E❤️JI. JI on unelmien ja haaveissa loppu elämän vain minun kanssani. Enkä ketään muuta halua! En nyt ja enkä tulevaisuudessakaan. E rakastaa vain JI. Minun sydämeen EI muut mahdu kuin vain JI!!! Meidän rakkautta ei kukaan tuhoa. ❤️❤️❤️❤️ JI ei ole koskaan hylännyt minua, vaikka olen välillä itkenyt paljon ja olen omituinen. JI on vain minun halinalle ja ollut jo vuosia vain minun.
E rakastaa vain JI !!!
5
112
Vastaukset
- Anonyymi00001
😀..
- Anonyymi00003
Jep. JI on hänen etunimen kaksi ensimmäistä etukirjainta ja vuosia olen saanut häntä rakastaa ja olla onnellinen hänen kanssaan. JI ei koskaan kääntänyt selkää, kun itkin paljon. Ei koskaan hylännyt minua! Yhä uudestaan JI valitsi vain minut. Eikä JI ole ikinä pettänyt minua. Terveisin E
- Anonyymi00002
JI on hänen kaksi ensimmäistä kirjainta etunimestä!!!
Vuosia ollut vain minun kulta. Eikä kenenkään toisen. Ei ole koskaan minua pettänyt tai hylännyt. JI on mukava ja luotettava ja turvallinen!!!
Terveisin E - Anonyymi00004
JI alkaa minun halinallen nimi. Siinä on etunimen kaksi ensimmäistä kirjainta
- Anonyymi00005
JI alkaa minun oman kullan nimi. Siinä on etunimen kaksi ensimmäistä kirjainta. E❤️JI!
Vain JI olen vuosia rakastanut ja vain JI mahtuu minun sydämeeni. JI rakastaa vain minua. Ei koskaan pettänyt tai jättänyt. JI on ihana ja mukava ja turvallinen. JI ansiosta olen jaksanut herätä ja käydä töissä. JI ei minua ole hylännyt, vaikka olen omituinen. JI ei koskaan ole jättänyt minua itkemään, kun minulla on ollut paha olo vaan lohduttanut minua! En parempaa voi ikinä saada. Miksi vaihtaisin hänet toiseen? Terveisin
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kristillinen kaste annetaa upotuskasteena
Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen mikve-kasteeseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali vertas1621107Koko kansan kaste Punaisen meren ylityksen aikana
Koko Israelin 2,5 milj.kansa sai kasteen ja Pyhän Hengen lahjan ylittäessän Punaisen meren. 1.Kor.10 1 Sillä minä en ta3661077- 471002
Sijaiskasteet kuolleitten puolesta
Paavali teki Korintossa sijaiskasteita kuolletten puolesta eli ns. Mormoninkasteita. 1. Kor. 15:29 Mitä muutoin ne, j373999Kristillinen kaste toimitetaan upottamalla veteen - pään valelukaste ei kelpaa
Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen puhdistautumiseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali verta153892Upotuskaste on raamatullisin kaste
Jokainen raamattua lukenut tietää sen. Päivänselvä asia. Vauvalle annettu kaste ei löydy raamatusta.717827- 87791
Martina ja jalkapalloilija2
Seiska: Martina iski nuoren jalkapalloilijan vuosia sitten. Könysikö milf teinin kanssa?181787Nainen, nyt esitän muutaman skenaarion
Asumme yhdessä ja seurustelemme. 1. On ilta ja olet sohvalla makoilemassa ja räpläät kännykkääsi. Makuuhuoneesta kuulu105689Oikea kaste on syntisten kaste
Oikea kaste on syntisten kaste. Vain syntisiä tulee kastaa. Itsensä uskoviksi ja vanhurskaiksi julistaneita ei tule ka46687