelee vsnhoja asioita. Pääsi julkisuuteen salarakkasna,ja juorulehden maksamilla teko tisseillä, joita esiteltiin joka numerossa. Ilman mitään osaamista. Kymmenen vuotta elätti lokkina, mun Hanko, mun hepoatila, mun kaupunki asunto,mun Espanjan huvila, mun Levi ym.
- Anonyymi00008UUSI
Anonyymi00005 kirjoitti:
Muistelee vsnhoja asioita. Pääsi julkisuuteen salarakkasna,ja juorulehden maksamilla teko tisseillä, joita esiteltiin joka numerossa. Ilman mitään osaamista. Kymmenen vuotta elätti lokkina, mun Hanko, mun hepoatila, mun kaupunki asunto,mun Espanjan huvila, mun Levi ym.
Sitten teidän Sofia halusi ne kaikki itselleen - ja saikin hetkeksi.
- Anonyymi00010UUSI
Anonyymi00005 kirjoitti:
Elä nyt taas raivoa pääsi on jo muutenkin täysin sekainen. Martina oli koko 9 vuoden ajan työelämässä, kun asuivat avoliitossa Stefanin kanssa. Verotiedot näkyvät, jos kiinostaa asia vielä jotain henkilöitä. Eri asia on Sofia Belórf. Ollut ikänsä miesten rahoilla elävä luuseri ja itse ei mitään ansiotuloja ole ollut. Stefan elätti 2 vuotta. Niko Ranta - Aho vuoden. Nyt on perheelisen miehen elättinä ollut jo yli kahden vuoden ajan.
- Anonyymi00011UUSI
Anonyymi00008 kirjoitti:
Sofia sai huumekauppiaan maksaman tekotakapuolen eli Sofia voitti, ei rinnan mitalla, vaan perseen mitalla.
- Anonyymi00013UUSI
Anonyymi00010 kirjoitti:
Elä nyt taas raivoa pääsi on jo muutenkin täysin sekainen. Martina oli koko 9 vuoden ajan työelämässä, kun asuivat avoliitossa Stefanin kanssa. Verotiedot näkyvät, jos kiinostaa asia vielä jotain henkilöitä. Eri asia on Sofia Belórf. Ollut ikänsä miesten rahoilla elävä luuseri ja itse ei mitään ansiotuloja ole ollut. Stefan elätti 2 vuotta. Niko Ranta - Aho vuoden. Nyt on perheelisen miehen elättinä ollut jo yli kahden vuoden ajan.
Sofia Belórf maksatti Stefan Thermanilla 30 000 tuhannen euron ulosotot. Samoin Niko Ranta - Aho maksoi 50 000 euron ulosottoon menneet laskut. Puhu ja kirjoita näistä, koska nää on totuus ja ei keksittyjä valheita.
- Anonyymi00015UUSI
Anonyymi00008 kirjoitti:
🤣🤣
- Anonyymi00017UUSI
Anonyymi00013 kirjoitti:
Sofia Belórf maksatti Stefan Thermanilla 30 000 tuhannen euron ulosotot. Samoin Niko Ranta - Aho maksoi 50 000 euron ulosottoon menneet laskut. Puhu ja kirjoita näistä, koska nää on totuus ja ei keksittyjä valheita.
Riittää, kun hattarapäämummo puhuu! Mummon excel-taulukot ei valehtele.
- Anonyymi00018UUSI
Anonyymi00017 kirjoitti:
Riittää, kun hattarapäämummo puhuu! Mummon excel-taulukot ei valehtele.
Nuo on mediatietoja mitä "hattarapäämummo" kirjoittaa ja jokainen lukutaitoinen, jolla myös luetunymmärrys toimii, voi ne nähdä mediasta.
- Anonyymi00019UUSI
Anonyymi00018 kirjoitti:
Nuo on mediatietoja mitä "hattarapäämummo" kirjoittaa ja jokainen lukutaitoinen, jolla myös luetunymmärrys toimii, voi ne nähdä mediasta.
Huumeoikeudenkäynnin mediaselostuksessa kerrottiin tuo että Ranta-aho oli maksanut Sofian yli 50 tuhannen ulosotot. Sitten Seiska kertoi että Stefu nosti firmastaan osinkoa 150 tuhatta ja samantien tuli Sofian lähes 30 tuhannen ulosotto maksetuksi kerralla. Sitten Stefu vuokrasi tuon lisäksi Sofian käyttöö kalliilla kattohuoneiston Helsingin parhaalta paikalta. Siellä Sofia sitten makoili ja söi sängyssä kattoikkunan alla ja katseli Miljonääriäitejä. Kuvasi itseään puolipukeisena ja kiemurteli sängyssä että "Stefu tuu käymään, mua ahdistaa". Stefuhan majaili Hangossa. Ja sitten Sofia pääsi dinnerille hienoon ravintolaan ja kuvasi Stefun käsiä.
- Anonyymi00020UUSI
Anonyymi00018 kirjoitti:
Jos ne kerran ovat mediatietoja, niin jokainen voi lukea ne sieltä, ei niitä tarvitse joka viikko tänne kirjoittaa! Hattarapäämummo voi harjoituttaa myös omaa luetun ymmärtämistä, koska aloitus koskee Martinaa, ei Sofiaa. Luetun ymmärtäminen ei muuten ole yhdyssana!
