Kaivattuni välitä yhtään. 😢 En ymmärrä miksi ajaa käytöksellään minut muiden naisten syliin, jos muka rakastaa.😢
Harmittaa, kun olen taas kovassa puutteessa, eikä
13
222
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
Hups, tietääköhän itse olevansa tämän kaivattu ( en ainakaan itse, ei täältä kuin irl keltään ). Olisihan se vahinko.. tai muuten, millaisella käytöksellä? Mietin sopiikohan se muhun? Vielä sulle päässyt kertoon rakastavani irl.
- Anonyymi00002UUSI
Palstalla huudellut rakkauttaan kohtaani.
- Anonyymi00003UUSI
Anonyymi00002 kirjoitti:
Palstalla huudellut rakkauttaan kohtaani.
Siis ei muuta ollut, niinkö ap?
- Anonyymi00005UUSI
Anonyymi00003 kirjoitti:
Siis ei muuta ollut, niinkö ap?
- Anonyymi00004UUSI
Trollollollollooooo!!!
- Anonyymi00006UUSI
😝🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣onnee sille kaivetulle 👋👉 👉 👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍
- Anonyymi00007UUSI
Voi pikkumartyyri, haet täältä myötätuntoa pettämisellesi.
Nolo olet.- Anonyymi00008UUSI
Emmä mitään olkapäätä tarvitse, vaan p*llua.
- Anonyymi00009UUSI
Jospa tietää et sinä rakastat muita naisia 🤔
- Anonyymi00010UUSI
Sama. Tuskaa tekee. Mut sitä se ihan tosissaan halusi. Pahaa mulle.
- Anonyymi00011UUSI
Eikö se vaimos nyt vois autella sua täs tilanteessa ja jätät sen kaivattus rauhaan.
- Anonyymi00012UUSI
Alapäänsä ohjailemat miehet kiinnostaa 0%. 🥱
- Anonyymi00014UUSI
No mitä sä täällä ruikutat asiasta.
Jos kaipaat itse sitä ja se sua niin tee sille asialle itse jotain! Ehkä se ei tiedä että sä kaipaat sitä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka1303089EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!
Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje392949- 1051331
Empaattisuus ja suoruus.
Tässä tullut noita pehmeitä asioita pohdittua, mutta toisaalta olen myös yksinkertainen mies. Pidän suoruudestakin. Mi1351057Kristillinen kaste annetaa upotuskasteena
Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen mikve-kasteeseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali vertas1621047Koko kansan kaste Punaisen meren ylityksen aikana
Koko Israelin 2,5 milj.kansa sai kasteen ja Pyhän Hengen lahjan ylittäessän Punaisen meren. 1.Kor.10 1 Sillä minä en ta3661037- 60977
Sijaiskasteet kuolleitten puolesta
Paavali teki Korintossa sijaiskasteita kuolletten puolesta eli ns. Mormoninkasteita. 1. Kor. 15:29 Mitä muutoin ne, j373949- 41777
Sä saat mut tuntemaan
Jotain sellaista mitä ei saisi tuntea mutta må en mahda tälle mitään. Mulla on ikävä niitä meidän katseita ja sitä tunne22753