Millä oikeudella olisit halunnut käyttää minua hyväksi?

Anonyymi-ap

Olen reflektoinut tapahtunutta ja tulin siihen tulokseen, että sait ansiosi mukaan.

24

268

3Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Olisin halunnut että sinä käytät minua hyväksi🥲

• Anonyymi00002

Mitä pahaa tehnyt?

• Anonyymi00003

Yritti päästä housuihin. Antoi ymmärtää että etsii vakituista suhdetta. Tällainen tyypillinen koopää.

• Anonyymi00004
        Anonyymi00003 kirjoitti:

Yritti päästä housuihin. Antoi ymmärtää että etsii vakituista suhdetta. Tällainen tyypillinen koopää.

Eihän se mikään rikos ole, jos ei väkisin tee mitään. Ja olen toden totta saanut ansioni mukaan. Muualta saa p*llua kun tekee mieli. Sinä halusit vain hyötyä taloudellisesti eli kun reflektoin tilannetta niin sinä se oikea hyväksikäyttäjä olet.

• Anonyymi00005
        Anonyymi00004 kirjoitti:

Eihän se mikään rikos ole, jos ei väkisin tee mitään. Ja olen toden totta saanut ansioni mukaan. Muualta saa p*llua kun tekee mieli. Sinä halusit vain hyötyä taloudellisesti eli kun reflektoin tilannetta niin sinä se oikea hyväksikäyttäjä olet.

Se olit kyllä sinä, joka olisi imenyt naisen kuiviin niin rahallisesti kuin seksuaalisestikin. Älä yritä heijastaa omia ongelmiasi toiseen.

• Anonyymi00006
        Anonyymi00005 kirjoitti:

Se olit kyllä sinä, joka olisi imenyt naisen kuiviin niin rahallisesti kuin seksuaalisestikin. Älä yritä heijastaa omia ongelmiasi toiseen.

Laita mulle tilinumeros niin voin kuukausittain vähän sponssaa sua ilman vastapalveluksia.

• Anonyymi00007
        Anonyymi00003 kirjoitti:

Joo, pidä puolesi.
        Tuollaiseen ei tarvitse alistua koskaan.

• Anonyymi00008
        Anonyymi00006 kirjoitti:

Laita mulle tilinumeros niin voin kuukausittain vähän sponssaa sua ilman vastapalveluksia.

Sinä se sponssia vailla tunnut olevan. En minä.

• Anonyymi00010
        Anonyymi00008 kirjoitti:

Sinä se sponssia vailla tunnut olevan. En minä.

Sinä olet rakkaushuijari! Etsit sopivia uhreja ja vakuuttelet heille rakkauttasi, mutta aina välillä lipsahtaa rooli pois päältä ”minä rahastan sinua”.

• Anonyymi00011
        Anonyymi00010 kirjoitti:

Sinä olet rakkaushuijari! Etsit sopivia uhreja ja vakuuttelet heille rakkauttasi, mutta aina välillä lipsahtaa rooli pois päältä ”minä rahastan sinua”.

Olet siis joutunut rakkaushuijauksen uhriksi. Otan osaa.. menikö paljonkin rahulia kankkulan kaivoon

• Anonyymi00012
        Anonyymi00011 kirjoitti:

Olet siis joutunut rakkaushuijauksen uhriksi. Otan osaa.. menikö paljonkin rahulia kankkulan kaivoon

Yritykseksi jäi. Ajattelen yläpäällä, enkä alapäällä. 0centtiä meni hukkaan.

• Anonyymi00013
        Anonyymi00012 kirjoitti:

Yritykseksi jäi. Ajattelen yläpäällä, enkä alapäällä. 0centtiä meni hukkaan.

Alapään ajattelija jäi yläpään jalkoihin ja ilman piparia. Harmittaahan se.

• Anonyymi00014
        Anonyymi00013 kirjoitti:

Alapään ajattelija jäi yläpään jalkoihin ja ilman piparia. Harmittaahan se.

Rakkaushuijari jäi tyhjin käsin. Harmittaahan se.

• Anonyymi00015
        Anonyymi00014 kirjoitti:

Rakkaushuijausta ei ole tapahtunut, jos tili on keventynyt 0€. 💋

• Anonyymi00016
        Anonyymi00014 kirjoitti:

Kuulostaa enemmän siltä, että nainen on muuttanut mieltään. Se suotakoon naiselle.

• Anonyymi00018
        Anonyymi00014 kirjoitti:

jonain päivänä joku nainen "huijaa"sinut naimisiin ja tekee muutaman jälkeläisen -sivustaN

• Anonyymi00019
        Anonyymi00015 kirjoitti:

Rakkaushuijausta ei ole tapahtunut, jos tili on keventynyt 0€. 💋

Rakkaushuijaus vaatii että kohde on rakastunut -sivustaN

• Anonyymi00021
        Anonyymi00003 kirjoitti:

Huono itsetuntoinen äijä.

• Anonyymi00022
        Anonyymi00004 kirjoitti:

Aika hirviö mies🤮

• Anonyymi00024
        Anonyymi00011 kirjoitti:

Psyyke siinä menee kun julmasti kohdellaan.

• Anonyymi00009

Kaikkein huonoin mies on "minä minä -mies".

• Anonyymi00017

Tulee miehekäs olo, jos on naisena se rikkaampi.

• Anonyymi00020

Rakkaushuijauksen kokemiseen liittyy se että ihastuu/rakastuu huijariin 🤔

• Anonyymi00025

Joka tapauksessa epärehellisistä huijareista on tietenkin kunnia päästä eroon. Huijareille paras rangaistus on, etteivät he tule saamaan elämäänsä sen tasoisia ihmisiä.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kristillinen kaste annetaa upotuskasteena

Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen mikve-kasteeseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali vertas
      Kaste
      162
      1117
    2. Koko kansan kaste Punaisen meren ylityksen aikana

Koko Israelin 2,5 milj.kansa sai kasteen ja Pyhän Hengen lahjan ylittäessän Punaisen meren. 1.Kor.10 1 Sillä minä en ta
      Kaste
      366
      1077
    3. Ehkä vähän

Rakastunut sinuun
      Ikävä
      49
      1041
    4. Sijaiskasteet kuolleitten puolesta

Paavali teki Korintossa sijaiskasteita kuolletten puolesta eli ns. Mormoninkasteita. 1. Kor. 15:29 Mitä muutoin ne, j
      Kaste
      373
      999
    5. Kristillinen kaste toimitetaan upottamalla veteen - pään valelukaste ei kelpaa

Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen puhdistautumiseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali verta
      Kaste
      153
      912
    6. Upotuskaste on raamatullisin kaste

Jokainen raamattua lukenut tietää sen. Päivänselvä asia. Vauvalle annettu kaste ei löydy raamatusta.
      Kaste
      717
      847
    7. Et taida paljoa

treffeillä käydä? 😆 mieheltä Naiselle
      Ikävä
      89
      827
    8. Martina ja jalkapalloilija2

Seiska: Martina iski nuoren jalkapalloilijan vuosia sitten. Könysikö milf teinin kanssa?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      182
      800
    9. Nainen, nyt esitän muutaman skenaarion

Asumme yhdessä ja seurustelemme. 1. On ilta ja olet sohvalla makoilemassa ja räpläät kännykkääsi. Makuuhuoneesta kuulu
      Ikävä
      105
      719
    10. Oikea kaste on syntisten kaste

Oikea kaste on syntisten kaste. Vain syntisiä tulee kastaa. Itsensä uskoviksi ja vanhurskaiksi julistaneita ei tule ka
      Kaste
      51
      703
    Aihe