- Anonyymi00023UUSI
Anonyymi00020 kirjoitti:
Jos ne kerran ovat mediatietoja, niin jokainen voi lukea ne sieltä, ei niitä tarvitse joka viikko tänne kirjoittaa! Hattarapäämummo voi harjoituttaa myös omaa luetun ymmärtämistä, koska aloitus koskee Martinaa, ei Sofiaa. Luetun ymmärtäminen ei muuten ole yhdyssana!
Sinä valehtelit että Martinan olisi ollut 9 vuotta lokkina kun oli suhteessa Stefun kanssa. Sinähän nämä jutut aina aloitat. Ja sitten mun Hanko, mun Levi, yms. Ja Sofia vamppasi Stefun ja niin oli hällä mun Hanko, mun Levi eikä tehnyt töitä eli oli lokkina ja Stefu elätti ja maksoi vielä ulosototkin pois. Sai Stefun mukaan johonkin Seiskaan liittyvään tositv-ohjelmaan jossa Stefusta tehtiin idiootti.
- Anonyymi00024UUSI
Anonyymi00023 kirjoitti:
Sinä valehtelit että Martinan olisi ollut 9 vuotta lokkina kun oli suhteessa Stefun kanssa. Sinähän nämä jutut aina aloitat. Ja sitten mun Hanko, mun Levi, yms. Ja Sofia vamppasi Stefun ja niin oli hällä mun Hanko, mun Levi eikä tehnyt töitä eli oli lokkina ja Stefu elätti ja maksoi vielä ulosototkin pois. Sai Stefun mukaan johonkin Seiskaan liittyvään tositv-ohjelmaan jossa Stefusta tehtiin idiootti.
Sofia sanoi myös että Stefu lepyttelee riitoja matkoilla ja lahjoilla ja niitä heidän kahden vuoden suhteessa riitti. Kun googlaa noiden kahden nimet niin siellä tulee pilvin pimein otiskoita heidän parin vuoden suhteen ajalta ja nimenomaan riidoista.
- Anonyymi00025UUSI
Anonyymi00024 kirjoitti:
Sofia sanoi myös että Stefu lepyttelee riitoja matkoilla ja lahjoilla ja niitä heidän kahden vuoden suhteessa riitti. Kun googlaa noiden kahden nimet niin siellä tulee pilvin pimein otiskoita heidän parin vuoden suhteen ajalta ja nimenomaan riidoista.
Nehän riiteli ja tappeli koko suhteensa ajan Sofia ja Stefan. Joka viikko oli uusi lööppi, et Stefanilla on uusi nainen kierroksessa. Vei niitä Levin mökille. Hangon kintöistölle. Samoin Kivenlahden omakotitaloon.
- Anonyymi00028UUSI
On kyllä harvinaisen surkuhupaisa pariskunta! Mihin mahtavat pyrkiä tuollakin podillaan. Ovat jo kauan olleet turhimpien julkkisten listalla vuosikaudet. Pitäisi vähän edes ajatella lapsiaan...
- Anonyymi00035UUSI
Anonyymi00024 kirjoitti:
Se oli kyllä Martina joka noin sanoi! Löytyy googlettamalla. Mulla ei ole arkistoja...
- Anonyymi00087UUSI
Anonyymi00008 kirjoitti:
Martinan miehet lähtee aina parempien ja kauniimpien perään.
- Anonyymi00088UUSI
Anonyymi00010 kirjoitti:
Eipä näy vuoden 2024-25 tilikauden tulokset. Mistä johtuu? Harvemmin hyvää tulosta pantataan 🤣
- Anonyymi00006UUSI
Martina taisi olla tanskalaisen jälkeen jonkin aikaa sinkku eli kesällä 2022, kun täytti 40. Tuo mainittu jalkapalloilija oli siihen aikaan 19-vuotias. Mutta ei niiden podissa väitetä että mikään yhden yön suhde olisi ollut. Mutta Martina ja Esko pitää nyt hauskaa ja suotakoon se heille.
- Anonyymi00007UUSI
Esko pääsi vitsailemaan Eremenkosta että siitä Martina tuli julkisuuteen.
- Anonyymi00016UUSI
Nämä jutut on niin hauskoja ja tarkoituksenhakuisia seveniltä. Ja palstan mammat aloittaa aina tuon saman taivastelun ja myötähäpeän ilmaisun. Sama ruletti viikottain. Mutta pysyy tääkin alusta ja seveni jotenkin pinnalla ihan Martinan ansiosta. 😄
- Anonyymi00021UUSI
Seiska ei hyötynyt Sofian Bink Bink ohjelman kirjoituksista yhtään mitään. Ei se muidu keskiikään menossa oleva naikkonen,enää kiinnosta yhtään ketään.
- Anonyymi00022UUSI
Anonyymi00021 kirjoitti:
Seiska ei hyötynyt Sofian Bink Bink ohjelman kirjoituksista yhtään mitään. Ei se muidu keskiikään menossa oleva naikkonen,enää kiinnosta yhtään ketään.
Sofia saa ainoastaan yli 50 vuotiaita miehiä seurakseen ja Martina alle 20 kesäisen maailmkuuluisiman jalkapalloilija Jude Bellinghamin 👍.
- Anonyymi00026UUSI
Anonyymi00021 kirjoitti:
Sinuakin kiinnostaa, kun kommentoit? Keski-ikä kirjoitetaan väliviivalla!
