Loimaan puskaradiossa kysymys:
Mitäs eilen on tapahtunut tuolla torilla kun ambulanssi helikopteri sinne laskeutui ja pari ambulanssia saapui paikalle. Kuulin tapahtumasta eräältä tuttavalta.
Mitä torilla tapahtunut 19.5.?
13
717
Vastaukset 13
- Anonyymi00001
Joku demari varmaan riehunut päissään.
- Anonyymi00002
Loimaan lehti kirjoittaa että on ambulanssi lähtenyt kovalla vauhdilla ja mediheli laskeutunut puistoon, mutta ei mitään siitä mikä siellä oli.
Joku tietysti kaatunut niihin kuviin kun lapset on telineet kivetystä auki - Anonyymi00003
Oikaisu kiviin ei kuviin....
- Anonyymi00004
Joku sai sydärin ja elvytettiin
- Anonyymi00009
Mistä tiedät?
- Anonyymi00006
Täytyy vähän ihmetellä ja besserwisseröidä, että mihin tarvitaan sydärii kopteri, jos lanssi parin kilsan päässä ja kaipa nyt ensihoito osaa: antaa Aspirinin vastinetta, morfiinia, rauhoittavaa, nitraattia, atropiinia yms ja käyttää deffaa ja antaa happee. sen mukaan millainen sydäri
lajijasuris - Anonyymi00007
sairaskohtaus
- Anonyymi00008
On niitä ennenkin viety medihelillä turkuun kun on paha sydänkohtaus tai jopa sydänpysähdys
- Anonyymi00010
Ei kyllä tälläsiä viedä kopterilla.
- Anonyymi00012
Anonyymi00010 kirjoitti:
Ei kyllä tälläsiä viedä kopterilla.
Juu ei munkaan mielestä enää ainakaan paitsi tietty saaristossa ja ehkä jossain Lapissa , mulla ensihoidon "tv-kurssi" ts. moneen kertaan toistettu, että harvoin kuskataan. Olen m live-ensihoitookin nähnyt, mutta ei ne ollut näitä superkiireellisiä. Ehkä tämmösellä suht lyhyellä matkalla voisi kopterikuljetus olla, jos kiire leikkaussaliin esim. aivopaineen nousun tai laajan sisäisen verenvuodon takia. Mutta oikeastaan ihan sama tämä nyt on, toivottavasti selvis ja toipuu hyvin👍
lajijasuris
- Anonyymi00011
Ehkä se ei kuulu sulle/muille 🤔
- Anonyymi00014
E tiedä mistä on kyse mutta perussuomalaisena vastustan jyrkästi 😆
- Anonyymi00015
Ei ole tärkeää tietää, mistä keskustellaan. Mutta tärkeää on vastustaa jyrkästi.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1771600
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.106822En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58735Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset203608- 128561
- 48556
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50538- 37526
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15510- 42496