Pitäis laittaa korkokatto kulutus luotoille,koska niistä peritään aivan törkeitä korkoja.
Korkokatto
4
215
Vastaukset
- Anonyymi00001
Ei pidä. Matematiikan alkeiskurssi ja sen soveltaminen arkeen riittää mainiosti.
Kuluta vähemmän kuin tienaat niin ei hypi korkoprosentit yöuniin. - Anonyymi00002
Eikös korkokatollakin ole hinta. Periikö ne siitä jonkin lisämaksun. Sehän se vasta kallista onkin. Itselläni ei ole ollut mitään pankin velkaa euroaikana, mutta 1990 luvulla nykyiset korkeat korot olisi ollet alhaalla. 1990 luvun korkojen keskiarvo oli varmaan yli 15
- Anonyymi00003
Minä olen laittanut sellaisen ihan itse. 0% ja 0e/kk. Miten? Siten, että en ota kulutusluottoja.
- Anonyymi00004
Anonyymi00002
2026-05-22 07:44:27
Kommentoi.
Mä ainakin ajattelen tässä hetkessä ettei se velka ole ongelma jos sitä saa. Ongelma on velan ja eri velkatilien määrä. Se on kaksi eri asia jos on yksi esim. 5000€ luotto jota maksetaan esim. 350€ kuukaudessa kolme vuotta kuin se, että on kolme tonnin tiliä joita hoidetaan 150€ per tili tietämättä niiden lopullisia maksuaikoja. Jätetään joku yli tonnin luottotili pyörimään yli viideksi vuodeksi miettimättä asiaa yhtään sen enempää. Kannattaa muuten katsoa kaksi kertaa viikossa ilmestyvää virallista lehteä, kun parin tonnin velkoja on laitettu käräjille. Useitten kymppien velkoja ei kannata edes miettiä. 2-3000€ pääoman saa hoidettua neljässä vuodessa ihan kohtuullisesti, kun ottaa itseään niskasta kiinni. Kun se velka menee käräjille, niin kuskista on tullut matkustaja. Nämä parin tonnin velat on tulleet varmaan 2020 luvulla, en tiedä tai arvaamaan onko vielä 2010 alkaneita juttuja päällä, ehkä tarkemmalla lukemisella voi päätellä. Huudetaan lehdessä myös pesien velkoja, ja siellä on ihan 30- luvulla syntyneitä ihmisiä joiden jälkeen on jäänyt velkaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1901945
- 1131043
- 103977
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa20737- 52694
ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42598Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä29580Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m174546Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45528Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;203481