- Anonyymi00055UUSI
Hyvin jatkuu tämäkin aloitus, kun ahkerasti jaksat kommentoida. Mutta kun Sofia... :D
- Anonyymi00089UUSI
Anonyymi00022 kirjoitti:
Sofia saa ainoastaan yli 50 vuotiaita miehiä seurakseen ja Martina alle 20 kesäisen maailmkuuluisiman jalkapalloilija Jude Bellinghamin 👍.
Sofia onkin saanut sitä luksusta mistä marttiina ainoostaan haaveilee. Nyt sitten muistelee vanhoja kun ei ne miessuhteet tuppaa onnistumaan.
- Anonyymi00027UUSI
Haha joku random black guy sanonut olevansa kuuluisa jalkapalloilija ja Mara ollut heti sakset auki. Tuskinpa "vuosia sitten" eli teinipoikana tämä Jude on mummelia jyystänyt. Joku vedätti Martinaa pahasti.
- Anonyymi00029UUSI
Makuasia sanoi Musti kun muniaan nuoli.
- Anonyymi00030UUSI
Ottiko noin kovaa pääkoppaasi ? Martina pyytävät jatkoille alle 20 vuotiaat miehet. Vielä maailmankuuluisin jalkapalloilija Jude Bellingham. Sofia on 36 vuotias ja ei pyydä jatkoille, kuin ainoastaan vanhat yli 50 vuotiaat ukkomiehet. Martina ollut silloin sinkku ja samoin tää Jude.
- Anonyymi00031UUSI
Anonyymi00030 kirjoitti:
Ottiko noin kovaa pääkoppaasi ? Martina pyytävät jatkoille alle 20 vuotiaat miehet. Vielä maailmankuuluisin jalkapalloilija Jude Bellingham. Sofia on 36 vuotias ja ei pyydä jatkoille, kuin ainoastaan vanhat yli 50 vuotiaat ukkomiehet. Martina ollut silloin sinkku ja samoin tää Jude.
On niitä ollut Sofialla kans kuuluisuuksia, mutta ei sentään ton tason jalkaplloijijoita, kuin tää Jude Bellingham ja 😝. Sofialla oli joku afropää äijä, jonka luona oli viettänyt yhden yön. Eiks se ollut joku kuuluisa laulaja ?
- Anonyymi00032UUSI
Anonyymi00031 kirjoitti:
On niitä ollut Sofialla kans kuuluisuuksia, mutta ei sentään ton tason jalkaplloijijoita, kuin tää Jude Bellingham ja 😝. Sofialla oli joku afropää äijä, jonka luona oli viettänyt yhden yön. Eiks se ollut joku kuuluisa laulaja ?
Sofia kertoi itse, että houkuttelee miehiä itselleen. Ei miehet pidä sellaisista naisista, koska he itse haluavat valita naiset seuraansa.Itseään tyrkyttävät naiset eivät kiinosta miehiä koskaan.
- Anonyymi00039UUSI
Anonyymi00032 kirjoitti:
Sofia kertoi itse, että houkuttelee miehiä itselleen. Ei miehet pidä sellaisista naisista, koska he itse haluavat valita naiset seuraansa.Itseään tyrkyttävät naiset eivät kiinosta miehiä koskaan.
Sofia on nyt vähän eri asia kuin Martina ulkoisilta avuillaan. On todella kaunis ja lähes 10 vuotta nuorempi kuin Martina.
- Anonyymi00066UUSI
Anonyymi00039 kirjoitti:
Sofia on nyt vähän eri asia kuin Martina ulkoisilta avuillaan. On todella kaunis ja lähes 10 vuotta nuorempi kuin Martina.
Totta Sofialla on tekotakapuoli ja isommat silikonipussit ihonsa alla 😝.
- Anonyymi00078UUSI
Anonyymi00031 kirjoitti:
Sofia tajus vielä pyytää rahaa.
- Anonyymi00128UUSI
Anonyymi00066 kirjoitti:
Totta Sofialla on tekotakapuoli ja isommat silikonipussit ihonsa alla 😝.
Martinan kuvat erikoisjoukoissa kertoo kylmän totuuden sen kauneudesta.
- Anonyymi00033UUSI
Kahden lapsen keski-ikäinen yh-äiti jutustelee podcastissa mistä on kömpinyt pois aamulla. Ja minkä ikäinen on ollut uros. Onko niin, että vanhempana naisena nuokin pitää kertoa, kun käyttöaste vähenee?
- Anonyymi00045UUSI
Ei ollut kuka vaan mies. Vaan maailmankuuluisin jalkapalloilija, jonka kanssa vietti iltaa ja lähtenyt jatkoille ainoastaan miehen kans.
- Anonyymi00093UUSI
Anonyymi00045 kirjoitti:
Ei ollut kuka vaan mies. Vaan maailmankuuluisin jalkapalloilija, jonka kanssa vietti iltaa ja lähtenyt jatkoille ainoastaan miehen kans.
Noloa ja niin säälittävää. Vanhuuden merkki, kun nuorempana salatut mokat on yhtäkkiä kehumisen paikka. Ajattelisi tyttäriään.
- Anonyymi00036UUSI
Kertoo Marinasta kaiken. Onko kaikki pakko kailottaa julkisuuteen? Yöllinen akti?
