Maanpuolustusvelvollisuus ei koske maahanmuuttajia

Anonyymi-ap

75 prosenttia erään lähtömaan kansalaisista välttelee kutsuntoja ja 70 % kaikista on saanut vapautuksen. Suomessa on 650.000 maahanmuuttajaa, josta määrästä itse kukin voi laskeskella paljonko kuuluu käpykaartiin.

Torni tottakai kyseenalaistaa ja kiistää, mutta lukujen paljastaja ei ole mikään tyhjäntoimittaja, vaan henkilö, joka on päässyt itse toteamaan käpykaartin koon. Väestönvaihto toimii nopeasti. Tämä maa on menetetty tapaus.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/62e76141-0728-40ce-8bde-50eac629c6d8

14

402

Vastaukset 14

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Olen ihan koulutettu mamu myönteinen. Nyt kyllä arabi- ja somalitaustaiset tekevät itselleen valtavan suuren karhunpalveluksen. Haluan kuulla imaamien vastaukset tähän.

• Anonyymi00002

Maahanmuuttajat saavat vältellä velvollisuuksia ja syrjiä keitä tahtovat, mutta yhteiskunta ei saa eriarvoistaa muita kuin maahanmuuttajia ja niitäkin vain positiivisesti, positivisen syrjintälain perusteella.

• Anonyymi00005

Islam on lakiuskonto, joka ei sovi länsimaiseen yhteiskuntaan.

• Anonyymi00010
        Anonyymi00005 kirjoitti:

Islam on lakiuskonto, joka ei sovi länsimaiseen yhteiskuntaan.

Eikä ole ihmekään kun Islam perustuu ~1500 vuotta vanhoihin kirjoihin, joita on pakko tulkita, jotta soveltaminen nykyaikaan on mahdollista. Tulkinnat jäävät uskonnonharjoittajien oman harkinnan varaan. Vähemmän yllättävästi uskontoa käytetään perusteluna velvollisuuksista vapautumiselle ja etuisuuksin kahmimiselle.

Wokettaminen suistu Euroopan turmiolle ainakin 50-100 vuoden ajaksi.

• Anonyymi00013
        Anonyymi00010 kirjoitti:

Eikä ole ihmekään kun Islam perustuu ~1500 vuotta vanhoihin kirjoihin, joita on pakko tulkita, jotta soveltaminen nykyaikaan on mahdollista. Tulkinnat jäävät uskonnonharjoittajien oman harkinnan varaan. Vähemmän yllättävästi uskontoa käytetään perusteluna velvollisuuksista vapautumiselle ja etuisuuksin kahmimiselle.

Wokettaminen suistu Euroopan turmiolle ainakin 50-100 vuoden ajaksi.

Samaan kastiin kuuluu kaikki vierasperäiset uskonnot, kuten kristinuskokin.

• Anonyymi00017

Niin nykyinen tilanne on rauhanaikainen tilanne? Sotatilanteessa on myös keinot miten matut laitetaan palvelukseen? Siinä ei imaamin mielipiteet vaikuta, varmaan odotellaan että matut lähtee maasta, jotka jää niin varmaan löytyy lapiohommia? Siinä voi tulla Abdullahille äitiä ikävä, sitten oppii matu mitä on rasismi?

• Anonyymi00004

Suomen armeejasta puuttuu miehet muuten ehkä ihan hyvä…. Ruokkii raiskaajia…. Suomi huora army….

• Anonyymi00007

muassa.

• Anonyymi00009

Edellinen kommenttini poistettiin.
        Aivan älytöntä.

• Anonyymi00011

Miettikääpä mitä tapahtuisi sodan aikana. Kalevalaisia kuolisi 100.000-150.000, mutta maahanmuuttajia ei juurikaan. Väestönvaihto on tosiasia.

• Anonyymi00014

Mistä Kalevasta tulee noin paljon sotilaita?

• Anonyymi00012

Armeijan käyntiin tarvitaan riittävä ÄO, sitä ei kaikilta löydy.

• Anonyymi00015

Riittää, että on samaa luokkaa kuin huonelämpötila. Armeijassa muutenkaan tarvitse ajatella itsenäisesti.

• Anonyymi00016

Maahanmuuttajista tulisi muodostaa omia divisioonia.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jos SDP ei voita reilusti, persut kumoavat demokratian Suomesta

Näin tekisi ainakin Rydman seuratessaan idolinsa Trumpin mallia https://www.is.fi/politiikka/art-2000012187244.html
      Maailman menoa
      616
      1615
    2. Anteeksi arkuuteni

Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän
      Ikävä
      44
      867
    3. Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.

https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl
      Maailman menoa
      485
      739
    4. Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?

Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll
      Iisalmi
      12
      721
    5. kenen näköinen

kaivattusi on ?
      Ikävä
      45
      662
    6. Mikä on ollut

Söpöintä välillämme?
      Ikävä
      41
      614
    7. Tykkäätköhän vielä minusta?

Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin
      Ikävä
      30
      556
    8. Hyvännäköinen pakkaus

Olet hyvännäköinen pakkaus nainen.
      Ikävä
      32
      533
    9. Olet ihana

Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩‍❤️‍👩❤️😼😘
      Ikävä
      37
      510
    10. Vihervasemmistofeministinaisasianaiset

Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE
      Sinkut
      160
      494
    Aihe