Olenko ainoa, jonka mielestä nykyään laulajiksi kutsut naiset HUUUUUTAVAT?
Pakko on sulkea radio, kun huudetaan kitarisat levällään, niin paljon, kuin kurkusta lähtee. Pahimpina Ilta ja Haloo Helsinki. Vuosia on ärsyttänyt monen lapsen äänellä levyttämät kappaleet, mutta nyt on alettu HUUUUUUUTAAA!!!!
Oletteko muut samaa mieltä?
20
189
Vastaukset
- Anonyymi00001
Tismalleen samaa mieltä! Olisi kiva joskus mennä näitten "huutajien" kotiin ja kiljua niin paljon kun ääntä lähtee, sitten kysyä "tykkäsitkö"?
- Anonyymi00002
Juurikin näin olisi asia tehdä niille huutaja rääkyjille !
- Anonyymi00003
Et ole, aivan kamalaa kuunneltavaa. Vilkkumaa yksi pahimmista, samoin Eini. Kaikki kapåaleet samalla jumputusmoodilla ja rääkymisellä.
- Anonyymi00004
Onpa kiva huomata, että on muitakin! Miksi ihmeessä tuota rääkymistä soitetaan koko ajan? Olen varma, että tuollainen melusaaste käy jo ihmisten mielenterveyden päälle.
Kuka antaa määräyksen/luvan tuota soittaa päivästä toiseen? Luulevatko nuo "laulajat" itse, että tuon on joku taito, jota halutaan kuunnella? Ihan kauheaa!!
Vilkkumaa ja Eini tosiaan ovat niin ylimielisiä, ikänsä unohtaneita, diivoja, mutta saisivat jo hiljentyä, samoin Vikman!! HUh! - Anonyymi00005
Anonyymi00004 kirjoitti:
Onpa kiva huomata, että on muitakin! Miksi ihmeessä tuota rääkymistä soitetaan koko ajan? Olen varma, että tuollainen melusaaste käy jo ihmisten mielenterveyden päälle.
Kuka antaa määräyksen/luvan tuota soittaa päivästä toiseen? Luulevatko nuo "laulajat" itse, että tuon on joku taito, jota halutaan kuunnella? Ihan kauheaa!!
Vilkkumaa ja Eini tosiaan ovat niin ylimielisiä, ikänsä unohtaneita, diivoja, mutta saisivat jo hiljentyä, samoin Vikman!! HUh!Kuka osaisi tehdä tästä juttua johonkin ohjelmapalveluun, en itse osaa? Minä ja lukemattomat tuttavani ovat valittaneet myös tuosta kauheasta nykymusiikista, enimmäkseen juuri muutaman naisen kiljumisesta, minun lisäkseni. Radiossa yleensä mielenkiintoista keskusteluohjelmaa, mutta täytyy hypätä vähän väliä hiljentämään, kun se se huuto alkaa! Onko kukaan koskaan kysellyt mielipiteitä kuuntelijoilta? Tuskin kukaan täysipäinen aikuinen tuosta tykkää, ja nuorempienkin olisi hyvä oppia kuuntelemaan kaunista, meloodista musiikki, oikeitten laulajien esittämänä.
- Anonyymi00006
Anonyymi00005 kirjoitti:
Kuka osaisi tehdä tästä juttua johonkin ohjelmapalveluun, en itse osaa? Minä ja lukemattomat tuttavani ovat valittaneet myös tuosta kauheasta nykymusiikista, enimmäkseen juuri muutaman naisen kiljumisesta, minun lisäkseni. Radiossa yleensä mielenkiintoista keskusteluohjelmaa, mutta täytyy hypätä vähän väliä hiljentämään, kun se se huuto alkaa! Onko kukaan koskaan kysellyt mielipiteitä kuuntelijoilta? Tuskin kukaan täysipäinen aikuinen tuosta tykkää, ja nuorempienkin olisi hyvä oppia kuuntelemaan kaunista, meloodista musiikki, oikeitten laulajien esittämänä.
Ei voi enää laulamisesta puhua huutamiseksi on mennyt.
- Anonyymi00007
Anonyymi00005 kirjoitti:
Kuka osaisi tehdä tästä juttua johonkin ohjelmapalveluun, en itse osaa? Minä ja lukemattomat tuttavani ovat valittaneet myös tuosta kauheasta nykymusiikista, enimmäkseen juuri muutaman naisen kiljumisesta, minun lisäkseni. Radiossa yleensä mielenkiintoista keskusteluohjelmaa, mutta täytyy hypätä vähän väliä hiljentämään, kun se se huuto alkaa! Onko kukaan koskaan kysellyt mielipiteitä kuuntelijoilta? Tuskin kukaan täysipäinen aikuinen tuosta tykkää, ja nuorempienkin olisi hyvä oppia kuuntelemaan kaunista, meloodista musiikki, oikeitten laulajien esittämänä.
