Työsähköpostiisi? Ja jos asia ei kuulukaan työnkuvaasi, niin selviänkö pahoittelulla?
Naiselle
Millaisen viestin haluat minulta?
11
295
Vastaukset
- Anonyymi00002UUSI
Karvasen
- Anonyymi00003UUSI
WA-viestin!
- Anonyymi00004UUSI
Ei ole työsähköpostia joten ohi 🙂
- Anonyymi00005UUSI
Laita jotain yllättävää, hauskaa ja sopivasti kuumottavaa 😄 Saat suullisen huomautuksen sitten jos ei olekaan mulle kuuluvaa asiaa. Tai ehkä ohjaan sitten kädestä pitäen oikeastaan osoitteeseen 😉
- Anonyymi00006UUSI
Se olis huippu ihana yllätys! Millainen vain viesti kävisi häneltä!
- Anonyymi00007UUSI
Jotain syksyyn liittyvää. En minä vaan tiedä mitä, voit keksiä itse🤭
- Anonyymi00008UUSI
Laitatko jo huomenna? 😍
- Anonyymi00009UUSI
En tiedä. Haluan nähdä hänet mieluummin.
- Anonyymi00010UUSI
Anonyymi00009 kirjoitti:
En tiedä. Haluan nähdä hänet mieluummin.
No saathan toki pistäytyäkin, nojailemaan mun työpöytään 🫠
- Anonyymi00011UUSI
Jotakin. Kertoisit jotakin.
- Anonyymi00012UUSI
Unohda tämä aloitus.
T. Ap
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka1152971EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!
Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje291351- 1031217
Kristillinen kaste annetaa upotuskasteena
Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen mikve-kasteeseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali vertas1621017Koko kansan kaste Punaisen meren ylityksen aikana
Koko Israelin 2,5 milj.kansa sai kasteen ja Pyhän Hengen lahjan ylittäessän Punaisen meren. 1.Kor.10 1 Sillä minä en ta366997Empaattisuus ja suoruus.
Tässä tullut noita pehmeitä asioita pohdittua, mutta toisaalta olen myös yksinkertainen mies. Pidän suoruudestakin. Mi133968- 56865
Sä saat mut tuntemaan
Jotain sellaista mitä ei saisi tuntea mutta må en mahda tälle mitään. Mulla on ikävä niitä meidän katseita ja sitä tunne22693- 40688
Tunnettujen vanhempien lapset, tv-sarja
Tunnettujen vanhempien lapset saa tv-sarjan. Juurihan yksi heistä oli MTV:ssä 6.5.26 kertomassa ettei halua julkisuutta110642