- Anonyymi00042UUSI
Ei ole kertonut yhtään mitään, et olisi harrastanut seksiä tään Juden kanssa. Ja kun on sinkku nainen, ei seksikään ole kielletty asia koskaan.
- Anonyymi00047UUSI
Voi olla vaikka kaks! Nuori mies.
- Anonyymi00037UUSI
Säälin tyttäriä.
- Anonyymi00038UUSI
Onks tässä nyt olennaista että ollut yöseurana yhden kerran julkkisurheilijan kanssa? Niinpä. Martina ei voi kehua pitkällä rakastavalla parisuhteella....
- Anonyymi00040UUSI
Sofia ei saa edes yhden yön seuraa nuorista miehistä, koska ei ne suostu maksaa naisen seurasta😝.
- Anonyymi00043UUSI
Anonyymi00040 kirjoitti:
Sofia ei saa edes yhden yön seuraa nuorista miehistä, koska ei ne suostu maksaa naisen seurasta😝.
On ollut kyllä Sofialla kymmeniä yhden illan panoja ja onhan se jokaisen oikeus, kun on sinkku.
- Anonyymi00091UUSI
Niinhän sanontakin menee, että ihminen kehuu usein eniten juuri sillä, mitä ei oikeasti ole koskaan kunnolla saanut pysymään elämässään😉
- Anonyymi00041UUSI
Martinan rintojen välissä oleva railo ei tainnut haitata futaria....
- Anonyymi00129UUSI
Ai se jalkapallokentän kokoinen uoma?
- Anonyymi00046UUSI
Kehuuko tyttäret nyt kavereilleen ja opettajilleen - kenen kanssa äiti vehtaa kun jättää alaikäiset lapset kotiin. Tämä kertoi vaan Martinan huonosta kotikasvatuksesta.
- Anonyymi00048UUSI
Esko meinas tulla siihen paikkaan kun kuuli kenen kanssa on napalanko 😂.
- Anonyymi00049UUSI
Tämä on niin paljon parempi kuin se kun Sieppi sanoi että putosi kännissä taksista tai Huntington vai Haralako se oli, jolla alkoi kuukautiset kun sovitti bikineitä sovituskopissa. Kyseiset ammattiurheilijat kertoivat myös keskeytetystä yhd.... podcastissaan. Tai Sonja Aiello joka kertoi varastaneensa tuttavien kaupasta jo lapsena ja varastaneensa äidiltään tupakkaa ja kännisekoiluistaan nuorena.
- Anonyymi00051UUSI
Martina saa vain laatua eli paljastus koskee maailman parasta jalkapalloilijaa, ei vähempää.
- Anonyymi00052UUSI
Anonyymi00051 kirjoitti:
Martina saa vain laatua eli paljastus koskee maailman parasta jalkapalloilijaa, ei vähempää.
Nytkin jostain syystä Martina kaveeraa ja kilpailee Suomen kuumimman sinkkumiehen kanssa. Mites nyt noin?
- Anonyymi00053UUSI
Anonyymi00052 kirjoitti:
Nytkin jostain syystä Martina kaveeraa ja kilpailee Suomen kuumimman sinkkumiehen kanssa. Mites nyt noin?
Erna yrittää kovasti sitä sinkkumiestä mutta katsotaan nyt että miten pyllistely tehoaa.
- Anonyymi00056UUSI
Anonyymi00051 kirjoitti:
Mistä sä sen laadun tiedät, vilkaisitko housuihin?
- Anonyymi00057UUSI
Anonyymi00053 kirjoitti:
Erna yrittää kovasti sitä sinkkumiestä mutta katsotaan nyt että miten pyllistely tehoaa.
Mitä katsomista siinä on?
- Anonyymi00059UUSI
Anonyymi00056 kirjoitti:
Mistä sä sen laadun tiedät, vilkaisitko housuihin?
Mummo tietää pelit ja vehkeet.
- Anonyymi00094UUSI
Anonyymi00051 kirjoitti:
Kerrotko kuka siis on toi maailman paras jalkapalloilja?
- Anonyymi00095UUSI
Anonyymi00052 kirjoitti:
Hyi. Kuumin sinkku vain mummon mielestä. Tuskinpa on muu kuin työkaveruus.
- Anonyymi00058UUSI
Olikos tää *potkupallonpelaaja* perheellinen?
Jos oli vaimo ja lapsia, en ymmärrä Martinaa, eli maku meni. Mutta jos molemmat sinkkuja, niin mitä sitten, ei kuulu kenellekkään.- Anonyymi00060UUSI
No ei kai sillä vaimoa ja lapsia ole, jos melkein teininä tai just täysi-ikäisemä vehtas Martinan kanssa.
- Anonyymi00064UUSI
Anonyymi00060 kirjoitti:
No ei kai sillä vaimoa ja lapsia ole, jos melkein teininä tai just täysi-ikäisemä vehtas Martinan kanssa.
Aika poika jos teininä maailmanluokan futari?🙂
- Anonyymi00070UUSI
Anonyymi00064 kirjoitti:
Mistä ihmeestä te tuon teinin tähän vedätte? Onko Seiska taas kehitellyt jotain?
- Anonyymi00071UUSI
Anonyymi00070 kirjoitti:
Mistä ihmeestä te tuon teinin tähän vedätte? Onko Seiska taas kehitellyt jotain?
Kyllä vaan Seiska kehitteli jotain jo heti otsikkoa myöden. Tietää että lukijoillaan ei ole varaa ostaa Ruutua eivätkä siis kuuntele podia kokonaisuudessaan.
