Terveisin saamaton vätys.
Tiedän että sun tekis mieli tukistaa mua mutta eihän mulla ole edes tukkaa.
Tiedän ettet enää rakasta minua...
14
333
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
Erästä vanhempaa rakastan kyllä!
- Anonyymi00004UUSI
Rakkaallani on hiuksia päässänsä
- Anonyymi00007UUSI
Niin, eli aiot tukistaa minua....
- Anonyymi00008UUSI
Anonyymi00007 kirjoitti:
Niin, eli aiot tukistaa minua....
Menenkin tästä parturiin
- Anonyymi00005UUSI
Rakastan erästä vanhempaa M miestä. Mutta tuskin olet hän. Tukistaa tekis mieli joo, mutta eihän hälläkään oo tukkaa 😅😅 Asia korjaantuisi jos hän ottaisi yhteyttä wa viestillä heti!
- Anonyymi00006UUSI
Rakas vätys
Rakkauden saat vielä palautettua kunhan yrität ja kerrot mulle suoraan tunteesi ja miten olet nämä vuodet kokenut
Rakkauttamme kaipaan, sitä yhteyttä, kemiaa ja niitä kohtaamisia. Annan sulle kaiken anteeksi kun vain pyydät.- Anonyymi00016UUSI
Toisen palstani mun olisi pitänyt aloittaa
Tietenkin rakkauden saat palautettua... jne
PS Vastaathan jos tunnistin sut oikein??
Miss you now..
Ed kirjoittaja
- Anonyymi00009UUSI
Jokainen tekee virheitä. Joskus niistä päästään yli, joskus ei. Jos on saamaton, todennäköisimmin ei päästä. Ehkä voi ajatella niin, että jotakin siitäkin opittiin ja elää sitten sen mukaan.
- Anonyymi00010UUSI
Onneksi olit vätys. Niin sen piti mennäkin! Ei siis kannata itseään liikaa soimata eikä tukistaa.
- Anonyymi00011UUSI
Silloin joskus, siitä.on jo kauan, olin nuori ja surullinen, rakkauteen pettynyt. Kirjoitin, että voisin tukistaa häntä, että hän heräisi. Eikä epäilisi, että hän uskoisi, koska eihän hän uskonut.
En minä enää haluaisi tukistaa, en minkään vuoksi. Jos voisin vielä silittää ja hyväillä, niin silittäisin ja hyväilisin, koska rakastan ja ikävöin. Ja vaikka olisin miten surllinen ja pettynyt niin en syyttäisi häntä siitä.
Ehkä hieman toivoisin, että hänkin silittäisi ja hellisi
Suruni pois.
Tämä on rakkaalleni. Rakkaus on kaiken arvoista.
Ja voi, kuinka paljon yhä rakastan.
-Jiille (miehelle) peeltä (naiselta) - Anonyymi00012UUSI
Anna olla jo
- Anonyymi00014UUSI
Vaimoa rakastan
- Anonyymi00015UUSI
Ja vaimosi rakastaa sinua. Poistu täältä hänen luokseen.
- Anonyymi00017UUSI
Laita minulle suoraan viesti, niin kerron miten kaipaan erästä, jota en edes tukistaisi, jos voisin.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka1152971EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!
Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje291351- 1031217
Kristillinen kaste annetaa upotuskasteena
Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen mikve-kasteeseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali vertas1621017Koko kansan kaste Punaisen meren ylityksen aikana
Koko Israelin 2,5 milj.kansa sai kasteen ja Pyhän Hengen lahjan ylittäessän Punaisen meren. 1.Kor.10 1 Sillä minä en ta366997Empaattisuus ja suoruus.
Tässä tullut noita pehmeitä asioita pohdittua, mutta toisaalta olen myös yksinkertainen mies. Pidän suoruudestakin. Mi133968- 56865
Sä saat mut tuntemaan
Jotain sellaista mitä ei saisi tuntea mutta må en mahda tälle mitään. Mulla on ikävä niitä meidän katseita ja sitä tunne22693- 40688
Tunnettujen vanhempien lapset, tv-sarja
Tunnettujen vanhempien lapset saa tv-sarjan. Juurihan yksi heistä oli MTV:ssä 6.5.26 kertomassa ettei halua julkisuutta110642