Valavuori ilmoittaa omassa instassaan että on valmis ottamaan Pottukoira haasteen vastaan ja kohtaamaan potun nyrkkeily kehässä! Nyt tuli pottukoiralle totuuden hetki! Vala ilmoittaa että on valmis kehään mutta uskaltaako pottu?
Jos uskaltaa tyrmääkö pottu vai vai jauhaako Valavuoren nyrkit Potusta pottumuussia?
Oma veikkaulseni on että Pottu vääntää sen kuuluisan lämpimän housuun, eikä nouse kehään.
Onko Pottukoirasta nousemaan kehään Valavuoren kanssa?
Pottukoira kohtaa Valavuoren?
Anonyymi-ap
5
309
Vastaukset 5
- Anonyymi00001
Ketä nää niiku o?
- Anonyymi00002
Valavuori on väkivallalla asioita ratkova foobikko, eli aikamoista mörköjä taitaa pään sisällä kaapinovia kolkutella, sarjassa turha julkkis kuten alkoholisoitunut Pottukoirakin
- Anonyymi00004
Ketä ketä ketä. Opettele suomen kieli ja sitten kommentoi.
- Anonyymi00005
Anonyymi00004 kirjoitti:
Ketä ketä ketä. Opettele suomen kieli ja sitten kommentoi.
Elä,elä,elä
- Anonyymi00003
3 sek ja pottu nukkuu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo2072187Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.1591439Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset2271081- 71927
- 58918
- 52869
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus72841- 93787
Hyvinvointitalo, mitä sanoo Korkein hallinto-oikeus . Mikä on kansalaisten oikeusturva?!
Onpa mielenkiintoisessa vaiheessa Pyhäjärven hyvinvointitalon kohalo; Saako rakentaa, vai eikö? Kaupungin tekninen johta118728Martina avaa suhdettaan
IL 22.7: Martina avaa suhdettaan nuoreen Muhikseen. Nyt on jo vakavaa, on käyty syömässä Itä-Helsingissä. Onkohan muutt200707