- Anonyymi00079UUSI
Anonyymi00064 kirjoitti:
Jos kerta on maailmanluokan futari, on silloin 18 vuotias ollut tää Jude. Martina 39 vuotias. Mitä ihmeempää tossa sitten on ollut. Mies viettää iltaa baarissa ja pyytää jatkoille. Tämä on normaalia toimintaa ja eihän Martina mitään kertonut, että olisivat menneet sänkyyn yhdessä. Ja vaikka olisivat menneetkin on he olivat malemat sinkkuja.
- Anonyymi00061UUSI
Martinalla alkaa olla "uutiset" vähissä.
- Anonyymi00062UUSI
Tuo yksi asia oli vain pieni osuus pitkässä podcastissa, että sillai sitten. Ja vielä Seiska senkin sai vääristeltyä seiskamaiseen muotoon otsikkoa myöden.
- Anonyymi00063UUSI
Nyt on iltalehdessä, kun joku seurustelukumppaneista kusi sänkyyn ja joku heitti lasilla.
- Anonyymi00069UUSI
Anonyymi00063 kirjoitti:
Nyt on iltalehdessä, kun joku seurustelukumppaneista kusi sänkyyn ja joku heitti lasilla.
Tuo oli jo heidän edellisessä podissa.
- Anonyymi00074UUSI
Anonyymi00069 kirjoitti:
Tuo oli jo heidän edellisessä podissa.
Olkoon vaan. Mutta tänään se on Iltalehdessä, kaikki ei tämän pariskunnan podia kuuntele.
- Anonyymi00077UUSI
Anonyymi00074 kirjoitti:
Olkoon vaan. Mutta tänään se on Iltalehdessä, kaikki ei tämän pariskunnan podia kuuntele.
Jos ei kuuntele niin sitten ei voi kommentoidakaan.
- Anonyymi00092UUSI
Anonyymi00063 kirjoitti:
Sen tason suhteita martinalla tuppaa olee🤭
- Anonyymi00065UUSI
Noin sitä kahden teini-ikäisen äiti edelleen hehkuttaa ”saavutuksiaan” 🤭
Ja tarinan kaari on kyllä niin taattua Martinaa: maailmankuulu futistähti bongaa just hänet satojen tuhansien naisten joukosta ja vielä assistentti tai turvamies lähetetään asialle 😂
Huvittavinta on, et toi täysin saman kaavan ”turvamies asialle” -tarina- on kuultu vähän aikaa sitten Sofian kertomana.
Kun jatkuvasti ilmaisee itseään tohon tyyliin ja korostaa omaa erityisyyttään noin suurieleisesti, niin ei tarvii myöskään ihmetellä sitä kritiikin, silmienpyörittelyn ja jopa halveksunnan määrää mitä vastaan tulee.- Anonyymi00067UUSI
On sulla ongelma. Ensiksikin Martina ei sanonut että bongasi hänet tuhansien naisten joukosta vaan Esko niin sanoi. Ja tuo podi on nauhoitettu jo aikaisemmin kuin Sofia kertoi tuosta turvamiehestä. Ja sitäpaitsi tuosta tapauksesta on jo aikaa useampi vuosi eikä tuo nyt mitään itseään korostamista ollut. Tiedä sitten mikä teema heillä oli tällä kertaa podissa.
- Anonyymi00068UUSI
Tuo sinun kirjoituksen kaari on kanssa hyvin tuttua, täällä usein nähtyä ylipitkää sananhelinää. Aina menee sinulla nuo jutut saman kaavan mukaan.🙄
- Anonyymi00072UUSI
Anonyymi00067 kirjoitti:
On sulla ongelma. Ensiksikin Martina ei sanonut että bongasi hänet tuhansien naisten joukosta vaan Esko niin sanoi. Ja tuo podi on nauhoitettu jo aikaisemmin kuin Sofia kertoi tuosta turvamiehestä. Ja sitäpaitsi tuosta tapauksesta on jo aikaa useampi vuosi eikä tuo nyt mitään itseään korostamista ollut. Tiedä sitten mikä teema heillä oli tällä kertaa podissa.
Ennen kuin alat arvioimaan toisen kommentoijan ”ongelmia”, niin pitäiskö miettiä ihan loogisesti asiaa 😉 Luultavasti siellä ravintolassa on ollut muutakin porukkaa kuin Martina ja hänen seurueensa, vaikka tarinasta saakin taas sellaisen vaikutelman, että koko ilta pysähtyi yhden ihmisen ympärille.
Ja ihan oikeesti: eikö yhtään herätä kysymyksiä, miksi ylipäätään haluaa kertoa tuollaista julkisuuteen?
Jos tarkoitus ei oo oman erityisyyden tai viehätysvoiman korostaminen, niin keksi sinä sitten joku muu syy sille, miksi vuosien takaisia ”maailmantähti bongasi minut” -juttuja nostellaan podcastissa esiin 🤭 - Anonyymi00073UUSI
Anonyymi00068 kirjoitti:
Tuo sinun kirjoituksen kaari on kanssa hyvin tuttua, täällä usein nähtyä ylipitkää sananhelinää. Aina menee sinulla nuo jutut saman kaavan mukaan.🙄
Mitä sitten? Asia kirjoitetaan just niin pitkästi kuin se vaatii. Jos tekstin lukeminen tuntuu liian raskaalta, niin aina voi myös scrollata ohi. Se on ihan toimiva ominaisuus keskustelupalstoilla.
