Olen huolestuneena pannut merkille että kuumahousut ovat nyt tulleet katukuvaan. Naiset ilmeisesti luulevat että kunhan alaraajat ovat paljaana esillä, se riittäisi. Tietenkin kuumahousut ovat hieman parempi vaihtoehto kuin pitkät housut, mutta miehenkipeän naisen on syytä pukea paljaat koipireitensä lyhyeen minihameeseen. Lyhyt minihame nostaa miehen tuntosarven aivan toiseen asentoon kuin kuumahousut.
Vastaukset 3
- Anonyymi00001
Nainen joka nauttii miesten katselusta kyllä minihameen päällensä, savolinnassa oopperan aikaan näitä näkee torilla ja ulkoterasseilla.
Aivan! Mustat nailonsukat lyhyellä hameella saavat naiset näyttämään seksikkäiltä.
- Anonyymi00002
Koipireisien piilottamien nailoneihin ei ole sexyä! Nailoneilla hämätään miestä samoin kuin pakkelilla ja kynskilakoilla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1711492
En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58725Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.87687Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset203578- 48526
- 125518
- 37516
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15490- 25483
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus49479