Olen reflektoinut tapahtunutta ja tulin siihen tulokseen, että sait ansiosi mukaan.
Millä oikeudella olisit halunnut käyttää minua hyväksi?
24
268
Vastaukset
- Anonyymi00001
Olisin halunnut että sinä käytät minua hyväksi🥲
- Anonyymi00002
Mitä pahaa tehnyt?
- Anonyymi00003
Yritti päästä housuihin. Antoi ymmärtää että etsii vakituista suhdetta. Tällainen tyypillinen koopää.
- Anonyymi00004
Anonyymi00003 kirjoitti:
Yritti päästä housuihin. Antoi ymmärtää että etsii vakituista suhdetta. Tällainen tyypillinen koopää.
Eihän se mikään rikos ole, jos ei väkisin tee mitään. Ja olen toden totta saanut ansioni mukaan. Muualta saa p*llua kun tekee mieli. Sinä halusit vain hyötyä taloudellisesti eli kun reflektoin tilannetta niin sinä se oikea hyväksikäyttäjä olet.
- Anonyymi00005
Anonyymi00004 kirjoitti:
Eihän se mikään rikos ole, jos ei väkisin tee mitään. Ja olen toden totta saanut ansioni mukaan. Muualta saa p*llua kun tekee mieli. Sinä halusit vain hyötyä taloudellisesti eli kun reflektoin tilannetta niin sinä se oikea hyväksikäyttäjä olet.
Se olit kyllä sinä, joka olisi imenyt naisen kuiviin niin rahallisesti kuin seksuaalisestikin. Älä yritä heijastaa omia ongelmiasi toiseen.
- Anonyymi00006
Anonyymi00005 kirjoitti:
Se olit kyllä sinä, joka olisi imenyt naisen kuiviin niin rahallisesti kuin seksuaalisestikin. Älä yritä heijastaa omia ongelmiasi toiseen.
Laita mulle tilinumeros niin voin kuukausittain vähän sponssaa sua ilman vastapalveluksia.
- Anonyymi00007
Anonyymi00003 kirjoitti:
Joo, pidä puolesi.
Tuollaiseen ei tarvitse alistua koskaan. - Anonyymi00008
Anonyymi00006 kirjoitti:
Laita mulle tilinumeros niin voin kuukausittain vähän sponssaa sua ilman vastapalveluksia.
Sinä se sponssia vailla tunnut olevan. En minä.
- Anonyymi00010
Anonyymi00008 kirjoitti:
Sinä se sponssia vailla tunnut olevan. En minä.
Sinä olet rakkaushuijari! Etsit sopivia uhreja ja vakuuttelet heille rakkauttasi, mutta aina välillä lipsahtaa rooli pois päältä ”minä rahastan sinua”.
- Anonyymi00011
Anonyymi00010 kirjoitti:
Sinä olet rakkaushuijari! Etsit sopivia uhreja ja vakuuttelet heille rakkauttasi, mutta aina välillä lipsahtaa rooli pois päältä ”minä rahastan sinua”.
Olet siis joutunut rakkaushuijauksen uhriksi. Otan osaa.. menikö paljonkin rahulia kankkulan kaivoon
- Anonyymi00012
Anonyymi00011 kirjoitti:
Olet siis joutunut rakkaushuijauksen uhriksi. Otan osaa.. menikö paljonkin rahulia kankkulan kaivoon
Yritykseksi jäi. Ajattelen yläpäällä, enkä alapäällä. 0centtiä meni hukkaan.
- Anonyymi00013
Anonyymi00012 kirjoitti:
Yritykseksi jäi. Ajattelen yläpäällä, enkä alapäällä. 0centtiä meni hukkaan.
Alapään ajattelija jäi yläpään jalkoihin ja ilman piparia. Harmittaahan se.
- Anonyymi00014
Anonyymi00013 kirjoitti:
Alapään ajattelija jäi yläpään jalkoihin ja ilman piparia. Harmittaahan se.
Rakkaushuijari jäi tyhjin käsin. Harmittaahan se.
- Anonyymi00015
Anonyymi00014 kirjoitti:
Rakkaushuijausta ei ole tapahtunut, jos tili on keventynyt 0€. 💋
- Anonyymi00016
Anonyymi00014 kirjoitti:
Kuulostaa enemmän siltä, että nainen on muuttanut mieltään. Se suotakoon naiselle.
- Anonyymi00018
Anonyymi00014 kirjoitti:
jonain päivänä joku nainen "huijaa"sinut naimisiin ja tekee muutaman jälkeläisen -sivustaN
- Anonyymi00019
Anonyymi00015 kirjoitti:
Rakkaushuijausta ei ole tapahtunut, jos tili on keventynyt 0€. 💋
Rakkaushuijaus vaatii että kohde on rakastunut -sivustaN
- Anonyymi00021
Anonyymi00003 kirjoitti:
Huono itsetuntoinen äijä.
- Anonyymi00022
Anonyymi00004 kirjoitti:
Aika hirviö mies🤮
- Anonyymi00024
Anonyymi00011 kirjoitti:
Psyyke siinä menee kun julmasti kohdellaan.
- Anonyymi00009
Kaikkein huonoin mies on "minä minä -mies".
- Anonyymi00017
Tulee miehekäs olo, jos on naisena se rikkaampi.
- Anonyymi00020
Rakkaushuijauksen kokemiseen liittyy se että ihastuu/rakastuu huijariin 🤔
- Anonyymi00025
Joka tapauksessa epärehellisistä huijareista on tietenkin kunnia päästä eroon. Huijareille paras rangaistus on, etteivät he tule saamaan elämäänsä sen tasoisia ihmisiä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kristillinen kaste annetaa upotuskasteena
Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen mikve-kasteeseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali vertas1621117Koko kansan kaste Punaisen meren ylityksen aikana
Koko Israelin 2,5 milj.kansa sai kasteen ja Pyhän Hengen lahjan ylittäessän Punaisen meren. 1.Kor.10 1 Sillä minä en ta3661077- 491041
Sijaiskasteet kuolleitten puolesta
Paavali teki Korintossa sijaiskasteita kuolletten puolesta eli ns. Mormoninkasteita. 1. Kor. 15:29 Mitä muutoin ne, j373999Kristillinen kaste toimitetaan upottamalla veteen - pään valelukaste ei kelpaa
Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen puhdistautumiseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali verta153912Upotuskaste on raamatullisin kaste
Jokainen raamattua lukenut tietää sen. Päivänselvä asia. Vauvalle annettu kaste ei löydy raamatusta.717847- 89827
Martina ja jalkapalloilija2
Seiska: Martina iski nuoren jalkapalloilijan vuosia sitten. Könysikö milf teinin kanssa?182800Nainen, nyt esitän muutaman skenaarion
Asumme yhdessä ja seurustelemme. 1. On ilta ja olet sohvalla makoilemassa ja räpläät kännykkääsi. Makuuhuoneesta kuulu105719Oikea kaste on syntisten kaste
Oikea kaste on syntisten kaste. Vain syntisiä tulee kastaa. Itsensä uskoviksi ja vanhurskaiksi julistaneita ei tule ka51703