- Anonyymi00075UUSI
Anonyymi00072 kirjoitti:
Ennen kuin alat arvioimaan toisen kommentoijan ”ongelmia”, niin pitäiskö miettiä ihan loogisesti asiaa 😉 Luultavasti siellä ravintolassa on ollut muutakin porukkaa kuin Martina ja hänen seurueensa, vaikka tarinasta saakin taas sellaisen vaikutelman, että koko ilta pysähtyi yhden ihmisen ympärille.
Ja ihan oikeesti: eikö yhtään herätä kysymyksiä, miksi ylipäätään haluaa kertoa tuollaista julkisuuteen?
Jos tarkoitus ei oo oman erityisyyden tai viehätysvoiman korostaminen, niin keksi sinä sitten joku muu syy sille, miksi vuosien takaisia ”maailmantähti bongasi minut” -juttuja nostellaan podcastissa esiin 🤭Aivan sun kiusaksi niitä nostetaan esille.
- Anonyymi00076UUSI
Anonyymi00072 kirjoitti:
Jos tarkoitus ei oo oman erityisyyden tai viehätysvoiman korostaminen, niin keksi sinä sitten joku muu syy sille, miksi vuosien takaisia ”maailmantähti bongasi minut” -juttuja nostellaan podcastissa esiin 🤭Voi voi kun et ole vielä päässyt siitä RR voivottelustakaan ohi ja nyt jo uutta pukkaa.
- Anonyymi00080UUSI
Anonyymi00072 kirjoitti:
Jos tarkoitus ei oo oman erityisyyden tai viehätysvoiman korostaminen, niin keksi sinä sitten joku muu syy sille, miksi vuosien takaisia ”maailmantähti bongasi minut” -juttuja nostellaan podcastissa esiin 🤭Ootko sä se kiukkuinen mummeli joka välillä kirjoittaa kuin teinit ja välillä ihan kirjakieltä?😜
- Anonyymi00082UUSI
Anonyymi00067 kirjoitti:
Toi on tapahtunut 5 vuotta sitten ja Martina oli 39 vuotias ja Jude 18 vuotias.
- Anonyymi00083UUSI
Anonyymi00076 kirjoitti:
Voi voi kun et ole vielä päässyt siitä RR voivottelustakaan ohi ja nyt jo uutta pukkaa.
Oho, meinas jo tuokin unohtua, kiitos että kirjoitit. Pitääpä googlata nopeasti, jos osuis silmään🤣
- Anonyymi00084UUSI
Ehkä halutaan viedä huomio pois huonosti menneestä Erikoisjoukot-jaksosta.
- Anonyymi00090UUSI
Onko martina tippunut erikoisjoukoista?
- Anonyymi00103UUSI
Huomio pois kaikesta siitä miten sillä oikeesti menee. Millään osa-alueella ei menestystä.
- Anonyymi00107UUSI
Anonyymi00103 kirjoitti:
Huomio pois kaikesta siitä miten sillä oikeesti menee. Millään osa-alueella ei menestystä.
Onko firmojen tilinpäätökset julkaistu?
- Anonyymi00085UUSI
Eikö Martinalla ole muuta saavutuksia joista kertoa?
- Anonyymi00086UUSI
Petti Eskoa Peter Theleniuksen kanssa. Julkkis hänkin, Ruotsissa. Ei sitä kenenkään Pertin kanssa touhuta.
- Anonyymi00100UUSI
Pikkarainen😂
- Anonyymi00106UUSI
Anonyymi00086 kirjoitti:
Petti Eskoa Peter Theleniuksen kanssa. Julkkis hänkin, Ruotsissa. Ei sitä kenenkään Pertin kanssa touhuta.
Esko, stefu, pikkarainen...
- Anonyymi00096UUSI
Olis kyllä hyvä saada se toisenkin osapuolen näkemys asiaan. En suoraan sanoen usko tota juttua. Helppohan sen on suomalaisessa podcastissa selittää kaikenlaista.
- Anonyymi00098UUSI
Luuletko, ettei seiska yritä ottaa selvää😝😝
- Anonyymi00099UUSI
Martina on satuillut ja liioitellut koko ikänsä.
- Anonyymi00114UUSI
Anonyymi00099 kirjoitti:
Martina on satuillut ja liioitellut koko ikänsä.
Taidat nyt sotkea henkilöt keskenään ja tarkoitat Sofia Belórfia ? Sen alamäki alkoi jo ennen huumeiden käytöstä ja hallussa pidosta saatua tuomiota. Ja koko elämänsä ajan on elänyt valheelista feikkielämää ainoastaan. Martinalla ei ole koskaan alkanut alamäki, vaikka sinä olet sitä toivonut jo ainakin 25 vuotta vähintään.
- Anonyymi00118UUSI
Anonyymi00114 kirjoitti:
Taidat nyt sotkea henkilöt keskenään ja tarkoitat Sofia Belórfia ? Sen alamäki alkoi jo ennen huumeiden käytöstä ja hallussa pidosta saatua tuomiota. Ja koko elämänsä ajan on elänyt valheelista feikkielämää ainoastaan. Martinalla ei ole koskaan alkanut alamäki, vaikka sinä olet sitä toivonut jo ainakin 25 vuotta vähintään.