En tiedä kuka valitsee soittolistan, mutta järkyttävää kuunneltavaa. Kansalaisalotteen paikka, ainakin Ylen olis kuunneltava kansan mielipidettä.
- Anonyymi00008
Anonyymi00006 kirjoitti:
Ei voi enää laulamisesta puhua huutamiseksi on mennyt.
Toiset laulaa lasten äänellä ja siihen lisäksi huutaminen. Kiitos riittää 😖.
- Anonyymi00009
Anonyymi00008 kirjoitti:
Toiset laulaa lasten äänellä ja siihen lisäksi huutaminen. Kiitos riittää 😖.
Edellä kirjoitettujen pitäisi tulla myös näitten "taiteilijoiden" tietoon, niin laskeutuisivat alas sieltä korokkeeltaan. Tuollaiseen huutamiseen pystyy kuka hyvänsä ei vaadi taitoa!
Luulisi olevan noloa, kun tavalliset kuuntelijat eivät edes eroita noita toisistaan, joko vingutaan lapsen äänellä, tai huudetaan suoraa huutoa. Pistetäänkö meitä kuuntelijoita halvalla, kun tälläistä meille tarjotaan? Vastaan itse: pistetään! - Anonyymi00010
Anonyymi00009 kirjoitti:
Edellä kirjoitettujen pitäisi tulla myös näitten "taiteilijoiden" tietoon, niin laskeutuisivat alas sieltä korokkeeltaan. Tuollaiseen huutamiseen pystyy kuka hyvänsä ei vaadi taitoa!
Luulisi olevan noloa, kun tavalliset kuuntelijat eivät edes eroita noita toisistaan, joko vingutaan lapsen äänellä, tai huudetaan suoraa huutoa. Pistetäänkö meitä kuuntelijoita halvalla, kun tälläistä meille tarjotaan? Vastaan itse: pistetään!Noilla huutajilla menee rahallisesti hyvin. Se on niin väärin, kun maksetaan melusaasteesta! Meillä menee aina radio kiinni, kun joku noista kirkuu, ei mitään kaunista katseltavaakaan kun telkussa suu ammollaan, otsasuoni pullollaan huutavat.
- Anonyymi00011
Anonyymi00010 kirjoitti:
Noilla huutajilla menee rahallisesti hyvin. Se on niin väärin, kun maksetaan melusaasteesta! Meillä menee aina radio kiinni, kun joku noista kirkuu, ei mitään kaunista katseltavaakaan kun telkussa suu ammollaan, otsasuoni pullollaan huutavat.
Niin totta, Voicessa oli monta rääkyjää ihan loppumetreille asti.
Mihin on kadonnut laulajat, pehmeä ääniset, musikillisesti taitavat naiset?
- Anonyymi00012
On sekä huutajia että pikkulapsen äänellä piipittäviä. Myös miehet huutavat, kun eivät osaa laulaa, Tuure Kilpeläinen ja Tommi Läntinen huutavat monta biisiään läpi.
- Anonyymi00013
Naisilla on huutaminen yleistynyt. Miehille tullut jotain hemmetin meteliä taustamusaan, että laulu jää sen alle. En ymmärrä miten joku edes suostuu esittämään noin kamalaa meteliä. Toivottavasti ovat nopeasti ohimeneviä typeryyksiä.
- Anonyymi00014
Ei oo mikään maksettu mainos, mutta itse aloin kuuntelemaan järviradiota ja huomaan selkeästi eron huonoon nykymusiikkiin. Yksi huomioistani oli, kun sieltä kuului laulu jossa joku naislaulaja lauloi ihan omalla äänellään. Eikä näillä oudoilla nyky muka muodikkailla vääntämisillä.
Mut miettikääpä sitä, että olisitte vaikka iltamyöhällä pimeällä lenkillä ja yhtä-äkkiä Pete Parkkonen vetäisi siitä biisistään sun korvaan jonkun hurjimman kohdan kappaleestaan. Voisi olla sydänkohtaus lähellä.
Mut vanhat kehäraakitkin ovat aika noloa, kun eivät anna nuorille tilaa, vaan haluavat ansaita helppoa rahaa.
