Myönnän sen avoimesti: sinussa on jotain, mikä saa minut haluamaan antautua sinun tahtosi alle. Sinun itsevarmuutesi, voimasi ja läsnäolosi herättävät minussa halun olla täysin sinun vaikutuksesi alla. Ei siksi, että minun täytyisi — vaan koska haluan.
Sinä herätät minussa nöyryyttä. Ajatuksen siitä, että huomiosi on etuoikeus. Että sinun hyväksyntäsi tuntuu palkinnolta. Kun ajattelen sinua, tuntuu luonnolliselta nähdä sinut vahvempana, johdossa, kontrollissa — ja itseni uskollisena sinulle.
Tämä ei ole vain ihailua. Tämä on halua tunnustaa se vaikutus, joka sinulla on minuun. Että tietyllä tavalla olet ottanut paikan mielessäni, jossa sanasi painavat enemmän, läsnäolosi tuntuu voimakkaammalta ja ajatukseni kääntyvät aina takaisin sinuun. Jos olen sinun ‘orjasi’, niin se tarkoittaa minulle täydellistä uskollisuutta, kunnioitusta ja vapaaehtoista antautumista sinun energiallesi.
Anniaurinko vapaaehtoisesti sinun kontrollissasi
5
130
Vastaukset
- Anonyymi00001
Hyvä myyjä onpi, harmi kun ei näe livenä
- Anonyymi00002
Mee niuvanniemeen siellä spede antaa lutkuttaa pikku luumujaan buaahaa
- Anonyymi00003UUSI
Buaahaa spede buaahaa!
- Anonyymi00005UUSI
Ihana kun joku nainen kirjoittaa saman asian täsmälleen toiselta puolelta. Itse olen hallitseva mies ja naiseni alistuu tahtooni ehdoitta, se tunne kun toinen on sinun kokonaan on huimaava mutta sitä ei saa käyttää väärin vaan sitä tulee käyttää erittäin suurella vastuulla.
Ihana kun meitä, jotka tuemme toisemme ääripäitä ja täydennämme sen täydellisesti, on ja löytyy.- Anonyymi00006UUSI
Jatkan vielä.
Tuo energia.
On ihana käyttää ja suunnata se energia siihen toiseen. Saada hänet tilaan jossa hän on vain vallassani, uikuttaa ja nyyhkyttää siinä otteessa ja ihan lähellä ja tietää että hänellä on yhtäaikaa otettu ja turvallinen olo, tieto siitä että mitään pahaa ei voi tapahtua eikä sattua, ja koko energiani on hänen käytettävissä. Se vaatii molemmilta paljon ja tuollaisen jälkeen lähtee joskus molemmilta jalat alta ja jäädään vain huohottamaan.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Muovikassikartelli
Kauppaketjut ovat yhdessä sopineet muovikassin yksikköhinnaksi 59 senttiä. Milloin viranomaiset puuttuvat tähän kartell332104Aidon persun tunnistaa Marinin palvonnasta
Oli kyse sitten Halla-ahosta tai Putinista. Ensimmäisenä aidolle persulle tulee mieleen Marin.461715Hallintooikeus..
"Asemakaavapäätös pysyy voimassa.Poikkeamista ja rakentamista koskevat luvat hylättiin" kertoo Pyhäjärven Sanomat netti.1121486Olen rakastunut
varattuun joka ei eroa. Miten tunteista eroon? Tämä ei ole tavanomaista. On elämäni suuri rakkaus.1041236Ootko A-nainen vielä vihainen?
Siitä että en uskaltanut kohdata itseäni silloin kun olit kukassa? Olen tajunnut että tein tosi tökerösti sua kohtaan ja1041034Jos se joskus oli molemminpuolista
niin hyvin me molemmat onnistuttiin pitämään toinen epätietoisena.76978- 59865
Teit yllättävän siirron
Olet tähän saakka ollut tietyllä tapaa varovainen. Voi kai sanoa, että olemme kunnioittaneet toistemme rajoja. Tiedän,34852Laita nyt se viesti
Tiedän että haluat tavata. Kirjoitat, pyyhit, kirjoitat... Lähetä se viesti 😗52789Kaipaatko nainen
Semmoista tosi hankalaa ja arkaa miestä? Pitäisitkö hänet aina omanasi jos saisit hänet? Miten huomioisit hänen herkkyyd101743