Valheelista. Sun jutut tiedetään. Sokeaa Martinan palvontaa. Ihan sama mitä kirjoitat. Uskottavuus nolla.
- Anonyymi00097UUSI
Vanha nainen yrittää päteä jollain epämääräisellä "mut noukittiin baarista" jutulla. Martinalla näköjään vauhdikas alamäki. Vähäinenkin tyylitaju on kadonnut.
- Anonyymi00101UUSI
Kun ei se rassu onnistu noissa rakkauksissaan niin nyt rakentelee tarinoita joissa luulee olleensa jotain.
- Anonyymi00104UUSI
Anonyymi00101 kirjoitti:
Kun ei se rassu onnistu noissa rakkauksissaan niin nyt rakentelee tarinoita joissa luulee olleensa jotain.
Itse en keski-ikäisenä äitinä kehuskelisi sillä, että lähden helposti vieraan miehen matkaan baarista. Onkohan totuus se, että sieltä baarista lähti useampi nainen ja Martina livahti mukaan. Näinhän ns tähdet toimii, että ei sieltä yhtä helppoa mukaan oteta, vaan valikoimaa. Onkohan Martinalla faktaa tosta koko jutusta? Kaikkea voi väittää. Oliskin hyvä, jos Seiska selvittäisi asian todellisen laidan.
- Anonyymi00108UUSI
Anonyymi00104 kirjoitti:
Itse en keski-ikäisenä äitinä kehuskelisi sillä, että lähden helposti vieraan miehen matkaan baarista. Onkohan totuus se, että sieltä baarista lähti useampi nainen ja Martina livahti mukaan. Näinhän ns tähdet toimii, että ei sieltä yhtä helppoa mukaan oteta, vaan valikoimaa. Onkohan Martinalla faktaa tosta koko jutusta? Kaikkea voi väittää. Oliskin hyvä, jos Seiska selvittäisi asian todellisen laidan.
Meinaatko että olis sama kuin Sofian Lontoon keikkaa, kun naisia käveli jonossa jatkoille?😂
- Anonyymi00109UUSI
Anonyymi00108 kirjoitti:
Meinaatko että olis sama kuin Sofian Lontoon keikkaa, kun naisia käveli jonossa jatkoille?😂
Saattaa olla. Sofia oli kuitenkin lapseton. Äitiys tuo mukanaan toisenlaisen vastuun. Yleensä.
- Anonyymi00111UUSI
Anonyymi00108 kirjoitti:
Sofia Englannissa viihdytti miehiä rahasta hotellihuoneissa ja olihan siinnä muutama muukin naikkonen mukana. Pääsivät oikein paikallislehteen ja netistä kans löytyy kuvia tapahtumista.
- Anonyymi00115UUSI
Anonyymi00109 kirjoitti:
Saattaa olla. Sofia oli kuitenkin lapseton. Äitiys tuo mukanaan toisenlaisen vastuun. Yleensä.
Sofia ei muutu vaikka saisi lapsen ja se on satavarma asia. Ehkä lasu ottaisi lapsen kuitenkin heti huostaan ?
- Anonyymi00117UUSI
Anonyymi00115 kirjoitti:
Sofia ei muutu vaikka saisi lapsen ja se on satavarma asia. Ehkä lasu ottaisi lapsen kuitenkin heti huostaan ?
No, joka tapauksessa Martina on keski-ikäinen kahden lapsen äiti ja kehuskelee sillä, että lähtee baarista jonkun mukaan. Hyi.
- Anonyymi00119UUSI
Anonyymi00117 kirjoitti:
No, joka tapauksessa Martina on keski-ikäinen kahden lapsen äiti ja kehuskelee sillä, että lähtee baarista jonkun mukaan. Hyi.
Mitä pahaa on jos sinkku nainen lähtee baarista jatkoille ? Ei sentään lähde rahasta viihdyttää miehiä hotellihuoneeseen, niin kuin on Sofia Belórf tehnyt Englannissa.
- Anonyymi00120UUSI
Anonyymi00119 kirjoitti:
Mitä pahaa on jos sinkku nainen lähtee baarista jatkoille ? Ei sentään lähde rahasta viihdyttää miehiä hotellihuoneeseen, niin kuin on Sofia Belórf tehnyt Englannissa.
Sofia vietti hotellissa yhden yön, kun oli Suomessa MM-kisat. Lähti Kanadalaisen jääkiekkoilijan kans hotelliin. Kirjoitti et kertoo kaiken hotelli yöstä, kun tarjoatte alkoholia hänelle baarissa.
- Anonyymi00122UUSI
Anonyymi00117 kirjoitti:
Ja tuossa jutussahan ei ollut sellaisesta asiasta kyse ollenkaan.
- Anonyymi00123UUSI
Anonyymi00119 kirjoitti:
Mistäs tiedät paljonko Martina joutui maksamaan sille pojulle😂
- Anonyymi00126UUSI
Anonyymi00122 kirjoitti:
Ja tuossa jutussahan ei ollut sellaisesta asiasta kyse ollenkaan.
Ai ei? No mistäs sitten?
- Anonyymi00127UUSI
Anonyymi00115 kirjoitti:
Luuletko olevasi tulevaisuuden ennustaja?
Martinalla ei oo muuta kuin historiaa jota muistella ja ”hyvänä äitinä” kertoilee miesseikkailuistaan.