Totuus on, että jos mikään ei muutu, niin ei näitä uusia jaksa kuunnella ja joka festareillakin aina ne samat muka hyvät. Huomaa, että alalta on jääneet eläkkeelle ne todelliset taitajat ja aina vain huonompia on tilalla.- Anonyymi00015
Joo, Dannya kuskataan pyörätuolissa lavalle, Wilberg ajelee ihmisten päälle, Aro köhisee nestepöhössään tai vanhat naiset kiertää porukassa!
Eikä Erinkään ole jättänyt vinkumista, kuten ei Vesalakaan. - Anonyymi00016
Anonyymi00015 kirjoitti:
Joo, Dannya kuskataan pyörätuolissa lavalle, Wilberg ajelee ihmisten päälle, Aro köhisee nestepöhössään tai vanhat naiset kiertää porukassa!
Eikä Erinkään ole jättänyt vinkumista, kuten ei Vesalakaan.Niin totta kaikki edellä! Juuri äsken Ilta huusi täyttä kurkkua ja radio meni kiinni. Anssi Kelan uudet kipaleet vievät myös hermot, särisevää meteliä, aivan kuin asema radiossa ei olisi paikallaan, ei pysty kuuntelemaan.
- Anonyymi00017
Anonyymi00016 kirjoitti:
Niin totta kaikki edellä! Juuri äsken Ilta huusi täyttä kurkkua ja radio meni kiinni. Anssi Kelan uudet kipaleet vievät myös hermot, särisevää meteliä, aivan kuin asema radiossa ei olisi paikallaan, ei pysty kuuntelemaan.
Joskus puolenpäivän jälkeen tulee kotimaisia iskelmiä, jotka joku täysijärkinen varmaan valitsee, niin onpa mukavaa ja rentouttavaa kuunneltavaa. Nykyiskelmät saa ihmiset vaan levottomiksi ja pahantuulisiksi.
- Anonyymi00018
Just tuli radiosta Mirellan uutta tuotantoa
En ymmärrä kuka tykkäis lapsen äänellä, epäselvästi lausuen sanat vingutusta laulannasta. - Anonyymi00019
Anonyymi00018 kirjoitti:
Just tuli radiosta Mirellan uutta tuotantoa
En ymmärrä kuka tykkäis lapsen äänellä, epäselvästi lausuen sanat vingutusta laulannasta.Samaa olen ihmetellyt. Onko nuo suunnattu papoille, jotka tykkää pikkutytöistä? Huutajia on ilmestynyt ärsyttävän paljon, eivät osaa oikeasti laulaa, mutta suuria tähtiä ollaan olevinaan.
- Anonyymi00020
Anonyymi00019 kirjoitti:
Samaa olen ihmetellyt. Onko nuo suunnattu papoille, jotka tykkää pikkutytöistä? Huutajia on ilmestynyt ärsyttävän paljon, eivät osaa oikeasti laulaa, mutta suuria tähtiä ollaan olevinaan.
Silloin, kun lapsia sai vielä kasvattaa, opetettiin, ettei saa huutaa. Nyt saa kiljua ja rääkyä toisia häiriten, ja sitä pidetään taiteena.?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo räyhää: kansan on muututtava
Orpon mukaan kansa ei elä kokoomuksen kanssa samassa todellisuudessa, ja sen vuoksi kansan on muututtava. Kas kun ei san1872395- 581315
Kristillinen kaste annetaa upotuskasteena
Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen mikve-kasteeseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali vertas1621187Koko kansan kaste Punaisen meren ylityksen aikana
Koko Israelin 2,5 milj.kansa sai kasteen ja Pyhän Hengen lahjan ylittäessän Punaisen meren. 1.Kor.10 1 Sillä minä en ta3661137Martina ja jalkapalloilija2
Seiska: Martina iski nuoren jalkapalloilijan vuosia sitten. Könysikö milf teinin kanssa?1871068Sijaiskasteet kuolleitten puolesta
Paavali teki Korintossa sijaiskasteita kuolletten puolesta eli ns. Mormoninkasteita. 1. Kor. 15:29 Mitä muutoin ne, j3731059Nainen, nyt esitän muutaman skenaarion
Asumme yhdessä ja seurustelemme. 1. On ilta ja olet sohvalla makoilemassa ja räpläät kännykkääsi. Makuuhuoneesta kuulu1221028- 961026
Kristillinen kaste toimitetaan upottamalla veteen - pään valelukaste ei kelpaa
Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen puhdistautumiseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali verta153982Oikea kaste on syntisten kaste
Oikea kaste on syntisten kaste. Vain syntisiä tulee kastaa. Itsensä uskoviksi ja vanhurskaiksi julistaneita ei tule ka58975