- Anonyymi00105UUSI
Kyllä naisen kannattaa opiskella hyvä ammatti. Ei tarvitse näin alas vajota.
- Anonyymi00110UUSI
Ei Sofian aivokapasiteetti riitä opiskeluun. Tottunut olee miesten rahoilla elää, ei enää 36 vuotias nainen pysty muuttamaan elämän asennettaan muuksi.
- Anonyymi00112UUSI
Anonyymi00110 kirjoitti:
Ei Sofian aivokapasiteetti riitä opiskeluun. Tottunut olee miesten rahoilla elää, ei enää 36 vuotias nainen pysty muuttamaan elämän asennettaan muuksi.
Paljonko Sofia tienasi sillä Lontoon hotelli keikalla, kun kävi viihdyttää mies porukkaa ?
- Anonyymi00116UUSI
Anonyymi00110 kirjoitti:
Oliko puhe Sofiasta?
- Anonyymi00124UUSI
Anonyymi00112 kirjoitti:
Paljonko Sofia tienasi sillä Lontoon hotelli keikalla, kun kävi viihdyttää mies porukkaa ?
Luultavasti aika hyvin. Mut eipähän oo jälkipolvi häpeemässä siitäkään.
- Anonyymi00113UUSI
Martinalla meni solutasolla kivasti.
- Anonyymi00121UUSI
Sofia voittaa näillä mies jutuilla Martinan ylivoimaisesti, vaikka on kuitenkin Martinaa 8 vuotta nuorempi.
- Anonyymi00125UUSI
Anonyymi00121 kirjoitti:
Sofia voittaa näillä mies jutuilla Martinan ylivoimaisesti, vaikka on kuitenkin Martinaa 8 vuotta nuorempi.
Martinalla on kaksi lasta. Äitiyden myötä pitäisi naisen käytöksen olla erilaista kuin sinkun.
- Anonyymi00130UUSI
Martinan muistelmat:
(Tarinan totuuspohja ja mahdollinen suuruusluokka ovat täysin lukijan omalla vastuulla.)
”Kaikki alkoi jo nuoruuden suurista rakkaustarinoista. Yksi mies päätti suuttumuksissaan silputa petivaatteet, patjat ja tyynyt veitsellä ja saksilla ja kruunasi illan vielä virtsaamalla sänkyyn. Olisi ehkä jo silloin voinut aavistaa, ettei tulevien vuosikymmenten ihmissuhdehistoria ihan perinteistä omakotitalo ja sunnuntaibrunssi -linjaa tule seuraamaan 🙈
Mutta tarina vain jatkuu. Marbella, maailmankuulu jalkapallotähti ja tietenkin juuri minut bongataan ravintolasta kaikkien muiden naisten joukosta. Ei itse lähestymällä tietenkään, vaan vähintään assistentin tai turvamiehen välityksellä.
Sitten tulee miljonääri, aussi, suuret kesähäät jotka eivät koskaan toteudu, esiin putkahtavat pirunsarvet, menetetyt prinsessahäät, podcastit, ex-muistelmat ja aina yhtä dramaattiset ”herranjumala!”-reaktiot vuosikymmeniä vanhoihin tapahtumiin.
Ja kaiken keskellä sama punainen lanka: minä olin se nainen, jonka ympärillä miehet menettivät järkensä, maailmantähdet bongailivat ravintoloista ja elämä oli yhtä suurta tunne-elokuvaa.”
Luultavasti melko moni pohtii, mikä saa keski-ikäisen ihmisen palaamaan näihin vanhoihin miesjuttuihin ja nostamaan ne taas parrasvaloihin🤔.
Varmaankaan nykyhetki ei enää yksin riitä ylläpitämään sitä tunnetta, että olisi se kaikkein kiinnostavin nainen huoneessa. - Anonyymi00131UUSI
Jos on vuosia aikaa niin sanoisin että vähimmillään 3- 4 vuotta.
Varmaan kuitenkin enemmän niin on alaikäiseen sekaantunut?- Anonyymi00132UUSI
Seiskan jutun mukaan pallopoika on nykyään 22v.
Onko Martina pokannut jonkun teinin Marbellan yöelämästä? Ja miksi keulii sillä, että on könynnyt sieltä miehen kämpiltä aamulla omaan kämppäänsä? Mitä ihmettä?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka1142758EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!
Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje291341- 1021197
Kristillinen kaste annetaa upotuskasteena
Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen mikve-kasteeseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali vertas1621007Koko kansan kaste Punaisen meren ylityksen aikana
Koko Israelin 2,5 milj.kansa sai kasteen ja Pyhän Hengen lahjan ylittäessän Punaisen meren. 1.Kor.10 1 Sillä minä en ta366997Empaattisuus ja suoruus.
Tässä tullut noita pehmeitä asioita pohdittua, mutta toisaalta olen myös yksinkertainen mies. Pidän suoruudestakin. Mi133958- 56855
Sä saat mut tuntemaan
Jotain sellaista mitä ei saisi tuntea mutta må en mahda tälle mitään. Mulla on ikävä niitä meidän katseita ja sitä tunne22683- 40678
Tunnettujen vanhempien lapset, tv-sarja
Tunnettujen vanhempien lapset saa tv-sarjan. Juurihan yksi heistä oli MTV:ssä 6.5.26 kertomassa ettei halua julkisuutta110632